quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien vindt hij het wel leuk om te kijken.
ja?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijken naar het vrouwelijk schoon.
beter slipknot wel..quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja als we het toch over beschamende bands hebben.
Eerste album en tweede album luister ik nog wel eens naar, derde minder, vierde is over het algemeen kut.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet kunnen. Ik heb ooit een longsleave van Summoning voor 30 euro gekocht.
[..]
Eerste album was ook goed.
geen idee nog nooit in die situatie geweest grquote:
Zo praat ik niet tegen hen natuurlijk. Mijn frustraties dump ik hier bij jullie neer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Met zulke taal snap ik dat je bijna geen vriendinnen overhoudt.
Hehe nee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beter slipknot wel..
bfmv is echt erg
Dan kan hij LETTERLIJK uitkiezen wat zijn PERSOONLIJKE kennis dragen zal nadat hij TWEEHONDERD euro voor dr kleding neerlegtquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
En dit snap ik niet. Waarom zou je een GOZER meenemen naar een winkel met kleding voor DAMES. Geheel onpraktisch. Dan heeft hij niks te doen.
Je moet RL en Fok gescheiden houden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:50 schreef Jhali het volgende:
[..]
Zo praat ik niet tegen hen natuurlijk. Mijn frustraties dump ik hier bij jullie neer.
ALL THESE THINGS I HATE REVOLVE AROUND MEEEEEEEEquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beter slipknot wel..
bfmv is echt erg
Nee maar ik draag ze niet meer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
gooi jij je kleren weg als je besluit tijdelijk alleen maar pyjama's aan te doen.
Ik las je zin verkeerd je hebt gelijk.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan kan hij LETTERLIJK uitkiezen wat zijn PERSOONLIJKE kennis dragen zal nadat hij TWEEHONDERD euro voor dr kleding neerlegt
Wat een kanjer muziek is dat zeg. Niet gezond.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
ALL THESE THINGS I HATE REVOLVE AROUND MEEEEEEEE
JUST BACK OFF BEFORE I SNA-A-AP
Agressie verdwijnt per album ja, en het zijn een stel treurige knuppels.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eerste album en tweede album luister ik nog wel eens naar, derde minder, vierde is over het algemeen kut.
tv serie toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet gelezen, heb nog een enorme berg die ik moet lezen. Vandaag weer 3 omnibussen en 3 trades binnengekomen
Maar ik ben wel fan van Aquaman uit Batman Brave and the Bold. Ken je die?
Ik heb altijd gelijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik las je zin verkeerd je hebt gelijk.
Luisterde ik vroeger wel, toen ik 12 wasquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een kanjer muziek is dat zeg. Niet gezond.
bfmv was bij de eerste cd nog wel tofquote:
Wanneer ik het met je eens ben ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |