Morgen release op btc38 als het allemaal soepel loopt daarquote:Op donderdag 12 december 2013 11:25 schreef lainke het volgende:
QRK blijft wat hangen vind ik. Wel stabiel dus geen winst of verlies hier.
En wat denken jullie, moment om bij te kopen?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:26 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Morgen release op btc38 als het allemaal soepel loopt daar
Omdat de coin gebugged is en hij 10-voudigd zichzelf elke 9 dagen. Somehow.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:29 schreef Happel het volgende:
Wat is nou het voordeel van CENT? Je kan er veel van kopen, maar heeft het ook waarde? Snap niet helemaal waarom er hier een paar instappen.
Maar dan nog, het wordt toch nooit ook maar een 'cent' waard?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:30 schreef ulq het volgende:
[..]
Omdat de coin gebugged is en hij 10-voudigd zichzelf elke 9 dagen. Somehow.
Mensen kopen ze allemaal maar om de rede dat zij ook die waarde waarvoor zij ze kopen willen vertienvoudigen.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:30 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Maar dan nog, het wordt toch nooit ook maar een 'cent' waard?
Leuk dat je er dan 481 ziljoen hebt, maar dan?
Maar die aankopen zullen nooit genoeg zijn om die x10 van sells tegen te houden.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:32 schreef ulq het volgende:
[..]
Mensen kopen ze allemaal maar om de rede dat zij ook die waarde waarvoor zij ze kopen willen vertienvoudigen.
Bill Still zit er helemaal vuistdiep in denk ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Je denkt dat Max voor de grap coins pumpt? Of hij kreeg $, of hij kreeg QRK. Omdat de founder alle coins bezitte kan hij alleen serieuze posities in de munt hebben gekregen door samen te werken met de founder.
Da's soms idd beter. Vorige week vrijdag had ik ook met 40 euro verlies verkocht maar doordat ik dat gedaan had heb ik uiteindelijk 300 euro winst gemaakt in het weekend. (op een inleg van 350 euro)quote:Op donderdag 12 december 2013 11:38 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik ben eruit wat ik op 877 gekocht heb ga ik maar met verlies verkopen... de kans op een crash is mij te groot.
Lijkt me sterk, ze hebben een reputatie buiten de bitcoin wereld.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bill Still zit er helemaal vuistdiep in denk ik.
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:42 schreef Ranjit het volgende:
Cryptocurrency is dood. De dollar heeft gewonnen. Gecoindoleerd allemaal.
Terug in fiat, dat voelt toch wel comfortabelquote:Op donderdag 12 december 2013 11:40 schreef ulq het volgende:
[..]
Da's soms idd beter. Vorige week vrijdag had ik ook met 40 euro verlies verkocht maar doordat ik dat gedaan had heb ik uiteindelijk 300 euro winst gemaakt in het weekend. (op een inleg van 350 euro)
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:42 schreef Ranjit het volgende:
Cryptocurrency is dood. De dollar heeft gewonnen. Gecoindoleerd allemaal.
Jep en hoogstwaarschijnlijk kan je dit weekend voor een stuk lagere prijs dan 877 inkopen. Gewoon ff afwachten.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:42 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Terug in fiat, dat voelt toch wel comfortabel
Beetje spanning mag toch ,niet ?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:42 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Terug in fiat, dat voelt toch wel comfortabel
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:51 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon graag even gecoindoleerd zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |