Iedereen is bezig onze nieuwe munt uit te werken...quote:
Is WDC nog een beetje te doen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:53 schreef Maxbet het volgende:
HD6870 Komt net binnen
Zometeen inbouwen en gelijk aan het werk zetten op WDC
Jawel, tenminste. Voor mij is het nog de moeite.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Is WDC nog een beetje te doen?
Vanavond eens proberen, nooit verkeerd om er een paar te hebbenquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jawel, tenminste. Voor mij is het nog de moeite.
Check dustcoin anders, staat WDC op.
Ik, werkt prima afgezien van het feit dat posities sluiten soms wel wat lang kan duren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:11 schreef flesjewater88 het volgende:
niemand die werkt met een meta4 trader?
Ik zie de voordelen er wel van in.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:12 schreef strbo het volgende:
[..]
Ik, werkt prima afgezien van het feit dat posities sluiten soms wel wat lang kan duren.
Neequote:Op dinsdag 10 december 2013 13:14 schreef Beunhazer het volgende:
Zal LTC de 30 nog aantikken vandaag? iemand pls kijk in glazen bol
Ja, een beetje wel. Maar het is niet voor niets een van de meestgebruikte forex tradesoftware, en het biedt erg veel mogelijkheden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:13 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
Ik zie de voordelen er wel van in.
Nu een dag gebruikt.
Ziet er alleen wat crapy uit.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:11 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben trouwens klaar met Cryptsy. Kreeg een mailtje dat ze zo veel missende deposits/lang durende deposits hadden en ze er niks mee gingen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |