Wat ik doe is ik houd de andere trade sites in de gaten en als ik een downward trend zie verkoop ik m'n BTC en koop ik later weer lager in.quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:48 schreef roislecxe het volgende:
Oh trouwens, hoe stap je dan goedkoper in BTC's als je er al in zit...![]()
Maar dan breng je dus tijdelijk in fiat of in een andere currency ofzo totdat je het weer laag genoeg vindt ofzo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 06:04 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Wat ik doe is ik houd de andere trade sites in de gaten en als ik een downward trend zie verkoop ik m'n BTC en koop ik later weer lager in.
Ipv het wachten op een stijging wacht ik dus juist op een daling, het is niets meer dan het tegenovergestelde van wat jij nu doet.
Yesquote:Op dinsdag 10 december 2013 06:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar dan breng je dus tijdelijk in fiat of in een andere currency ofzo totdat je het weer laag genoeg vindt ofzo?
Achso, merciquote:
Heb je er honderdduizenden opstaan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:40 schreef Jenaamissjaak het volgende:
Ik zag de TT en dacht hey ik ben facking miljonair maar nee, ltc is nog steeds 31.05...
Niet naar kijken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 06:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Goedemorgen. Het is toch niet te geloven hoe hoog Zeta staat na dat ik er uit ben
Haha. Dat jij durft te slapen nadat je zoveel geld in Quark hebt ingezet! :-oquote:QRK Y u no arise chickun?
Sowieso elke chat en wat daarin gezegd wordt serieus nemen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:44 schreef ZetaOS het volgende:
Ik ga LSD gebruiken denk ik, dat helpt zeiden ze op de Trollbox.
Soms zit het mee soms zit het tegen. Zit er nu hard aan te denken om de 10.5 BTC die er nog in zit van de 13 maar te incasseren en verder te gaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:04 schreef Sluis1980 het volgende:
[..]
Haha. Dat jij durft te slapen nadat je zoveel geld in Quark hebt ingezet! :-o
je maakt even een wall?quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Soms zit het mee soms zit het tegen. Zit er nu hard aan te denken om de 10.5 BTC die er nog in zit van de 13 maar te incasseren en verder te gaan.
Ik haal al mijn adviezen hier vandaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:09 schreef kthxbye het volgende:
Zelfde als deze slowchat serieus nemen![]()
Dat moet je met alles in je leven doen, gewoon je adviezen van fok! halen en je rolt door het leven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik haal al mijn adviezen hier vandaan.
Ga weg!quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat moet je met alles in je leven doen, gewoon je adviezen van fok! halen en je rolt door het leven.
BUY!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |