Ik zit op 29% volgens de weegschaal. Ik heb ietsiepietsie meer vet dan jij ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:25 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Zelfde hier. 37% vet! Zo vet ben ik helemaal niet!
het vet is vaak ook verdeeld over de goede plekken ...nomsaiyinquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:26 schreef seto het volgende:
Vetpercentage voor vrouwen is niet hetzelfde als voor mannen, vrouwen hebben een hoger percentage.
Slib je dan niet uiteindelijk dicht van binnen als je permabulkt? Ik bedoel je zult niet alleen netjes groenten eten als je perma bulktquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja die zijn over het algemeen behoorlijk accuraat
niet dat ik veel ervaring heb met vetpercentage meten, behalve het vet van de big tasty van mijn mondhoeken afveeg met een servetje ...... permabulker checking in
Dat weet ik zo net nog nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
het vet is vaak ook verdeeld over de goede plekken ...nomsaiyin
je kan ook groenten eten als je perma bulkt... zegt niets over de kwaliteit van het eten.. perma bulk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:28 schreef Questular het volgende:
[..]
Slib je dan niet uiteindelijk dicht van binnen als je permabulkt? Ik bedoel je zult niet alleen netjes groenten eten als je perma bulkt
striae zijn battlescars die je met trots kunt dragen, wees niet bang ... de echte kenners weten wel beter!quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:59 schreef Faeroer het volgende:
En weer een striae erbij. Invetten met cacaoboter, vitamine E, veel drinken etc. heeft allemaal geen nut lijkt wel. Misschien maar een grote lellijke tattoo erop laten zetten.
Veni Vidi Vici over de lengte eroverheenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:59 schreef Faeroer het volgende:
En weer een striae erbij. Invetten met cacaoboter, vitamine E, veel drinken etc. heeft allemaal geen nut lijkt wel. Misschien maar een grote lellijke tattoo erop laten zetten.
Lolquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:59 schreef Faeroer het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:01 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
striae zijn battlescars die je met trots kunt dragen, wees niet bang ... de echte kenners weten wel beter!
Zelfde geld voor eelt op handen en opengeschraapte schenen
Mondgeur komt vaak voor bij ketose door de ketonen. Maar wanneer je meer dan 120gr koolhydraten eet zou dit niet voor moeten komen. Zeker niet bij 2x zoveel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:22 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Zou dat de mondgeur verklaren? (en mogelijk ook de semi-aanwezige geur als ik 's ochtends wakker wordt) Want het is wel zo dat ik de laatste dagen die bak kwark niet heel consequent heb opgegeten.
Bij een permabulk kan dat wel, maar dat heeft meer met de gewichtstoename te maken dan met het voedsel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:28 schreef Questular het volgende:
[..]
Slib je dan niet uiteindelijk dicht van binnen als je permabulkt? Ik bedoel je zult niet alleen netjes groenten eten als je perma bulkt
wat kost zo'n meting nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:54 schreef MaidensTower het volgende:
Resultaten BodPod meting
Vetmassa: 24,8 kg = 33,8%
Gewicht: 73,5 kg
Lengte: 1.79 m
Energiebehoefte: 2061-2359 kcal
Eind januari even opnieuw
Met saai heb ik geen probleem. Vind 't wel leuk en uitdagend.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:45 schreef Cataclyst het volgende:
5/3/1 BBB is mooi spul, zoals de naam aangeeft kan het wel een saai programma zijn, echter kan je wel solide strength en mass gains verwachten. Zeker efficiënt en altijd motiverend omdat je elke keer weight/rep PR's kan zetten!
Ik heb hetzelfde, machtig gevoel om na zware werksetjes met een eventuele PR er nog eens een flink aantal reps uit te persen. Je krijgt wel echt flinke DOMS zeker de eerste cycle!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:26 schreef Nuggets het volgende:
[..]
Met saai heb ik geen probleem. Vind 't wel leuk en uitdagend.
Bij mij zegt hij 50% spier en het steeg heel langzaam in vet (vorig jaar 15% nu 18% volgens de weegschaal). fysiek zie je niet heel veel verschil maar ben wel ongeveer 10 Kg aangekomen. En daarin zit dus die 3% vet ongeveer wat best reeël is. Naja ik gebruik het niet echt. Er zijn meerdere manieren om bv je voedingbehoefte te berekenen. En of ik er goed uit zie of niet dat zegt de spiegel (en je geest) wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:15 schreef Questular het volgende:
De weegschaal thuis is geweldig voor zo een soort metingen.
Ik had laatst 45% vet, 65% spieren en nog iets... in ieder geval obse volgens dat ding. Ik kijk wel in de spiegel of mn moobs en zwemband minder zijn geworden.
Congrats op naar de 200kg 1 RMquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:41 schreef -Menn0- het volgende:
Hoppa nieuw PR deadlift 5x150.![]()
Toch wel benieuwd wat m'n 1 rep max is. Volgende keer maar even proberen! Moet er nu even niet aan denken dat ik meer moet dan voor me uit staren
ditquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
Impedantiemetingen op consumentenweegschalen zijn ongeveer de meest onnauwkeurige metingen (in absolute getallen) die er zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |