Volgens mij (nog) niet inderdaad omdat je een bepaalde legal status moet hebben om in geld te handelen. Maar volgens mij is Cryptsy daar mee bezig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:06 schreef Frulmogk het volgende:
Een verschil tussen Cryptsy en BTC-e is dus vooral dat je niet in fiat kunt gaan in Cryptsy?
Ik denk niet dat hij zo hard gaat fluctueren. Ik gok zelfs dat als je morgen wakker wordt de koers rond 940 zal staan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:11 schreef roislecxe het volgende:
Denk dat ik buyorders in de buurt van 27 en 800 ga gooien... zoiets.
Als je in fiat zit kan je altijd een buy order plaatsen, dat maakt niet zo veel uit. Hij word alleen niet uitgevoerd als hij niet zo laag komt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:13 schreef Frulmogk het volgende:
Je kunt beter proberen dan geen order zetten in dat geval, toch?
Mja zou goed kunnen. Maar over het algemeen is er ook bijna dagelijks een idioot lijntje dat wel 80 punten omlaag springtquote:Op dinsdag 10 december 2013 05:12 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zo hard gaat fluctueren. Ik gok zelfs dat als je morgen wakker wordt de koers rond 940 zal staan.
*insert glazen bol plaatje*quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:15 schreef Mortaxx het volgende:
Ben op 32 maar even uitgestapt. Maar denk niet dat het heel erg gaat dalen. Rond de 30 weer instappen?
Ik doe ook aan daytraden, maar ik kijk naar mijn winst in BTC. Dat is het verschil denk ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja zou goed kunnen. Maar over het algemeen is er ook bijna dagelijks een idioot lijntje dat wel 80 punten omlaag springt![]()
Dus ik hoop op een beetje mazzelEn ik vind het nu te hoog staan om de hele nacht erin te blijven eigenlijk. Heb met LTC al een keer ingekocht op 43, en toen zakte het in notime naar 26. Moest ik een week wachten want wilde niet zoveel verlies maken offc.
Daarbij vind ik daytraden leuker dus zonder geld begin je weinig als je muurvast zit in een coin
Ik ben ook wel van mening dat het hoogtepunt in BTC nog niet bereikt is voorlopig, maar als ik kan uitbetalen na een stijging van bijv. 100 punten en daarna 50 punten lager weer erin duik, heb ik én een hoger volume om erin te stoppen aan dollars en ik start weer een stukje lager.quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:17 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik doe ook aan daytraden, maar ik kijk naar mijn winst in BTC. Dat is het verschil denk ik.
Ik zie BTC als iets wat alleen maar meer waard wordt.
We kunnen wel een topic openen, met dagelijks 0.01 BTC inleg met de gok waar BTC de volgende dag om 12.00uur Nederlandse tijd staatquote:Op dinsdag 10 december 2013 05:19 schreef TimKuik het volgende:
Als ik naar de trend van de afgelopen 24 uur kijk zal de koers morgen rond de 940 zijn rond 14:00.
[ afbeelding ]
Dat doe ik dus ook, maar dan met BTCquote:Op dinsdag 10 december 2013 05:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben ook wel van mening dat het hoogtepunt in BTC nog niet bereikt is voorlopig, maar als ik kan uitbetalen na een stijging van bijv. 100 punten en daarna 50 punten lager weer erin duik, heb ik én een hoger volume om erin te stoppen aan dollars en ik start weer een stukje lager.
Netjes. Ik ben met 0.1 begonnen, en heb nu 0.2 ongeveer. Vind ik ook al best aardigquote:Op dinsdag 10 december 2013 05:21 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook, maar dan met BTC
Heb de afgelopen weken m'n hoeveelheid BTC bijna verdriedubbeld.
Maar als je dan het idee hebt dat het hoogtepunt van BTC nog niet bereikt is, waarom ga je dan fiat? Het zou dan toch juist om de BTC moeten gaan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Netjes. Ik ben met 0.1 begonnen, en heb nu 0.2 ongeveer. Vind ik ook al best aardig
Omdat het morgen misschien wel een flink stuk lager staat, voor hetzelfde geld stort het over een uur in naar 600, als ik op dat moment in BTC zit,heb ik ineens 30% minder.quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:23 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Maar als je dan het idee hebt dat het hoogtepunt van BTC nog niet bereikt is, waarom ga je dan fiat? Het zou dan toch juist om de BTC moeten gaan?
Jah, dat kloptquote:Op dinsdag 10 december 2013 05:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Omdat het morgen misschien wel een flink stuk lager staat, voor hetzelfde geld stort het over een uur in naar 600, als ik op dat moment in BTC zit,heb ik ineens 30% minder.
Klopt. Maar als je met 100% in fiat gaat, en in een week gezien 10x de BTC-koers laag oppakt en hoog verkoopt verdien je toch meer dan wanneer je alles in BTC laat staan en dan dezelfde 10x de koers laag oppakt en hoog verkoopt... Omdat je dollarvorlume stijgt en dus steeds een beetje meer BTC;s kan kopen...quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:25 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Jah, dat klopt
Maar wat je dan doet is je gaat gewoon verder met traden en je hebt alsnog winst in BTC. Op het punt dat de koers weer oppakt heb je alsnog winst.
Haha, nee in principe maakt dat niet uit, ik verkoop mijn BTC's hoog en koop laag dus dat is het verschil niet. Maar het zit hem vooral in het feit dat ik niet fiat ga 's avonds omdat de bitcoin meestal omhoog gaat. Als je de afgelopen 100 dagen zou pakken en kijkt hoe hoog de btc begint en hoe hoog hij aan het eind van de dag zit is het 80% van de tijd zo dat de BTC in prijs is gestegen. Daarom ga ik niet fiat, omdat ik dan als ik weer begin met traden al zal beginnen met verlies (in bitcoins).quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je met 100% in fiat gaat, en in een week gezien 10x de BTC-koers laag oppakt en hoog verkoopt verdien je toch meer dan wanneer je alles in BTC laat staan en dan dezelfde 10x de koers laag oppakt en hoog verkoopt... Omdat je dollarvorlume stijgt en dus steeds een beetje meer BTC;s kan kopen...
Ik zit het nu te tikken en nu weet ik het zelf niet meerGa zo maar eens slapen denk
Mja wel duidelijk. Mischien ga ik dat ook maar eens doen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 05:38 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Haha, nee in principe maakt dat niet uit, ik verkoop mijn BTC's hoog en koop laag dus dat is het verschil niet. Maar het zit hem vooral in het feit dat ik niet fiat ga 's avonds omdat de bitcoin meestal omhoog gaat. Als je de afgelopen 100 dagen zou pakken en kijkt hoe hoog de btc begint en hoe hoog hij aan het eind van de dag zit is het 80% van de tijd zo dat de BTC in prijs is gestegen. Daarom ga ik niet fiat, omdat ik dan als ik weer begin met traden al zal beginnen met verlies (in bitcoins).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |