Ik zie daar nog niet zoveel slecht nieuws in. JP wil een gecentraliseerd en gecontroleerd alternatief gaan maken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:09 schreef SosuaCafe het volgende:
http://letstalkbitcoin.co(...)killer/#.UqbJmo1kKKy
Laat het hem eerst maar maken, en dan is het altijd maar de vraag of mensen het wel willen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie daar nog niet zoveel slecht nieuws in. JP wil een gecentraliseerd en gecontroleerd alternatief gaan maken.
Dat ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Laat het hem eerst maar maken, en dan is het altijd maar de vraag of mensen het wel willen.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:15 schreef lf2 het volgende:
Ik wens wens eigenaar van craptsy ongeluk toe.
Ik krijg er Niks uit en website weer extreem sloom.
Op twitter nodigt hij nog mensen uit om naar Las Vegas te komen, waarschijnlijk om orders manueel te doen aangezien de website zo fucking traag is.
ik heb al sinds 08u een 504 meldingquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:15 schreef lf2 het volgende:
Ik wens wens eigenaar van craptsy ongeluk toe.
Ik krijg er Niks uit en website weer extreem sloom.
Op twitter nodigt hij nog mensen uit om naar Las Vegas te komen, waarschijnlijk om orders manueel te doen aangezien de website zo fucking traag is.
Ik vind Bter een prima exchange. Alleen laag volume.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Is bter inmiddels een volwaardig alternatief?
laat me even niet zo schrikken. waarom zou dat zijn? site ligt er alleen ff uit denk ik..quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:20 schreef Ticootje het volgende:
Dus mensen die op crapty zaten zijn nu alles kwijt?
Ja, werkt veel bter. Hi ha ho. Nee maar werkt wel goed, zit daar met 13 BTC maar poep een beetje in mijn broek. Ben bang dat ze binnenkort wel een keer gehackt gaan worden. Beetje shady exchange, die indruk krijg ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Is bter inmiddels een volwaardig alternatief?
dat idee kreeg ik al door het Times New Roman gebruikquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beetje shady exchange, die indruk krijg ik.
Waarom zet je niet het grootste deel naar btc-e en speel je met een klein beetje op bter… als je dat gevoel hebt..quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, werkt veel bter. Hi ha ho. Nee maar werkt wel goed, zit daar met 13 BTC maar poep een beetje in mijn broek. Ben bang dat ze binnenkort wel een keer gehackt gaan worden. Beetje shady exchange, die indruk krijg ik.
Omdat ik anders nooit woekerwinsten ga boeken met shady scamcoins.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom zet je niet het grootste deel naar btc-e en speel je met een klein beetje op bter… als je dat gevoel hebt..
Nou wdc doet anders poep!quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat ik anders nooit woekerwinsten ga boeken met shady scamcoins.
Helemaal kut dus gewoon…quote:
Oh ja, de chinezen slapen nog. Rare tijden houden die lui erop na.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die chinezen worden over 9 uur weer wakker en gaan ze hopelijk weer wat traden.
Dat ritme van ze is totaal fucked up.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja, de chinezen slapen nog. Rare tijden houden die lui erop na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |