Herkenbaarquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee.En ondertussen weer drieduizend dingen gevonden die leuker zijn om te doen.
Wanneer moet het klaar zijn dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee.En ondertussen weer drieduizend dingen gevonden die leuker zijn om te doen.
oooooh zoquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Van die vriendinnen die maar niet kunnen besluiten of ze iets willen kopen of niet. Na het passen nog even naar het kledingstuk staren en dan nog niet weten wat ze willen.
[..]
In de toekomst dan.
Dat is ook een taak van een vriendin.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Jhali het volgende:
Ik ging een keer met mijn ex winkelen, maar dan voor kleding voor hem.Godsallemachtig wat was hij irritant, hij vond niks mooi en als hij iets wel mooi vond wist hij niet hoe ie t moest combineren en blabla
Ik leek zijn personal shopper wel.
Dat lijkt mij ook kut, met een gozer meegaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Jhali het volgende:
Ik ging een keer met mijn ex winkelen, maar dan voor kleding voor hem.Godsallemachtig wat was hij irritant, hij vond niks mooi en als hij iets wel mooi vond wist hij niet hoe ie t moest combineren en blabla
dus?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Jhali het volgende:
Eind januari pas, maar hoe sneller het goed wordt ingeleverd, hoe sneller ik klaar ben met school.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer moet het klaar zijn dan?
Nee.quote:
Ik draag enkel praktische kleding.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Jhali het volgende:
leuke ex.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Jhali het volgende:
Zo stom. Ik ga nog liever strijken en afwassen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ik moet ook nog steeds dingen doen die ik almaar uitstel
En je gaat met de kerst op wintersport?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Eind januari pas, maar hoe sneller het goed wordt ingeleverd, hoe sneller ik klaar ben met school.
Je kan nog altijd huisvrouw worden en Furdi laten werken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zo stom. Ik ga nog liever strijken en afwassen.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is ook een taak van een vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |