SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2013 08:54:09 ]
Ron Paul will be discussing Bitcoin on CNN at 7:45pm tonight. BTC going to breach $1,000 soon after!quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:33 schreef lf2 het volgende:
Ik zie geen ron paul op cnn ? een man die praat over marriage :\
Ik zie niks...iemand stream ?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:42 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ron Paul will be discussing Bitcoin on CNN at 7:45pm tonight. BTC going to breach $1,000 soon after!
Dat zijn muren die door Nelson Mandela zijn neergezet om witte mensen te irriteren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:44 schreef Leafeon672 het volgende:
Kan iemand misschien kort uitleggen wat sell walls zijn?
Nah, mij valt wel op dat de LTC in volatiele tijden minder sterk daalt als BTC daalt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:01 schreef roislecxe het volgende:
Ik zit me nu af te vragen waarom ik 70% LTC en 30% BTC heb gedaan, aangezien ze toch elkaar volgen
Zet de grafieken van wisdom maar eens op 15 minuten bijvoorbeeld. Kun je de lijnen bijna precies op elkaar leggen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:02 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Nah, mij valt wel op dat de LTC in volatiele tijden minder sterk daalt als BTC daalt.
Net wel even, en wisdom ook traag. Lekker irritant.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nog meer mensen last van een error 502 @ btc-e?
Nee geen last.quote:
Was net 32 nog wat, nu 31756quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:30 schreef ABombali het volgende:
Groene kaars? Bedankt, snel even wat verkopen
Verkocht?quote:Op dinsdag 10 december 2013 02:04 schreef lf2 het volgende:
QRK gaat weer afsterven naar 11 cent wedden
Nee pas bij 34nogwatquote:
Ja dat welquote:Op dinsdag 10 december 2013 02:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou, het is een stuk dichterbij dan afgelopen dagen
Sta ook in fiat btwquote:Op dinsdag 10 december 2013 03:33 schreef roislecxe het volgende:
Alles in fiat gedouwd... Dit moet toch klappen vroeger of later vandaag. (hoop ik dan)
2 btc verlies door de websitequote:Op dinsdag 10 december 2013 03:29 schreef Frulmogk het volgende:
in Cryptsy kan ik gewoon echt helemaal niks traden op dit moment
Wat zijn goede alternatieven op dit moment?
ik heb op dit moment een paar "tests" lopen, zoals ik het zelf noem. Zowel neocoin, ppcoin, quarks, worldcoin, litecoin en dan bitcoin als basis. Ik ben met 0.1btc aan het spelen op Cryptsy, maar het is net zo goed vervelend.quote:Op dinsdag 10 december 2013 03:34 schreef lf2 het volgende:
[..]
Sta ook in fiat btw
[..]
2 btc verlies door de website![]()
bter kan je gebruiken maar heb net gemerkt lagt als je wil verkopen met veel man tegelijk :\
wat voor coins wil je kopen
Nee klopt, maar buiten dat het er 2 of 3 keer een minuutje uit lag heb ik nog nergens last mee gehad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 03:56 schreef Frulmogk het volgende:
btc-e is ook niet allemaal koek en ei helaas...
Geen idee wat je nu ziet danquote:Op dinsdag 10 december 2013 04:21 schreef Frulmogk het volgende:
op jouw aanraden probeer ik btc-e eens:
profile -> security
en daar is dan plots alles in het Russisch, nu wil google het al meteen vertalen voor mij. Maar dit klinkt nu niet meteen vertrouwd moet ik zeggen
ik kan alleen kiezen tussen Engels, Russisch en Chinees.quote:Op dinsdag 10 december 2013 04:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geen idee wat je nu ziet dan
Heb gewoon alles in het NL en niks geks gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 04:40 schreef TimKuik het volgende:
Mijn tip: niet verkopen, in crypto blijven. Erg hard zal het niet dalen maar het zou wel plots kunnen stijgen komende dagen.Toch staat het in fiat vannachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gooi er wel een paar orders tegenaan, en als ie die pakt zou het leuk zijn.
Forcefield City Bewoner
"in fiat"? Wat betekent dit? Als in bitcoins only?quote:Op dinsdag 10 december 2013 04:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toch staat het in fiat vannachtIk gooi er wel een paar orders tegenaan, en als ie die pakt zou het leuk zijn.
Dollars ofwel euro's.quote:Op dinsdag 10 december 2013 04:49 schreef Frulmogk het volgende:
[..]
"in fiat"? Wat betekent dit? Als in bitcoins only?
Haha, nee man, je zet het op de site waar je trade om in geld en dan laat je het daar op staan. Zal een beetje moeilijk zijn om meerdere keren per week alles over te laten zetten enzo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:01 schreef Frulmogk het volgende:
Je zet ze daarmee BINNEN btc-e om van willekeurige cryptocurrency naar ¤/$, als je in fiat wil staan? Of ga je dan echt helemaal terug naar je bankrekening via bv Bitonic?
Een order zetten betekent dan verkopen en/of kopen (kun je er meerdere hebben?) van je gekozen (crypto)valuta dat automatisch gebeurt zodra hij de door jouw gekozen waarde aantikt.
Ik zet binnen BTCe inderdaad alles gewoon om in currency's en om fiat te komen andersom. Het schijnt niet het meest veilige te zijn, maar ik ben te lui om elke keer alles helemaal terug te zetten. daarbij speel ik maar met 0.2 BTC ongeveer dus ik durf het wel aan. Heb 1x ingelogd een week of 2 geleden op BTCe en mn geld vanuit mn wallet daarop gezet, en sindsdien niet meer eraf gehad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:01 schreef Frulmogk het volgende:
Je zet ze daarmee BINNEN btc-e om van willekeurige cryptocurrency naar ¤/$, als je in fiat wil staan? Of ga je dan echt helemaal terug naar je bankrekening via bv Bitonic?
Een order zetten betekent dan verkopen en/of kopen (kun je er meerdere hebben?) van je gekozen (crypto)valuta dat automatisch gebeurt zodra hij de door jouw gekozen waarde aantikt.
Weet ik niet hoe het op cryptsy isquote:Op dinsdag 10 december 2013 05:06 schreef Frulmogk het volgende:
Een verschil tussen Cryptsy en BTC-e is dus vooral dat je niet in fiat kunt gaan in Cryptsy?
Volgens mij (nog) niet inderdaad omdat je een bepaalde legal status moet hebben om in geld te handelen. Maar volgens mij is Cryptsy daar mee bezig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:06 schreef Frulmogk het volgende:
Een verschil tussen Cryptsy en BTC-e is dus vooral dat je niet in fiat kunt gaan in Cryptsy?
Ik denk niet dat hij zo hard gaat fluctueren. Ik gok zelfs dat als je morgen wakker wordt de koers rond 940 zal staan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:11 schreef roislecxe het volgende:
Denk dat ik buyorders in de buurt van 27 en 800 ga gooien... zoiets.
Als je in fiat zit kan je altijd een buy order plaatsen, dat maakt niet zo veel uit. Hij word alleen niet uitgevoerd als hij niet zo laag komt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:13 schreef Frulmogk het volgende:
Je kunt beter proberen dan geen order zetten in dat geval, toch?
Mja zou goed kunnen. Maar over het algemeen is er ook bijna dagelijks een idioot lijntje dat wel 80 punten omlaag springtquote:Op dinsdag 10 december 2013 05:12 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zo hard gaat fluctueren. Ik gok zelfs dat als je morgen wakker wordt de koers rond 940 zal staan.
*insert glazen bol plaatje*quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:15 schreef Mortaxx het volgende:
Ben op 32 maar even uitgestapt. Maar denk niet dat het heel erg gaat dalen. Rond de 30 weer instappen?
Ik doe ook aan daytraden, maar ik kijk naar mijn winst in BTC. Dat is het verschil denk ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja zou goed kunnen. Maar over het algemeen is er ook bijna dagelijks een idioot lijntje dat wel 80 punten omlaag springt![]()
Dus ik hoop op een beetje mazzelEn ik vind het nu te hoog staan om de hele nacht erin te blijven eigenlijk. Heb met LTC al een keer ingekocht op 43, en toen zakte het in notime naar 26. Moest ik een week wachten want wilde niet zoveel verlies maken offc.
Daarbij vind ik daytraden leuker dus zonder geld begin je weinig als je muurvast zit in een coin
Ik ben ook wel van mening dat het hoogtepunt in BTC nog niet bereikt is voorlopig, maar als ik kan uitbetalen na een stijging van bijv. 100 punten en daarna 50 punten lager weer erin duik, heb ik én een hoger volume om erin te stoppen aan dollars en ik start weer een stukje lager.quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:17 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik doe ook aan daytraden, maar ik kijk naar mijn winst in BTC. Dat is het verschil denk ik.
Ik zie BTC als iets wat alleen maar meer waard wordt.
We kunnen wel een topic openen, met dagelijks 0.01 BTC inleg met de gok waar BTC de volgende dag om 12.00uur Nederlandse tijd staatquote:Op dinsdag 10 december 2013 05:19 schreef TimKuik het volgende:
Als ik naar de trend van de afgelopen 24 uur kijk zal de koers morgen rond de 940 zijn rond 14:00.
[ afbeelding ]
Dat doe ik dus ook, maar dan met BTCquote:Op dinsdag 10 december 2013 05:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben ook wel van mening dat het hoogtepunt in BTC nog niet bereikt is voorlopig, maar als ik kan uitbetalen na een stijging van bijv. 100 punten en daarna 50 punten lager weer erin duik, heb ik én een hoger volume om erin te stoppen aan dollars en ik start weer een stukje lager.
Netjes. Ik ben met 0.1 begonnen, en heb nu 0.2 ongeveer. Vind ik ook al best aardigquote:Op dinsdag 10 december 2013 05:21 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook, maar dan met BTC
Heb de afgelopen weken m'n hoeveelheid BTC bijna verdriedubbeld.
Maar als je dan het idee hebt dat het hoogtepunt van BTC nog niet bereikt is, waarom ga je dan fiat? Het zou dan toch juist om de BTC moeten gaan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Netjes. Ik ben met 0.1 begonnen, en heb nu 0.2 ongeveer. Vind ik ook al best aardig
Omdat het morgen misschien wel een flink stuk lager staat, voor hetzelfde geld stort het over een uur in naar 600, als ik op dat moment in BTC zit,heb ik ineens 30% minder.quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:23 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Maar als je dan het idee hebt dat het hoogtepunt van BTC nog niet bereikt is, waarom ga je dan fiat? Het zou dan toch juist om de BTC moeten gaan?
Jah, dat kloptquote:Op dinsdag 10 december 2013 05:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Omdat het morgen misschien wel een flink stuk lager staat, voor hetzelfde geld stort het over een uur in naar 600, als ik op dat moment in BTC zit,heb ik ineens 30% minder.
Klopt. Maar als je met 100% in fiat gaat, en in een week gezien 10x de BTC-koers laag oppakt en hoog verkoopt verdien je toch meer dan wanneer je alles in BTC laat staan en dan dezelfde 10x de koers laag oppakt en hoog verkoopt... Omdat je dollarvorlume stijgt en dus steeds een beetje meer BTC;s kan kopen...quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:25 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Jah, dat klopt
Maar wat je dan doet is je gaat gewoon verder met traden en je hebt alsnog winst in BTC. Op het punt dat de koers weer oppakt heb je alsnog winst.
Haha, nee in principe maakt dat niet uit, ik verkoop mijn BTC's hoog en koop laag dus dat is het verschil niet. Maar het zit hem vooral in het feit dat ik niet fiat ga 's avonds omdat de bitcoin meestal omhoog gaat. Als je de afgelopen 100 dagen zou pakken en kijkt hoe hoog de btc begint en hoe hoog hij aan het eind van de dag zit is het 80% van de tijd zo dat de BTC in prijs is gestegen. Daarom ga ik niet fiat, omdat ik dan als ik weer begin met traden al zal beginnen met verlies (in bitcoins).quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je met 100% in fiat gaat, en in een week gezien 10x de BTC-koers laag oppakt en hoog verkoopt verdien je toch meer dan wanneer je alles in BTC laat staan en dan dezelfde 10x de koers laag oppakt en hoog verkoopt... Omdat je dollarvorlume stijgt en dus steeds een beetje meer BTC;s kan kopen...
Ik zit het nu te tikken en nu weet ik het zelf niet meerGa zo maar eens slapen denk
Mja wel duidelijk. Mischien ga ik dat ook maar eens doen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:38 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Haha, nee in principe maakt dat niet uit, ik verkoop mijn BTC's hoog en koop laag dus dat is het verschil niet. Maar het zit hem vooral in het feit dat ik niet fiat ga 's avonds omdat de bitcoin meestal omhoog gaat. Als je de afgelopen 100 dagen zou pakken en kijkt hoe hoog de btc begint en hoe hoog hij aan het eind van de dag zit is het 80% van de tijd zo dat de BTC in prijs is gestegen. Daarom ga ik niet fiat, omdat ik dan als ik weer begin met traden al zal beginnen met verlies (in bitcoins).
Wat ik doe is ik houd de andere trade sites in de gaten en als ik een downward trend zie verkoop ik m'n BTC en koop ik later weer lager in.quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:48 schreef roislecxe het volgende:
Oh trouwens, hoe stap je dan goedkoper in BTC's als je er al in zit...![]()
Maar dan breng je dus tijdelijk in fiat of in een andere currency ofzo totdat je het weer laag genoeg vindt ofzo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 06:04 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Wat ik doe is ik houd de andere trade sites in de gaten en als ik een downward trend zie verkoop ik m'n BTC en koop ik later weer lager in.
Ipv het wachten op een stijging wacht ik dus juist op een daling, het is niets meer dan het tegenovergestelde van wat jij nu doet.
Yesquote:Op dinsdag 10 december 2013 06:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar dan breng je dus tijdelijk in fiat of in een andere currency ofzo totdat je het weer laag genoeg vindt ofzo?
Achso, merciquote:
Heb je er honderdduizenden opstaan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:40 schreef Jenaamissjaak het volgende:
Ik zag de TT en dacht hey ik ben facking miljonair maar nee, ltc is nog steeds 31.05...
Niet naar kijken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 06:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Goedemorgen. Het is toch niet te geloven hoe hoog Zeta staat na dat ik er uit ben
Haha. Dat jij durft te slapen nadat je zoveel geld in Quark hebt ingezet! :-oquote:QRK Y u no arise chickun?
Sowieso elke chat en wat daarin gezegd wordt serieus nemen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:44 schreef ZetaOS het volgende:
Ik ga LSD gebruiken denk ik, dat helpt zeiden ze op de Trollbox.
Soms zit het mee soms zit het tegen. Zit er nu hard aan te denken om de 10.5 BTC die er nog in zit van de 13 maar te incasseren en verder te gaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:04 schreef Sluis1980 het volgende:
[..]
Haha. Dat jij durft te slapen nadat je zoveel geld in Quark hebt ingezet! :-o
je maakt even een wall?quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Soms zit het mee soms zit het tegen. Zit er nu hard aan te denken om de 10.5 BTC die er nog in zit van de 13 maar te incasseren en verder te gaan.
Ik haal al mijn adviezen hier vandaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:09 schreef kthxbye het volgende:
Zelfde als deze slowchat serieus nemen![]()
Dat moet je met alles in je leven doen, gewoon je adviezen van fok! halen en je rolt door het leven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik haal al mijn adviezen hier vandaan.
Ga weg!quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat moet je met alles in je leven doen, gewoon je adviezen van fok! halen en je rolt door het leven.
BUY!quote:
Lolquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat moet je met alles in je leven doen, gewoon je adviezen van fok! halen en je rolt door het leven.
Ding ding.quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:12 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zo hard gaat fluctueren. Ik gok zelfs dat als je morgen wakker wordt de koers rond 940 zal staan.
https://www.bitstamp.net/quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
5% erondermaar idd, 910 is lekkah wakker worden.
Oh, ja ik kijk alleen op BTC-e maar nicequote:
Jij hebt me in dit topic geduwt met je reacties he. Had je maar moeten kijken of er uitgelogt wasquote:
Voor 10.5btc krijg je een hoop LSDquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Soms zit het mee soms zit het tegen. Zit er nu hard aan te denken om de 10.5 BTC die er nog in zit van de 13 maar te incasseren en verder te gaan.
En permanente hersenschade.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:38 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Voor 10.5btc krijg je een hoop LSD
Mwa, daar heb je op de eerste plaats toch hersenen voor nodig wil je dat ontwikkelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:40 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
En permanente hersenschade.
En een egodeath.
1200 denk ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:55 schreef strbo het volgende:
Gaan we de $1000 op Gox nog meemaken vandaag?
bron;p?quote:
Ik zie daar nog niet zoveel slecht nieuws in. JP wil een gecentraliseerd en gecontroleerd alternatief gaan maken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:09 schreef SosuaCafe het volgende:
http://letstalkbitcoin.co(...)killer/#.UqbJmo1kKKy
Laat het hem eerst maar maken, en dan is het altijd maar de vraag of mensen het wel willen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie daar nog niet zoveel slecht nieuws in. JP wil een gecentraliseerd en gecontroleerd alternatief gaan maken.
Dat ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Laat het hem eerst maar maken, en dan is het altijd maar de vraag of mensen het wel willen.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:15 schreef lf2 het volgende:
Ik wens wens eigenaar van craptsy ongeluk toe.
Ik krijg er Niks uit en website weer extreem sloom.
Op twitter nodigt hij nog mensen uit om naar Las Vegas te komen, waarschijnlijk om orders manueel te doen aangezien de website zo fucking traag is.
ik heb al sinds 08u een 504 meldingquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:15 schreef lf2 het volgende:
Ik wens wens eigenaar van craptsy ongeluk toe.
Ik krijg er Niks uit en website weer extreem sloom.
Op twitter nodigt hij nog mensen uit om naar Las Vegas te komen, waarschijnlijk om orders manueel te doen aangezien de website zo fucking traag is.
Ik vind Bter een prima exchange. Alleen laag volume.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Is bter inmiddels een volwaardig alternatief?
laat me even niet zo schrikken. waarom zou dat zijn? site ligt er alleen ff uit denk ik..quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:20 schreef Ticootje het volgende:
Dus mensen die op crapty zaten zijn nu alles kwijt?
Ja, werkt veel bter. Hi ha ho. Nee maar werkt wel goed, zit daar met 13 BTC maar poep een beetje in mijn broek. Ben bang dat ze binnenkort wel een keer gehackt gaan worden. Beetje shady exchange, die indruk krijg ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Is bter inmiddels een volwaardig alternatief?
dat idee kreeg ik al door het Times New Roman gebruikquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beetje shady exchange, die indruk krijg ik.
Waarom zet je niet het grootste deel naar btc-e en speel je met een klein beetje op bter… als je dat gevoel hebt..quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, werkt veel bter. Hi ha ho. Nee maar werkt wel goed, zit daar met 13 BTC maar poep een beetje in mijn broek. Ben bang dat ze binnenkort wel een keer gehackt gaan worden. Beetje shady exchange, die indruk krijg ik.
Omdat ik anders nooit woekerwinsten ga boeken met shady scamcoins.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom zet je niet het grootste deel naar btc-e en speel je met een klein beetje op bter… als je dat gevoel hebt..
Nou wdc doet anders poep!quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat ik anders nooit woekerwinsten ga boeken met shady scamcoins.
Helemaal kut dus gewoon…quote:
Oh ja, de chinezen slapen nog. Rare tijden houden die lui erop na.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die chinezen worden over 9 uur weer wakker en gaan ze hopelijk weer wat traden.
Dat ritme van ze is totaal fucked up.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja, de chinezen slapen nog. Rare tijden houden die lui erop na.
Denk dat ze net nummer 54 op het vuur zetten...quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:35 schreef Cliffie1976 het volgende:
Slapen? Het is daar ergens in de middag
Gisteren rond 1 à 2 zag ik het al aankomen. Mensen hebben 1 miljoen quarks verschoven van craptsy naar Bter.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Denk dat ze net nummer 54 op het vuur zetten...
Dat ja..quote:
Ach, enige wat je nu kan hopen is dat QRK zich een beetje hersteld. Dan maar 2 BTC winst ipv 3.5. Tja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:36 schreef lf2 het volgende:
[..]
Gisteren rond 1 à 2 zag ik het al aankomen. Mensen hebben 1 miljoen quarks verschoven van craptsy naar Bter.
Belachelijk dat een website een koers kan beïnvloeden. Wss zagen mensen de daling van geld in omloop en begon de panic sell.
Quark's grootste probleem is cryptsy.
Ik denk dat momenteel het belangrijkste voor een nieuwe coin een goede infrastructuur is. Dat mist bij veel coins. Ondertussen zal ik eens nadenken over goede features in de coin zelf.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:52 schreef robin007bond het volgende:
https://github.com/robin007bond/smartcoin
Onze eigen FOK!-coin wordt SmartCoin. Kom maar met de revolutionaire ideeën.
502.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:57 schreef Sosa het volgende:
vlgs 'downorjustme' ligt cryptsy er niet uit maar ligt het aan mijn pc. dat is vreemd, want er is normaal niks aan de hand.
bij jullie ook down?
Het is sowieso leuk om gewoon een speeltuintje te hebben waar we ideeën kunnen proberen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik denk dat momenteel het belangrijkste voor een nieuwe coin een goede infrastructuur is. Dat mist bij veel coins. Ondertussen zal ik eens nadenken over goede features in de coin zelf.
Laten we het alvast preminen hehequote:Op dinsdag 10 december 2013 10:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is sowieso leuk om gewoon een speeltuintje te hebben waar we ideeën kunnen proberen.
En inderdaad!
Jij bent devver?quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:52 schreef robin007bond het volgende:
Open anders even een eigen topic. Wel een leuk idee, een crowdsourced coin hier op Fok!quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is sowieso leuk om gewoon een speeltuintje te hebben waar we ideeën kunnen proberen.
En inderdaad!
Waarom zou je preminen als je er vanaf de eerste minuut bij bent? Dan kun je echt wel genoeg minen zonder er gelijk een premine van te maken imo.quote:
Ik kan een beetje C++. We zien wel hoe ver we komen.quote:
Ja, inderdaad! Mij benieuwen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Open anders even een eigen topic. Wel een leuk idee, een crowdsourced coin hier op Fok!
C# en Objective-C here.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kan een beetje C++. We zien wel hoe ver we komen.
[..]
Ja, inderdaad! Mij benieuwen.
Ik helaas niet, alleen Java. Maar goed, ik mine wel meequote:Op dinsdag 10 december 2013 11:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kan een beetje C++. We zien wel hoe ver we komen.
En jij de Android walletquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik helaas niet, alleen Java. Maar goed, ik mine wel meemag Magnet onze coin op exchanges gaan krijgen
Zodat 'ie vervolgens weer gewist kan worden uit de app store.quote:
Ik mine ook wel, zijn er al bepaalde punten waarop deze cryptocurrencie zich onderscheidt van anderen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik helaas niet, alleen Java. Maar goed, ik mine wel meemag Magnet onze coin op exchanges gaan krijgen
Hij is Nederlands, dus genoeg onderscheid. GO GO GO GOquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:11 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik mine ook wel, zijn er al bepaalde punten waarop deze cryptocurrencie zich onderscheidt van anderen?
Dat is opzich ook al erg mooiquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is Nederlands, dus genoeg onderscheid. GO GO GO GO
Zoiets doet Apple noooooitquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:11 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Zodat 'ie vervolgens weer gewist kan worden uit de app store.
Y U NO CALL IT DUTCHCOINquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:52 schreef robin007bond het volgende:
Nee klopt, vind het altijd wel prettig dat Apple altijd open staat voor andere bedrijven en deze andere bedrijven ook altijd een eerlijke kans geeft!quote:
Floreinguldenwegmetdeeurocoin?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:14 schreef peterselieplukkker het volgende:
Maar, maar SmartCoin klinkt zo Scam achtig...Kan het niet iets met DutchCoin, GuldenCoin, NLCoin?
Nou ja, misschien is het wel leuk om een koppeling naar de gulden te maken in de naam. Dit kan positief werken op Henk en Ingrid.quote:
MoonCoin. AntiCoin. SuperCoin. CoinCoin. Coiny. BestCoinEver. TransCoin. GayCoin.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:14 schreef peterselieplukkker het volgende:
Maar, maar SmartCoin klinkt zo Scam achtig...Kan het niet iets met DutchCoin, GuldenCoin, NLCoin?
HTML5 walletquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:11 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Zodat 'ie vervolgens weer gewist kan worden uit de app store.
Of niet, en Robin maakt een coin die daadwerkelijk vernieuwend is. En je weet precies wanneer de release is, dus goedkope coins genoeg voor alle users hier als ze gewoon gelijk beginnen minen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:27 schreef Zith het volgende:
Dan maken we een max aantal coins op 1 triljard, preminen we 99% en handelen we 0.1% op de beurzen voor te hoge bedragen - dan hebben we gelijk de hoogste marketcap van alle cryptocurrencies en zullen alle traders er gelijk in stappen - vervolgens laten we af en toe wat extra coins los op de exchanges voor easy money.
QRK achterna, stinkend rijk wordenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:27 schreef Zith het volgende:
Dan maken we een max aantal coins op 1 triljard, preminen we 99% en handelen we 0.1% op de beurzen voor te hoge bedragen - dan hebben we gelijk de hoogste marketcap van alle cryptocurrencies en zullen alle traders er gelijk in stappen - vervolgens laten we af en toe wat extra coins los op de exchanges voor easy money.
PPC was ook zo revolutionair.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Of niet, en Robin maakt een coin die daadwerkelijk vernieuwend is. En je weet precies wanneer de release is, dus goedkope coins genoeg voor alle users hier als ze gewoon gelijk beginnen minen.
Is het ook niet een idee om een mechanisme in te bouwen die rekening houdt met de waarde van de munt. Bitcoin is nu heel veel waard en veel mensen vinden het vervelend om straks een brood te moeten betalen met 0,00001 Bitcoin. Is daar niet iets voor te vinden? Soort emissie zoals bij aandelen maar dan bij een munt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:27 schreef Zith het volgende:
Heren, als we hiermee over tien jaar allemaal betalen, wij stinkend rijk zijn en banken wanhopig rechtzaken beginnen, ken ik jullie niet!quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
QRK achterna, stinkend rijk worden
Ik snap geen jota van wat daar staatquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:52 schreef robin007bond het volgende:
De coin is nog helemaal niet gemaakt. Maar meestal is in het begin het beter om allemaal solo te minen. Als er tzt vraag naar is wil ik wel een pool opzetten. Bij een nieuwe coin kan ik snel genoeg minen om een voorraad te hebben voor variance.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:32 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik snap geen jota van wat daar staat
Wanneer en hoe stem ik af op jouw coin om te beginnen met minen? En wie zet een pool op?
Ik denk dat het zaak is om een app te maken die zo simpel is, dat zelfs een chimpansee er mee om kan gaan. Je moet geen enkele kennis verwachten en zo zou je deze app kunnen ontwerpen.quote:
Dat doe ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:19 schreef Maxbet het volgende:
Waarom plaats je dit ook in de trollbox Robin?![]()
Maak even een eigen topic aan, kunnen we er serieus over verder gaan.
Is het een idee dat we even een eigen topic aanmaken?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet.
En ik zit te werken dus even geduld tot ik pauze heb.
Bedankt voor de centen nou gr grquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:34 schreef lf2 het volgende:
Holy fuck. Door die kut website heb ik net 4 btc gekocht aan quarks voor 0.28.
Het staat gelijk op 0.24.
Ik wou dat ik naar Las Vegas kon om z'n tanden eruit te slaan!!!!
Wat een K%|$]£*~}*|*]£]^}~^~* website
Jij hebt dan ook 10 kaarten oid om te minen. Ik moet het doen met een off-the-shelves pctje van 2 jaar oudquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
De coin is nog helemaal niet gemaakt. Maar meestal is in het begin het beter om allemaal solo te minen. Als er tzt vraag naar is wil ik wel een pool opzetten. Bij een nieuwe coin kan ik snel genoeg minen om een voorraad te hebben voor variance.
Kan je dan een snelle guide maken om jouw coin te minen, ect.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
De coin is nog helemaal niet gemaakt. Maar meestal is in het begin het beter om allemaal solo te minen. Als er tzt vraag naar is wil ik wel een pool opzetten. Bij een nieuwe coin kan ik snel genoeg minen om een voorraad te hebben voor variance.
Nee hoor, 3 maar (4 vanmiddag) maar een beginnende coin zou je in de eerste dagen in principe nog met 1 CPU moeten kunnen solo minen. Probleem met een pool vanaf het begin is dat je alle miningpower centraal hebt. Dus een erg grote kans op een 51%.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:40 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook 10 kaarten oid om te minen. Ik moet het doen met een off-the-shelves pctje van 2 jaar oud
Robin gaat mining via GPU en CPU onmogelijk maken, minen zal werken op basis van muiskliks-per-minute, klik = coin.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:40 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook 10 kaarten oid om te minen. Ik moet het doen met een off-the-shelves pctje van 2 jaar oud
Dan zal ik veel cointjes verdienen. Ik won altijd bij domination van mario party 4. 108 button presses in 10 secquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:42 schreef Zith het volgende:
[..]
Robin gaat mining via GPU en CPU onmogelijk maken, minen zal werken op basis van muiskliks-per-minute, klik = coin.
Per 10 kliks moet je een captcha invullen.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:45 schreef Zith het volgende:
[..]
Per 10 kliks moet je een captcha invullen.
Iedereen is bezig onze nieuwe munt uit te werken...quote:
Is WDC nog een beetje te doen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:53 schreef Maxbet het volgende:
HD6870 Komt net binnen
Zometeen inbouwen en gelijk aan het werk zetten op WDC
Jawel, tenminste. Voor mij is het nog de moeite.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Is WDC nog een beetje te doen?
Vanavond eens proberen, nooit verkeerd om er een paar te hebbenquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jawel, tenminste. Voor mij is het nog de moeite.
Check dustcoin anders, staat WDC op.
Ik, werkt prima afgezien van het feit dat posities sluiten soms wel wat lang kan duren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:11 schreef flesjewater88 het volgende:
niemand die werkt met een meta4 trader?
Ik zie de voordelen er wel van in.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:12 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik, werkt prima afgezien van het feit dat posities sluiten soms wel wat lang kan duren.
Neequote:Op dinsdag 10 december 2013 13:14 schreef Beunhazer het volgende:
Zal LTC de 30 nog aantikken vandaag? iemand pls kijk in glazen bol
Ja, een beetje wel. Maar het is niet voor niets een van de meestgebruikte forex tradesoftware, en het biedt erg veel mogelijkheden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:13 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
Ik zie de voordelen er wel van in.
Nu een dag gebruikt.
Ziet er alleen wat crapy uit.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:11 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben trouwens klaar met Cryptsy. Kreeg een mailtje dat ze zo veel missende deposits/lang durende deposits hadden en ze er niks mee gingen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |