Juist de bug fixen zou het meer waard kunnen laten worden.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:42 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat jij het IQ van een navelpuisje hebt.
Lees dit eens: https://bitcointalk.org/index.php?topic=359000.40
Er zijn op dit moment meer dat 3 triljoen CENT coins en dat wordt alleen maar meer
Er gaat binnenkort iets gebeuren met CENT om de problemen recht te trekken (de bug waardoor je meer CENT krijgt), maar ze weten niet wanneer en hoeveel CENT er over blijft. Wat gaat er denk je gebeuren? Denk je dat dit ooit nog iets waard gaat worden?
Ja ik zit op mijn werk dus dat is ff wat lastiger.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:05 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Duurde bij mij 24hr. Wat je beter kan doen is naar de support gaan in mIRC. Dan helpen ze je meteen. Althans bij mij. Kreeg er nog een bult cryptsy points bij ook.
Verstandige keuze.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:15 schreef roislecxe het volgende:
Denk dat ik vandaag maar eens volledig in LTC duik.
Ingestapt op 29.7, stel me niet teleur aub.
Echte bazen hebben LTC, volgende stop is 25USDquote:Op donderdag 12 december 2013 09:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoop het, in fiat wordt het ook vanzelf niet meer
fixedquote:Op donderdag 12 december 2013 09:27 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Echte bazen hebben LTC, volgende stop is 250USD![]()
Lol, kan ik waarderenquote:
Over de 30..geen wall, dat gaat goed!quote:
In godsnaam waarom?quote:Op donderdag 12 december 2013 09:37 schreef Wijnbo het volgende:
Ik zit ook in CENT inmiddelsTot over een tijdje.
Zie vorige topic ;-)quote:
Kan je even snel samenvatten heb alles gemist...laatste waar ik het over had is om een munt te vinden die we samen gaan dumpen ?quote:
Juist. Waarom zou je in een coin stappen met zo een gigantische inflatie? Alleen maar omdat het gaaf is om triljoenen van iets te hebben? Die vervolgens niks meer waard zijn omdat je ze zonder kosten zelf kan kweken?quote:
Ik heb m'n bitcoin inmiddels wel terug.quote:Op donderdag 12 december 2013 08:58 schreef Scorpie het volgende:
Tering tering tering kut t*fus cryptsy.com, ik ben gewoon een hele BTC kwijtgeraakt aan die schurfthondenen support tickets reageren ze niet op. Wat een gezwel van een exchange
Zolang er buy orders zijn op cryptsy is het winstgevend.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Juist. Waarom zou je in een coin stappen met zo een gigantische inflatie? Alleen maar omdat het gaaf is om triljoenen van iets te hebben? Die vervolgens niks meer waard zijn omdat je ze zonder kosten zelf kan kweken?
Ik verdien in dalen en stijgingen.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:55 schreef Wijnbo het volgende:
Das toch mooi? Kunnen we beginnen aan een hele lang stijging van enkele tienden procenten per dag.
tmfchatquote:Op donderdag 12 december 2013 10:09 schreef cb2013 het volgende:
Zijn er bekende IRC kanalen waar mensen chatten over coins?
Ik heb gemerkt dat elke coin wel zijn eigen IRC chat heeft er zijn vast wel algemene maar je hebt er letterlijk niks aan de meeste praten er over het minen..quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:37 schreef Wijnbo het volgende:
Ik zit ook in CENT inmiddelsTot over een tijdje.
Waar staat jou order dan op? Ik heb gewoon een buy order op 0.00000002 gedaan, instant uitgevoerd. Als ze toch * 10 gaan, no problem. En als het hele experiment mislukt ben ik 0.16 BTC kwij, wooptiedoo. (0.9 BTC gewonnen in bitzinoquote:Op donderdag 12 december 2013 10:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ook.
Je mag ze verkopen op Cryptsy. Dan kan ik ze tenminste kopen met mijn order.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |