247 LTC. Das toch best wel wat.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar je zou zeggen dat er niet zo veel buy orders zijn.
Volgens mij niet echt. Crypsy heeft er zo veeeeeeeeeeeeeeelquote:Op donderdag 12 december 2013 10:36 schreef ulq het volgende:
Ok een serieuze vraag.
Waarom gebruiken mensen nog steeds Crypsty als exchange terwijl iedereen de hele tijd zegt dat ie kut is? Heb hem zelf nooit gebruikt maar ik zie al 2 weken berichtjes hier verschijnen over hoe erg Crypsy faalt etc. Er zijn toch wel alternatieven om in vage altcoins te handelen?
Voor serieuze dingen ga je maar naar de IRCquote:Op donderdag 12 december 2013 10:36 schreef ulq het volgende:
Ok een serieuze vraag.
Waarom gebruiken mensen nog steeds Crypsty als exchange terwijl iedereen de hele tijd zegt dat ie kut is? Heb hem zelf nooit gebruikt maar ik zie al 2 weken berichtjes hier verschijnen over hoe erg Crypsy faalt etc. Er zijn toch wel alternatieven om in vage altcoins te handelen?
Coins-E, BTC-e, mcxnow, vircurex...helft kan dood zijn maar die schieten me zo te binnen.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:36 schreef ulq het volgende:
Ok een serieuze vraag.
Eerste keer dat ik van "piggy bank" hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 10:38 schreef rense het volgende:
Het adres in mijn piggy bank klopt niet. Op cryptsy krijg ik steeds de melding invalid trade key
meer mensen hier last van?
Heb ik lange tijd last van gehad op Cryptsy, totdat ik deze invulde: 1B4yV6a3NiYE8gkaSdArcQggkBRay9Texhquote:Op donderdag 12 december 2013 10:38 schreef rense het volgende:
Het adres in mijn piggy bank klopt niet. Op cryptsy krijg ik steeds de melding invalid trade key
meer mensen hier last van?
quote:Op donderdag 12 december 2013 10:31 schreef cb2013 het volgende:
Daarom ga ik liever op IRC, echt kinderachtig soms.
hahaquote:Op donderdag 12 december 2013 10:39 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Heb ik lange tijd last van gehad op Cryptsy, totdat ik deze invulde: 1B4yV6a3NiYE8gkaSdArcQggkBRay9Texh
Vanaf dat moment liep alles vlekkenloos.
quote:Op donderdag 12 december 2013 10:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geen smiley met een Chinese vlag posten
quote:Op donderdag 12 december 2013 10:38 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Voor serieuze dingen ga je maar naar de IRCDit is het topic voor GIF'jes
Speculanten zijn weggejaagd?quote:Op donderdag 12 december 2013 10:43 schreef Zith het volgende:
Er zijn echt weinig buy/sell orders op bitstamp zeg o0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |