hihaho verkeerde plaatjuhquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Uitslag van de poll:
oh kut wacht even.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:47 schreef Jhali het volgende:
[..]
Was dinsdag met meisje mee, even snel naar de H&M kijken of ze die jas nog hadden die ze niet wilde. Was er niet, ging ze alsnog 5 andere jassen passen die ten eerste haar maat niet waren en waarvan ze van te voren al zei dat ze dat geld niet bij haar had en ze ze nieteens mooi vond
Dat is gewoon dom. Als een vriendin van me dat zou doen dan zou ik zeggen dat ze op moet houden of ik zou weglopen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:47 schreef Jhali het volgende:
[..]
Was dinsdag met meisje mee, even snel naar de H&M kijken of ze die jas nog hadden die ze niet wilde. Was er niet, ging ze alsnog 5 andere jassen passen die ten eerste haar maat niet waren en waarvan ze van te voren al zei dat ze dat geld niet bij haar had en ze ze nieteens mooi vond
ezellquote:
gooi jij je kleren weg als je besluit tijdelijk alleen maar pyjama's aan te doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan doet ze het niet goed
Ja, al heb ik daar soms gewoon schijt aan. Zolang ze maar niet te geforceerd zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alleen als ik niet het huis uit ga. Vind ze stukken lekkerder zitten dan andere shirts.
Kom maar op.quote:
En dan ook gewoon als we naar de bus lopen ''nou ja, dan bestel ik hem wel'' bestelt ze hem op d'r mobielquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is gewoon dom. Als een vriendin van me dat zou doen dan zou ik zeggen dat ze op moet houden of ik zou weglopen.
ik had vroeger als 12 jarigen een bullet for my valentine bandshirtquote:
En dit snap ik niet. Waarom zou je een GOZER meenemen naar een winkel met kleding voor DAMES. Geheel onpraktisch. Dan heeft hij niks te doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je moet sowieso je vriend niet meenemen om te winkelen.
Sorry.quote:
Kijken naar het vrouwelijk schoon.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
En dit snap ik niet. Waarom zou je een GOZER meenemen naar een winkel met kleding voor DAMES. Geheel onpraktisch. Dan heeft hij niks te doen.
Ik Slipknot.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik had vroeger als 12 jarigen een bullet for my valentine bandshirt
Misschien vindt hij het wel leuk om te kijken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
En dit snap ik niet. Waarom zou je een GOZER meenemen naar een winkel met kleding voor DAMES. Geheel onpraktisch. Dan heeft hij niks te doen.
Moet kunnen. Ik heb ooit een longsleave van Summoning voor 30 euro gekocht.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik had vroeger als 12 jarigen een bullet for my valentine bandshirt
Eerste album was ook goed.quote:
Enkel als het een lingerie winkel zou zijn, dan zou ik mee willen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Met zulke taal snap ik dat je bijna geen vriendinnen overhoudt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef Jhali het volgende:
[..]
En dan ook gewoon als we naar de bus lopen ''nou ja, dan bestel ik hem wel'' bestelt ze hem op d'r mobielHad dat dan meteen gedaan, kut.
Neuken in het pashokje, duh.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |