Ik heb genoten broeder.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
achterlangs?
hahah was lekker vorige keer hé.
Dimmu Borgirquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dimmu Borgir heeft wel mooie keyboard tussendoor.
eigen schuldquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:00 schreef Xeor het volgende:
[..]
Godver sof.. ik klikte met geluid aan op werk.
Nee, wij hadden het over stiekem lingerie kopen omdat je niet wil dat je ouders denken dat je een hoer bentquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zeg altijd:
"We kunnen ook later terugkomen als je dat kledingstuk toch wel wilt hebben."
Meestal zijn ze het later vergeten.
Precies. En de goedwillende vriend die ik dan ben zegt ''Het staat je allebei goed, schat"quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:57 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
![]()
O god, ik hoop dat ik niet zo ben. Héél soms, als ik twijfel, vraag ik naar wat iemand anders vindt. Maar dat heeft geen zin, want ik luister toch niet.
Bij bands en acteurs kijk ik nooit naar hun visie op de wereld etc. alleen maar teleurstellend. Gewoon genieten van de muziek en klar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dimmu BorgirOp zich heb ik geen probleem als een band zijn ziel voor de commercie verkoopt, maar die teringmongolen blijven beweren dat zij BM zijn en de toon aangeven
Met hun octopusmaskers.
ik kreeg vroeger ook victoria's secret paketjes binnenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, wij hadden het over stiekem lingerie kopen omdat je niet wil dat je ouders denken dat je een hoer bent
Jij zegt niet eerlijk dat het kut staat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zeg altijd:
"We kunnen ook later terugkomen als je dat kledingstuk toch wel wilt hebben."
Meestal zijn ze het later vergeten.
Wat is er Appel?quote:
Maar ze maken al 10 jaar kutmuziek, of niet speelwaardig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bij bands en acteurs kijk ik nooit naar hun visie op de wereld etc. alleen maar teleurstellend. Gewoon genieten van de muziek en klar.
O, ik dacht kleding in het algemeen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:01 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, wij hadden het over stiekem lingerie kopen omdat je niet wil dat je ouders denken dat je een hoer bent
Gewoon nooit meer meegaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Precies. En de goedwillende vriend die ik dan ben zegt ''Het staat je allebei goed, schat"
MAAR NEE DAT IS NIET GOED GENOEG
Jawel, maar dat is niet altijd het geval hè.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij zegt niet eerlijk dat het kut staat?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat is er Appel?Je gaat me toch niet vertellen dat je nog niets hebt gedaan heh?
Hoe bedoel je.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is niet altijd het geval hè.
Nog steeds geen inspiratie?quote:
Doe ik al 2 jaar niet, makkiequote:Op vrijdag 13 december 2013 17:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik dacht kleding in het algemeen.
[..]
Gewoon nooit meer meegaan.
[..]
Jawel, maar dat is niet altijd het geval hè.
Van die vriendinnen die maar niet kunnen besluiten of ze iets willen kopen of niet. Na het passen nog even naar het kledingstuk staren en dan nog niet weten wat ze willen.quote:
In de toekomst dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe ik al 2 jaar niet, makkie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |