abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134107067
Wat te doen straks bij het slapen gaan, BTC holden of in fiat gooien en hopen op een daling... Lastig, hij staat hoog genoeg om gemakkelijk dik te crashen natuurlijk :P
Forcefield City Bewoner
  dinsdag 10 december 2013 @ 03:28:03 #77
177108 lf2
Iedereen liegt behalve ik
pi_134107092
Ik zit voor een deel nog vast in cryptsy.

Nog trots op twitter vermelden dat ze bezig zijn met 4000 klachten van vandaag :')

omg hoe slecht kan je zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hiervoor hoor je gewoon opgehangen te worden
pi_134107101
in Cryptsy kan ik gewoon echt helemaal niks traden op dit moment

Wat zijn goede alternatieven op dit moment?
pi_134107114
Alles in fiat gedouwd... Dit moet toch klappen vroeger of later vandaag. (hoop ik dan :P)
Forcefield City Bewoner
  dinsdag 10 december 2013 @ 03:34:35 #80
177108 lf2
Iedereen liegt behalve ik
pi_134107119
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 03:33 schreef roislecxe het volgende:
Alles in fiat gedouwd... Dit moet toch klappen vroeger of later vandaag. (hoop ik dan :P)
Sta ook in fiat btw

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 03:29 schreef Frulmogk het volgende:
in Cryptsy kan ik gewoon echt helemaal niks traden op dit moment

Wat zijn goede alternatieven op dit moment?
2 btc verlies door de website :')

bter kan je gebruiken maar heb net gemerkt lagt als je wil verkopen met veel man tegelijk :\
wat voor coins wil je kopen
pi_134107130
Het stijgt wel heel geleidelijk nu
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_134107144
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 03:34 schreef lf2 het volgende:

[..]

Sta ook in fiat btw

[..]

2 btc verlies door de website :')

bter kan je gebruiken maar heb net gemerkt lagt als je wil verkopen met veel man tegelijk :\
wat voor coins wil je kopen
ik heb op dit moment een paar "tests" lopen, zoals ik het zelf noem. Zowel neocoin, ppcoin, quarks, worldcoin, litecoin en dan bitcoin als basis. Ik ben met 0.1btc aan het spelen op Cryptsy, maar het is net zo goed vervelend.
pi_134107154
Over zowel cryptsy als bter hoor je eigenlijk alleen maar gezeik :P
Lijkt me best leuk om eens naar andere coins te kijken dan degenen op BTCe maar als ik die ellende zo lees altijd. Traag, BTCs die kwijt zijn, site die eruit ligt, transacties die uren duren, tja.
Forcefield City Bewoner
pi_134107173
btc-e is ook niet allemaal koek en ei helaas...
pi_134107188
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 03:56 schreef Frulmogk het volgende:
btc-e is ook niet allemaal koek en ei helaas...
Nee klopt, maar buiten dat het er 2 of 3 keer een minuutje uit lag heb ik nog nergens last mee gehad.
Forcefield City Bewoner
pi_134107197
op jouw aanraden probeer ik btc-e eens:
profile -> security
en daar is dan plots alles in het Russisch, nu wil google het al meteen vertalen voor mij. Maar dit klinkt nu niet meteen vertrouwd moet ik zeggen :P
pi_134107206
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 04:21 schreef Frulmogk het volgende:
op jouw aanraden probeer ik btc-e eens:
profile -> security
en daar is dan plots alles in het Russisch, nu wil google het al meteen vertalen voor mij. Maar dit klinkt nu niet meteen vertrouwd moet ik zeggen :P
Geen idee wat je nu ziet dan :P
Heb gewoon alles in het NL en niks geks gezien.
Forcefield City Bewoner
pi_134107207
Volgens mij gebruikt het gros van de users hier wel BTCe, en bij een poll zal die geheid als 1e uit de bus komen.
Forcefield City Bewoner
pi_134107208
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 04:36 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Geen idee wat je nu ziet dan :P
Heb gewoon alles in het NL en niks geks gezien.
ik kan alleen kiezen tussen Engels, Russisch en Chinees.
Waar in het scherm moet ik kijken dan? We praten over btc-e.com he? :@
pi_134107209
Oh sorry, het is in het engels :P
Forcefield City Bewoner
  dinsdag 10 december 2013 @ 04:40:19 #91
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_134107210
Mijn tip: niet verkopen, in crypto blijven. Erg hard zal het niet dalen maar het zou wel plots kunnen stijgen komende dagen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_134107212
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 december 2013 04:40 schreef TimKuik het volgende:
Mijn tip: niet verkopen, in crypto blijven. Erg hard zal het niet dalen maar het zou wel plots kunnen stijgen komende dagen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch staat het in fiat vannacht :P Ik gooi er wel een paar orders tegenaan, en als ie die pakt zou het leuk zijn.
Forcefield City Bewoner
pi_134107215
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 04:42 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Toch staat het in fiat vannacht :P Ik gooi er wel een paar orders tegenaan, en als ie die pakt zou het leuk zijn.
"in fiat"? Wat betekent dit? Als in bitcoins only?
pi_134107219
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 04:49 schreef Frulmogk het volgende:

[..]

"in fiat"? Wat betekent dit? Als in bitcoins only?
Dollars ofwel euro's.
Forcefield City Bewoner
pi_134107220
ah ok, ik dacht dat dit een nieuwe betekenis kreeg in deze bitcoin-context
pi_134107231
Je zet ze daarmee BINNEN btc-e om van willekeurige cryptocurrency naar ¤/$, als je in fiat wil staan? Of ga je dan echt helemaal terug naar je bankrekening via bv Bitonic?

Een order zetten betekent dan verkopen en/of kopen (kun je er meerdere hebben?) van je gekozen (crypto)valuta dat automatisch gebeurt zodra hij de door jouw gekozen waarde aantikt.
  dinsdag 10 december 2013 @ 05:03:19 #97
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_134107232
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 05:01 schreef Frulmogk het volgende:
Je zet ze daarmee BINNEN btc-e om van willekeurige cryptocurrency naar ¤/$, als je in fiat wil staan? Of ga je dan echt helemaal terug naar je bankrekening via bv Bitonic?

Een order zetten betekent dan verkopen en/of kopen (kun je er meerdere hebben?) van je gekozen (crypto)valuta dat automatisch gebeurt zodra hij de door jouw gekozen waarde aantikt.
Haha, nee man, je zet het op de site waar je trade om in geld en dan laat je het daar op staan. Zal een beetje moeilijk zijn om meerdere keren per week alles over te laten zetten enzo.

De meeste mensen hier zijn traders, dus we verhandelen bijna dagelijks cryptocoins, dan moet het niet zo zijn dat je het steeds terug zet op je bankrekening, dat is vrij onhandig.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_134107236
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 05:01 schreef Frulmogk het volgende:

Ik zet binnen BTCe inderdaad alles gewoon om in currency's en om fiat te komen andersom. Het schijnt niet het meest veilige te zijn, maar ik ben te lui om elke keer alles helemaal terug te zetten. daarbij speel ik maar met 0.2 BTC ongeveer dus ik durf het wel aan. Heb 1x ingelogd een week of 2 geleden op BTCe en mn geld vanuit mn wallet daarop gezet, en sindsdien niet meer eraf gehad.

Een order zetten is inderdaad bijvoorbeeld in het geval van nu op 850, zodra de koers daalt tot 850 wordt je order opgepikt. Die kun je volgens mij wel meer zetten, op verschillende hoogten, maar heb ik nog nooit gedaan.
Forcefield City Bewoner
pi_134107237
Een verschil tussen Cryptsy en BTC-e is dus vooral dat je niet in fiat kunt gaan in Cryptsy?
pi_134107240
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 05:06 schreef Frulmogk het volgende:
Een verschil tussen Cryptsy en BTC-e is dus vooral dat je niet in fiat kunt gaan in Cryptsy?
Weet ik niet hoe het op cryptsy is :P Als je daar niet je geld in dollars/euros kunt zetten maar enkel in BTC of andere currency's vind ik btc-e helemaal beter. Zeker op bepaalde momenten, als je het gevoel hebt dat BTC gaat dalen, kun je gewoon dollars gaan en weer oppikken waar je het zelf wil.
Forcefield City Bewoner
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')