Dat is mijn visie, ik kan er ook flink naast zitten.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:08 schreef Kale het volgende:
[..]
Dus als Wallstreet echt zou instappen (en dus de andere beurzen ook) minder volatiliteit
noted. maxbet, en ja niet zonder reden.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:09 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
ja, als persoonlijke ingrepen een FOK! aansprakelijkeheid een rol spreken, let it be noted.
Ergens begin 2012 de eerste gekocht, later dat jaar wegens omstandigheden het grootste deel helaas verkocht.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:10 schreef Schaafkaas het volgende:
Wanneer zijn jullie eigenlijk begonnen met cryptocurrencies?
Toen de BTC nog rond de 500$ zat, was ik van plan in te stappen tijdens een volgende crash, omdat ik er heilig van overtuigd was dat het onmogelijk nog verder kon stijgen.
Ergens 2013 fucked fife. Altijd nog blij , hoop ikquote:Op donderdag 12 december 2013 00:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ergens begin 2012 de eerste gekocht, later dat jaar wegens omstandigheden het grootste deel helaas verkocht.
Rond $340 geloof ik weer een klein beetje bij gekocht. En ondertussen nog wat gemined.
Had heel veel meer kunnen hebben dan ik nu heb. Maar ik ben blij met wat ik nu heb.
quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:18 schreef Ludacriss het volgende:
Wtf is er tussen jullie aan de hand...
Je hoeft niet handelingsbekwaam te zijn om hier te posten.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:18 schreef Ludacriss het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:18 schreef Ludacriss het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je hoeft niet handelingsbekwaam te zijn om hier te posten.
Zelfs vanuit een kliniek kan het prima.
Het schijnt ja. Eigenlijk absurd dat een coin met zo'n belachelijke bug nog steeds in leven isquote:
Totaal niks, alleen blauw bloedquote:Op donderdag 12 december 2013 00:18 schreef Ludacriss het volgende:
Het is een geheim voor de schermen, maar niet achter de schemen, measoro.l Hoe dom.; niet te zeggen volstrekt debiel.quote:
Eigenlijk is het een heel leuk experiment geworden.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het schijnt ja. Eigenlijk dat een coin met zo'n belachelijke bug nog steeds in leven is
Valt wel meequote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Valt wel mee
Verklaart wel gelijk waarom ik geen mod wil worden; dat eindigt in een meervoudige rel van ongekende omvang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |