Herkenbaarquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee.En ondertussen weer drieduizend dingen gevonden die leuker zijn om te doen.
Wanneer moet het klaar zijn dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee.En ondertussen weer drieduizend dingen gevonden die leuker zijn om te doen.
oooooh zoquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Van die vriendinnen die maar niet kunnen besluiten of ze iets willen kopen of niet. Na het passen nog even naar het kledingstuk staren en dan nog niet weten wat ze willen.
[..]
In de toekomst dan.
Dat is ook een taak van een vriendin.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Jhali het volgende:
Ik ging een keer met mijn ex winkelen, maar dan voor kleding voor hem.Godsallemachtig wat was hij irritant, hij vond niks mooi en als hij iets wel mooi vond wist hij niet hoe ie t moest combineren en blabla
Ik leek zijn personal shopper wel.
Dat lijkt mij ook kut, met een gozer meegaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Jhali het volgende:
Ik ging een keer met mijn ex winkelen, maar dan voor kleding voor hem.Godsallemachtig wat was hij irritant, hij vond niks mooi en als hij iets wel mooi vond wist hij niet hoe ie t moest combineren en blabla
dus?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Jhali het volgende:
Eind januari pas, maar hoe sneller het goed wordt ingeleverd, hoe sneller ik klaar ben met school.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer moet het klaar zijn dan?
Nee.quote:
Ik draag enkel praktische kleding.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Jhali het volgende:
leuke ex.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Jhali het volgende:
Zo stom. Ik ga nog liever strijken en afwassen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ik moet ook nog steeds dingen doen die ik almaar uitstel
En je gaat met de kerst op wintersport?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Eind januari pas, maar hoe sneller het goed wordt ingeleverd, hoe sneller ik klaar ben met school.
Je kan nog altijd huisvrouw worden en Furdi laten werken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zo stom. Ik ga nog liever strijken en afwassen.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is ook een taak van een vriendin.
Ja ik ben zelf altijd snel met shoppen, ik loop door de winkel, kijk een beetje rond, als ik iets leuks zie pas ik het en zo niet dan ben ik ook zo weer weg, ik ben nooit langer dan 20 minuten in één winkel tenzij ik veel moet passenquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:07 schreef Ezell het volgende:
[..]Mocht ik een vriend krijgen, dan mag hij lekker zelf zijn kleding kopen.
Vuile flikker.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben altijd heel makkelijk met winkelen. Ik vind het stiekem ook wel een beetje leuk.
Ja, dus ik wil 'm eigenlijk voor komende vrijdag af hebben.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En je gaat met de kerst op wintersport?
Doe ik al hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:07 schreef Ezell het volgende:
[..]Mocht ik een vriend krijgen, dan mag hij lekker zelf zijn kleding kopen.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah zijn gevangenis album waar hij maar de beschikking had tot paar instrumenten
Hoe kan je gemotiveerd worden?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dus ik wil 'm eigenlijk voor komende vrijdag af hebben.
Werken vind ik geen probleem, als ik maar iets doe wat ik leuk vind en het uitdaging geeft. Furdi werkt minder graag dan ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je kan nog altijd huisvrouw worden en Furdi laten werken.
Moet ik daarmee blij zijn?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok, tenzij hij alleen hoodies draagt dan.
[..]
Maar jij bent mijn gay bff.
Fallen en Belus waren nog wel prima albums sinds zijn vrijlating daarna is het echt kut.quote:
Nou ja deze opdracht is uitdagend genoeg of niet?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Werken vind ik geen probleem, als ik maar iets doe wat ik leuk vind en het uitdaging geeft. Furdi werkt minder graag dan ik.
Is toch niet erg om hem te helpen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja ik ben zelf altijd snel met shoppen, ik loop door de winkel, kijk een beetje rond, als ik iets leuks zie pas ik het en zo niet dan ben ik ook zo weer weg, ik ben nooit langer dan 20 minuten in één winkel tenzij ik veel moet passen
Hij liep echt 5 rondjes, pakte hij een blouse, staat ie er een beetje zielloos naar te kijken, ''hmmm ik weet nieeeet''
Niet, ben ik bang. Ik ga morgen nog een keer proberen. En zondag. Want maandag moet ik echt iets hebben.quote:
Nee.quote:
Nee, maar een gozer moet toch wel zelf beetje een kledingsmaak hebben.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Is toch niet erg om hem te helpen.
Niet echt. Dat maak ik er zelf van.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja deze opdracht is uitdagend genoeg of niet?
Niks moet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee, maar een gozer moet toch wel zelf beetje een kledingsmaak hebben.
Fallen nooit echt naar geluisterd, heb enkel tot en met Belus van discography gedownload.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fallen en Belus waren nog wel prima albums sinds zijn vrijlating daarna is het echt kut.
Maar deze rauwe albums zijn ook heerlijk ja. Al moet je de muziek wel echt waarderen wil je dit aankunnen.
Eindelijk een muziekvriendje in de SC
Je bent zelf een gozerquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee, maar een gozer moet toch wel zelf beetje een kledingsmaak hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Vind het niet erg om te helpen.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet, ben ik bang. Ik ga morgen nog een keer proberen. En zondag. Want maandag moet ik echt iets hebben.
Als het je lukt maak ik een kwarktaart voor je. Motiverend genoeg?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet echt. Dat maak ik er zelf van.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Als het je lukt maak ik een kwarktaart voor je. Motiverend genoeg?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef Ezell het volgende:
Oké, op naar Amsterdam om een avondje sociaal te doen.
je bent zelf omquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef Ezell het volgende:
Ja?quote:
VAARWELquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef Ezell het volgende:
Fallen is ook nog prima. Umskiptar is soft en eentonig en zijn laatste album is echt hele slechte ambientquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Fallen nooit echt naar geluisterd, heb enkel tot en met Belus van discography gedownload.
Ik vind het heerlijk, de agressiviteit. Vol met energie.
Als iemand elk jaar een nieuw album uitbrengt verwacht ik er sowieso niet al te veel van.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fallen is ook nog prima. Umskiptar is soft en eentonig en zijn laatste album is echt hele slechte ambient
Hij heeft trouwens ook nog een album waarop oudere nummers in betere kwaliteit zijn opgenomen. Dan mis je bij een Key to the Gate toch echt wel het rauwe en agressieve ineens.
Vroeger was dat het ding, zie bijvoorbeeld Mayhem. De goedkoper de kwaliteit de mooier het was.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als iemand elk jaar een nieuw album uitbrengt verwacht ik er sowieso niet al te veel van.
Doen veel BM bands in 'slechtere' kwaliteit opnemen. Zelf vind ik dat ook lekkerder klinken ja.
Op aanraden van Insomnia geïnstalleerd maar mijn carriere moet nog beginnen.quote:
je moet geen hoi zeggen maar in een gesprek mengenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Fok-it het volgende:
Wat wordt er enthousiast op mijn binnenkomst gereageerd![]()
Even een touw pakken
krijg je anders de kast niet openquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Fok-it het volgende:
Even een touw pakken
Sorry. Hoi Fok-itquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Fok-it het volgende:
Even een touw pakken
Ben zelf nieuw account begonnen omdat ik in het begin veel te veel zat te klotenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vroeger was dat het ding, zie bijvoorbeeld Mayhem. De goedkoper de kwaliteit de mooier het was.
Al is het meer waar ik zin in heb. Momenteel draai ik 1349 en de betere kwaliteit stoort mij niet hoor
[..]
Op aanraden van Insomnia geïnstalleerd maar mijn carriere moet nog beginnen.
Ja, was ook maar grapje hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
je moet geen hoi zeggen maar in een gesprek mengen
maar: hallo
SORRY HOIquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Fok-it het volgende:
Even een touw pakken
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
krijg je anders de kast niet open![]()
xd xd
Ik moet mij eerst door de tutorials wurmen. Ik walg van tutorials.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben zelf nieuw account begonnen omdat ik in het begin veel te veel zat te kloten
Je bent lekker aan het soggen ja?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Hoi Fok-it
Ik heb al veelte veel posts gemaakt vandaag. Hopelijk kan ik er vandaag nog meer aan jou schenken
Sommige mensen hebben dat echter nodig, merk je wel wanneer je speelt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet mij eerst door de tutorials wurmen. Ik walg van tutorials.
quote:
Nee geeneens. Gewoon verveeld en het soggen opgegeven. Gister alsnog aan het bier gegaan dus ook verslapen voor school.quote:
Je hoeft ook niet meteen te schreeuwen.quote:
Moet kunnen op de vrijdag.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee geeneens. Gewoon verveeld en het soggen opgegeven. Gister alsnog aan het bier gegaan dus ook verslapen voor school.
Ja gaat goedquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, was ook maar grapje hoor![]()
Hoi![]()
Alles goed?
Voor leuke mensen heb je een groot onthaal nodig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet meteen te schreeuwen.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:23 schreef Tjacka het volgende:
Ik werd echt emosioneel dat sof mij gisteren een leuke mod vond.
Hoezo zo enthousiast?quote:
Oh, nou bedankt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Voor leuke mensen heb je een groot onthaal nodig.
Ben blijquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo zo enthousiast?
Ja goed hoor, verveel me wel beetje
Ben blij man.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben blij
Ik verveel me ook. Terwijl ik best veel voor school kan doen. maar yolo
godver Tjakquote:
Ja, ik herinner het me nog als de dag van gisteren.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:23 schreef Tjacka het volgende:
Ik werd echt emosioneel dat sof mij gisteren een leuke mod vond.
En nu is het een goede tijd om aan de tutorials te beginnen. Servers zijn knudde.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet mij eerst door de tutorials wurmen. Ik walg van tutorials.
Hej hoi.quote:
joahhhhhhhhquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben blij man.
Daar zal vast wel reden voor zijn toch?
het gaat beterquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hej hoi.
alles goed hier, met jou ook?
begint beetje flauw aan het wordenquote:
Ben je in luvv?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |