quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet, ben ik bang. Ik ga morgen nog een keer proberen. En zondag. Want maandag moet ik echt iets hebben.
Als het je lukt maak ik een kwarktaart voor je. Motiverend genoeg?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet echt. Dat maak ik er zelf van.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Als het je lukt maak ik een kwarktaart voor je. Motiverend genoeg?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef Ezell het volgende:
Oké, op naar Amsterdam om een avondje sociaal te doen.
je bent zelf omquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef Ezell het volgende:
Ja?quote:
VAARWELquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef Ezell het volgende:
Fallen is ook nog prima. Umskiptar is soft en eentonig en zijn laatste album is echt hele slechte ambientquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Fallen nooit echt naar geluisterd, heb enkel tot en met Belus van discography gedownload.
Ik vind het heerlijk, de agressiviteit. Vol met energie.
Als iemand elk jaar een nieuw album uitbrengt verwacht ik er sowieso niet al te veel van.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fallen is ook nog prima. Umskiptar is soft en eentonig en zijn laatste album is echt hele slechte ambient
Hij heeft trouwens ook nog een album waarop oudere nummers in betere kwaliteit zijn opgenomen. Dan mis je bij een Key to the Gate toch echt wel het rauwe en agressieve ineens.
Vroeger was dat het ding, zie bijvoorbeeld Mayhem. De goedkoper de kwaliteit de mooier het was.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als iemand elk jaar een nieuw album uitbrengt verwacht ik er sowieso niet al te veel van.
Doen veel BM bands in 'slechtere' kwaliteit opnemen. Zelf vind ik dat ook lekkerder klinken ja.
Op aanraden van Insomnia geïnstalleerd maar mijn carriere moet nog beginnen.quote:
je moet geen hoi zeggen maar in een gesprek mengenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Fok-it het volgende:
Wat wordt er enthousiast op mijn binnenkomst gereageerd![]()
Even een touw pakken
krijg je anders de kast niet openquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Fok-it het volgende:
Even een touw pakken
Sorry. Hoi Fok-itquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Fok-it het volgende:
Even een touw pakken
Ben zelf nieuw account begonnen omdat ik in het begin veel te veel zat te klotenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vroeger was dat het ding, zie bijvoorbeeld Mayhem. De goedkoper de kwaliteit de mooier het was.
Al is het meer waar ik zin in heb. Momenteel draai ik 1349 en de betere kwaliteit stoort mij niet hoor
[..]
Op aanraden van Insomnia geïnstalleerd maar mijn carriere moet nog beginnen.
Ja, was ook maar grapje hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
je moet geen hoi zeggen maar in een gesprek mengen
maar: hallo
SORRY HOIquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Fok-it het volgende:
Even een touw pakken
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
krijg je anders de kast niet open![]()
xd xd
Ik moet mij eerst door de tutorials wurmen. Ik walg van tutorials.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben zelf nieuw account begonnen omdat ik in het begin veel te veel zat te kloten
Je bent lekker aan het soggen ja?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Hoi Fok-it
Ik heb al veelte veel posts gemaakt vandaag. Hopelijk kan ik er vandaag nog meer aan jou schenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |