Heren, als we hiermee over tien jaar allemaal betalen, wij stinkend rijk zijn en banken wanhopig rechtzaken beginnen, ken ik jullie niet!quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
QRK achterna, stinkend rijk worden
Ik snap geen jota van wat daar staatquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:52 schreef robin007bond het volgende:
https://github.com/robin007bond/smartcoin
Onze eigen FOK!-coin wordt SmartCoin. Kom maar met de revolutionaire ideeën.
De coin is nog helemaal niet gemaakt. Maar meestal is in het begin het beter om allemaal solo te minen. Als er tzt vraag naar is wil ik wel een pool opzetten. Bij een nieuwe coin kan ik snel genoeg minen om een voorraad te hebben voor variance.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:32 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik snap geen jota van wat daar staat
Wanneer en hoe stem ik af op jouw coin om te beginnen met minen? En wie zet een pool op?
Ik denk dat het zaak is om een app te maken die zo simpel is, dat zelfs een chimpansee er mee om kan gaan. Je moet geen enkele kennis verwachten en zo zou je deze app kunnen ontwerpen.quote:
Dat doe ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:19 schreef Maxbet het volgende:
Waarom plaats je dit ook in de trollbox Robin?![]()
Maak even een eigen topic aan, kunnen we er serieus over verder gaan.
Is het een idee dat we even een eigen topic aanmaken?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet.
En ik zit te werken dus even geduld tot ik pauze heb.
Bedankt voor de centen nou gr grquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:34 schreef lf2 het volgende:
Holy fuck. Door die kut website heb ik net 4 btc gekocht aan quarks voor 0.28.
Het staat gelijk op 0.24.
Ik wou dat ik naar Las Vegas kon om z'n tanden eruit te slaan!!!!
Wat een K%|$]£*~}*|*]£]^}~^~* website
Jij hebt dan ook 10 kaarten oid om te minen. Ik moet het doen met een off-the-shelves pctje van 2 jaar oudquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
De coin is nog helemaal niet gemaakt. Maar meestal is in het begin het beter om allemaal solo te minen. Als er tzt vraag naar is wil ik wel een pool opzetten. Bij een nieuwe coin kan ik snel genoeg minen om een voorraad te hebben voor variance.
Kan je dan een snelle guide maken om jouw coin te minen, ect.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
De coin is nog helemaal niet gemaakt. Maar meestal is in het begin het beter om allemaal solo te minen. Als er tzt vraag naar is wil ik wel een pool opzetten. Bij een nieuwe coin kan ik snel genoeg minen om een voorraad te hebben voor variance.
Nee hoor, 3 maar (4 vanmiddag) maar een beginnende coin zou je in de eerste dagen in principe nog met 1 CPU moeten kunnen solo minen. Probleem met een pool vanaf het begin is dat je alle miningpower centraal hebt. Dus een erg grote kans op een 51%.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:40 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook 10 kaarten oid om te minen. Ik moet het doen met een off-the-shelves pctje van 2 jaar oud
Robin gaat mining via GPU en CPU onmogelijk maken, minen zal werken op basis van muiskliks-per-minute, klik = coin.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:40 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook 10 kaarten oid om te minen. Ik moet het doen met een off-the-shelves pctje van 2 jaar oud
Dan zal ik veel cointjes verdienen. Ik won altijd bij domination van mario party 4. 108 button presses in 10 secquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:42 schreef Zith het volgende:
[..]
Robin gaat mining via GPU en CPU onmogelijk maken, minen zal werken op basis van muiskliks-per-minute, klik = coin.
Per 10 kliks moet je een captcha invullen.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:45 schreef Zith het volgende:
[..]
Per 10 kliks moet je een captcha invullen.
Iedereen is bezig onze nieuwe munt uit te werken...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |