Ben onlangs nog naar de kapper geweest, heb het wel langer gelaten dan dat ik het normaal doe.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn haar moet nog net iets langer. Momenteel kan ik al als Che door.
Ik val niet op negerinnen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
dont cha wish your girlfriend was hot like bey
Deed ze nooitquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:53 schreef Jhali het volgende:
[..]
Behalve als je ze meeneemt naar de lingeriewinkel, dan wordt het anders.
Goede smaak.quote:
Sinds paar maanden weer besloten dat de kapper zijn 20 euro niet waard is. Nog even en ik kan weer headbangen, tis wat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben onlangs nog naar de kapper geweest, heb het wel langer gelaten dan dat ik het normaal doe.
Ik vind mensen in Italië al neger.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
b is halfbloed ding :S
haar moeder is blank
En zeggen dat ik het leuk vind staan is geen optie. Of dat je moet kiezen tussen 2 dingen. Je kiest sws de verkeerdequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik neem altijd aan dat mensen zichzelf kunnen kleden. Blijkbaar had ik het fout.
Beetje getint is al erg, ik ga enkel voor albino wit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
b is halfbloed ding :S
haar moeder is blank
Nice.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds paar maanden weer besloten dat de kapper zijn 20 euro niet waard is. Nog even en ik kan weer headbangen, tis wat.
Ik ben zanger.quote:
Baas.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beetje getint is al erg, ik ga enkel voor albino wit.
ligt eraan wiequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind mensen in Italië al neger.
Arisch wit. HEIL het Germaanse uberras .quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beetje getint is al erg, ik ga enkel voor albino wit.
NO ONE LIKES US, WE DON'T CAREquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahaha sowieso mattie maar is fa2 toch one love
slavic prideeeequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Arisch wit. HEIL het Germaanse uberras .
sws rassenmixen bahquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arisch wit. HEIL het Germaanse uberras .
Ik heb helemaal geen zin om te koken
Littlerabbit wat doe jij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |