Sommige mensen hebben dat echter nodig, merk je wel wanneer je speelt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet mij eerst door de tutorials wurmen. Ik walg van tutorials.
quote:
Nee geeneens. Gewoon verveeld en het soggen opgegeven. Gister alsnog aan het bier gegaan dus ook verslapen voor school.quote:
Je hoeft ook niet meteen te schreeuwen.quote:
Moet kunnen op de vrijdag.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee geeneens. Gewoon verveeld en het soggen opgegeven. Gister alsnog aan het bier gegaan dus ook verslapen voor school.
Ja gaat goedquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, was ook maar grapje hoor![]()
Hoi![]()
Alles goed?
Voor leuke mensen heb je een groot onthaal nodig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet meteen te schreeuwen.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:23 schreef Tjacka het volgende:
Ik werd echt emosioneel dat sof mij gisteren een leuke mod vond.
Hoezo zo enthousiast?quote:
Oh, nou bedankt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Voor leuke mensen heb je een groot onthaal nodig.
Ben blijquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo zo enthousiast?
Ja goed hoor, verveel me wel beetje
Ben blij man.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben blij
Ik verveel me ook. Terwijl ik best veel voor school kan doen. maar yolo
godver Tjakquote:
Ja, ik herinner het me nog als de dag van gisteren.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:23 schreef Tjacka het volgende:
Ik werd echt emosioneel dat sof mij gisteren een leuke mod vond.
En nu is het een goede tijd om aan de tutorials te beginnen. Servers zijn knudde.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet mij eerst door de tutorials wurmen. Ik walg van tutorials.
Hej hoi.quote:
joahhhhhhhhquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben blij man.
Daar zal vast wel reden voor zijn toch?
het gaat beterquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hej hoi.
alles goed hier, met jou ook?
begint beetje flauw aan het wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |