"The only thing we learn from history is that we learn nothing from history"quote:Op donderdag 12 december 2013 00:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Tja, als bankiers, net nu de financiële crisis aan zijn einde lijkt te komen, willen gaan investeren in een volatiel iets als bitcoin, hebben ze hun lesje klaarduidelijk nog niet geleerd.
Is het bij jou al gelukt? Ik krijg die foutmelding ookquote:Op woensdag 11 december 2013 23:47 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ik heb Winonx geinstalleerd voor windows programmas op mac maar krijg een foutmelding bij CENT wallet. ff verder proberen. hij is wel aan t synchroniseren dus hij doet iets. maar kan verder nix doen.
Heb je ze dat eerder wel zien doen dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Tja, als bankiers, net nu de financiële crisis aan zijn einde lijkt te komen, willen gaan investeren in een volatiel iets als bitcoin, hebben ze hun lesje klaarduidelijk nog niet geleerd.
yep, vooral dat laatste. Hail jehova!quote:Op donderdag 12 december 2013 00:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb je ze dat eerder wel zien doen dan?
En vergeet niet, marketcap van bitcoin is net over de 10 miljard. Dat is een bedrag wat ze makkelijk kunnen sturen. Dus zowel stabieler maken als onstabieler. De tijd zal het leren of het bericht klopt, en zo ja wat de gevolgen zullen zijn.
...quote:Op donderdag 12 december 2013 00:59 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
yep, vooral dat laatste. Hail jehova!
Let hope so dudequote:Op donderdag 12 december 2013 01:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een idee dat duizenden, tienduizenden mensen in een mum van tijd miljonair zouden kunnen worden puur door het feit dat Wall Street gaat buyen. Dat is bizar en moeilijk te geloven.
Had BTC gekocht op 660 euro 2 week geleden, LTC toen op 22.91, NVC op 21, NMC op 5.0quote:
Dude, dan moet je echt beter op de markt letten en op de juiste momenten verkopen. Zet alles liever om in USD, is makkelijker.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:11 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Had BTC gekocht op 660 euro 2 week geleden, LTC toen op 22.91, NVC op 21, NMC op 5.0
en PPC op 5.4
quote:Op donderdag 12 december 2013 01:12 schreef Tourniquet het volgende:
http://www.coinion.com/20(...)tcoin-mines-exposed/
quote:Op donderdag 12 december 2013 01:12 schreef Tourniquet het volgende:
http://www.coinion.com/20(...)tcoin-mines-exposed/
Die subtitlesquote:Op donderdag 12 december 2013 01:19 schreef TimKuik het volgende:
[..]
De eerste scrypt Litecoin FPGA Miner.
Ja, want lager dan 0.00000001 kan niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:23 schreef Toto69 het volgende:
Op cryptsy geen buy orders voor cent/ltc op 1tje na? Kan dat?
Snap ik, sell order is alleen 0.000000002quote:Op donderdag 12 december 2013 01:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, want lager dan 0.00000001 kan niet.
Ja, dat komt omdat CENT aids is.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:23 schreef Toto69 het volgende:
Op cryptsy geen buy orders voor cent/ltc op 1tje na? Kan dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
90 miljoen per transactie. Hoeveelheid in wallet is onbeperkt.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:30 schreef Toto69 het volgende:
En je kan dus maar 90 miljoen in je wallet hebben?
quote:Op donderdag 12 december 2013 01:31 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat CENT aids is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan Magnet ons dan vertellen dat ie 10x zo veel CENTS krijgt en er veel winst mee maakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan 360 miljoen kopen, 4 transacties dusquote:Op donderdag 12 december 2013 01:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
90 miljoen per transactie. Hoeveelheid in wallet is onbeperkt.
Is wat MaGNeT zei, alle disclaimers van toepassing
Omdat de stake fucked is en omdat hij van zijn CENT coins af wil voor 0.000000002. Lees je eens in op de Bitcointalk fora.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe kan Magnet ons dan vertellen dat ie 10x zo veel CENTS krijgt en er veel winst mee maakt?
Dus jij denkt dat magnet ons eigenlijk cent wil laten kopen zodat hij er af kan komen?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:34 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Omdat de stake fucked is en omdat hij van zijn CENT coins af wil voor 0.000000002
wel wallet gedownload zeker?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze zeggen dat geld mensen verandert in beesten. Magnet kan ons fucken indeed. Ik heb nog geen CENT's in ieder geval.
Ja, ik ben bezig met school dus de wallet staat nog te wachten in de downloads map.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wel wallet gedownload zeker?
ik weet niet, ik vertrouw magnet op zich
Nee, ik denk dat jij het IQ van een navelpuisje hebt.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat magnet ons eigenlijk cent wil laten kopen zodat hij er af kan komen?
Magnet heeft niet onder stoelen of banken geschoven hoe het werkt, je kunt er aan verdienen, je kunt ook hard verliezen, maar ten eerste zul je moeten snappen wat er aan de hand is. Dat heeft hij benoemd:quote:Op donderdag 12 december 2013 01:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze zeggen dat geld mensen verandert in beesten. Magnet kan ons fucken indeed. Ik heb nog geen CENT's in ieder geval.
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een heel leuk experiment geworden.
Het heeft geen waarde, maar omdat het in 9 dagen vertienvoudigt wil toch iedereen het hebben
En omdat het iedere 9 dagen wéér vertienvoudigt, durft ook bijna niemand ze te dumpen.
(Behalve de verstandigen die de winst pakken).
En daarbij is er iemand bezig met een fix maar ze hebben geen idee wat er gaat gebeuren met de coins die nu in omloop zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:56 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Magnet heeft niet onder stoelen of banken geschoven hoe het werkt, je kunt er aan verdienen, je kunt ook hard verliezen, maar ten eerste zul je moeten snappen wat er aan de hand is. Dat heeft hij benoemd:
[..]
http://block-explorer.com/quote:Op donderdag 12 december 2013 01:42 schreef Toto69 het volgende:
Zucht, waar vind ik mijn LTC confirmatieding? van btc-e naar cryptsy, bij btc blockchain maar bij ltc weet ik het niet
nog niet. ga vanavond verder proberen. nu eerst 8 uur werken voor jack shitquote:Op donderdag 12 december 2013 00:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Is het bij jou al gelukt? Ik krijg die foutmelding ook
ja?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:29 schreef SosuaCafe het volgende:
dit is de verkeerde kant op bitcoin.. Zouden we vh weekend dan onder de 500 komen?
Eerst ging zaterdag + zondag de boel onderuit,quote:Op donderdag 12 december 2013 08:29 schreef SosuaCafe het volgende:
dit is de verkeerde kant op bitcoin.. Zouden we vh weekend dan onder de 500 komen?
Nogmaals, ik heb ze al naar Cryptsy gestuurd vóór jullie begonnen te vragen over mijn deposit bij Cryptsy. Dat kan ook niet anders, anders had ik die screenshot niet kunnen maken.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat magnet ons eigenlijk cent wil laten kopen zodat hij er af kan komen?
nu begon het weekend dinsdag al.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eerst ging zaterdag + zondag de boel onderuit,
Afgelopen keer vrijdag +zaterdag. En zondag de hele dag up...
Onder de 500 denk ik niet
waar was het voordeeltje bij CNC?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb ze al naar Cryptsy gestuurd vóór jullie begonnen te vragen over mijn deposit bij Cryptsy.
Pas over 9 dagen heb ik jullie weer nodig om nogmaals 18 Miljard CENT te dumpen.
Maar volgende keer zal ik niemand mee wijzen op een bug/voordeeltje
Waarom kopen mensen dit soort coins? Dat is toch Hiv vanaf het begin, en chlamydia-aids aan het eind!?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Huh? Heb zelf nog 35.000 CNC en ben nog steeds van mening dat het potentie heeft zodra de Chinesen zich er op storten. Kan helaas niet in de toekomst kijken. Was geen koopadvies, volgens mij. Daar ben je zelf bij.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:36 schreef tralalala het volgende:
Hij heeft mij ook CNC aangesmeerd dus dat zou best eens kunnen.
Niemand geeft hier toch echt koopadvies?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Huh? Heb zelf nog 35.000 CNC en ben nog steeds van mening dat het potentie heeft zodra de Chinesen zich er op storten. Kan helaas niet in de toekomst kijken. Was geen koopadvies, volgens mij. Daar ben je zelf bij.
Naja, misschien moet ik wat voorzichtiger zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niemand geeft hier toch echt koopadvies?
Sowieso stom om op iemand zn gevoel mee te gaan… Niemand heeft een glazen bol.
Ik geeft de helen tijd koopadviezen, dat is het probleem niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niemand geeft hier toch echt koopadvies?
Sowieso stom om op iemand zn gevoel mee te gaan… Niemand heeft een glazen bol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke coin zei u?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naja, misschien moet ik wat voorzichtiger zijn.
Ik loop al een tijdje rond hier en blijkbaar hoef ik maar een coin te roepen en enkelen storten gelijk hun maandloon naar Cryptsy
Ben weg, ff ook naar de bank.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh even wat extra bijlenen. De bank is nu wel open, ben zo terug.
Nee, dat ligt niet aan jou… Jij hebt goed verdiend, en omdat dat zo is gaan mensen je blindelings volgen blijkbaar… Maar zo werkt het spelletje gewoon niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik loop al een tijdje rond hier en blijkbaar hoef ik maar een coin te roepen en enkelen storten gelijk hun maandloon naar Cryptsy
Die bug in CENT is echt, er zijn iedere keer als ik wil dumpen nog kooporders dus tot nu toe cash ik al 3 maanden iedere 9 dagen. Eigenlijk zou je moeten klagen dat ik jullie er niet eerder op gewezen heb
quote:Op donderdag 12 december 2013 08:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh even wat extra bijlenen. De bank is nu wel open, ben zo terug.
Ik ben je dankbaar hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die bug in CENT is echt, er zijn iedere keer als ik wil dumpen nog kooporders dus tot nu toe cash ik al 3 maanden iedere 9 dagen. Eigenlijk zou je moeten klagen dat ik jullie er niet eerder op gewezen heb
Zeg, hoe vaak ga jij je handen nog branden aan die aids?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:58 schreef Scorpie het volgende:
Tering tering tering kut t*fus cryptsy.com, ik ben gewoon een hele BTC kwijtgeraakt aan die schurfthondenen support tickets reageren ze niet op. Wat een gezwel van een exchange
quote:Op donderdag 12 december 2013 08:58 schreef Scorpie het volgende:
Tering tering tering kut t*fus cryptsy.com, ik ben gewoon een hele BTC kwijtgeraakt aan die schurfthondenen support tickets reageren ze niet op. Wat een gezwel van een exchange
Dit was de laatste keer, promise.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zeg, hoe vaak ga jij je handen nog branden aan die aids?
Wacht maar op vrijdag en zaterdag..komt helemaal goed met QRK.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:46 schreef SosuaCafe het volgende:
Haha. Vooralsnog heb ik alleen mn vingers gebrand aan quark. Hoewel die nu wel ok gaat. Heb er nog steeds een raar gevoel bij. CNC laat ik lekker staan. COL is ook weer omhoog. WDC blijf ik ook voorlopig nog even bij plakken. Gaat nog steeds omhoog.
Hoe?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:58 schreef Scorpie het volgende:
Duurde bij mij 24hr. Wat je beter kan doen is naar de support gaan in mIRC. Dan helpen ze je meteen. Althans bij mij. Kreeg er nog een bult cryptsy points bij ook.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:58 schreef Scorpie het volgende:
Juist de bug fixen zou het meer waard kunnen laten worden.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:42 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat jij het IQ van een navelpuisje hebt.
Lees dit eens: https://bitcointalk.org/index.php?topic=359000.40
Er zijn op dit moment meer dat 3 triljoen CENT coins en dat wordt alleen maar meer
Er gaat binnenkort iets gebeuren met CENT om de problemen recht te trekken (de bug waardoor je meer CENT krijgt), maar ze weten niet wanneer en hoeveel CENT er over blijft. Wat gaat er denk je gebeuren? Denk je dat dit ooit nog iets waard gaat worden?
Ja ik zit op mijn werk dus dat is ff wat lastiger.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:05 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Duurde bij mij 24hr. Wat je beter kan doen is naar de support gaan in mIRC. Dan helpen ze je meteen. Althans bij mij. Kreeg er nog een bult cryptsy points bij ook.
Verstandige keuze.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:15 schreef roislecxe het volgende:
Denk dat ik vandaag maar eens volledig in LTC duik.
Ingestapt op 29.7, stel me niet teleur aub.
Echte bazen hebben LTC, volgende stop is 25USDquote:Op donderdag 12 december 2013 09:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoop het, in fiat wordt het ook vanzelf niet meer
fixedquote:Op donderdag 12 december 2013 09:27 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Echte bazen hebben LTC, volgende stop is 250USD![]()
Lol, kan ik waarderenquote:
Over de 30..geen wall, dat gaat goed!quote:
In godsnaam waarom?quote:Op donderdag 12 december 2013 09:37 schreef Wijnbo het volgende:
Ik zit ook in CENT inmiddelsTot over een tijdje.
Zie vorige topic ;-)quote:
Kan je even snel samenvatten heb alles gemist...laatste waar ik het over had is om een munt te vinden die we samen gaan dumpen ?quote:
Juist. Waarom zou je in een coin stappen met zo een gigantische inflatie? Alleen maar omdat het gaaf is om triljoenen van iets te hebben? Die vervolgens niks meer waard zijn omdat je ze zonder kosten zelf kan kweken?quote:
Ik heb m'n bitcoin inmiddels wel terug.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:58 schreef Scorpie het volgende:
Zolang er buy orders zijn op cryptsy is het winstgevend.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Juist. Waarom zou je in een coin stappen met zo een gigantische inflatie? Alleen maar omdat het gaaf is om triljoenen van iets te hebben? Die vervolgens niks meer waard zijn omdat je ze zonder kosten zelf kan kweken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |