Of met XPM.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
hmmm cent is dus alleen maar met ltc aan te schaffen
Ja, ik ga bbq --> btc --> ltc --> centquote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Of met XPM.
Maar LTC kan je aanschaffen met BTC.
En die infecteerd iedere computer die op de website komt met een wallet, met daarin 100k coinsquote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef MaGNeT het volgende:
Misschien moeten we maar "OprahCoin" maken. Die vertienvoudigt dan in een paar maand. Idee?
Krijgen ze dan ook hun eigen talkshow?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef MaGNeT het volgende:
Misschien moeten we maar "OprahCoin" maken. Die vertienvoudigt dan in een paar maand. Idee?
Als je trade moet je uitgaan van een trend.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:25 schreef tralalala het volgende:
Door paniekerig gedoe van mij 1700 dollar verloren vandaag.![]()
Volgens mij de eerste dag dat ik echt verlies heb gedraaid sinds dat ik er 4 weken geleden ingestapt ben.
En gratis coins onder de stoelen van de gasten?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Krijgen ze dan ook hun eigen talkshow?
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En die infecteerd iedere computer die op de website komt met een wallet, met daarin 100k coins
Geweldig ja. Echt mooi om te zien.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een heel leuk experiment geworden.
Het heeft geen waarde, maar omdat het in 9 dagen vertienvoudigt wil toch iedereen het hebben
En omdat het iedere 9 dagen wéér vertienvoudigt, durft ook bijna niemand ze te dumpen.
(Behalve de verstandigen die de winst pakken).
Mja, klopt wel inderdaad.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als je trade moet je uitgaan van een trend.
Is de trend stijgend? Dan moet je daar op vertrouwen. Dus geen paniekverkoop maar geduld als het even daalt. En verkopen als het voldoende stijgt. Als je niet gelooft in een stijgende trend, dan kan je beter short gaan
Maar ik heb makkelijk praten: ik handel niet, ik dump alleen.
Gewoon een coin die alleen FOK!kers meer geeft en de rest niet zodat alleen wij profiteren.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef MaGNeT het volgende:
Even crossposten vanuit het Bitcoin topicquote:Op donderdag 12 december 2013 00:40 schreef TimKuik het volgende:
CENT is SCAM.
Idiots.
Trouwens, get ready!
http://finance.yahoo.com/(...)cmt=comments-postbox
Dus (als het klopt wat hij hier zegt) eerst grote volatiliteit omdat daarmee geld te verdienen is, daarna zou het minder volatiel moeten worden door professionele traders en bots die ermee aan de slag gaan. En als het werkelijk honderden miljoenen zijn ook een stevige trend omhoog. Tenminste dat is wat ik uit het artikel haal.quote:The third wave will be Wall Street banks themselves, motivated purely by profit, says Silbert. "These banks already have large teams trading dollars and euros and yen and gold. Ultimately, Bitcoin is no different than those" as far as forex and commodities traders are concerned, he says. And indeed, currency strategists at Bank of America issued a note to clients last Thursday talking up Bitcoin's potential and analyzing its fair market value.
He added, "Once Wall Street starts putting money into Bitcoin -- we're talking about hundreds of millions, billions of dollars moving in -- it's going to have a pretty dramatic effect on the price."
Dus we gaan allemaal miljonair wordenquote:Op donderdag 12 december 2013 00:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Even crossposten vanuit het Bitcoin topic
[..]
Dus (als het klopt wat hij hier zegt) eerst grote volatiliteit omdat daarmee geld te verdienen is, daarna zou het minder volatiel moeten worden door professionele traders en bots die ermee aan de slag gaan. En als het werkelijk honderden miljoenen zijn ook een stevige trend omhoog. Tenminste dat is wat ik uit het artikel haal.
Dat is mijn visie, zou niet de eerste keer zijn dat ik het fout heb. Ook de laatste niet trouwens. En ik kan niet bepalen of dat artikel nou wel of niet klopt. Voor hetzelfde geld is die gast maar gewoon wat aan het zeggen. Al doen ze dat over het algemeen niet over zulke investeringen imo.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:43 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dus we gaan allemaal miljonair worden?
dank je mr; mod.Ik heb zelden een meer bizarre en omzichtigere omschijving gezien,maar misscfhien moet je je conentreren op je hoofdtaak,maar dat is maar mijn meingquote:Op donderdag 12 december 2013 00:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is mijn visie, zou niet de eerste keer zijn dat ik het fout heb. Ook de laatste niet trouwens. En ik kan niet bepalen of dat artikel nou wel of niet klopt. Voor hetzelfde geld is die gast maar gewoon wat aan het zeggen. Al doen ze dat over het algemeen niet over zulke investeringen imo.
En voordat we krijgen dat mijn visie is dat we miljonair worden. Dat zeg ik niet. Mijn visie is zoals hierboven in mijn vorige post beschreven.
Tja, als bankiers, net nu de financiële crisis aan zijn einde lijkt te komen, willen gaan investeren in een volatiel iets als bitcoin, hebben ze hun lesje klaarduidelijk nog niet geleerd.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is mijn visie, zou niet de eerste keer zijn dat ik het fout heb. Ook de laatste niet trouwens. En ik kan niet bepalen of dat artikel nou wel of niet klopt. Voor hetzelfde geld is die gast maar gewoon wat aan het zeggen. Al doen ze dat over het algemeen niet over zulke investeringen imo.
En voordat we krijgen dat mijn visie is dat we miljonair worden. Dat zeg ik niet. Mijn visie is zoals hierboven in mijn vorige post beschreven.
Als je ruzie wil maken doe dat via PM, dit topic is bedoelt om te praten over cryptocurrencies.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:50 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
dank je mr; mod.Ik heb zelden een meer bizarre en omzichtigere omschijving gezien,maar misscfhien moet je je conentreren op je hoofdtaak,maar dat is maar mijn meingConcentrate on real life...
In alle oprechte liefde, want je gaat me vast de huid volschelden met persmissie van FOK!
Nou zeg, ik zou maxbet niet direct de huid volschelden:(quote:Op donderdag 12 december 2013 00:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Tja, als bankiers, net nu de financiële crisis aan zijn einde lijkt te komen, willen gaan investeren in een volatiel iets als bitcoin, hebben ze hun lesje klaarduidelijk nog niet geleerd.
Sorry, maxbetquote:Op donderdag 12 december 2013 00:52 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als je ruzie wil maken doe dat via PM, dit topic is bedoelt om te praten over cryptocurrencies.
"The only thing we learn from history is that we learn nothing from history"quote:Op donderdag 12 december 2013 00:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Tja, als bankiers, net nu de financiële crisis aan zijn einde lijkt te komen, willen gaan investeren in een volatiel iets als bitcoin, hebben ze hun lesje klaarduidelijk nog niet geleerd.
Is het bij jou al gelukt? Ik krijg die foutmelding ookquote:Op woensdag 11 december 2013 23:47 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ik heb Winonx geinstalleerd voor windows programmas op mac maar krijg een foutmelding bij CENT wallet. ff verder proberen. hij is wel aan t synchroniseren dus hij doet iets. maar kan verder nix doen.
Heb je ze dat eerder wel zien doen dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
yep, vooral dat laatste. Hail jehova!quote:Op donderdag 12 december 2013 00:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb je ze dat eerder wel zien doen dan?
En vergeet niet, marketcap van bitcoin is net over de 10 miljard. Dat is een bedrag wat ze makkelijk kunnen sturen. Dus zowel stabieler maken als onstabieler. De tijd zal het leren of het bericht klopt, en zo ja wat de gevolgen zullen zijn.
...quote:Op donderdag 12 december 2013 00:59 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
yep, vooral dat laatste. Hail jehova!
Let hope so dudequote:Op donderdag 12 december 2013 01:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een idee dat duizenden, tienduizenden mensen in een mum van tijd miljonair zouden kunnen worden puur door het feit dat Wall Street gaat buyen. Dat is bizar en moeilijk te geloven.
Had BTC gekocht op 660 euro 2 week geleden, LTC toen op 22.91, NVC op 21, NMC op 5.0quote:
Dude, dan moet je echt beter op de markt letten en op de juiste momenten verkopen. Zet alles liever om in USD, is makkelijker.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:11 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Had BTC gekocht op 660 euro 2 week geleden, LTC toen op 22.91, NVC op 21, NMC op 5.0
en PPC op 5.4
quote:Op donderdag 12 december 2013 01:12 schreef Tourniquet het volgende:
http://www.coinion.com/20(...)tcoin-mines-exposed/
quote:Op donderdag 12 december 2013 01:12 schreef Tourniquet het volgende:
http://www.coinion.com/20(...)tcoin-mines-exposed/
Die subtitlesquote:Op donderdag 12 december 2013 01:19 schreef TimKuik het volgende:
[..]
De eerste scrypt Litecoin FPGA Miner.
Ja, want lager dan 0.00000001 kan niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:23 schreef Toto69 het volgende:
Op cryptsy geen buy orders voor cent/ltc op 1tje na? Kan dat?
Snap ik, sell order is alleen 0.000000002quote:Op donderdag 12 december 2013 01:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, want lager dan 0.00000001 kan niet.
Ja, dat komt omdat CENT aids is.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:23 schreef Toto69 het volgende:
Op cryptsy geen buy orders voor cent/ltc op 1tje na? Kan dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
90 miljoen per transactie. Hoeveelheid in wallet is onbeperkt.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:30 schreef Toto69 het volgende:
En je kan dus maar 90 miljoen in je wallet hebben?
quote:Op donderdag 12 december 2013 01:31 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat CENT aids is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan Magnet ons dan vertellen dat ie 10x zo veel CENTS krijgt en er veel winst mee maakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan 360 miljoen kopen, 4 transacties dusquote:Op donderdag 12 december 2013 01:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
90 miljoen per transactie. Hoeveelheid in wallet is onbeperkt.
Is wat MaGNeT zei, alle disclaimers van toepassing
Omdat de stake fucked is en omdat hij van zijn CENT coins af wil voor 0.000000002. Lees je eens in op de Bitcointalk fora.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe kan Magnet ons dan vertellen dat ie 10x zo veel CENTS krijgt en er veel winst mee maakt?
Dus jij denkt dat magnet ons eigenlijk cent wil laten kopen zodat hij er af kan komen?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:34 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Omdat de stake fucked is en omdat hij van zijn CENT coins af wil voor 0.000000002
wel wallet gedownload zeker?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze zeggen dat geld mensen verandert in beesten. Magnet kan ons fucken indeed. Ik heb nog geen CENT's in ieder geval.
Ja, ik ben bezig met school dus de wallet staat nog te wachten in de downloads map.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wel wallet gedownload zeker?
ik weet niet, ik vertrouw magnet op zich
Nee, ik denk dat jij het IQ van een navelpuisje hebt.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat magnet ons eigenlijk cent wil laten kopen zodat hij er af kan komen?
Magnet heeft niet onder stoelen of banken geschoven hoe het werkt, je kunt er aan verdienen, je kunt ook hard verliezen, maar ten eerste zul je moeten snappen wat er aan de hand is. Dat heeft hij benoemd:quote:Op donderdag 12 december 2013 01:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze zeggen dat geld mensen verandert in beesten. Magnet kan ons fucken indeed. Ik heb nog geen CENT's in ieder geval.
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een heel leuk experiment geworden.
Het heeft geen waarde, maar omdat het in 9 dagen vertienvoudigt wil toch iedereen het hebben
En omdat het iedere 9 dagen wéér vertienvoudigt, durft ook bijna niemand ze te dumpen.
(Behalve de verstandigen die de winst pakken).
En daarbij is er iemand bezig met een fix maar ze hebben geen idee wat er gaat gebeuren met de coins die nu in omloop zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:56 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Magnet heeft niet onder stoelen of banken geschoven hoe het werkt, je kunt er aan verdienen, je kunt ook hard verliezen, maar ten eerste zul je moeten snappen wat er aan de hand is. Dat heeft hij benoemd:
[..]
http://block-explorer.com/quote:Op donderdag 12 december 2013 01:42 schreef Toto69 het volgende:
Zucht, waar vind ik mijn LTC confirmatieding? van btc-e naar cryptsy, bij btc blockchain maar bij ltc weet ik het niet
nog niet. ga vanavond verder proberen. nu eerst 8 uur werken voor jack shitquote:Op donderdag 12 december 2013 00:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Is het bij jou al gelukt? Ik krijg die foutmelding ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |