Ik zit op 29% volgens de weegschaal. Ik heb ietsiepietsie meer vet dan jij ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:25 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Zelfde hier. 37% vet! Zo vet ben ik helemaal niet!
het vet is vaak ook verdeeld over de goede plekken ...nomsaiyinquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:26 schreef seto het volgende:
Vetpercentage voor vrouwen is niet hetzelfde als voor mannen, vrouwen hebben een hoger percentage.
Slib je dan niet uiteindelijk dicht van binnen als je permabulkt? Ik bedoel je zult niet alleen netjes groenten eten als je perma bulktquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja die zijn over het algemeen behoorlijk accuraat
niet dat ik veel ervaring heb met vetpercentage meten, behalve het vet van de big tasty van mijn mondhoeken afveeg met een servetje ...... permabulker checking in
Dat weet ik zo net nog nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
het vet is vaak ook verdeeld over de goede plekken ...nomsaiyin
je kan ook groenten eten als je perma bulkt... zegt niets over de kwaliteit van het eten.. perma bulk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:28 schreef Questular het volgende:
[..]
Slib je dan niet uiteindelijk dicht van binnen als je permabulkt? Ik bedoel je zult niet alleen netjes groenten eten als je perma bulkt
striae zijn battlescars die je met trots kunt dragen, wees niet bang ... de echte kenners weten wel beter!quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:59 schreef Faeroer het volgende:
En weer een striae erbij. Invetten met cacaoboter, vitamine E, veel drinken etc. heeft allemaal geen nut lijkt wel. Misschien maar een grote lellijke tattoo erop laten zetten.
Veni Vidi Vici over de lengte eroverheenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:59 schreef Faeroer het volgende:
En weer een striae erbij. Invetten met cacaoboter, vitamine E, veel drinken etc. heeft allemaal geen nut lijkt wel. Misschien maar een grote lellijke tattoo erop laten zetten.
Lolquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:59 schreef Faeroer het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:01 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
striae zijn battlescars die je met trots kunt dragen, wees niet bang ... de echte kenners weten wel beter!
Zelfde geld voor eelt op handen en opengeschraapte schenen
Mondgeur komt vaak voor bij ketose door de ketonen. Maar wanneer je meer dan 120gr koolhydraten eet zou dit niet voor moeten komen. Zeker niet bij 2x zoveel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:22 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Zou dat de mondgeur verklaren? (en mogelijk ook de semi-aanwezige geur als ik 's ochtends wakker wordt) Want het is wel zo dat ik de laatste dagen die bak kwark niet heel consequent heb opgegeten.
Bij een permabulk kan dat wel, maar dat heeft meer met de gewichtstoename te maken dan met het voedsel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:28 schreef Questular het volgende:
[..]
Slib je dan niet uiteindelijk dicht van binnen als je permabulkt? Ik bedoel je zult niet alleen netjes groenten eten als je perma bulkt
wat kost zo'n meting nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:54 schreef MaidensTower het volgende:
Resultaten BodPod meting
Vetmassa: 24,8 kg = 33,8%
Gewicht: 73,5 kg
Lengte: 1.79 m
Energiebehoefte: 2061-2359 kcal
Eind januari even opnieuw
Met saai heb ik geen probleem. Vind 't wel leuk en uitdagend.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:45 schreef Cataclyst het volgende:
5/3/1 BBB is mooi spul, zoals de naam aangeeft kan het wel een saai programma zijn, echter kan je wel solide strength en mass gains verwachten. Zeker efficiënt en altijd motiverend omdat je elke keer weight/rep PR's kan zetten!
Ik heb hetzelfde, machtig gevoel om na zware werksetjes met een eventuele PR er nog eens een flink aantal reps uit te persen. Je krijgt wel echt flinke DOMS zeker de eerste cycle!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:26 schreef Nuggets het volgende:
[..]
Met saai heb ik geen probleem. Vind 't wel leuk en uitdagend.
Bij mij zegt hij 50% spier en het steeg heel langzaam in vet (vorig jaar 15% nu 18% volgens de weegschaal). fysiek zie je niet heel veel verschil maar ben wel ongeveer 10 Kg aangekomen. En daarin zit dus die 3% vet ongeveer wat best reeël is. Naja ik gebruik het niet echt. Er zijn meerdere manieren om bv je voedingbehoefte te berekenen. En of ik er goed uit zie of niet dat zegt de spiegel (en je geest) wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:15 schreef Questular het volgende:
De weegschaal thuis is geweldig voor zo een soort metingen.
Ik had laatst 45% vet, 65% spieren en nog iets... in ieder geval obse volgens dat ding. Ik kijk wel in de spiegel of mn moobs en zwemband minder zijn geworden.
Congrats op naar de 200kg 1 RMquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:41 schreef -Menn0- het volgende:
Hoppa nieuw PR deadlift 5x150.![]()
Toch wel benieuwd wat m'n 1 rep max is. Volgende keer maar even proberen! Moet er nu even niet aan denken dat ik meer moet dan voor me uit staren
ditquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
Impedantiemetingen op consumentenweegschalen zijn ongeveer de meest onnauwkeurige metingen (in absolute getallen) die er zijn.
Cool om zo terug te kunnen lezen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:01 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
in de juiste volgorde:
- 3 daagse brosplit zonder squats/deads
- SS + GOMAD ..smerige dreamerbulk waarbij de vet gains echt niet normaal waren lol
- lange cut op een 5 daagse brosplit met squats en deads, blessure gekregen.. half jaar niet kunnen squatten
- bulk op 5 daagse brosplit met squats/deads/compounds etc
- cut tot echt 7,nogwat % BF
- 2012 september PPL begonnen + bulk ... madgains van mijn leven
- 2013 oktober begonnen met meer powerlift gerichtte training, nog steeds bulkend
- 2014 Cube Method van Lilly doen, nog steeds bulkend
na mijn SS had ik wel echt veel kracht opgebouwd..maar ook echt een beuk vet lol, toch denk ik dat ik daar mijn meeste noob massa heb gepakt. Met PPL heb ik de meeste kracht gepakt, maar ook zeker leuk massa.
Niet echt veel bijzonders gedaan dus, maar wel mijn calorieen bijgehouden + altijd gaan ..niet slacken in de gym....en niet vies zijn van wat vet gains![]()
Voor mij nietsquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
wat kost zo'n meting nou eigenlijk?
http://danjohn.net/beginners/quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:09 schreef Faeroer het volgende:
Beetje lopen inlezen in 5/3/1, maar ik kan hier nog niet echt een oordeel over vellen. Volgens t-nation wordt er met 10 pound per cycle van 4 weken voor deadlift en squat toegevoegd (5 pound voor bench en press). Lijkt mij vrij weinig i.v.t. SS. Ik zou mijn powercleans wel heel erg gaan missen denk ik.
Ben ergens in februari wel een beetje klaar met Starting Strength. Zin om richting olympic lifts te gaan en daar een schema omheen bouwen en/of zoeken. Het wachten is voornamelijk op wat meer squat en clean vooruitgang, hoewel dit echt bere slow gaat. Ik mis die explosieve power vaak in de training.
Je kan ook de I'm doing jack shit! 5/3/1 doen. Houdt in dat je squat, deadlift, bench press en overhead press uitvoert volgens 5/3/1 principe. Dat is alles.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:09 schreef Faeroer het volgende:
Beetje lopen inlezen in 5/3/1, maar ik kan hier nog niet echt een oordeel over vellen. Volgens t-nation wordt er 10 pound per cycle van 4 weken voor deadlift en squat toegevoegd (5 pound voor bench en press). Lijkt mij vrij weinig i.v.t. SS. Ik zou mijn powercleans wel heel erg gaan missen denk ik.
Ben ergens in februari wel een beetje klaar met Starting Strength. Zin om richting olympic lifts te gaan en daar een schema omheen bouwen en/of zoeken. Het wachten is voornamelijk op wat meer squat en clean vooruitgang, hoewel dit echt bere slow gaat. Ik mis die explosieve power vaak in de training.
Het kan wel. Zie het probleem niet echt. Voor elke rep moet je toch resetten en is de bar goed te leggen. Voor reps op een deadlift lijkt het me wel schijt irritant.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:22 schreef Beach het volgende:
Oly zonder platform en met alleen octaplates gaat zeker niet
Ik dacht altijd dat je de bar moest laten vallen, zoals je op tv ziet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:05 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Het kan wel. Zie het probleem niet echt. Voor elke rep moet je toch resetten en is de bar goed te leggen. Voor reps op een deadlift lijkt het me wel schijt irritant.
echt alsof dat ook maar iets uitmaakt....quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:42 schreef star_gazer het volgende:
Godver wat ben ik toch een droplul he. Mezelf helemal de tyfus in gezopen op donderdag met als gevolg dat ik de heel vrijdag ziek als een hond op m'n bed heb gelegen. Bye bye workoutEn ik zit op een 5/3/1 schema dus ik kan de week mooi als verloren beschouwen en volgende week opnieuw beginnen met mijn cycle.
Had je niet gewoon vandaag kunnen gaan? Of morgen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:42 schreef star_gazer het volgende:
Godver wat ben ik toch een droplul he. Mezelf helemal de tyfus in gezopen op donderdag met als gevolg dat ik de heel vrijdag ziek als een hond op m'n bed heb gelegen. Bye bye workoutEn ik zit op een 5/3/1 schema dus ik kan de week mooi als verloren beschouwen en volgende week opnieuw beginnen met mijn cycle.
wat mij helpt na een dagje zuipen is keihard liften. Brak liften heb ik vele pr's mee doorbroken gek genoeg.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:42 schreef star_gazer het volgende:
Je snapt natuurlijk dat je je progress op Starting Strength niey eeuwig kunt vasthouden...quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:09 schreef Faeroer het volgende:
Beetje lopen inlezen in 5/3/1, maar ik kan hier nog niet echt een oordeel over vellen. Volgens t-nation wordt er 10 pound per cycle van 4 weken voor deadlift en squat toegevoegd (5 pound voor bench en press). Lijkt mij vrij weinig i.v.t. SS. Ik zou mijn powercleans wel heel erg gaan missen denk ik.
70 kg bicep curl. Is inderdaad veel, vandaar je nickname ook I guess.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:52 schreef BredeBroeder het volgende:
Lekker dan, probeer na een week niet getrained te hebben 70KG 3x5 van 65 3x5, laatste rep in het 2e setje iets te ver voorover geleund dus al het gewicht uit m'n rug moeten drukken om niet om te donderen, auw
Oh, vergeten neer te zetten om wat voor oefening het gingquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
70 kg bicep curl. Is inderdaad veel, vandaar je nickname ook I guess.
Haha zuipenquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:42 schreef star_gazer het volgende:
Ach, een dag niet/minder effectief kunnen trainen is geen ramp, verder heeft het geen "gainz" effecten. (Uitgezonderd alcoholisten die zich een paar keer per week lam zuipen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
(om over de gaaaainz nog maar te zwijgen)
Als die in je nek staat te hijgen, dan komt die laatste rep er echt wel uit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:36 schreef seto het volgende:
Leuk stukje over de strength coach van de Alabama Crimson Tide, wat een vent
Prachtig om te zien en kijk naar die faciliteiten... Om jaloers op te worden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:36 schreef seto het volgende:
Leuk stukje over de strength coach van de Alabama Crimson Tide, wat een vent
Ik zit er inderdaad nogal dicht tegenaan met squats, dus wellicht haal ik februari niet eens. Ben wel erg blij met mijn vooruitgang (kracht, eetgedrag, gezondheid) sinds SS, gezien ik daarvoor nog nooit écht gelift heb en gekeken heb naar wat eten überhaupt met het lichaam doet. Zeker een leerzame ervaring!quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk dat je je progress op Starting Strength niey eeuwig kunt vasthouden...
not srsquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:04 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ach, een dag niet/minder effectief kunnen trainen is geen ramp, verder heeft het geen "gainz" effecten. (Uitgezonderd alcoholisten die zich een paar keer per week lam zuipen, natuurlijk.)
Hoe lang ben je al bezig, hoe gaat t met de progressie?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:45 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik zit er inderdaad nogal dicht tegenaan met squats, dus wellicht haal ik februari niet eens. Ben wel erg blij met mijn vooruitgang (kracht, eetgedrag, gezondheid) sinds SS, gezien ik daarvoor nog nooit écht gelift heb en gekeken heb naar wat eten überhaupt met het lichaam doet. Zeker een leerzame ervaring!
Sinds 12-07-2013 tot nu, met wat deloads er tussendoor en 1 week griep maar nominaal ~22 weken. Tweede helft van juli 2013 was voornamelijk maar een beetje aankloten en advies opvolgen van wie dan ook, daarna verdiepen in voeding en mezelf vol proppen met eten. Met name squats blijven een issue. Vorm wil er weleens tussendoor schieten richting soort hyperlordosis achtig iets.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:33 schreef Nuggets het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al bezig, hoe gaat t met de progressie?
jij begintquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:06 schreef Montelly het volgende:
Jongens kunnen jullie wat progress pics posten van jezelf? Er zit hier zoveel wijsheid in dit topic, dat jullie allemaal wel (semi)pro BB'ers moeten zijn.
Pff allang gedaan, pics zijn in GYM terug te vinden. Maar van jullie never nooit een pic gezien, behalve van Raytjequote:
waarschijnlijk omdat progressie pics gewoon voor jezelf zijn, anderen hebben er iig niks aan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Pff allang gedaan, pics zijn in GYM terug te vinden. Maar van jullie never nooit een pic gezien, behalve van Raytje
Ben toch wel beetje benieuwd naar sommige user hier gezien mate van "knowhow". Kan alleen maar motiverend werken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat progressie pics gewoon voor jezelf zijn, anderen hebben er iig niks aan.
Dank je!quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:22 schreef Montelly het volgende:
Trouwens superhandige voedingsschema van buildmybody.nl Vrijwel alles is te vinden.
[ afbeelding ]
Alsof iemand 100 topics gaat terugzoeken om jouw progressiepics te zien, no offense verder.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Pff allang gedaan, pics zijn in GYM terug te vinden. Maar van jullie never nooit een pic gezien, behalve van Raytje
Ohja sorry. Nee maar iemand zei dat er maximaal 30gram wordt verwerkt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:34 schreef seto het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk gram, en nee dat kan geen kwaad.
dude, ik ga ze niet weer postenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
nope, er is geen maximum lolquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:51 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ohja sorry. Nee maar iemand zei dat er maximaal 30gram wordt verwerkt.
Oke dacht ik zelf ook al! SS gaat lekker trouwens. Alle voeding- en trainingtargets gehaald.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nope, er is geen maximum lol
tijd om je vorm te verbeteren lol, met een iets lichter gewichtquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Als je bij 70KG squat met je rug voorover ging is het dan tijd voor een spotter of tijd om in gewicht te reducerenM'n rug doet nog steeds pijn verdomme
nice man!quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:01 schreef Atemno het volgende:
[..]
Oke dacht ik zelf ook al! SS gaat lekker trouwens. Alle voeding- en trainingtargets gehaald.
Mijn pics al eens een paar keer gepost. Verder alleen maar ray, panzer, dreamer, snakey en star_gazer zien posten, de rest in gym eigk nooit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:06 schreef Montelly het volgende:
Jongens kunnen jullie wat progress pics posten van jezelf? Er zit hier zoveel wijsheid in dit topic, dat jullie allemaal wel (semi)pro BB'ers moeten zijn.
Ja zou best kunnen, ik was al uitgestrekt met m;n benen terwijl m'n rug nog krom stond, alles uit m'n onderrug omhoog gedrukt anders zou ik omvallenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
tijd om je vorm te verbeteren lol
meer upright position houden door je lats meer te spannen etc
lol wtf.. ja dan heb je geen hip drive..quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja zou best kunnen, ik was al uitgestrekt met m;n benen terwijl m'n rug nog krom stond, alles uit m'n onderrug omhoog gedrukt anders zou ik omvallenZal ff naar m'n form kijken.
En nog ff iets over de BOR, ik doe dat ding nu op 70KG en die stang begint toch wel godverredomme zwaar te worden op m'n onderarmen, heb 't gevoel alsof het helemaal kapot getrokken wordt daar, hoort dat zo ofwat
Schuine hoek, eerst deadlift ik de stang naar m'n middel, ik zak een beetje door m'n knieen span m'n rug aan en ga ongeveer in een 45 graden hoek staanquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol wtf.. ja dan heb je geen hip drive..
lees en kijk over hip drive tijdens squat... je benen en heupen moet simultaan bewegen.
BOR op 70kg, doe je m met je rug horizontaal aan plafond, of meer in een schuine hoek?
armen zullen altijd branden ja
Hier klopt iets niet. Je hebt moeite met 70kg SQ maar doet wel een BOR op 70? Lijkt mij onmogelijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja zou best kunnen, ik was al uitgestrekt met m;n benen terwijl m'n rug nog krom stond, alles uit m'n onderrug omhoog gedrukt anders zou ik omvallenZal ff naar m'n form kijken.
En nog ff iets over de BOR, ik doe dat ding nu op 70KG en die stang begint toch wel godverredomme zwaar te worden op m'n onderarmen, heb 't gevoel alsof het helemaal kapot getrokken wordt daar, hoort dat zo ofwat
Dat is óf geen squat, óf geen BOR.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
er gaat denk ik iets mis jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:44 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet. Je hebt moeite met 70kg SQ maar doet wel een BOR op 70? Lijkt mij onmogelijk.
hop aboard the happy boat!!quote:
Doe maar s bor met overhand grip en rug parallel aan de vloer. En dan roeien ter hoogte van je borst. En dan niet jerken maar rustig roeien, dat is pas killing. Prob al moeite met 30 kg :p .quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol wtf.. ja dan heb je geen hip drive..
lees en kijk over hip drive tijdens squat... je benen en heupen moet simultaan bewegen.
BOR op 70kg, doe je m met je rug horizontaal aan plafond, of meer in een schuine hoek?
armen zullen altijd branden ja
Waarom dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:44 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet. Je hebt moeite met 70kg SQ maar doet wel een BOR op 70? Lijkt mij onmogelijk.
Het is vrij onwaarschijnlijk dat iemand hetzelfde rowt en squat. Qua verhouding zit daar iets verkeerd. Kan je de volgende keer een filmpje maken van je BOR? Ben wel benieuwd.quote:Op zondag 15 december 2013 10:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waarom dan?Ik denk dat die BOR dan fout is, die squat is sws goed
Het heeft weinig zin om WP en IP te combineren. Je kunt wel Caseine en WP/IP combineren.quote:Op zondag 15 december 2013 13:12 schreef MaidensTower het volgende:
Zijn er mensen die zowel Whey perfection als İsolaatperfection gebruiken? Ik kreeg een gratis sample van het tweede in naturel smaak. Ik deed het door de brinta (uiteraard ff de mixer doorheen gehaald).
Het is ook bedoeld als aanvulling. Nooit als vervanging. Gebruik zelf geen whey. Toen ik dat nog wel deed gebruikte ik een casseinemix. Nu al een flinke tijd zonder en maak ook nog steeds gains. Denk niet dat ik ooit nog aan de whey ga.quote:Op zondag 15 december 2013 13:12 schreef MaidensTower het volgende:
Zijn er mensen die zowel Whey perfection als İsolaatperfection gebruiken? Ik kreeg een gratis sample van het tweede in naturel smaak. Ik deed het door de brinta (uiteraard ff de mixer doorheen gehaald).
Ik vroeg me af of jullie het e.e.a. combineren. Ik ben nog vrij onervaren op dit gebied. Ik hou zelf Eetmeter bij sinds gisteren en registreer het als 100 gram tonijn, omdat de voedingswaarde er veel op lijkt. Het is bedoeld als aanvulling, want ik red mijn streven niet zo.
Dit is de eerste keer dat ik faalquote:Op zondag 15 december 2013 13:41 schreef robskem het volgende:
Bredebroeder zo vaak falen is niet goed, zorg eens voor een stabiele basis
Ik, maar ik doe Pendlays.quote:Op zondag 15 december 2013 13:54 schreef BigSmurf het volgende:
Over de BOR gesproken, wie gebruikt hier echt een 90 graden hoek, dus horizontale rug? Ik gebruik altijd een 45 graden hoek, dan pak ik voor m'n gevoel meer m'n lats en rear delts mee.
Kan niemand voor je spotten terwijl je bencht?quote:Op zondag 15 december 2013 13:28 schreef BredeBroeder het volgende:
En toen stond je voor lul in de sportschool![]()
55kg 1rm lukt nog net, 60kg 1rm ligt dat ding op mn borst voor een minuut tot eindelijk iemand naar boven komt :p
gisteren met squaten....quote:Op zondag 15 december 2013 13:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik faal
Doe ook SSquote:Op zondag 15 december 2013 14:15 schreef robskem het volgende:
[..]
gisteren met squaten....
btw waarom 1rm? Dus 1 x 55 en dan 1 x 60? Dacht dat je ss deed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |