quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:18 schreef Ludacriss het volgende:
Wtf is er tussen jullie aan de hand...
Je hoeft niet handelingsbekwaam te zijn om hier te posten.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:18 schreef Ludacriss het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:18 schreef Ludacriss het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je hoeft niet handelingsbekwaam te zijn om hier te posten.
Zelfs vanuit een kliniek kan het prima.
Het schijnt ja. Eigenlijk absurd dat een coin met zo'n belachelijke bug nog steeds in leven isquote:
Totaal niks, alleen blauw bloedquote:Op donderdag 12 december 2013 00:18 schreef Ludacriss het volgende:
Het is een geheim voor de schermen, maar niet achter de schemen, measoro.l Hoe dom.; niet te zeggen volstrekt debiel.quote:
Eigenlijk is het een heel leuk experiment geworden.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het schijnt ja. Eigenlijk dat een coin met zo'n belachelijke bug nog steeds in leven is
Valt wel meequote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Valt wel mee
Verklaart wel gelijk waarom ik geen mod wil worden; dat eindigt in een meervoudige rel van ongekende omvang.
Of met XPM.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
hmmm cent is dus alleen maar met ltc aan te schaffen
Ja, ik ga bbq --> btc --> ltc --> centquote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Of met XPM.
Maar LTC kan je aanschaffen met BTC.
En die infecteerd iedere computer die op de website komt met een wallet, met daarin 100k coinsquote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef MaGNeT het volgende:
Misschien moeten we maar "OprahCoin" maken. Die vertienvoudigt dan in een paar maand. Idee?
Krijgen ze dan ook hun eigen talkshow?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef MaGNeT het volgende:
Misschien moeten we maar "OprahCoin" maken. Die vertienvoudigt dan in een paar maand. Idee?
Als je trade moet je uitgaan van een trend.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:25 schreef tralalala het volgende:
Door paniekerig gedoe van mij 1700 dollar verloren vandaag.![]()
Volgens mij de eerste dag dat ik echt verlies heb gedraaid sinds dat ik er 4 weken geleden ingestapt ben.
En gratis coins onder de stoelen van de gasten?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Krijgen ze dan ook hun eigen talkshow?
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En die infecteerd iedere computer die op de website komt met een wallet, met daarin 100k coins
Geweldig ja. Echt mooi om te zien.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een heel leuk experiment geworden.
Het heeft geen waarde, maar omdat het in 9 dagen vertienvoudigt wil toch iedereen het hebben
En omdat het iedere 9 dagen wéér vertienvoudigt, durft ook bijna niemand ze te dumpen.
(Behalve de verstandigen die de winst pakken).
Mja, klopt wel inderdaad.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als je trade moet je uitgaan van een trend.
Is de trend stijgend? Dan moet je daar op vertrouwen. Dus geen paniekverkoop maar geduld als het even daalt. En verkopen als het voldoende stijgt. Als je niet gelooft in een stijgende trend, dan kan je beter short gaan
Maar ik heb makkelijk praten: ik handel niet, ik dump alleen.
Gewoon een coin die alleen FOK!kers meer geeft en de rest niet zodat alleen wij profiteren.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef MaGNeT het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |