Ik kan 360 miljoen kopen, 4 transacties dusquote:Op donderdag 12 december 2013 01:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
90 miljoen per transactie. Hoeveelheid in wallet is onbeperkt.
Is wat MaGNeT zei, alle disclaimers van toepassing
Omdat de stake fucked is en omdat hij van zijn CENT coins af wil voor 0.000000002. Lees je eens in op de Bitcointalk fora.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe kan Magnet ons dan vertellen dat ie 10x zo veel CENTS krijgt en er veel winst mee maakt?
Dus jij denkt dat magnet ons eigenlijk cent wil laten kopen zodat hij er af kan komen?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:34 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Omdat de stake fucked is en omdat hij van zijn CENT coins af wil voor 0.000000002
wel wallet gedownload zeker?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze zeggen dat geld mensen verandert in beesten. Magnet kan ons fucken indeed. Ik heb nog geen CENT's in ieder geval.
Ja, ik ben bezig met school dus de wallet staat nog te wachten in de downloads map.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wel wallet gedownload zeker?
ik weet niet, ik vertrouw magnet op zich
Nee, ik denk dat jij het IQ van een navelpuisje hebt.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat magnet ons eigenlijk cent wil laten kopen zodat hij er af kan komen?
Magnet heeft niet onder stoelen of banken geschoven hoe het werkt, je kunt er aan verdienen, je kunt ook hard verliezen, maar ten eerste zul je moeten snappen wat er aan de hand is. Dat heeft hij benoemd:quote:Op donderdag 12 december 2013 01:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze zeggen dat geld mensen verandert in beesten. Magnet kan ons fucken indeed. Ik heb nog geen CENT's in ieder geval.
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een heel leuk experiment geworden.
Het heeft geen waarde, maar omdat het in 9 dagen vertienvoudigt wil toch iedereen het hebben
En omdat het iedere 9 dagen wéér vertienvoudigt, durft ook bijna niemand ze te dumpen.
(Behalve de verstandigen die de winst pakken).
En daarbij is er iemand bezig met een fix maar ze hebben geen idee wat er gaat gebeuren met de coins die nu in omloop zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:56 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Magnet heeft niet onder stoelen of banken geschoven hoe het werkt, je kunt er aan verdienen, je kunt ook hard verliezen, maar ten eerste zul je moeten snappen wat er aan de hand is. Dat heeft hij benoemd:
[..]
http://block-explorer.com/quote:Op donderdag 12 december 2013 01:42 schreef Toto69 het volgende:
Zucht, waar vind ik mijn LTC confirmatieding? van btc-e naar cryptsy, bij btc blockchain maar bij ltc weet ik het niet
nog niet. ga vanavond verder proberen. nu eerst 8 uur werken voor jack shitquote:Op donderdag 12 december 2013 00:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Is het bij jou al gelukt? Ik krijg die foutmelding ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |