yep ligt echt helemaal stil. sinds gisteren al btw...quote:Op donderdag 12 december 2013 10:43 schreef Zith het volgende:
Er zijn echt weinig buy/sell orders op bitstamp zeg o0
Die moet eigenlijk standaard rond een uur of 12 in de nacht gepost wordenquote:
Als de prijs niet snel stijgt zoals elke donderdag gaan mensen denk ik fiat staan = crash mogelijkquote:Op donderdag 12 december 2013 10:46 schreef ulq het volgende:
Poll: Wanneer gaat BTC weer crashen?
• Vanmiddag
• Vanavond
• Vannacht
• Morgenochtend
• Morgenmiddag
• Morgenavond
• Hij gaat niet crashen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Maar ik wil moon schreeuwen.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:47 schreef lf2 het volgende:
[..]
Als de prijs niet snel stijgt zoals elke donderdag gaan mensen denk ik fiat staan = crash mogelijk
Ik denk eigenlijk ook vanavond. Dit is niet het moment dat mensen gaan inkopen. Helaas zit ik zelf vast in BTC die ik voor 915quote:Op donderdag 12 december 2013 10:47 schreef lf2 het volgende:
[..]
Als de prijs niet snel stijgt zoals elke donderdag gaan mensen denk ik fiat staan = crash mogelijk
Naja keus snel gemaakt dan maar ik zou niet te lang vasthouden...lijkt of btc niet meer de 1000 haaltquote:Op donderdag 12 december 2013 10:49 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk ook vanavond. Dit is niet het moment dat mensen gaan inkopen. Helaas zit ik zelf vast in BTC die ik voor 915gekocht heb. Maar ga niet sellen aangezien ik dit weekend toch niet echt tijd heb om te traden.
Hmm ja. Zou eigenlijk wellicht vanavond gewoon moeten sellen. Of gewoon nu en mijn verlies nemen als een man.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:52 schreef lf2 het volgende:
[..]
Naja keus snel gemaakt dan maar ik zou niet te lang vasthouden...lijkt of btc niet meer de 1000 haalt
haha naja soms heb je echt geen keus...bij quarks was ik mijn winst aan het tellen (giga winst), had 41.000 coins toen het op 0.3 stond had ik ongeveer 13 BTC.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:54 schreef ulq het volgende:
[..]
Hmm ja. Zou eigenlijk wellicht vanavond gewoon moeten sellen. Of gewoon nu en mijn verlies nemen als een man.
Sta alsnog wel in 200 euro in de plus op een inleg van 350 euro dus ik moet niet klagen eigenlijk.
Maar ik heb al tegen al mn vrienden verteld dat ik m'n inzet verdubbeld heb. Klinkt toch een stuk stoerder.
Hij gaat straks crashen volgens mijn poll.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:08 schreef Nattekat het volgende:
Doe eens wat, nog steeds binnen 5% van mijn aankoopbedrag.
Dan moet ik me juist druk maken...quote:Op donderdag 12 december 2013 11:09 schreef ulq het volgende:
[..]
Hij gaat straks crashen volgens mijn poll.
Maak je niet druk.
De founder bezit(te) 95% van alle coins die ooit gemined zullen worden. Heeft toen Max betaald om te pumpen. En de marketcap is een grap.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:09 schreef Duuc-nl het volgende:
Vanavond was er toch iets met quark? De founder zat bij keiser aan tafel dacht ik?
Is dat tweede een grap of heb je een link?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:12 schreef Zith het volgende:
[..]
De founder bezit(te) 95% van alle coins die ooit gemined zullen worden. Heeft toen Max betaald om te pumpen. En de marketcap is een grap.
Er is op dit moment 1 buy order. Er waren dagenlang exact en precies nul buy orders. Op Bter kun je niet depositen en dat gaat voorlopig ook niet gefixt worden omdat dan de hele wereld gigiljoenen CENT's naar Bter gaat overpompen en ze hun eigen markt om zeep helpen. de ask-bid-ratio is vrijwel oneindig.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:48 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Zolang er buy orders zijn op cryptsy is het winstgevend.
Je denkt dat Max voor de grap coins pumpt? Of hij kreeg $, of hij kreeg QRK. Omdat de founder alle coins bezitte kan hij alleen serieuze posities in de munt hebben gekregen door samen te werken met de founder.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:17 schreef Duuc-nl het volgende:
De founder bezit(te) 95% van alle coins die ooit gemined zullen worden. Heeft toen Max betaald om te pumpen. En de marketcap is een grap.
Jouw eigen theorie dusquote:Op donderdag 12 december 2013 11:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Je denkt dat Max voor de grap coins pumpt? Of hij kreeg $, of hij kreeg QRK. Omdat de founder alle coins bezitte kan hij alleen serieuze posities in de munt hebben gekregen door samen te werken met de founder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |