1 2 | - Android app - PC Wallet |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:39 schreef mike-amersfoort het volgende:
De beste eigenschappen uit allerlei munten bij elkaar rapen...
PPcoin: PoW + PoS
Bitcoin: 21 mlj coins (meer is overkill en gewoon gekloot in de marge, aangezien 8 decimalen)
Litecoin: scrypt
PrimeCoin: een secundair doel
NameCoin: een secundair nut
QuarkCoin: goeie beveiliging, al lijkt me dat overbodig ivmHet beste van andere cryptocurrencie (wat een rotwoord trouwens om te typen) en wat wij zelf missen bij andere cryptocurrencie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou inderdaad dat scrappen en voor Scrypt gaan. Beginnende coin op SHA is een wandelende tijdbom mbt 51%.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:41 schreef robin007bond het volgende:
https://github.com/robin007bond/smartcoin
Al een fork gemaakt van BTC. Echter had ik misschien beter Litecoin kunnen forken gezien scrypt.
Ik zag een gat in de markt door een cryptocurrency te maken speciaal voor intelligente mensen. Aangezien veel mensen zichzelf intelligent vinden heb je dus veel potentiële gebruikers.
Klopt, door het beperkte minen kun je daardoor ook een lichtelijke soort van schaarste creeren wat de prijs weer ten goede zal komen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:42 schreef mike-amersfoort het volgende:
wat niet te doen:
- block reward snel laten dalen, zoals bij QRK, want dat komt neer op insta-mine / early-adopter-mine. De munt moet voor zeer lange tijd te minen blijven.
De eerste paar dagen niet nee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:46 schreef Sosa het volgende:
maar voor het minen hoef je dus geen state-of-the-art pc te hebben?
Zijn opmerking over dat het gemaakt wordt voor intelligente mensen is wel een goede. Dit prikkelt mensen en het zorgt voor een heldere doelgroep.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad dat scrappen en voor Scrypt gaan. Beginnende coin op SHA is een wandelende tijdbom mbt 51%.
Verder: geen onzin met 30s blocktime. Zelf zou ik voor 4/5 minuten gaan.
Mehh, dat klinkt zo uit de hoogte. Hetzelfde als de dating-websites 'voor singles met niveau'quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:47 schreef Piethur het volgende:
[..]
Zijn opmerking over dat het gemaakt wordt voor intelligente mensen is wel een goede. Dit prikkelt mensen en het zorgt voor een heldere doelgroep.
Maar goed, het is wel belangrijk om een doelgroep aan te spreken die nog niet is aangesproken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:48 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Mehh, dat klinkt zo uit de hoogte. Hetzelfde als de dating-websites 'voor singles met niveau'
Ik wil er wel tijd in steken maar kan bijna niets met programmeren. Kan jullie wel helpen op andere vlakken zoals minen maar ook om zaken in het nieuws te brengen en onder de aandacht van mensen. Daarnaast ben ik erg sterk in het schrijven van teksten voor eventueel een website.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:49 schreef Wijnbo het volgende:
Meld even als je developer bent en er wat tijd in kunt steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |