502.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:57 schreef Sosa het volgende:
vlgs 'downorjustme' ligt cryptsy er niet uit maar ligt het aan mijn pc. dat is vreemd, want er is normaal niks aan de hand.
bij jullie ook down?
Het is sowieso leuk om gewoon een speeltuintje te hebben waar we ideeën kunnen proberen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik denk dat momenteel het belangrijkste voor een nieuwe coin een goede infrastructuur is. Dat mist bij veel coins. Ondertussen zal ik eens nadenken over goede features in de coin zelf.
Laten we het alvast preminen hehequote:Op dinsdag 10 december 2013 10:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is sowieso leuk om gewoon een speeltuintje te hebben waar we ideeën kunnen proberen.
En inderdaad!
Jij bent devver?quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:52 schreef robin007bond het volgende:
https://github.com/robin007bond/smartcoin
Onze eigen FOK!-coin wordt SmartCoin. Kom maar met de revolutionaire ideeën.
Open anders even een eigen topic. Wel een leuk idee, een crowdsourced coin hier op Fok!quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is sowieso leuk om gewoon een speeltuintje te hebben waar we ideeën kunnen proberen.
En inderdaad!
Waarom zou je preminen als je er vanaf de eerste minuut bij bent? Dan kun je echt wel genoeg minen zonder er gelijk een premine van te maken imo.quote:
Ik kan een beetje C++. We zien wel hoe ver we komen.quote:
Ja, inderdaad! Mij benieuwen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Open anders even een eigen topic. Wel een leuk idee, een crowdsourced coin hier op Fok!
C# en Objective-C here.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kan een beetje C++. We zien wel hoe ver we komen.
[..]
Ja, inderdaad! Mij benieuwen.
Ik helaas niet, alleen Java. Maar goed, ik mine wel meequote:Op dinsdag 10 december 2013 11:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kan een beetje C++. We zien wel hoe ver we komen.
En jij de Android walletquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik helaas niet, alleen Java. Maar goed, ik mine wel meemag Magnet onze coin op exchanges gaan krijgen
Zodat 'ie vervolgens weer gewist kan worden uit de app store.quote:
Ik mine ook wel, zijn er al bepaalde punten waarop deze cryptocurrencie zich onderscheidt van anderen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik helaas niet, alleen Java. Maar goed, ik mine wel meemag Magnet onze coin op exchanges gaan krijgen
Hij is Nederlands, dus genoeg onderscheid. GO GO GO GOquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:11 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik mine ook wel, zijn er al bepaalde punten waarop deze cryptocurrencie zich onderscheidt van anderen?
Dat is opzich ook al erg mooiquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is Nederlands, dus genoeg onderscheid. GO GO GO GO
Zoiets doet Apple noooooitquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:11 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Zodat 'ie vervolgens weer gewist kan worden uit de app store.
Y U NO CALL IT DUTCHCOINquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:52 schreef robin007bond het volgende:
https://github.com/robin007bond/smartcoin
Onze eigen FOK!-coin wordt SmartCoin. Kom maar met de revolutionaire ideeën.
Nee klopt, vind het altijd wel prettig dat Apple altijd open staat voor andere bedrijven en deze andere bedrijven ook altijd een eerlijke kans geeft!quote:
Floreinguldenwegmetdeeurocoin?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:14 schreef peterselieplukkker het volgende:
Maar, maar SmartCoin klinkt zo Scam achtig...Kan het niet iets met DutchCoin, GuldenCoin, NLCoin?
Nou ja, misschien is het wel leuk om een koppeling naar de gulden te maken in de naam. Dit kan positief werken op Henk en Ingrid.quote:
MoonCoin. AntiCoin. SuperCoin. CoinCoin. Coiny. BestCoinEver. TransCoin. GayCoin.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:14 schreef peterselieplukkker het volgende:
Maar, maar SmartCoin klinkt zo Scam achtig...Kan het niet iets met DutchCoin, GuldenCoin, NLCoin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |