SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of iedereen met wallet zit hier over een week te balenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
shit kan die CENT wallet voor imac niet vinden. balen
Een leven zonder risico's, is een leven van niets.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:31 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Of iedereen met wallet zit hier over een week te balen
#yoloquote:Op woensdag 11 december 2013 23:31 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Of iedereen met wallet zit hier over een week te balen
ik zit nu een paar dagen op BTC China maar het heeft wel kuren af en toe. Kan nu ineens geen btc widrawen. Schijnt een bekend probleem te zijn. Voordeel is wel dat er geen transactiekosten zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef ulq het volgende:
Hmm.. Op ten duur gaan btc-e en bitstamp toch wel richting de koers van BTCChina? Da's toch wel een beetje de marktleider?
Wil je mij even de link naar de wallet dl geven?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:35 schreef brombeer_ het volgende:
Mijn wallet is nog aan het synchroniseren. Kan je dan al centjes erheen sturen of moet ik eerst wachten?
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
shit kan die CENT wallet voor imac niet vinden. balen
http://picadump.com/files/Piggybank%200.9.6.zipquote:Op woensdag 11 december 2013 23:44 schreef Sosa het volgende:
[..]
Wil je mij even de link naar de wallet dl geven?
ik heb Winonx geinstalleerd voor windows programmas op mac maar krijg een foutmelding bij CENT wallet. ff verder proberen. hij is wel aan t synchroniseren dus hij doet iets. maar kan verder nix doen.quote:
die doet het nietquote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef starsailor het volgende:
[..]
http://picadump.com/files/Piggybank%200.9.6.zip
hmm ik wil eigenlijk geen windowscrap op mn osxquote:Op woensdag 11 december 2013 23:47 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ik heb Winonx geinstalleerd voor windows programmas op mac maar krijg een foutmelding bij CENT wallet. ff verder proberen. hij is wel aan t synchroniseren dus hij doet iets. maar kan verder nix doen.
nee ik ook niet. maar ik probeer het nu fftjes 1x.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
hmm ik wil eigenlijk geen windowscrap op mn osx
Zwengel die PC aan dan.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Applequote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Gewoon een VMWare-image maken voor de Windowscrap.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Geen fee's?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:33 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ik zit nu een paar dagen op BTC China maar het heeft wel kuren af en toe. Kan nu ineens geen btc widrawen. Schijnt een bekend probleem te zijn. Voordeel is wel dat er geen transactiekosten zijn.
Al plannen wat je met je toekomstige miljoenen gaat doen?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef Schaafkaas het volgende:
Vandaag voor het eerst geld geïnvesteerd in cryptocurrency: 1 ltc
Geen zinquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Geen zinik kan de kabel voor het scherm niet vinden
tis tijdelijkquote:Op woensdag 11 december 2013 23:55 schreef ulq het volgende:
[..]
Geen fee's?
Wat is dan überhaupt de winstgevend van dat bedrijf?
quote:
Een tripje naar de maan lijkt me wel leukquote:Op woensdag 11 december 2013 23:56 schreef ulq het volgende:
[..]
Al plannen wat je met je toekomstige miljoenen gaat doen?
kijk via blockchainquote:Op woensdag 11 december 2013 23:57 schreef Geralt het volgende:
Hmz zojuist wat LTC's van BTC-e rechtstreeks naar mn depositadres op Cryptsy gestuurd, maar daar zie ik vooralsnog niks.
Had ik beter via mn wallet kunnen doen dan kon ik tenminste nog zien hoeveel confirms er al zijn
Daar ben ik niet bekend mee.quote:
quote:
Voor LTC: http://block-explorer.comquote:Op donderdag 12 december 2013 00:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bekend mee.
Ik heb het adres waar het naar verstuurd is.
google blockchainquote:Op donderdag 12 december 2013 00:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bekend mee.
Ik heb het adres waar het naar verstuurd is.
Thanks. 2 confirmations tot dusverquote:Op donderdag 12 december 2013 00:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Voor LTC: http://block-explorer.com
Deposit-adres daar invullen.
Hangt er van af, het zou ook nooit stabiel kunnen worden.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:03 schreef Kale het volgende:
Hoelang zullen de BTC, LTC en altcoinkoersen zo extreem volatiel blijven en dus zo geschikt voor daytraing? Gaat dat een kwestie van maanden zijn? Jaren?
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hangt er van af, het zou nooit stabiel kunnen worden.
Persoonlijk denk ik dat dit (als het waar is) wel eens 90% zou kunnen oplossen. Zie ook mijn post iets verderop in dat topic.
BIT / [COIN] Het grote Bitcointopic #75 | Nu met eigen subforum!
Dus als Wallstreet echt zou instappen (en dus de andere beurzen ook) minder volatiliteitquote:Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hangt er van af, het zou ook nooit stabiel kunnen worden.
Persoonlijk denk ik dat dit (als het waar is) wel eens 90% zou kunnen oplossen. Zie ook mijn post iets verderop in dat topic.
BIT / [COIN] Het grote Bitcointopic #75 | Nu met eigen subforum!
jep op wisdom welquote:Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef ulq het volgende:
BTCChina staat stil of ligt dat aan mij?
ja, als persoonlijke ingrepen een FOK! aansprakelijkeheid een rol spreken, let it be noted.quote:
Dat is mijn visie, ik kan er ook flink naast zitten.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:08 schreef Kale het volgende:
[..]
Dus als Wallstreet echt zou instappen (en dus de andere beurzen ook) minder volatiliteit
noted. maxbet, en ja niet zonder reden.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:09 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
ja, als persoonlijke ingrepen een FOK! aansprakelijkeheid een rol spreken, let it be noted.
Ergens begin 2012 de eerste gekocht, later dat jaar wegens omstandigheden het grootste deel helaas verkocht.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:10 schreef Schaafkaas het volgende:
Wanneer zijn jullie eigenlijk begonnen met cryptocurrencies?
Toen de BTC nog rond de 500$ zat, was ik van plan in te stappen tijdens een volgende crash, omdat ik er heilig van overtuigd was dat het onmogelijk nog verder kon stijgen.
Ergens 2013 fucked fife. Altijd nog blij , hoop ikquote:Op donderdag 12 december 2013 00:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ergens begin 2012 de eerste gekocht, later dat jaar wegens omstandigheden het grootste deel helaas verkocht.
Rond $340 geloof ik weer een klein beetje bij gekocht. En ondertussen nog wat gemined.
Had heel veel meer kunnen hebben dan ik nu heb. Maar ik ben blij met wat ik nu heb.
quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:18 schreef Ludacriss het volgende:
Wtf is er tussen jullie aan de hand...
Je hoeft niet handelingsbekwaam te zijn om hier te posten.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:18 schreef Ludacriss het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:18 schreef Ludacriss het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je hoeft niet handelingsbekwaam te zijn om hier te posten.
Zelfs vanuit een kliniek kan het prima.
Het schijnt ja. Eigenlijk absurd dat een coin met zo'n belachelijke bug nog steeds in leven isquote:
Totaal niks, alleen blauw bloedquote:Op donderdag 12 december 2013 00:18 schreef Ludacriss het volgende:
Het is een geheim voor de schermen, maar niet achter de schemen, measoro.l Hoe dom.; niet te zeggen volstrekt debiel.quote:
Eigenlijk is het een heel leuk experiment geworden.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het schijnt ja. Eigenlijk dat een coin met zo'n belachelijke bug nog steeds in leven is
Valt wel meequote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Valt wel mee
Verklaart wel gelijk waarom ik geen mod wil worden; dat eindigt in een meervoudige rel van ongekende omvang.
Of met XPM.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
hmmm cent is dus alleen maar met ltc aan te schaffen
Ja, ik ga bbq --> btc --> ltc --> centquote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Of met XPM.
Maar LTC kan je aanschaffen met BTC.
En die infecteerd iedere computer die op de website komt met een wallet, met daarin 100k coinsquote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef MaGNeT het volgende:
Misschien moeten we maar "OprahCoin" maken. Die vertienvoudigt dan in een paar maand. Idee?
Krijgen ze dan ook hun eigen talkshow?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef MaGNeT het volgende:
Misschien moeten we maar "OprahCoin" maken. Die vertienvoudigt dan in een paar maand. Idee?
Als je trade moet je uitgaan van een trend.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:25 schreef tralalala het volgende:
Door paniekerig gedoe van mij 1700 dollar verloren vandaag.![]()
Volgens mij de eerste dag dat ik echt verlies heb gedraaid sinds dat ik er 4 weken geleden ingestapt ben.
En gratis coins onder de stoelen van de gasten?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Krijgen ze dan ook hun eigen talkshow?
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En die infecteerd iedere computer die op de website komt met een wallet, met daarin 100k coins
Geweldig ja. Echt mooi om te zien.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een heel leuk experiment geworden.
Het heeft geen waarde, maar omdat het in 9 dagen vertienvoudigt wil toch iedereen het hebben
En omdat het iedere 9 dagen wéér vertienvoudigt, durft ook bijna niemand ze te dumpen.
(Behalve de verstandigen die de winst pakken).
Mja, klopt wel inderdaad.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als je trade moet je uitgaan van een trend.
Is de trend stijgend? Dan moet je daar op vertrouwen. Dus geen paniekverkoop maar geduld als het even daalt. En verkopen als het voldoende stijgt. Als je niet gelooft in een stijgende trend, dan kan je beter short gaan
Maar ik heb makkelijk praten: ik handel niet, ik dump alleen.
Gewoon een coin die alleen FOK!kers meer geeft en de rest niet zodat alleen wij profiteren.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef MaGNeT het volgende:
Even crossposten vanuit het Bitcoin topicquote:Op donderdag 12 december 2013 00:40 schreef TimKuik het volgende:
CENT is SCAM.
Idiots.
Trouwens, get ready!
http://finance.yahoo.com/(...)cmt=comments-postbox
Dus (als het klopt wat hij hier zegt) eerst grote volatiliteit omdat daarmee geld te verdienen is, daarna zou het minder volatiel moeten worden door professionele traders en bots die ermee aan de slag gaan. En als het werkelijk honderden miljoenen zijn ook een stevige trend omhoog. Tenminste dat is wat ik uit het artikel haal.quote:The third wave will be Wall Street banks themselves, motivated purely by profit, says Silbert. "These banks already have large teams trading dollars and euros and yen and gold. Ultimately, Bitcoin is no different than those" as far as forex and commodities traders are concerned, he says. And indeed, currency strategists at Bank of America issued a note to clients last Thursday talking up Bitcoin's potential and analyzing its fair market value.
He added, "Once Wall Street starts putting money into Bitcoin -- we're talking about hundreds of millions, billions of dollars moving in -- it's going to have a pretty dramatic effect on the price."
Dus we gaan allemaal miljonair wordenquote:Op donderdag 12 december 2013 00:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Even crossposten vanuit het Bitcoin topic
[..]
Dus (als het klopt wat hij hier zegt) eerst grote volatiliteit omdat daarmee geld te verdienen is, daarna zou het minder volatiel moeten worden door professionele traders en bots die ermee aan de slag gaan. En als het werkelijk honderden miljoenen zijn ook een stevige trend omhoog. Tenminste dat is wat ik uit het artikel haal.
Dat is mijn visie, zou niet de eerste keer zijn dat ik het fout heb. Ook de laatste niet trouwens. En ik kan niet bepalen of dat artikel nou wel of niet klopt. Voor hetzelfde geld is die gast maar gewoon wat aan het zeggen. Al doen ze dat over het algemeen niet over zulke investeringen imo.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:43 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dus we gaan allemaal miljonair worden?
dank je mr; mod.Ik heb zelden een meer bizarre en omzichtigere omschijving gezien,maar misscfhien moet je je conentreren op je hoofdtaak,maar dat is maar mijn meingquote:Op donderdag 12 december 2013 00:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is mijn visie, zou niet de eerste keer zijn dat ik het fout heb. Ook de laatste niet trouwens. En ik kan niet bepalen of dat artikel nou wel of niet klopt. Voor hetzelfde geld is die gast maar gewoon wat aan het zeggen. Al doen ze dat over het algemeen niet over zulke investeringen imo.
En voordat we krijgen dat mijn visie is dat we miljonair worden. Dat zeg ik niet. Mijn visie is zoals hierboven in mijn vorige post beschreven.
Tja, als bankiers, net nu de financiële crisis aan zijn einde lijkt te komen, willen gaan investeren in een volatiel iets als bitcoin, hebben ze hun lesje klaarduidelijk nog niet geleerd.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is mijn visie, zou niet de eerste keer zijn dat ik het fout heb. Ook de laatste niet trouwens. En ik kan niet bepalen of dat artikel nou wel of niet klopt. Voor hetzelfde geld is die gast maar gewoon wat aan het zeggen. Al doen ze dat over het algemeen niet over zulke investeringen imo.
En voordat we krijgen dat mijn visie is dat we miljonair worden. Dat zeg ik niet. Mijn visie is zoals hierboven in mijn vorige post beschreven.
Als je ruzie wil maken doe dat via PM, dit topic is bedoelt om te praten over cryptocurrencies.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:50 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
dank je mr; mod.Ik heb zelden een meer bizarre en omzichtigere omschijving gezien,maar misscfhien moet je je conentreren op je hoofdtaak,maar dat is maar mijn meingConcentrate on real life...
In alle oprechte liefde, want je gaat me vast de huid volschelden met persmissie van FOK!
Nou zeg, ik zou maxbet niet direct de huid volschelden:(quote:Op donderdag 12 december 2013 00:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Tja, als bankiers, net nu de financiële crisis aan zijn einde lijkt te komen, willen gaan investeren in een volatiel iets als bitcoin, hebben ze hun lesje klaarduidelijk nog niet geleerd.
Sorry, maxbetquote:Op donderdag 12 december 2013 00:52 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als je ruzie wil maken doe dat via PM, dit topic is bedoelt om te praten over cryptocurrencies.
"The only thing we learn from history is that we learn nothing from history"quote:Op donderdag 12 december 2013 00:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Tja, als bankiers, net nu de financiële crisis aan zijn einde lijkt te komen, willen gaan investeren in een volatiel iets als bitcoin, hebben ze hun lesje klaarduidelijk nog niet geleerd.
Is het bij jou al gelukt? Ik krijg die foutmelding ookquote:Op woensdag 11 december 2013 23:47 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ik heb Winonx geinstalleerd voor windows programmas op mac maar krijg een foutmelding bij CENT wallet. ff verder proberen. hij is wel aan t synchroniseren dus hij doet iets. maar kan verder nix doen.
Heb je ze dat eerder wel zien doen dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
yep, vooral dat laatste. Hail jehova!quote:Op donderdag 12 december 2013 00:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb je ze dat eerder wel zien doen dan?
En vergeet niet, marketcap van bitcoin is net over de 10 miljard. Dat is een bedrag wat ze makkelijk kunnen sturen. Dus zowel stabieler maken als onstabieler. De tijd zal het leren of het bericht klopt, en zo ja wat de gevolgen zullen zijn.
...quote:Op donderdag 12 december 2013 00:59 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
yep, vooral dat laatste. Hail jehova!
Let hope so dudequote:Op donderdag 12 december 2013 01:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een idee dat duizenden, tienduizenden mensen in een mum van tijd miljonair zouden kunnen worden puur door het feit dat Wall Street gaat buyen. Dat is bizar en moeilijk te geloven.
Had BTC gekocht op 660 euro 2 week geleden, LTC toen op 22.91, NVC op 21, NMC op 5.0quote:
Dude, dan moet je echt beter op de markt letten en op de juiste momenten verkopen. Zet alles liever om in USD, is makkelijker.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:11 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Had BTC gekocht op 660 euro 2 week geleden, LTC toen op 22.91, NVC op 21, NMC op 5.0
en PPC op 5.4
quote:Op donderdag 12 december 2013 01:12 schreef Tourniquet het volgende:
http://www.coinion.com/20(...)tcoin-mines-exposed/
quote:Op donderdag 12 december 2013 01:12 schreef Tourniquet het volgende:
http://www.coinion.com/20(...)tcoin-mines-exposed/
Die subtitlesquote:Op donderdag 12 december 2013 01:19 schreef TimKuik het volgende:
[..]
De eerste scrypt Litecoin FPGA Miner.
Ja, want lager dan 0.00000001 kan niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:23 schreef Toto69 het volgende:
Op cryptsy geen buy orders voor cent/ltc op 1tje na? Kan dat?
Snap ik, sell order is alleen 0.000000002quote:Op donderdag 12 december 2013 01:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, want lager dan 0.00000001 kan niet.
Ja, dat komt omdat CENT aids is.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:23 schreef Toto69 het volgende:
Op cryptsy geen buy orders voor cent/ltc op 1tje na? Kan dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
90 miljoen per transactie. Hoeveelheid in wallet is onbeperkt.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:30 schreef Toto69 het volgende:
En je kan dus maar 90 miljoen in je wallet hebben?
quote:Op donderdag 12 december 2013 01:31 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat CENT aids is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan Magnet ons dan vertellen dat ie 10x zo veel CENTS krijgt en er veel winst mee maakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan 360 miljoen kopen, 4 transacties dusquote:Op donderdag 12 december 2013 01:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
90 miljoen per transactie. Hoeveelheid in wallet is onbeperkt.
Is wat MaGNeT zei, alle disclaimers van toepassing
Omdat de stake fucked is en omdat hij van zijn CENT coins af wil voor 0.000000002. Lees je eens in op de Bitcointalk fora.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe kan Magnet ons dan vertellen dat ie 10x zo veel CENTS krijgt en er veel winst mee maakt?
Dus jij denkt dat magnet ons eigenlijk cent wil laten kopen zodat hij er af kan komen?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:34 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Omdat de stake fucked is en omdat hij van zijn CENT coins af wil voor 0.000000002
wel wallet gedownload zeker?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze zeggen dat geld mensen verandert in beesten. Magnet kan ons fucken indeed. Ik heb nog geen CENT's in ieder geval.
Ja, ik ben bezig met school dus de wallet staat nog te wachten in de downloads map.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wel wallet gedownload zeker?
ik weet niet, ik vertrouw magnet op zich
Nee, ik denk dat jij het IQ van een navelpuisje hebt.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat magnet ons eigenlijk cent wil laten kopen zodat hij er af kan komen?
Magnet heeft niet onder stoelen of banken geschoven hoe het werkt, je kunt er aan verdienen, je kunt ook hard verliezen, maar ten eerste zul je moeten snappen wat er aan de hand is. Dat heeft hij benoemd:quote:Op donderdag 12 december 2013 01:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze zeggen dat geld mensen verandert in beesten. Magnet kan ons fucken indeed. Ik heb nog geen CENT's in ieder geval.
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een heel leuk experiment geworden.
Het heeft geen waarde, maar omdat het in 9 dagen vertienvoudigt wil toch iedereen het hebben
En omdat het iedere 9 dagen wéér vertienvoudigt, durft ook bijna niemand ze te dumpen.
(Behalve de verstandigen die de winst pakken).
En daarbij is er iemand bezig met een fix maar ze hebben geen idee wat er gaat gebeuren met de coins die nu in omloop zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:56 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Magnet heeft niet onder stoelen of banken geschoven hoe het werkt, je kunt er aan verdienen, je kunt ook hard verliezen, maar ten eerste zul je moeten snappen wat er aan de hand is. Dat heeft hij benoemd:
[..]
http://block-explorer.com/quote:Op donderdag 12 december 2013 01:42 schreef Toto69 het volgende:
Zucht, waar vind ik mijn LTC confirmatieding? van btc-e naar cryptsy, bij btc blockchain maar bij ltc weet ik het niet
nog niet. ga vanavond verder proberen. nu eerst 8 uur werken voor jack shitquote:Op donderdag 12 december 2013 00:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Is het bij jou al gelukt? Ik krijg die foutmelding ook
ja?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:29 schreef SosuaCafe het volgende:
dit is de verkeerde kant op bitcoin.. Zouden we vh weekend dan onder de 500 komen?
Eerst ging zaterdag + zondag de boel onderuit,quote:Op donderdag 12 december 2013 08:29 schreef SosuaCafe het volgende:
dit is de verkeerde kant op bitcoin.. Zouden we vh weekend dan onder de 500 komen?
Nogmaals, ik heb ze al naar Cryptsy gestuurd vóór jullie begonnen te vragen over mijn deposit bij Cryptsy. Dat kan ook niet anders, anders had ik die screenshot niet kunnen maken.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat magnet ons eigenlijk cent wil laten kopen zodat hij er af kan komen?
nu begon het weekend dinsdag al.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eerst ging zaterdag + zondag de boel onderuit,
Afgelopen keer vrijdag +zaterdag. En zondag de hele dag up...
Onder de 500 denk ik niet
waar was het voordeeltje bij CNC?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb ze al naar Cryptsy gestuurd vóór jullie begonnen te vragen over mijn deposit bij Cryptsy.
Pas over 9 dagen heb ik jullie weer nodig om nogmaals 18 Miljard CENT te dumpen.
Maar volgende keer zal ik niemand mee wijzen op een bug/voordeeltje
Waarom kopen mensen dit soort coins? Dat is toch Hiv vanaf het begin, en chlamydia-aids aan het eind!?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Huh? Heb zelf nog 35.000 CNC en ben nog steeds van mening dat het potentie heeft zodra de Chinesen zich er op storten. Kan helaas niet in de toekomst kijken. Was geen koopadvies, volgens mij. Daar ben je zelf bij.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:36 schreef tralalala het volgende:
Hij heeft mij ook CNC aangesmeerd dus dat zou best eens kunnen.
Niemand geeft hier toch echt koopadvies?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Huh? Heb zelf nog 35.000 CNC en ben nog steeds van mening dat het potentie heeft zodra de Chinesen zich er op storten. Kan helaas niet in de toekomst kijken. Was geen koopadvies, volgens mij. Daar ben je zelf bij.
Naja, misschien moet ik wat voorzichtiger zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niemand geeft hier toch echt koopadvies?
Sowieso stom om op iemand zn gevoel mee te gaan… Niemand heeft een glazen bol.
Ik geeft de helen tijd koopadviezen, dat is het probleem niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niemand geeft hier toch echt koopadvies?
Sowieso stom om op iemand zn gevoel mee te gaan… Niemand heeft een glazen bol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke coin zei u?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naja, misschien moet ik wat voorzichtiger zijn.
Ik loop al een tijdje rond hier en blijkbaar hoef ik maar een coin te roepen en enkelen storten gelijk hun maandloon naar Cryptsy
Ben weg, ff ook naar de bank.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh even wat extra bijlenen. De bank is nu wel open, ben zo terug.
Nee, dat ligt niet aan jou… Jij hebt goed verdiend, en omdat dat zo is gaan mensen je blindelings volgen blijkbaar… Maar zo werkt het spelletje gewoon niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik loop al een tijdje rond hier en blijkbaar hoef ik maar een coin te roepen en enkelen storten gelijk hun maandloon naar Cryptsy
Die bug in CENT is echt, er zijn iedere keer als ik wil dumpen nog kooporders dus tot nu toe cash ik al 3 maanden iedere 9 dagen. Eigenlijk zou je moeten klagen dat ik jullie er niet eerder op gewezen heb
quote:Op donderdag 12 december 2013 08:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh even wat extra bijlenen. De bank is nu wel open, ben zo terug.
Ik ben je dankbaar hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die bug in CENT is echt, er zijn iedere keer als ik wil dumpen nog kooporders dus tot nu toe cash ik al 3 maanden iedere 9 dagen. Eigenlijk zou je moeten klagen dat ik jullie er niet eerder op gewezen heb
Zeg, hoe vaak ga jij je handen nog branden aan die aids?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:58 schreef Scorpie het volgende:
Tering tering tering kut t*fus cryptsy.com, ik ben gewoon een hele BTC kwijtgeraakt aan die schurfthondenen support tickets reageren ze niet op. Wat een gezwel van een exchange
quote:Op donderdag 12 december 2013 08:58 schreef Scorpie het volgende:
Tering tering tering kut t*fus cryptsy.com, ik ben gewoon een hele BTC kwijtgeraakt aan die schurfthondenen support tickets reageren ze niet op. Wat een gezwel van een exchange
Dit was de laatste keer, promise.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zeg, hoe vaak ga jij je handen nog branden aan die aids?
Wacht maar op vrijdag en zaterdag..komt helemaal goed met QRK.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:46 schreef SosuaCafe het volgende:
Haha. Vooralsnog heb ik alleen mn vingers gebrand aan quark. Hoewel die nu wel ok gaat. Heb er nog steeds een raar gevoel bij. CNC laat ik lekker staan. COL is ook weer omhoog. WDC blijf ik ook voorlopig nog even bij plakken. Gaat nog steeds omhoog.
Hoe?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:58 schreef Scorpie het volgende:
Duurde bij mij 24hr. Wat je beter kan doen is naar de support gaan in mIRC. Dan helpen ze je meteen. Althans bij mij. Kreeg er nog een bult cryptsy points bij ook.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:58 schreef Scorpie het volgende:
Juist de bug fixen zou het meer waard kunnen laten worden.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:42 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat jij het IQ van een navelpuisje hebt.
Lees dit eens: https://bitcointalk.org/index.php?topic=359000.40
Er zijn op dit moment meer dat 3 triljoen CENT coins en dat wordt alleen maar meer
Er gaat binnenkort iets gebeuren met CENT om de problemen recht te trekken (de bug waardoor je meer CENT krijgt), maar ze weten niet wanneer en hoeveel CENT er over blijft. Wat gaat er denk je gebeuren? Denk je dat dit ooit nog iets waard gaat worden?
Ja ik zit op mijn werk dus dat is ff wat lastiger.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:05 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Duurde bij mij 24hr. Wat je beter kan doen is naar de support gaan in mIRC. Dan helpen ze je meteen. Althans bij mij. Kreeg er nog een bult cryptsy points bij ook.
Verstandige keuze.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:15 schreef roislecxe het volgende:
Denk dat ik vandaag maar eens volledig in LTC duik.
Ingestapt op 29.7, stel me niet teleur aub.
Echte bazen hebben LTC, volgende stop is 25USDquote:Op donderdag 12 december 2013 09:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoop het, in fiat wordt het ook vanzelf niet meer
fixedquote:Op donderdag 12 december 2013 09:27 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Echte bazen hebben LTC, volgende stop is 250USD![]()
Lol, kan ik waarderenquote:
Over de 30..geen wall, dat gaat goed!quote:
In godsnaam waarom?quote:Op donderdag 12 december 2013 09:37 schreef Wijnbo het volgende:
Ik zit ook in CENT inmiddelsTot over een tijdje.
Zie vorige topic ;-)quote:
Kan je even snel samenvatten heb alles gemist...laatste waar ik het over had is om een munt te vinden die we samen gaan dumpen ?quote:
Juist. Waarom zou je in een coin stappen met zo een gigantische inflatie? Alleen maar omdat het gaaf is om triljoenen van iets te hebben? Die vervolgens niks meer waard zijn omdat je ze zonder kosten zelf kan kweken?quote:
Ik heb m'n bitcoin inmiddels wel terug.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:58 schreef Scorpie het volgende:
Zolang er buy orders zijn op cryptsy is het winstgevend.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Juist. Waarom zou je in een coin stappen met zo een gigantische inflatie? Alleen maar omdat het gaaf is om triljoenen van iets te hebben? Die vervolgens niks meer waard zijn omdat je ze zonder kosten zelf kan kweken?
Ik verdien in dalen en stijgingen.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:55 schreef Wijnbo het volgende:
Das toch mooi? Kunnen we beginnen aan een hele lang stijging van enkele tienden procenten per dag.
tmfchatquote:Op donderdag 12 december 2013 10:09 schreef cb2013 het volgende:
Zijn er bekende IRC kanalen waar mensen chatten over coins?
Ik heb gemerkt dat elke coin wel zijn eigen IRC chat heeft er zijn vast wel algemene maar je hebt er letterlijk niks aan de meeste praten er over het minen..quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:37 schreef Wijnbo het volgende:
Ik zit ook in CENT inmiddelsTot over een tijdje.
Waar staat jou order dan op? Ik heb gewoon een buy order op 0.00000002 gedaan, instant uitgevoerd. Als ze toch * 10 gaan, no problem. En als het hele experiment mislukt ben ik 0.16 BTC kwij, wooptiedoo. (0.9 BTC gewonnen in bitzinoquote:Op donderdag 12 december 2013 10:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ook.
Je mag ze verkopen op Cryptsy. Dan kan ik ze tenminste kopen met mijn order.
http://irc.tweakers.net/bitcoinquote:Op donderdag 12 december 2013 10:09 schreef cb2013 het volgende:
Zijn er bekende IRC kanalen waar mensen chatten over coins?
Mijn order staat op 0.00000001. Gierige zak die ik ben.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:21 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Waar staat jou order dan op? Ik heb gewoon een buy order op 0.00000002 gedaan, instant uitgevoerd. Als ze toch * 10 gaan, no problem. En als het hele experiment mislukt ben ik 0.16 BTC kwij, wooptiedoo. (0.9 BTC gewonnen in bitzino)
Vergeet niet dat je onderaan de lijst staat he.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn order staat op 0.00000001. Gierige zak die ik ben.
Daar heb je gelijk in. Ach ja, hij zal vandaag toch nog wel gedumpt worden voor dat bedrag lijkt me.
Dude dit is SC, wat had je anders verwachtquote:Op donderdag 12 december 2013 10:31 schreef cb2013 het volgende:
Daarom ga ik liever op IRC, echt kinderachtig soms.
quote:Op donderdag 12 december 2013 10:31 schreef cb2013 het volgende:
Dat is waar. Maar je zou zeggen dat er niet zo veel buy orders zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:26 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je onderaan de lijst staat he.
247 LTC. Das toch best wel wat.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar je zou zeggen dat er niet zo veel buy orders zijn.
Volgens mij niet echt. Crypsy heeft er zo veeeeeeeeeeeeeeelquote:Op donderdag 12 december 2013 10:36 schreef ulq het volgende:
Ok een serieuze vraag.
Waarom gebruiken mensen nog steeds Crypsty als exchange terwijl iedereen de hele tijd zegt dat ie kut is? Heb hem zelf nooit gebruikt maar ik zie al 2 weken berichtjes hier verschijnen over hoe erg Crypsy faalt etc. Er zijn toch wel alternatieven om in vage altcoins te handelen?
Voor serieuze dingen ga je maar naar de IRCquote:Op donderdag 12 december 2013 10:36 schreef ulq het volgende:
Ok een serieuze vraag.
Waarom gebruiken mensen nog steeds Crypsty als exchange terwijl iedereen de hele tijd zegt dat ie kut is? Heb hem zelf nooit gebruikt maar ik zie al 2 weken berichtjes hier verschijnen over hoe erg Crypsy faalt etc. Er zijn toch wel alternatieven om in vage altcoins te handelen?
Coins-E, BTC-e, mcxnow, vircurex...helft kan dood zijn maar die schieten me zo te binnen.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:36 schreef ulq het volgende:
Ok een serieuze vraag.
Eerste keer dat ik van "piggy bank" hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 10:38 schreef rense het volgende:
Het adres in mijn piggy bank klopt niet. Op cryptsy krijg ik steeds de melding invalid trade key
meer mensen hier last van?
Heb ik lange tijd last van gehad op Cryptsy, totdat ik deze invulde: 1B4yV6a3NiYE8gkaSdArcQggkBRay9Texhquote:Op donderdag 12 december 2013 10:38 schreef rense het volgende:
Het adres in mijn piggy bank klopt niet. Op cryptsy krijg ik steeds de melding invalid trade key
meer mensen hier last van?
quote:Op donderdag 12 december 2013 10:31 schreef cb2013 het volgende:
hahaquote:Op donderdag 12 december 2013 10:39 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Heb ik lange tijd last van gehad op Cryptsy, totdat ik deze invulde: 1B4yV6a3NiYE8gkaSdArcQggkBRay9Texh
Vanaf dat moment liep alles vlekkenloos.
quote:Op donderdag 12 december 2013 10:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geen smiley met een Chinese vlag posten
quote:Op donderdag 12 december 2013 10:38 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Voor serieuze dingen ga je maar naar de IRCDit is het topic voor GIF'jes
Speculanten zijn weggejaagd?quote:Op donderdag 12 december 2013 10:43 schreef Zith het volgende:
Er zijn echt weinig buy/sell orders op bitstamp zeg o0
yep ligt echt helemaal stil. sinds gisteren al btw...quote:Op donderdag 12 december 2013 10:43 schreef Zith het volgende:
Er zijn echt weinig buy/sell orders op bitstamp zeg o0
Die moet eigenlijk standaard rond een uur of 12 in de nacht gepost wordenquote:
Als de prijs niet snel stijgt zoals elke donderdag gaan mensen denk ik fiat staan = crash mogelijkquote:Op donderdag 12 december 2013 10:46 schreef ulq het volgende:
Poll: Wanneer gaat BTC weer crashen?
• Vanmiddag
• Vanavond
• Vannacht
• Morgenochtend
• Morgenmiddag
• Morgenavond
• Hij gaat niet crashen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Maar ik wil moon schreeuwen.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:47 schreef lf2 het volgende:
[..]
Als de prijs niet snel stijgt zoals elke donderdag gaan mensen denk ik fiat staan = crash mogelijk
Ik denk eigenlijk ook vanavond. Dit is niet het moment dat mensen gaan inkopen. Helaas zit ik zelf vast in BTC die ik voor 915quote:Op donderdag 12 december 2013 10:47 schreef lf2 het volgende:
[..]
Als de prijs niet snel stijgt zoals elke donderdag gaan mensen denk ik fiat staan = crash mogelijk
Naja keus snel gemaakt dan maar ik zou niet te lang vasthouden...lijkt of btc niet meer de 1000 haaltquote:Op donderdag 12 december 2013 10:49 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk ook vanavond. Dit is niet het moment dat mensen gaan inkopen. Helaas zit ik zelf vast in BTC die ik voor 915gekocht heb. Maar ga niet sellen aangezien ik dit weekend toch niet echt tijd heb om te traden.
Hmm ja. Zou eigenlijk wellicht vanavond gewoon moeten sellen. Of gewoon nu en mijn verlies nemen als een man.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:52 schreef lf2 het volgende:
[..]
Naja keus snel gemaakt dan maar ik zou niet te lang vasthouden...lijkt of btc niet meer de 1000 haalt
haha naja soms heb je echt geen keus...bij quarks was ik mijn winst aan het tellen (giga winst), had 41.000 coins toen het op 0.3 stond had ik ongeveer 13 BTC.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:54 schreef ulq het volgende:
[..]
Hmm ja. Zou eigenlijk wellicht vanavond gewoon moeten sellen. Of gewoon nu en mijn verlies nemen als een man.
Sta alsnog wel in 200 euro in de plus op een inleg van 350 euro dus ik moet niet klagen eigenlijk.
Maar ik heb al tegen al mn vrienden verteld dat ik m'n inzet verdubbeld heb. Klinkt toch een stuk stoerder.
Hij gaat straks crashen volgens mijn poll.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:08 schreef Nattekat het volgende:
Doe eens wat, nog steeds binnen 5% van mijn aankoopbedrag.
Dan moet ik me juist druk maken...quote:Op donderdag 12 december 2013 11:09 schreef ulq het volgende:
[..]
Hij gaat straks crashen volgens mijn poll.
Maak je niet druk.
De founder bezit(te) 95% van alle coins die ooit gemined zullen worden. Heeft toen Max betaald om te pumpen. En de marketcap is een grap.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:09 schreef Duuc-nl het volgende:
Vanavond was er toch iets met quark? De founder zat bij keiser aan tafel dacht ik?
Is dat tweede een grap of heb je een link?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:12 schreef Zith het volgende:
[..]
De founder bezit(te) 95% van alle coins die ooit gemined zullen worden. Heeft toen Max betaald om te pumpen. En de marketcap is een grap.
Er is op dit moment 1 buy order. Er waren dagenlang exact en precies nul buy orders. Op Bter kun je niet depositen en dat gaat voorlopig ook niet gefixt worden omdat dan de hele wereld gigiljoenen CENT's naar Bter gaat overpompen en ze hun eigen markt om zeep helpen. de ask-bid-ratio is vrijwel oneindig.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:48 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Zolang er buy orders zijn op cryptsy is het winstgevend.
Je denkt dat Max voor de grap coins pumpt? Of hij kreeg $, of hij kreeg QRK. Omdat de founder alle coins bezitte kan hij alleen serieuze posities in de munt hebben gekregen door samen te werken met de founder.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:17 schreef Duuc-nl het volgende:
De founder bezit(te) 95% van alle coins die ooit gemined zullen worden. Heeft toen Max betaald om te pumpen. En de marketcap is een grap.
Jouw eigen theorie dusquote:Op donderdag 12 december 2013 11:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Je denkt dat Max voor de grap coins pumpt? Of hij kreeg $, of hij kreeg QRK. Omdat de founder alle coins bezitte kan hij alleen serieuze posities in de munt hebben gekregen door samen te werken met de founder.
Morgen release op btc38 als het allemaal soepel loopt daarquote:Op donderdag 12 december 2013 11:25 schreef lainke het volgende:
QRK blijft wat hangen vind ik. Wel stabiel dus geen winst of verlies hier.
En wat denken jullie, moment om bij te kopen?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:26 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Morgen release op btc38 als het allemaal soepel loopt daar
Omdat de coin gebugged is en hij 10-voudigd zichzelf elke 9 dagen. Somehow.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:29 schreef Happel het volgende:
Wat is nou het voordeel van CENT? Je kan er veel van kopen, maar heeft het ook waarde? Snap niet helemaal waarom er hier een paar instappen.
Maar dan nog, het wordt toch nooit ook maar een 'cent' waard?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:30 schreef ulq het volgende:
[..]
Omdat de coin gebugged is en hij 10-voudigd zichzelf elke 9 dagen. Somehow.
Mensen kopen ze allemaal maar om de rede dat zij ook die waarde waarvoor zij ze kopen willen vertienvoudigen.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:30 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Maar dan nog, het wordt toch nooit ook maar een 'cent' waard?
Leuk dat je er dan 481 ziljoen hebt, maar dan?
Maar die aankopen zullen nooit genoeg zijn om die x10 van sells tegen te houden.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:32 schreef ulq het volgende:
[..]
Mensen kopen ze allemaal maar om de rede dat zij ook die waarde waarvoor zij ze kopen willen vertienvoudigen.
Bill Still zit er helemaal vuistdiep in denk ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Je denkt dat Max voor de grap coins pumpt? Of hij kreeg $, of hij kreeg QRK. Omdat de founder alle coins bezitte kan hij alleen serieuze posities in de munt hebben gekregen door samen te werken met de founder.
Da's soms idd beter. Vorige week vrijdag had ik ook met 40 euro verlies verkocht maar doordat ik dat gedaan had heb ik uiteindelijk 300 euro winst gemaakt in het weekend. (op een inleg van 350 euro)quote:Op donderdag 12 december 2013 11:38 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik ben eruit wat ik op 877 gekocht heb ga ik maar met verlies verkopen... de kans op een crash is mij te groot.
Lijkt me sterk, ze hebben een reputatie buiten de bitcoin wereld.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bill Still zit er helemaal vuistdiep in denk ik.
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:42 schreef Ranjit het volgende:
Cryptocurrency is dood. De dollar heeft gewonnen. Gecoindoleerd allemaal.
Terug in fiat, dat voelt toch wel comfortabelquote:Op donderdag 12 december 2013 11:40 schreef ulq het volgende:
[..]
Da's soms idd beter. Vorige week vrijdag had ik ook met 40 euro verlies verkocht maar doordat ik dat gedaan had heb ik uiteindelijk 300 euro winst gemaakt in het weekend. (op een inleg van 350 euro)
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:42 schreef Ranjit het volgende:
Cryptocurrency is dood. De dollar heeft gewonnen. Gecoindoleerd allemaal.
Jep en hoogstwaarschijnlijk kan je dit weekend voor een stuk lagere prijs dan 877 inkopen. Gewoon ff afwachten.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:42 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Terug in fiat, dat voelt toch wel comfortabel
Beetje spanning mag toch ,niet ?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:42 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Terug in fiat, dat voelt toch wel comfortabel
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:51 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon graag even gecoindoleerd zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |