De enige die daar doet wat hij moet doen is van Beek nota bene.quote:Op zondag 8 december 2013 19:09 schreef Caland het volgende:
Wat de neuk doet Mathijsen bij die tegengoal zeg.
quote:Op zondag 8 december 2013 19:09 schreef Caland het volgende:
Inderdaad. En Van Beek had twee man te dekken. Vilhena haakt af, Janmaat keek toe.quote:Op zondag 8 december 2013 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De enige die daar doet wat hij moet doen is van Beek nota bene.
Ik heb mij tot hun wissels lopen ergeren aan Vilhena en Schaken.quote:Op zondag 8 december 2013 19:09 schreef Caland het volgende:
Fout van Vilhena. Die moet gewoon met zijn man meelopen zodat van Beek niet tussen 2 man staat.quote:Op zondag 8 december 2013 19:09 schreef Caland het volgende:
Nee hij moet gewoon overgepakt worden.quote:Op zondag 8 december 2013 19:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Fout van Vilhena. Die moet gewoon met zijn man meelopen zodat van Beek niet tussen 2 man staat.
Dat mag Vilhena wel even aangeven ipv dat hij ze muil houdt. Hetzelfde deed Boetius bij Maher vorige week.quote:Op zondag 8 december 2013 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hij moet gewoon overgepakt worden.
Haha heerlijkquote:Op zondag 8 december 2013 18:51 schreef Caland het volgende:
OPROTTEN MET UITSUPPORTERS IN DE THUISVAKKEN!! MISSCHIEN MOET ER TOCH EEN KNOKPLOEG OPGERICHT WORDEN VOOR DAT SOORT GASTEN!! #HEEfey
"@Frisianlunatic: Volgend jaar maar kaarten kopen voor vak 23. Kijken of die kakkerlakken dan nog juichen!! "Niet normaal hoeveel er zitten
Mathijsen ziet dat toch. Staat daar letterlijk helemaal niks te doen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat mag Vilhena wel even aangeven ipv dat hij ze muil houdt. Hetzelfde deed Boetius bij Maher vorige week.
Blijkbaar ziet hij dat niet.quote:Op zondag 8 december 2013 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Mathijsen ziet dat toch. Staat daar letterlijk helemaal niks te doen.
Gebrek aan coaching. Vilhena moet heeft op dat moment die gast in zicht. Hij moet zeggen dat Mathijsen hem moet overpakken of anders zelf achter die gast aangaan.quote:Op zondag 8 december 2013 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Mathijsen ziet dat toch. Staat daar letterlijk helemaal niks te doen.
Yep, hier ook. Kon helaas dit jaar niet, maar heb er vast nog wel iemand in de buurt wonen die wat kan regelen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha heerlijkVolgend jaar ga ik ook weer lekker naast het uitvak staan. prima sfeer.
Zal ook wel te maken hebben dat ze het thuisvoordeel niet teveel uit handen wilt geven.quote:Op zondag 8 december 2013 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch steeds meer clubs nemen drastische maatregelen. Feyenoord is ook de enige club waarbij dit zo massaal gebeurt.
Die clubs pakken dan nog liever een halve ton verlies dan dat het stadion lekker vol zit. Snap dat nooit zo.
Zal ook wel met de politie (inzet) te maken hebben en burgemeesters die die verantwoordelijkheid niet aandurvenquote:Op zondag 8 december 2013 19:27 schreef eight het volgende:
[..]
Zal ook wel te maken hebben dat ze het thuisvoordeel niet teveel uit handen wilt geven.
Lijkt me best beschamend als je thuispubliek word overstemd door uitsupporters.
Dat vooral ja.quote:Op zondag 8 december 2013 19:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal ook wel met de politie (inzet) te maken hebben en burgemeesters die die verantwoordelijkheid niet aandurven
In Heerenveen valt dat toch wel mee?quote:Op zondag 8 december 2013 19:27 schreef eight het volgende:
[..]
Zal ook wel te maken hebben dat ze het thuisvoordeel niet teveel uit handen wilt geven.
Lijkt me best beschamend als je thuispubliek word overstemd door uitsupporters.
En bijna overal lopen de bezoekersaantallen terug tenopzichte van vorig seizoen........quote:Op zondag 8 december 2013 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch steeds meer clubs nemen drastische maatregelen. Feyenoord is ook de enige club waarbij dit zo massaal gebeurt.
Die clubs pakken dan nog liever een halve ton verlies dan dat het stadion lekker vol zit. Snap dat nooit zo.
Ja, jammer dat het niet overal zo is.quote:
Omdat we geen goeie 2e keeper hebben. En dat moet gewoon bij een topclub.quote:Op zondag 8 december 2013 19:40 schreef Elan het volgende:
Als je Mulder toch vandaag weer zag keepen vraag je je af wat precies het nu is van die Hahn aantrekken
Ja, aardige jongen die Lamprou maar ik ben blij dat we hem al een tijdje niet meer nodig gehad hebben.quote:Op zondag 8 december 2013 19:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Omdat we geen goeie 2e keeper hebben. En dat moet gewoon bij een topclub.
@Frisianlunatic, dat is toch gewoon Rens?quote:Op zondag 8 december 2013 18:51 schreef Caland het volgende:
OPROTTEN MET UITSUPPORTERS IN DE THUISVAKKEN!! MISSCHIEN MOET ER TOCH EEN KNOKPLOEG OPGERICHT WORDEN VOOR DAT SOORT GASTEN!! #HEEfey
"@Frisianlunatic: Volgend jaar maar kaarten kopen voor vak 23. Kijken of die kakkerlakken dan nog juichen!! "Niet normaal hoeveel er zitten
Leuk mattie. Maar ik lees dat er wel wat relletjes zijn geweest met de politie in Sportstad.quote:Op zondag 8 december 2013 20:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
@Frisianlunatic, dat is toch gewoon Rens?
Heb het zelf van VZ, maar de bron klopt.. Goede roddelkranten hebben ze in Ivoorkustquote:'Clubs uit Bundesliga en Ligue 1 denken aan Cissé'
Sekou Cissé hoopt dat er in januari een einde komt aan zijn uitzichtloze situatie bij Feyenoord. De aanvaller komt niet in de plannen van Ronald Koeman voor en wil in de aankomende transferperiode dan ook vertrekken. Een avontuur in Japan zag hij niet zitten, maar wellicht komt Cissé in een Europese topcompetitie terecht. Clubs uit de Ligue 1 en Bundesliga schijnen interesse te hebben.
Volgens Sport Ivoire denken Olympique Lyon, Ajaccio, Toulouse, VfB Stuttgart en TSG Hoffenheim aan de winterse komst van Cissé, die over een aflopend contract beschikt en dus niet veel hoeft te kosten. De 28-jarige Ivoriaan is bezig aan zijn vijfde seizoen bij Feyenoord en speelde tot dusver 59 competitiewedstrijden voor de Rotterdammers, waarvan slechts 1 in dit seizoen.
In oktober liet Cissé nog weten dat hij weliswaar wil vertrekken bij Feyenoord, maar dat hij zomaar ergens zal gaan tekenen. "Na Feyenoord wil ik bij mijn volgende club slagen. Dan moet je niet te snel beslissen", legde de aanvaller uit. Wanneer Cissé in januari verkocht wordt, kan Feyenoord mogelijk zelf ook wat ondernemen op de transfermarkt.
Hoe is het nou, Griek?quote:Op zondag 8 december 2013 21:53 schreef Caland het volgende:
Lamprou is samen met Vormer naar de bioscoop.
Love is in the air.
hahaquote:Op zondag 8 december 2013 19:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha heerlijkVolgend jaar ga ik ook weer lekker naast het uitvak staan. prima sfeer.
Hahaha, dat halve stadion was door ons bevolkt. Die paar man op 23 had het verschil niet gemaakt.quote:Op zondag 8 december 2013 18:51 schreef Caland het volgende:
Ja, al vond ik Vilhena beter dan normaal. Schaken vind ik vervelend omdat hij zo lang blijft liggen als hij een schouderduwtje heeft gekregen. Sta gewoon meteen op man!quote:Op zondag 8 december 2013 19:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb mij tot hun wissels lopen ergeren aan Vilhena en Schaken.
Hij was erg goed gisteren inderdaad. Maar hij heeft dit seizoen en de vorige seizoenen ook veel slechte wedstrijden gekeept. Maar als hij dit doortrekt, dan hebben we een goede keeper aan hem.quote:Op zondag 8 december 2013 19:40 schreef Elan het volgende:
Als je Mulder toch vandaag weer zag keepen vraag je je af wat precies het nu is van die Hahn aantrekken
Ik hoop dat het klopt. Zou niet eens een transfersom vragen, lekker laten gaan.quote:Op zondag 8 december 2013 22:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Heb het zelf van VZ, maar de bron klopt.. Goede roddelkranten hebben ze in Ivoorkust
Dat gerucht slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op maandag 9 december 2013 08:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik hoop dat het klopt. Zou niet eens een transfersom vragen, lekker laten gaan.
Tja, dat verwacht ook niet, maar toch zou het mooi zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 08:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat gerucht slaat natuurlijk helemaal nergens op.
quote:Op zondag 8 december 2013 19:09 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2013 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De enige die daar doet wat hij moet doen is van Beek nota bene.
Volgens mij deed iedereen het fout op Van Beek na.quote:Op zondag 8 december 2013 19:13 schreef Muto het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. En Van Beek had twee man te dekken. Vilhena haakt af, Janmaat keek toe.
Niet naar Japan gaan, wat een debielquote:Op zondag 8 december 2013 22:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Heb het zelf van VZ, maar de bron klopt.. Goede roddelkranten hebben ze in Ivoorkust
De enige échte box-to-box player.quote:Op maandag 9 december 2013 09:38 schreef H.FR het volgende:
Trouwens gezien wat een werk Immers verzet? 12,5Km kwamen ze bij FOX op. Echt bizar veel.
Ik vond Vilhena gisteren echt één van de zwakste op het veld. Leed zoveel onnodigbalverlies, kwam ook in veel duels tekort.quote:Op maandag 9 december 2013 08:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, al vond ik Vilhena beter dan normaal. Schaken vind ik vervelend omdat hij zo lang blijft liggen als hij een schouderduwtje heeft gekregen. Sta gewoon meteen op man!
quote:Op zondag 8 december 2013 22:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
36 goals in 83 wedstrijden, ja hoor.quote:Auteur de 36 buts en 83 apparitions avec le Feyenoord, Cissé attise les convoitises du côté de la France.
Toch zou hij zoveel minder hoeven te lopen als hij iets slimmer loopt. Weet wel dat dat niet in hem zit, maar gister liep hij in de eerste helft echt vijf minuten keihard achter elk driehoekje van Heerenveen aan, zonder ook maar in de buurt te zijn van de bal. Dan kom je ook wel snel aan 12.5kmquote:Op maandag 9 december 2013 09:38 schreef H.FR het volgende:
Trouwens gezien wat een werk Immers verzet? 12,5Km kwamen ze bij FOX op. Echt bizar veel.
Dat ja. Heb ik ook al vaker geroepen, zoveel domme meters maakt hijquote:Op maandag 9 december 2013 09:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Toch zou hij zoveel minder hoeven te lopen als hij iets slimmer loopt. Weet wel dat dat niet in hem zit, maar gister liep hij in de eerste helft echt vijf minuten keihard achter elk driehoekje van Heerenveen aan, zonder ook maar in de buurt te zijn van de bal. Dan kom je ook wel snel aan 12.5km
Verder prima gespeeld.
Hij maakt wel wat overbodige meters, maar hij moet ook Vilhena's luiheid compenseren.quote:Op maandag 9 december 2013 09:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Toch zou hij zoveel minder hoeven te lopen als hij iets slimmer loopt. Weet wel dat dat niet in hem zit, maar gister liep hij in de eerste helft echt vijf minuten keihard achter elk driehoekje van Heerenveen aan, zonder ook maar in de buurt te zijn van de bal. Dan kom je ook wel snel aan 12.5km
Verder prima gespeeld.
Dat hoort gewoon bij zijn spel. Daarnaast is lopen zonder succes niet meteen nutteloos, want je jaagt daarmee de tegenstander wel op. Hoe vaak geeft een keeper geen waardeloze uittrap enkel omdat de spits op hem afloopt (zonder een kans de bal ooit te krijgen)? Best vaak.quote:Op maandag 9 december 2013 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ja. Heb ik ook al vaker geroepen, zoveel domme meters maakt hij
Beetje het tegenovergestelde van Bakkal toen.
Vilhena had ook mee moeten lopen met degene die de goal maakt, maar ja, dat doet ie 80 keer per wedstrijd niet. En ik wil ook weer niet te negatief doen over Tonny, want ik zie het ook wel in hem zitten, maar moet, zoals Koeman het zegt, nog in z'n rol groeien en zich ontwikkelen.quote:Op maandag 9 december 2013 09:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij deed iedereen het fout op Van Beek na.
1. Vilhena leidt dom balverlies.
2. Mathijsen doet vervolgens letterlijk niets.
3. Ook Janmaat staat achter zijn man.
Daardoor stonden er eigenlijk drie man vrij, die kan Van Beek onmogelijk allemaal tegelijk dekken.
En dan het kopduel aangaan met iemand die 2 koppen groter is. Dan was hem weer verweten dat hij die verloor zekerquote:Op maandag 9 december 2013 09:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vilhena had ook mee moeten lopen met degene die de goal maakt
Ja, klopt. Moet hij allemaal nog leren.quote:Op maandag 9 december 2013 09:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vilhena had ook mee moeten lopen met degene die de goal maakt, maar ja, dat doet ie 80 keer per wedstrijd niet. En ik wil ook weer niet te negatief doen over Tonny, want ik zie het ook wel in hem zitten, maar moet, zoals Koeman het zegt, nog in z'n rol groeien en zich ontwikkelen.
Nee hoor.quote:Op maandag 9 december 2013 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan het kopduel aangaan met iemand die 2 koppen groter is. Dan was hem weer verweten dat hij die verloor zeker
Ik zie in hem niet persé een tien moet ik zeggen. Heb het idee dat hij daarvoor wat inzicht mist.quote:Op maandag 9 december 2013 10:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tony is natuurlijk ook gewoon een tien die voor nood op het middenveld staat maar er dient wel gewerkt te worden.
Bedankt voor het lachen.quote:Op maandag 9 december 2013 10:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tony is natuurlijk ook gewoon een tien die voor nood op het middenveld staat maar er dient wel gewerkt te worden.
Hebben die clubs de verkeerde Cissé voor zich?quote:Op zondag 8 december 2013 22:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nou inclusief de voorbereiding haalt hij dat wel hoorquote:Op maandag 9 december 2013 09:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
36 goals in 83 wedstrijden, ja hoor.Volgens mij zijn ze in de war met een andere Cissé.
Understatement van het jaar.quote:Op maandag 9 december 2013 10:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zie in hem niet persé een tien moet ik zeggen. Heb het idee dat hij daarvoor wat inzicht mist.
Meh ik zie juist dat inzicht wel bij Tonny. Hij heeft af en toe geniale passjes, maar zijn handelingssnelheid is zo laag dat hij de tegenstander te vaak de kans geeft hem af te troeven.quote:
Ik één wedstrijd, en dat was zijn debuutwedstrijd (Twente uit)quote:Op maandag 9 december 2013 16:50 schreef satecl het volgende:
Ik heb het toptalent in Vilhena eigenlijk nog niet echt gezien. Hij is traag, niet doelgericht, elke pass is met een stuit of traag, fysiek komt hij ook nog te kort, laat vaak ze man lopen..... Ik moet nog maar zien of hij nou zo'n top speler gaat worden.
Dan moet hij naar ze matties gaan in Enschede of Eindhoven.quote:Op maandag 9 december 2013 17:43 schreef Maastoren het volgende:
In FC Rijnmond zeiden ze gister dat hij niet helemaal happy is bij Feyenoord.
Ik denk eerder zijn zaakwaarnemer.quote:Op maandag 9 december 2013 17:43 schreef Maastoren het volgende:
In FC Rijnmond zeiden ze gister dat hij niet helemaal happy is bij Feyenoord.
Willem II uit vorig seizoen speelde hij ook goed kan ik me herinneren.quote:Op maandag 9 december 2013 17:07 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik één wedstrijd, en dat was zijn debuutwedstrijd (Twente uit)
Wat is zijn username hier?twitter:Feyenoord twitterde op maandag 09-12-2013 om 19:00:0425' Bij Jong Feyenoord/Excelsior moet Ronald Graafland het veld verlaten. Maarten de Fockert is zijn vervanger. reageer retweet
HMF natuurlijk.quote:Op maandag 9 december 2013 19:16 schreef Grifte het volgende:
Wat is zijn username hier?twitter:Feyenoord twitterde op maandag 09-12-2013 om 19:00:0425' Bij Jong Feyenoord/Excelsior moet Ronald Graafland het veld verlaten. Maarten de Fockert is zijn vervanger. reageer retweet
Dat is geen toeval hoor. Juist daardoor gaan ze sterker spelen.quote:Op zondag 8 december 2013 21:09 schreef tjoptjop het volgende:
Bakkel komt en opeens begint Immers te functioneren. Hahn wordt gecontracteerd en warempel, Mulder speelt een wereldpot......
Dat snap ik hoorquote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat is geen toeval hoor. Juist daardoor gaan ze sterker spelen.
Als die Vilhena nou ook serieuze concurrentie zou krijgen, idem dito.
Sleegers komt er na de winter aan, dat was tenminste de bedoeling voor het seizoen. Bij zijn contractverlening dacht ik echter gehoord te hebben dat hij wat langer de tijd nodig had.quote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat is geen toeval hoor. Juist daardoor gaan ze sterker spelen.
Als die Vilhena nou ook serieuze concurrentie zou krijgen, idem dito.
Dit.quote:Op maandag 9 december 2013 16:50 schreef satecl het volgende:
Ik heb het toptalent in Vilhena eigenlijk nog niet echt gezien. Hij is traag, niet doelgericht, elke pass is met een stuit of traag, fysiek komt hij ook nog te kort, laat vaak ze man lopen..... Ik moet nog maar zien of hij nou zo'n top speler gaat worden.
Bakkal staat voor hem. Zou me niks verbazen als ze Sleegers naar Excelsior oid sturen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sleegers komt er na de winter aan, dat was tenminste de bedoeling voor het seizoen. Bij zijn contractverlening dacht ik echter gehoord te hebben dat hij wat langer de tijd nodig had.
Ik vind hem wel regelmatig een goede steekpass hebben, maar wel 100% van de keren is het in combinatie met Boëtius, ik vind dat die twee elkaar wel heel goed blindelings vinden en aanvoelen...quote:
quote:Beste Feyenoord supporter,
Feyenoord nodigt u uit om deel te nemen aan het Fan Onderzoek voor het seizoen 2013/'14!
Het Fan Onderzoek is een enquęte onder voetbalfans in opdracht van alle clubs in de Eredivisie en Jupiler League. Clubs gebruiken de resultaten van het onderzoek om de voetbalbeleving voor u als fan nog verder te verbeteren. Naar aanleiding van de reacties van fans die afgelopen jaren hebben meegedaan, heeft het Fan Onderzoek dit jaar een vernieuwde opzet gekregen. De nieuwe enquęte is korter en u kunt er nog beter uw mening over de club in kwijt.
Vorig jaar hebben 726 supporters van Feyenoord meegedaan aan het Fan Onderzoek.
Door werkomstandigheden kon hij niet, heeft toen Blackburn Rovers - Leeds United bezocht.quote:Op maandag 9 december 2013 21:11 schreef Muto het volgende:
Paar maanden geleden had een Engelsman een verslag geschreven over Feyenoord - ADO. Hij zou toch ook naar PSV komen? Iemand daar een verslag van gevonden?
Leuk.Was een leuk verslag om te lezen van die Engelsmanquote:Op maandag 9 december 2013 21:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Door werkomstandigheden kon hij niet, heeft toen Blackburn Rovers - Leeds United bezocht.
Komt wel naar De Klassieker als het goed is.
Primaquote:Op maandag 9 december 2013 20:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Bakkal staat voor hem. Zou me niks verbazen als ze Sleegers naar Excelsior oid sturen.
Nee. Doe maar niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:35 schreef Aloulou het volgende:
Peter Bosz als opvolger van Koeman als die stopt? volgend seizoen?
Laat Bosz maar weg blijven,quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:35 schreef Aloulou het volgende:
Ik scheur nog liever een tepel af.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:35 schreef Aloulou het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door DonRaja op 10-12-2013 14:44:54 (In spoiler ivm engheid.) ]Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Nee, joh, In plaats van KGB gaan we naar GHB en halen Henkie of Henke terug.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:35 schreef Aloulou het volgende:
Wie dan?quote:
Van Gastel is een baas....maar wel een gok hem zoveel verantwoordelijkheid te geven als hoofdtrainer. Gevalletje Cocu kan het worden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laat Bosz maar weg blijven,
doe maar van Gastel met Gio en Bosvelt/Van Wonderen/Van Vossen als assistent.
Al ben ik wel bang dat wanneer van Gastel faalt we weer een Been scenario krijgen dat zou ik zonde vinden.
Puur naar zijn trainerskwaliteiten kijkend zou die best bij Feyenoord passen en zeker zo'n team met talenten. Ik betwijfel alleen of hij zelf al na een seizoen Vitesse zal gaan verlaten...bij Vitesse is veel mogelijk.quote:
Is het racistisch als ik zeg dat donkere mensen nog nooit succes hebben gehaald als voetbaltrainer? Ik kan me er in ieder geval geen een herrinneren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ergens is het jammer dat Taument niet wil.
Van Gastel is al langer bezig dan Cocu geloof ik,quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:45 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wie dan?
[..]
Van Gastel is een baas....maar wel een gok hem zoveel verantwoordelijkheid te geven als hoofdtrainer. Gevalletje Cocu kan het worden.
[..]
Nee, oke. Want het ging de vorige keer zo ontzettend goed, dat we het nog maar eens moeten proberen. Die vent heeft Feyenoord bijna de vernieling in geholpen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:45 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wie dan?
[..]
Van Gastel is een baas....maar wel een gok hem zoveel verantwoordelijkheid te geven als hoofdtrainer. Gevalletje Cocu kan het worden.
[..]
Puur naar zijn trainerskwaliteiten kijkend zou die best bij Feyenoord passen en zeker zo'n team met talenten. Ik betwijfel alleen of hij zelf al na een seizoen Vitesse zal gaan verlaten...bij Vitesse is veel mogelijk.
Foutje, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, oke. Want het ging de vorige keer zo ontzettend goed, dat we het nog maar eens moeten proberen. Die vent heeft Feyenoord bijna de vernieling in geholpen.
Ik ook, daar doelde ik op.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Gastel is al langer bezig dan Cocu geloof ik,
Ben meer bang dat als het misgaat hij zijn bazen factoor verliest zo als Been.
Ik snap wat je bedoelt maar hij was toen geen trainer natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:48 schreef Cara het volgende:
Nee, oke. Want het ging de vorige keer zo ontzettend goed, dat we het nog maar eens moeten proberen. Die vent heeft Feyenoord bijna de vernieling in geholpen.
Heb ik ook aan gedacht en als trainer is hij sterk! Alleen wel een 020-er he...laten we dat maar niet doen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:50 schreef satecl het volgende:
Co Adriaanse. Zie ik ook nog wel komen ivm Martin van Geel.
Is dit een aankomend talent? Ik las dat Karsdorp een "verbeterde versie van Immers is"? Fysiek sterk en een 10?quote:Rick Karsdorp maakt debuut bij Jong Feyenoord, Graafland valt uit
Vanavond staat het duel Jong Feyenoord/Excelsior – Jong FC Utrecht op het programma en voor Rick Karsdorp zal het in ieder geval een gedenkwaardige avond gaan worden. De speler van Feyenoord A1 maakt namelijk zijn debuut. Daarnaast zal Karsdorp hoogstwaarschijnlijk het volgende talent van Varkenoord zijn dat een profcontract gaat tekenen. De middenvelder gaat volgende week met Feyenoord in gesprek over een verbintenis. Karsdorp zal deze wedstrijd een middenveld gaan vormen met Otman Bakkal en John Goossens. Het duel begint om 18:30 uur.
http://www.fr-fans.nl/nie(...)land-valt-uit-10001/
Ik heb hem laatst zien voetballen, uit tegen Utrecht A1. Toen vond ik hem niet zo sterk. Maar dat is de hele lichting van de A1 ook niet. Misschien dat hij daarom niet in zijn spel kwam. Maar ik verwacht er niet veel van.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:54 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Is dit een aankomend talent? Ik las dat Karsdorp een "verbeterde versie van Immers is"? Fysiek sterk en een 10?
Slabbekoorn ? Cabral en? Wie zijn de andere pareltjes?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:57 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst zien voetballen, uit tegen Utrecht A1. Toen vond ik hem niet zo sterk. Maar dat is de hele lichting van de A1 ook niet. Misschien dat hij daarom niet in zijn spel kwam. Maar ik verwacht er niet veel van.
De huidige B1, daar zitten meer pareltjes in.
Idrissi, Fernandes, R. Kongolo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slabbekoorn ? Cabral en? Wie zijn de andere pareltjes?
Blijft Cabral trouwens?
Gevalletje Cocu? JP is langer bezig en heeft denk ik ook wel een totaal andere persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:45 schreef Aloulou het volgende:
Haha, ik ben toevallig eens bij een lezing geweest van Pieter Vink paar jaar geleden, waar hij er voor uitkwam dat hij voor Feyenoord was.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:10 schreef Luni het volgende:
'Ik ken arbiters die in Feyenoord-pyjama slapen'
In een interview met Ruud Bossen op AZtv heeft de vorig seizoen gestopte topscheidsrechter een opmerkelijke uitspraak gedaan. Hoewel de Haarlemmer altijd een band heeft gehad met AZ en Alkmaar - hij fluit nu nog regelmatig jeugdduels en oefenwedstrijden - moet je als arbiter nooit je voorkeur laten blijken. En dat gebeurt wel, zegt Bossen.
'Je moet zorgen dat je op het moment dat je de wedstrijden fluit, je die voorkeur niet laat blijken', zegt Bossen teegn AZtv. 'Je moet er gewoon onbevangen instaan. Ik ken collega's die bij wijze van spreken in een Feyenoord-pyjama slapen en ook gewoon wedstrijden van Feyenoord fluiten.' Hij wilde niet wilde zeggen om wie het gaat.
Bossens hart klopt sneller bij AZ, maar een echte fan is hij niet. 'Vroeger floot ik oefenwedstrijden van AZ en dus was ik al snel betrokken bij de club', zo vervolgt hij. 'Barry van Galen heeft er gevoetbald en die kwam net als ik ook uit Haarlem. De manier van voetballen van AZ vind ik erg leuk, maar een echte AZ-fan wil ik me niet noemen.'
Kent veel jeugdspelers, en is niet zo'n lulletje rozewater zoals Cocuquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gevalletje Cocu? JP is langer bezig en heeft denk ik ook wel een totaal andere persoonlijkheid.
Die rooie scheidsrechter zit ook vaak in de Kuip toch? Kan ff niet op z'n naam komen.. Kwam tijdens Feyenoord- PSV erg goed in beeldquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Haha, ik ben toevallig eens bij een lezing geweest van Pieter Vink paar jaar geleden, waar hij er voor uitkwam dat hij voor Feyenoord was.
Paar weken geleden lezig van Kevin Blom. Zelfde verhaal
'Bij wijze van spreken'quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Scheidsrechter of niet bij volwassen mannen die in een club pyjama slapen zit sowieso een steekje los.
Doe maar niet, heb het idee dat hij de laatste tijd een beetje aan het dementeren is. Slaat o.a. bij Studio Voetbal soms volledig de plank mis.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:50 schreef satecl het volgende:
Die blies volgens mij vroeger ook voorwedstrijden in de Kuip.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Die rooie scheidsrechter zit ook vaak in de Kuip toch? Kan ff niet op z'n naam komen.. Kwam tijdens Feyenoord- PSV erg goed in beeld
Raymond van Meenen. Woont in Rotterdam.. Vandaar
Betweterig mannetje is dat. Past totaal niet bij Feyenoord. van Gastel / van Bronckhorst / van Hooijdonk zijn nog niet klaar voor het hoofdtrainersschap.. Dus ben benieuwd wie er volgend jaar voor de groep staat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Doe maar niet, heb het idee dat hij de laatste tijd een beetje aan het dementeren is. Slaat o.a. bij Studio Voetbal soms volledig de plank mis.
Waarop baseer je dat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Betweterig mannetje is dat. Past totaal niet bij Feyenoord. van Gastel / van Bronckhorst / van Hooijdonk zijn nog niet klaar voor het hoofdtrainersschap.. Dus ben benieuwd wie er volgend jaar voor de groep staat.
Van Blom wordt toch altijd gezegd dat hij vroeger een seizoenskaart van Ajax had?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Haha, ik ben toevallig eens bij een lezing geweest van Pieter Vink paar jaar geleden, waar hij er voor uitkwam dat hij voor Feyenoord was.
Paar weken geleden lezig van Kevin Blom. Zelfde verhaal
Ervaring. Al ligt dat er ook maar net aan wat voor soort trainer Feyenoord zoekt na Koeman.quote:
Van Gastel loopt al jarenlang mee op varkenoord en nu bij 1. Het hoofdtrainerschap zou een logisch vervolg zijn. Ik zag iemand hem hier met Cocu vergelijken, maar die heeft dan waarschijnlijk nooit een training bezochtquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ervaring. Al ligt dat er ook maar net aan wat voor soort trainer Feyenoord zoekt na Koeman.
Precies.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gastel loopt al jarenlang mee op varkenoord en nu bij 1. Het hoofdtrainerschap zou een logisch vervolg zijn. Ik zag iemand hem hier met Cocu vergelijken, maar die heeft dan waarschijnlijk nooit een training bezocht
Serieus joh.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:45 schreef PIETR het volgende:
Prima assistent trainer, maar ik zie in hem niet echt een uithangbord van de club. Dan eerder Pierre of Gio.
Hahaha je bent in de war. En dat is zeer en zeer logisch.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Die rooie scheidsrechter zit ook vaak in de Kuip toch? Kan ff niet op z'n naam komen.. Kwam tijdens Feyenoord- PSV erg goed in beeld
Raymond van Meenen. Woont in Rotterdam.. Vandaar
Elke keer is als ik jouw UI zie heb ik trek in sate!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Hahaha je bent in de war. En dat is zeer en zeer logisch.
Raymond van Meenen - Scheidsrechter KNVB
[ afbeelding ]
Stefan van Meenen - Fysio O/19
[ afbeelding ]
Ik denk dat het broers zijnDe eerste keer dat ik bij O/19 keek dacht ik ook: Huh WTF!?
Goed spul he?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Elke keer is als ik jouw UI zie heb ik trek in sate!
Ik stem voor Ronald de Boer.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:50 schreef satecl het volgende:
Dit is een grapje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik stem voor Ronald de Boer.
1. Hij is een tweelingbroer van Frank de Boer, dus minstens net zo goed. En geef toe, Frank de Boer presteert gewoon extreem goed.
2. Hij heeft aangegeven Feyenoord wel te zien zitten.
3. Hij is een normaal persoon die normaal kan praten en normaal met de pers omgaat (in tegenstelling tot types als Advocaat, Cocu, Van Marwijk en Van Gaal).
Ik zou het prima vinden.
Haha Frank bij ajaks, Ronald bij Feyenoord. Nee, dat zie ik niet gebeuren. Hoeft ook niet van mij. Ik heb liever iemand met wat ervaring, maar wel voor de jeugd kiest.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
1. Hij is een tweelingbroer van Frank de Boer, dus minstens net zo goed. En geef toe, Frank de Boer presteert gewoon extreem goed.
3. Hij is een normaal persoon die normaal kan praten en normaal met de pers omgaat (in tegenstelling tot types als Advocaat, Cocu, Van Marwijk en Van Gaal).
Ik zou het prima vinden.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zou het prima vinden.
Wat is er zo lollig?quote:
quote:
quote:
Wat is er zo lollig?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha Frank bij ajaks, Ronald bij Feyenoord. Nee, dat zie ik niet gebeuren. Hoeft ook niet van mij. Ik heb liever iemand met wat ervaring, maar wel voor de jeugd kiest.
Frank de Boer kon ook al puur beter voetballen. Dus Ronald zal ook een mindere trainer zijn. Feit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is er zo lollig?
1. Frank de Boer is de beste trainer van de Eredivisie.
2. Hij heeft een kopie van hem rondlopen die heeft aangegeven Feyenoord wel te zien zitten.
1+1=2.
Een goed paard is nog geen goede ruiter.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Frank de Boer kon ook al puur beter voetballen. Dus Ronald zal ook een mindere trainer zijn. Feit.
Kan het alleen goed doen bij kleine clubs, dus nee. En hij heeft een rotkop.quote:
Gullit deed het in het begin goed.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:47 schreef satecl het volgende:
[..]
Is het racistisch als ik zeg dat donkere mensen nog nooit succes hebben gehaald als voetbaltrainer? Ik kan me er in ieder geval geen een herrinneren.
Is zojuist overleden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:09 schreef arjan1112 het volgende:
Cocu was een goeie voetballer. Toch doet ie het slecht met Psv dus die redenatie klopt niet echt.
Maar wat is er aan de hand? stopt koeman ermee ?
Ik heb zojuist een beetje moeten huilen om deze post.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:15 schreef arjan1112 het volgende:
ik zou zeggen laat Koeman door gaan en als die niet wil Leo Beenhakker
Terwijl eigenlijk v Gastel gewoon de trainer is, gaat het verkeerd dan schop je Koeman / Beenhakker eruit, en kan V Gastel gewoon doorgaan
"Hier word ik nou zo moe van he..."quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:15 schreef arjan1112 het volgende:
Haha ja zon gebeuren had ik dus ook bij mijn club.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Van Blom wordt toch altijd gezegd dat hij vroeger een seizoenskaart van Ajax had?
Over Blom gesproken, mijn broertje fluit bij zijn amateurclub en een tijdje geleden kwam Blom daar iets vertellen. Was toen vlak na Ajax-Feyenoord waarbij hij Babovic rood had gegeven en Suarez vlak daarvoor voor een zelfde soort overtreding niet. Bij de introductie werd er gezegd: vragen stellen mag, maar laat Ajax-Feyenoord hier buiten alsjeblieft
Overigens lijkt het me wel logisch dat scheidsrechters een voorkeur voor een bepaalde club hebben. Ik bedoel, het zijn toch voetballiefhebbers anders ga je niet iets in het voetbal doen natuurlijk
Wacht, wat?!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Hahaha je bent in de war. En dat is zeer en zeer logisch.
Raymond van Meenen - Scheidsrechter KNVB
[ afbeelding ]
Stefan van Meenen - Fysio O/19
[ afbeelding ]
Ik denk dat het broers zijnDe eerste keer dat ik bij O/19 keek dacht ik ook: Huh WTF!?
Losse kaarten mijn vriend. Die zijn er in overvloed.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:07 schreef stefanFR010 het volgende:
Mag toch hopen dat er snel duidelijkheid komt over Heracles uit. Gaat wel beetje lang duren dit...
Heb je toch een clubcard van Heracles nodig?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Losse kaarten mijn vriend. Die zijn er in overvloed.
Mijn collega moet ook nog ff kaarten regelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Losse kaarten mijn vriend. Die zijn er in overvloed.
Nja, hij is wel succesvol, zeker met jonge spelers, en spelersgroepen zijn altijd vol lof over hem. Verder heeft hij een bNd met Van Geel en heeft Feyenoord hem al eerder benaderd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:46 schreef PIETR het volgende:
Van Gaal wil sowieso absoluut geen trainer van Feyenoord worden door die zieke spreekkoren midden jaren 90.
En das maar goed ook want als er één trainer niet bij ons past dan is hij het wel.
Uitgesloten dus.
quote:
Ik hoorde van een Heraclied dat je een clubcard nodig hebt en maximaal 2 kaarten mag kopen met die clubcard. Seizoenskaarthouders van Heracles mogen er 4 kopen. Er was eerst vrije verkoop maar dat is dus veranderd en de prijzen zijn omhoog geschoten. Ik zou met drie of vier mensen naar de wedstrijd gaan maar die Heraclied heeft geen seizoenskaart.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:50 schreef Mistico het volgende:
[..]
Heb je toch een clubcard van Heracles nodig?
Kan ik me niet voorstellen, die kerel fluit altijd zo tegen Feyenoord (met name in De Kuip)... Maargoed, misschien is dat zodat zijn maatjes bij de KNVB dat niet tegen hem kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Haha ja zon gebeuren had ik dus ook bij mijn club.
En ik kan je garanderen dat Blom vroeger altijd naar Feyenoord ging, hij woonde in Gouda.
Daarnaast, geen enkele scheids heeft een seizoenskaart, zo dom zijn ze niet.
Dat je dat tijdens de wedstrijd zegt oké, maar ik neem aan dat je tien minuutjes na afloop van de wedstrijd toch wel in kan zien dat een scheidsrechter soms een slechte dag heeft maar dat ze het heus niet specifiek op Feyenoord gemunt hebben? Dat soort complottheorieën vind ik altijd een beetje kinderachtig.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, die kerel fluit altijd zo tegen Feyenoord (met name in De Kuip)... Maargoed, misschien is dat zodat zijn maatjes bij de KNVB dat niet tegen hem kunnen gebruiken.
Beenhakkerquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:15 schreef arjan1112 het volgende:
Terwijl eigenlijk v Gastel gewoon de trainer is, gaat het verkeerd dan schop je Koeman / Beenhakker eruit, en kan V Gastel gewoon doorgaan
Okee, dan fluit hij toevallig bijna altijd slecht in De Kuip.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat je dat tijdens de wedstrijd zegt oké, maar ik neem aan dat je tien minuutjes na afloop van de wedstrijd toch wel in kan zien dat een scheidsrechter soms een slechte dag heeft maar dat ze het heus niet specifiek op Feyenoord gemunt hebben? Dat soort complottheorieën vind ik altijd een beetje kinderachtig.
Ik geloof in slechte scheidsrechters, niet in scheidsrechters die voorkeuren hebben voor een bepaalde club (en dat ook laten blijken).
Haha, goede grap man.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef davyleiden het volgende:
Tegen wie moet Feyenoord Europees spelen dan
Ach gossie, moet je je frustratie kwijt jongen?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef davyleiden het volgende:
Tegen wie moet Feyenoord Europees spelen dan
Uitgesloten zou ik ook niet zomaar zeggen. Ik vind hem al jaren wat sympathieker tegenover Feyenoord staan, en bovendien heeft hij weleens vertelt dat hij een Rotterdamse vrouw heeft (die voor Feyenoord is) die hem weleens adviseert bij Feyenoord aan de slag te gaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:46 schreef PIETR het volgende:
Van Gaal wil sowieso absoluut geen trainer van Feyenoord worden door die zieke spreekkoren midden jaren 90.
En das maar goed ook want als er één trainer niet bij ons past dan is hij het wel.
Uitgesloten dus.
Ik denk dat Van Geel verstandig genoeg is om Louis van Gaal niet als optie te zien voor Feyenoord. Hij is een ongeleid projectiel, wat Van Geel ook wel ziet en hij heeft heus geen zin om daar leiding aan te moeten geven. Daarnaast past hij simpelweg niet bij Feyenoord vanwege:quote:Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uitgesloten zou ik ook niet zomaar zeggen. Ik vind hem al jaren wat sympathieker tegenover Feyenoord staan, en bovendien heeft hij weleens vertelt dat hij een Rotterdamse vrouw heeft (die voor Feyenoord is) die hem weleens adviseert bij Feyenoord aan de slag te gaan.
Ik zie dat eerlijk gezegd dus nog weleens gebeuren wellicht.
Maar goed, gelukkig nog niet aan de orde. Al denk ik niet dat Koeman gaat bijtekenen. Die heeft niks te winnen bij een jaar bijtekenen bij Feyenoord, want dat is voor hem ook geen uitdaging meer. Ik verwacht dat na komend WK een groot deel van de selectie vertrekt, en dan zou Koeman weer helemaal van voor af aan kunnen beginnen met bouwen. Daar heeft hij geen zin meer in denk ik.
Ik denk dat hij echt zijn zinnen heeft gezet op het bondscoachschap. Dat zou tevens voor hem weer de ideale mogelijkheid zijn om in beeld te komen bij Europese topclubs (zoals Barcelona ofzo). Als bondscoach ben je toch meer in beeld en aantrekkelijker voor clubs van dat formaat.
Van Geel zie ik dan nog niet meteen Van Gastel doorschuiven als hoofdcoach denk ik (hij liet al eerder doorschemeren dat te vroeg te vinden voor Van Gastel). Van Geel lijkt me typisch iemand die dan bij types uitkomt als Co Adriaanse of Louis van Gaal. Maar dat zien we dan wel weer.
Ik denk dat Guus dat wordt.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk dat hij echt zijn zinnen heeft gezet op het bondscoachschap.
Ja, maar als je het lijstje van assistgevers ziet bij Feijenoord, dan is het best sneu:quote:Op donderdag 12 december 2013 09:37 schreef Slobeend het volgende:
Hij doet het prima nu, maar 1 assist is wel wat weinig voor een 10.
de assists van clasie en vilhena zijn vast geen corners of vrije trappen geweest, die zijn me toch een partijtje sneu!!!quote:Op donderdag 12 december 2013 09:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, maar als je het lijstje van assistgevers ziet bij Feijenoord, dan is het best sneu:
- Clasie (4)
- Vilhena (3)
- Pellč (3)
Iemand enig idee hoeveel assists Bakkal in 2011/2012 gegeven heeft, naast de 9 goals?quote:
Wat ik kan vinden, acht assists.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Iemand enig idee hoeveel assists Bakkal in 2011/2012 gegeven heeft, naast de 9 goals?
zou ideaal zijn, kongolo een half jaar linksback laten spelen voordat hij volgend seizoen naast van beek centraal gaat spelenquote:Op donderdag 12 december 2013 10:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Everton gaat weer een poging wagen om BMI over te nemen in de winterstop.
Inderdaad, zou zowel goed zijn voor zowel BMI als Kongolo. Nu hopen dat ze met een fatsoenlijk bedrag over de brug willen komen.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:21 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
zou ideaal zijn, kongolo een half jaar linksback laten spelen voordat hij volgend seizoen naast van beek centraal gaat spelen
dat zal wel weer niet, tussen de 4 en 5 miljoen schat ikquote:Op donderdag 12 december 2013 10:34 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Inderdaad, zou zowel goed zijn voor BMI als Kongolo. Nu hopen dat ze met een fatsoenlijk bedrag over de brug willen komen.
Bron?quote:Op donderdag 12 december 2013 10:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Everton gaat weer een poging wagen om BMI over te nemen in de winterstop.
Dat is een prima bedrag voor BMI toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 10:36 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
dat zal wel weer niet, tussen de 4 en 5 miljoen schat ik
voor een 21 jarige international met een contract tot 2016 is dat veel te laag. Vanaf 7 miljoen zou ik realistischer vindenquote:Op donderdag 12 december 2013 10:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een prima bedrag voor BMI toch?
Misschien kijken wij wel door een gekleurde bril, maar vanaf 7 miljoen is inderdaad een passend bedrag.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:57 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
voor een 21 jarige international met een contract tot 2016 is dat veel te laag. Vanaf 7 miljoen zou ik realistischer vinden
Mja, hij is meer international bij gebrek aan beter natuurlijk, kan me nie voorstellen dat dat over 2 jaar nog zo is. Zie hem dit seizoen ook bijzonder wienig stappen maken, wat wel ontzettend zonde is.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:57 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
voor een 21 jarige international met een contract tot 2016 is dat veel te laag. Vanaf 7 miljoen zou ik realistischer vinden
Denk het niet.. Spelers van Ajax leveren altijd meer op, niet omdat die spelers zo goed zijn, maar door de naam Ajax..quote:Op donderdag 12 december 2013 11:02 schreef Muto het volgende:
Marktwaarde zal vergelijkbaar zijn aan die van Alderweireld.
Je weet dat Van Geel geprobeerd heeft Van Gaal te halen als coach voordat hij bij Koeman uitkwamquote:Op donderdag 12 december 2013 00:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Geel verstandig genoeg is om Louis van Gaal niet als optie te zien voor Feyenoord. Hij is een ongeleid projectiel, wat Van Geel ook wel ziet en hij heeft heus geen zin om daar leiding aan te moeten geven. Daarnaast past hij simpelweg niet bij Feyenoord vanwege:
1. Zijn persoonlijkheid, of in elk geval zijn gedrag/houding en omgang met de media, zijn arrogantie en zelfingenomenheid, een groot ego met een wijzend vingertje...
2. Zijn verleden bij Ajax, wat overduidelijk zijn club is... wij zijn de beste van Rotterdam etc. Bij Ajax gespeeld hebben of daar trainer zijn geweest is een ding (zie Koeman) maar hét voorbeeld van de arrogante ajacied zijn is een ander verhaal.
Van Geel is veel te slim/sluw om zijn vingers daar aan te branden.
Laten we daar blij mee zijn.
Wie zegt dat je als Feyenoord 'fan' ook altijd Feyenoord bevoordeelt? Wellicht probeert hij te hard om het niet te laten merken.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, die kerel fluit altijd zo tegen Feyenoord (met name in De Kuip)... Maargoed, misschien is dat zodat zijn maatjes bij de KNVB dat niet tegen hem kunnen gebruiken.
quote:Feyenoord heeft overeenstemming bereikt met jeugdspeler Rick Karsdorp over zijn eerste profcontract. De 19-jarige middenvelder zal na medische goedkeuring op korte termijn zijn handtekening zetten onder het gedetailleerde spelerscontract dat hem per 1 januari 2014 voor anderhalf jaar aan de club verbindt, met een optie voor nog een jaar.
Voor Karsdorp gaat er met de overeenkomst met Feyenoord een jongensdroom in vervulling, zo vertelt hij. ‘Ik speel nu negen jaar voor Feyenoord en heb altijd gehoopt op een dag een profcontract te kunnen verdienen. Daarom ben ik heel blij dat het nu echt zover is.’
Technisch directeur Martin van Geel is blij dat overeenstemming is bereikt met Karsdorp. ‘Rick is een groot talent, jeugdinternational en een echte nummer tien. Hij is sterk aan de bal en kan het spel verdelen. Hij krijgt alle mogelijkheden bij ons om zich nog verder te ontwikkelen. We hebben er alle vertrouwen in dat Rick een mooie toekomst tegemoet gaat bij Feyenoord.’
Karsdorp maakte als E-junior de overstap van zijn eerste club vv Schoonhoven naar Feyenoord, waar hij sindsdien de volledige jeugdopleiding doorliep. Hij komt dit seizoen uit in Feyenoord A1 en bezet de eerste plaats in het spelersklassement van de eredivisie voor A-junioren. Karsdorp maakte afgelopen maandag hij zijn debuut in Jong Feyenoord/Excelsior in de thuiswedstrijd tegen Jong FC Utrecht.
quote:In dat kader willen wij dan ook alvast alle onduidelijkheid over het trainingskamp in Marbella wegnemen. Feyenoord speelt op 11 januari een oefenwedstrijd tegen Fortuna Düsseldorf. Men overweegt deze wedstrijd te spelen in het stadion van Marbella (ANDERE LOCATIE DUS!) vanuit veiligheidsoverwegingen. Niet omdat er 80 mensen van de business-club zijn uitgenodigd, maar omdat er vele honderden Feyenoorders inmiddels al geboekt hebben voor een weekje Marbella.
Ik begrijp niet waarom men überhaupt Immers zo lang de hand boven het hoofd houdt.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:37 schreef Slobeend het volgende:
Hij doet het prima nu, maar 1 assist is wel wat weinig voor een 10.
Het tegenargument wat je nu gaat krijgen is; remember Vitesse uit zonder Immersquote:Op donderdag 12 december 2013 13:30 schreef IAmKloot het volgende:
Immers is onmisbaar voor dit Feyenoord, hij verzet zo veel werk dat anderen meer ruimte krijgen. Toegegeven, hij zou wat vaker kunnen scoren, maar dat geldt ook voor Vilhena
Daar is hij Immers voorquote:Op donderdag 12 december 2013 13:30 schreef IAmKloot het volgende:
Immers is onmisbaar voor dit Feyenoord, hij verzet zo veel werk dat anderen meer ruimte krijgen. Toegegeven, hij zou wat vaker kunnen scoren, maar dat geldt ook voor Vilhena
Weet vrij weinig van deze speler af, is hij van het niveau Sleegers op 10?quote:
Het is Caland.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Weet vrij weinig van deze speler af, is hij van het niveau Sleegers op 10?
Hij heeft in ieder geval wel een hoofd waarmee Het Legioen zich kan identificeren.
Bakalquote:Op donderdag 12 december 2013 14:36 schreef satecl het volgende:
Ik heb op dit moment liever Vilhena op het bankie. Vormer of Bakkal doen echt niet onder Vilhena op dit moment.
Alsof hij al een kans gehad heeft.quote:
Bakkal is nog veel te dik joh.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:36 schreef satecl het volgende:
Ik heb op dit moment liever Vilhena op het bankie. Vormer of Bakkal doen echt niet onder Vilhena op dit moment.
Niet Europees spelen of compleet afgaan... blijft een moeilijke afweging.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
Moet Feyenoord vanavond nog spelen dan?
Wordt in Eindje de eerst volgende competitieoverwinning net zo hard gevierd als het laatste kampioenschapquote:Op donderdag 12 december 2013 17:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
Haha PSV'ers die denken recht van spreken te hebben.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
Nog geen ajacied met medelijden tegengekomen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha PSV'ers die denken recht van spreken te hebben.Tokkies die proberen volk in hun stadion te krijgen om te gaan schreeuwen in de camera, in eigen huis afgaan met 6 tegengoals, ergens in het rechterrijtje staan, spelers die huilen, rivalen die medelijden met je hebben.... Pfff ik ben blij dat ik die tijd gehad heb.
Veel sterkte de aankomende jaren.... Want hier kom je niet zomaar uit. Misschien koopt ajax Depay nog wel. Zou ik wel mooi vinden.
Nee.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt in Eindje de eerst volgende competitieoverwinning net zo hard gevierd als het laatste kampioenschap
Of jullie worden uitgelachen of ze hebben medelijden. Je moet het allebei niet willen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Nog geen ajacied met medelijden tegengekomen.
jullie hebben de afgang al gehad, scheelt inderdaadquote:Op donderdag 12 december 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet Europees spelen of compleet afgaan... blijft een moeilijke afweging.
Kan zijn, maar jullie voegen wel compleet nieuwe dimensies aan het principe van afgaan toe...quote:Op donderdag 12 december 2013 17:21 schreef Adames het volgende:
[..]
jullie hebben de afgang al gehad, scheelt inderdaad
ja, het was beschamend gisterenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan zijn, maar jullie voegen wel compleet nieuwe dimensies aan het principe van afgaan toe...
Ajax bedoel je?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan zijn, maar jullie voegen wel compleet nieuwe dimensies aan het principe van afgaan toe...
is niet erg, gooi het maar er uitquote:Op donderdag 12 december 2013 17:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh wacht... ik dacht dat ik op die PSV-er reageerde...
Ik vraag me zo toch af wanneer het nu eens tot een breekpunt komt...quote:‘Dit moet stoppen!’
Rotterdam, 12 december 2013
Zondagochtend verzamelt zich in alle vroegte een groep Feijenoorders –waaronder diverse bestuursleden van Vereeniging De Feijenoorder- bij de Kuip. Zij zijn op het vroege tijdstip van 08h45 (Immers: 12h30 = KUT!) al klaar voor de door FRL georganiseerde reis per partybus naar de wedstrijd SC Heerenveen – Feyenoord.
Als de bus om klokslag negen uur vertrekt, wordt deze al direct gevolgd door twee ‘stillen’ van de Rotterdamse Voetbaleenheid (VBE). Vreemd en onnodig. Temeer daar de busreis keurig met de club is gecommuniceerd en is afgesproken dat de bus langs het verplichte omwisselpunt zal rijden en Rogier Wijsbroek (Coördinator Supporters- en Jongerenzaken bij Feyenoord) daar zelfs zal instappen voor het laatste stuk naar Heerenveen.
De reis verloopt voorspoedig, de sfeer is goed en de supporters houden zich keurig aan de afspraken: Stoppen bij het omwisselpunt, Rogier aan boord en onder politiebegeleiding eerst naar een kroeg in Oudeschoot die nota bene door de gemeente Heerenveen is geregeld en vervolgens door naar het stadion.
Helaas houdt de politie zich -net als eerder bij RKC-uit- níet aan de afspraken. Sterker nog: de bus wordt even verderop gevorderd de A6 te verlaten en op een parkeerplaats opgewacht en direct ingesloten door een bizarre overmacht aan politie en Mobiele Eenheid. Een bizar machtsvertoon op een verlaten parkeerplaats langs een rustige A6.
De passagiers worden gedwongen de bus één voor één te verlaten, waarna ze voor fouillering tegen een ME-busje worden gezet. Na de fouillering volgt nog een zogenaamd mugshot: met je ID-bewijs op de foto. Naast een kaart voor het uitvak moeten supporters ook hun seizoenskaart laten zien om te controleren of het wel klopt. Van jongens met een andere kaart dan een voor het uitvak wordt zonder pardon deze kaart in beslag genomen.
Supporters die vragen stellen over de rechtmatigheid van deze actie, krijgen te horen: ‘Ja, daar maken we wel wat van, onder het mom van openbare ordeverstoring’. Oftewel: er is totaal geen sprake van verstoring van de openbare orde, maar dit gebruiken ze later wel indien nodig om hun bizarre optreden te legitimeren. Supporters die na dit vreemde antwoord weigeren op de foto te gaan, krijgen de keuze: alsnog op de foto of direct meegenomen naar het bureau. Als na ongeveer een half uur dan toch iedereen op de foto is geweest, komen sommige supporters er na terugkeer in de bus achter dat de politie zomaar eigendommen uit jassen van supporters heeft meegenomen.
Eindelijk kan de reis vervolgd worden. Onder massale begeleiding van de politie rijdt de bus naar de kroeg die door de gemeente Heerenveen is geregeld voor de passagiers van de partybus. Supporters zonder kaart of wiens kaart in beslag is genomen worden hier afgezet, waarna degenen met een kaart voor het uitvak naar het stadion worden gebracht. Zij zijn net op tijd binnen voor de 2-0…
Omwonenden van de kroeg in Oudeschoot, het dorp binnen de gemeente Heerenveen waar de door de gemeente geregelde kroeg zich bevind, zien de hele middag een overmacht aan politie en ME voor de kroeg. In een dorp van slechts 1.513 inwoners leidt dit uiteraard tot verbaasde blikken. De uitbater van de kroeg laat weten dat ook clubs als NEC wel eens gebruik maken van zijn kroeg, ook dat loopt dan via de gemeente Heerenveen. Op zich prima geregeld, alleen geeft de uitbater nog wel aan dat het belachelijke machtsvertoon van de politie voor zijn deur en het gedrag van deze agenten er enkel voor kunnen zorgen dat het uit de hand loopt. Iets dat deze middag –door het correcte gedrag van de Feijenoorders!- gelukkig niet gebeurd. Dé bevestiging van de onzin van het optreden van het onbetrouwbare politiekorps deze dag (en in Waalwijk).
Overigens willen wij wel een compliment maken voor de betrokkenheid van fancoach Rogier. Namens Feyenoord doet hij er onderweg alles aan om een en ander zo goed mogelijk te laten verlopen. Helaas heeft de politie geen boodschap aan zijn verhaal…
De onafhankelijke website In de Hekken heeft naar aanleiding van dit voorval navraag gedaan bij diverse advocaten en politici. De conclusie: de autoriteiten zijn zondag wederom buiten hun boekje gegaan. Wanneer stopt dit? Als niet voetbalsupporters maar een andere minderheid wekelijks het slachtoffer van dergelijk optreden zouden zijn, waren er al lang kamervragen gesteld…
Advocaten en politici kritisch over politieoptreden SC Heerenveen
De politie ging te ver door zondagochtend zo’n honderd Feyenoord-supporters, die op weg waren naar de uitwedstrijd tegen SC Heerenveen, te fotograferen. Dat zeggen advocaten, politici en supportersvertegenwoordigers. “Je zit als goedwillende supporter zo in een soort hooliganvolgsysteem.”
Zondagochtend waren zo’n honderd supporters van Feyenoord met een speciale partybus onderweg naar Heerenveen voor de uitwedstrijd tegen de lokale SC. Op de A6 nabij Oosterzee werd de bus onder zware politiebegeleiding van de snelweg gehaald. Negen politiebusjes, waaronder een arrestatiebus, stonden de Feyenoorders op te wachten. Eén voor één werden ze uit de bus gehaald, gefouilleerd, geďdentificeerd en op de foto gezet. De politie fotografeerde van iedere fan het gezicht en een identiteitsbewijs. “Voor je het weet zit je als goedwillende supporter in een soort hooliganvolgsysteem”, vertelt Tweede Kamerlid Tjeerd van Dekken (PvdA). “Dat kan nogal nadelig zijn voor je carričre.” Van Dekken zet zich al lange tijd in voor een normalere voetbalbeleving en keurt de praktijken af. “Je moet uitermate terughoudend zijn met het fotograferen van welwillende supporters. Er zijn andere mogelijkheden. Dit is in de kern een aantasting van de privacy.”
Grenzen van de wet opgezocht
Er is twijfel of het politieoptreden binnen de grenzen van de wet was. Dirk Poot is als voorman van de Piratenpartij gespecialiseerd in privacy. “Het klinkt als een raar verhaal”, zegt hij. “Bij een verdenking van een persoon mogen inlichtingendiensten de privacy behoorlijk inperken. Bij een groep is het een ander verhaal. Daarvoor heeft de inlichtingendienst de toestemming van de minister (Opstelten, red.) nodig en het lijkt me niet dat de politie daarvoor meer bevoegdheden heeft dan de inlichtingendienst.” Poot snapt de zorg van Van Dekken. “Ik kan me niet voorstellen op welke grond ze dat hebben gedaan. Je mag niet zomaar een fotobestand maken van een hele groep, dat is compleet verboden.”
Ook advocaten zijn kritisch op het politieoptreden. “Ik denk dat het onrechtmatig is”, zegt ‘voetbaladvocaat’ Christiaan Visser. Volgens hem is documentatie in twee situaties toegestaan: bij een arrestatie of in een grootschalig onderzoek. “Beide waren niet aan de orde”, aldus Visser. De Rotterdamse advocaat Frank van Ardenne stelt dat het ver ging, maar wel mocht: “In het kader van het handhaven van de openbare orde mag de politie zoiets doen.” Visser is het hiermee oneens. “Voor de openbare orde mag je bijvoorbeeld op een plein een camera ophangen en foto’s maken, maar niet op deze manier.” Ook Van Ardenne geeft een kanttekening. “Als er geen verdenking van een strafbaar feit is, moet er echter wel een redelijke aanleiding voor zijn.”
Duidelijke aanleiding ontbrak
Een duidelijke reden en aanleiding lijkt te ontbreken. Aanwezige supporters melden dat sommige ME’ers het over een noodverordening hadden. Navraag bij de gemeente Heerenveen leert echter dat een dergelijke verordening, die de politie meer macht geeft supporters te controleren en aan te pakken, niet van kracht was. Daarnaast werd gesuggereerd dat het afsteken van vuurwerk, eerder die dag op een parkeerplaats, een aanleiding zou kunnen zijn. De politiebusjes werden echter voor die actie al gesignaleerd op de betreffende plaats. “Bovendien is dat een veel te licht vergrijp om een hele bus zich te laten identificeren”, zegt Poot. “Dat kan de reden niet zijn.” Wat de aanleiding wel was, is nog steeds onduidelijk. De politie Noord-Nederland kon maandag en dinsdag nog geen antwoord geven op die vraag. “Hoe langer ze wachten met een verklaring, hoe minder geloofwaardig die wordt”, zegt Poot.
Nationale Ombudsman kritisch op fotograferen supporters
Ook de Nationale Ombudsman Alex Brenninkmeijer is kritisch op het fotograferen van supporters. In 2011 concludeerde hij in een rapport dat het in principe toegestaan is om supporters te fotograferen, maar wel op basis van een duidelijke aanleiding. Bovendien moet er kritisch gekeken worden naar wie er gefotografeerd worden; er moet een duidelijke doelgroep zijn. “Bijvoorbeeld leden van de harde kern of mensen die eerder voor overlast hebben gezorgd”, zegt Van Ardenne. Tevens mogen foto’s niet zomaar opgeslagen en geanalyseerd worden. “De vraag is wat de politie nu met de gegevens gaat doen”, aldus Van Ardenne. “Er zijn grenzen aan wat er met die informatie gedaan mag worden”. Ombudsman Brenninkmeijer was al eerder kritisch in soortgelijke situaties. In 2009 vond een incident plaats in Arnhem, waar supporters van NAC Breda zonder duidelijke aanleiding of verdenking op de foto moesten. Benninkmeijer veroordeelde het fotograferen van supporters en noemde het een “inbreuk op privacy”. Twee jaar later sprak hij zich uit over het willekeurig fotograferen van wedstrijdbezoekers van Feyenoord door de politie. Wanneer ook een ID-kaart wordt gefotografeerd, zoals zondag gebeurde, vindt de Ombudsman dat ‘een grens overschreden wordt’. “Mede op basis daarvan denk ik dat het allemaal niet had gemogen”, aldus Visser. “Een nieuwe klacht zou kansrijk zijn. Het is blijkbaar een herhaling van zetten.”
Supporters
Ook vanuit supporters is er kritiek op de politie. Ron Dissel, voorzitter van supportersvereniging Vereeniging De Feijenoorder, hekelt het politieoptreden: “de sfeer in de bus was goed, er was geen agressie. Dat de ME supporters dan toch als criminelen behandelde, is onnodig en ik vraag me af of het zomaar mag. Het is niet de eerste keer dat supporters zo behandeld worden. Dit moet stoppen.”
Langer kan hij niet aan.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Alsof hij al een kans gehad heeft.Bakkal is geen speler die even 10 minuten invalt en dan het verschil kan maken.
Ik zou als ik losse kaarten niet in die bus gaan zitten, maar tis schandalig hoe je behandeld word!quote:Op donderdag 12 december 2013 18:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vraag me zo toch af wanneer het nu eens tot een breekpunt komt...
Jup, bekertje winnen dit jaar met in de finale ajaxquote:Op donderdag 12 december 2013 19:16 schreef Scrummie het volgende:
Volgende week lekker los tegen Almelo, de pleuris voor gemeente, bussen, justitie, en niemand houd me tegen.
Lekker over twee wedstrijdjes, niks mis mee.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jup, bekertje winnen dit jaar met in de finale ajax
Wat deze man zegt.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:16 schreef Scrummie het volgende:
Volgende week lekker los tegen Almelo, de pleuris voor gemeente, bussen, justitie, en niemand houd me tegen.
Nop.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:49 schreef Katth het volgende:
Zijn kaarten voor Heracles nog steeds niet in de verkoop dan?
Deze aantijgingen zijn nooit bewezen.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:42 schreef satecl het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/l(...)oekend-feyenoord.htm
Het nee van Van Gaal is een flinke streep door de plannen van Martin van Geel, die zijn andere droomkandidaat Co Adriaanse bij FC Twente ziet werken. Dat de club zonder geld toch uitkwam bij Van Gaal, zegt iets over de ambities in Rotterdam.
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
Vind het ook niet erg handig inderdaad. Zo een bus is leuk, maar zeker na de laatste paar keer zou een ieder beter moeten weten. Ze blijven het echter proberen, wat ik ook wel bewonder.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik zou als ik losse kaarten niet in die bus gaan zitten, maar tis schandalig hoe je behandeld word!
Blijven proberen, ten koste van jezelf, en zo aan kunnen tonen dat er gewoon helemaal niks deugd aan dat tuig van justitie, dat bewonder ik ook, heel erg zelfs. En dan zelf gewoon netjes blijven, geen situatie creeeren waarvan ze laten kunnen zeggen 'zie je wel'. Zo moet je dat tuig blijkbaar aanpakken. Geen bewondering, maar diep respect eigenlijk. Al zal het vast niet de insteek zijn, maar tochquote:Op donderdag 12 december 2013 21:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Vind het ook niet erg handig inderdaad. Zo een bus is leuk, maar zeker na de laatste paar keer zou een ieder beter moeten weten. Ze blijven het echter proberen, wat ik ook wel bewonder.
Optreden van politie is meer dan eens schandalig.
6,5 jaar verder en niks opgeschoten dus: VBL / Het grote Feijenoord-topic #262: Boycot combi naar Heraclesquote:Op donderdag 12 december 2013 21:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lees net op de Twitter dat Feyenoord Almelo uit gaat boycotten. Prima
Heb het nog niet kunnen vinden op Twitter over boycot heracles al hoop ik het van harte die boycot. Oppleuren met die combiquote:Op donderdag 12 december 2013 21:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Blijven proberen, ten koste van jezelf, en zo aan kunnen tonen dat er gewoon helemaal niks deugd aan dat tuig van justitie, dat bewonder ik ook, heel erg zelfs. En dan zelf gewoon netjes blijven, geen situatie creeeren waarvan ze laten kunnen zeggen 'zie je wel'. Zo moet je dat tuig blijkbaar aanpakken. Geen bewondering, maar diep respect eigenlijk. Al zal het vast niet de insteek zijn, maar toch
Lees net op de Twitter dat Feyenoord Almelo uit gaat boycotten. Prima
quote:Op donderdag 12 december 2013 22:56 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Heb het nog niet kunnen vinden op Twitter over boycot heracles al hoop ik het van harte die boycot. Oppleuren met die combi
twitter:FRL2009 twitterde op donderdag 12-12-2013 om 22:06:27Zojuist via de tiplijn binnen gekomen: naar verluidt gaat Feyenoord Almelo uit boycotten. Buscombi? Dacht het niet! #enzolegut #goedezaak reageer retweet
De tering.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vraag me zo toch af wanneer het nu eens tot een breekpunt komt...
Bron?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je weet dat Van Geel geprobeerd heeft Van Gaal te halen als coach voordat hij bij Koeman uitkwam?
Net als bij Heerenveen.. Volop Feyenoorders in de thuisvakkenquote:
Dat vinden wij, ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Net als bij Heerenveen.. Volop Feyenoorders in de thuisvakkenDat zijn de mooiste wedstrijden van het seizoen.
Precies.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Vind het ook niet erg handig inderdaad. Zo een bus is leuk, maar zeker na de laatste paar keer zou een ieder beter moeten weten. Ze blijven het echter proberen, wat ik ook wel bewonder.
Optreden van politie is meer dan eens schandalig.
Linkje?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat vinden wij, ja.
Je zou het Heerenveen forum eens moeten lezen.
Thanks.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:07 schreef satecl het volgende:
[..]
http://sc.heerenveen.org/(...)=4&t=3724&start=1350
Wat een zeurboeren zijn het ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:07 schreef satecl het volgende:
[..]
http://sc.heerenveen.org/(...)=4&t=3724&start=1350
Alsof die Feyenoorders daar aan het provoceren warenquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:51 schreef Katth het volgende:
Maar die lui hebben toch ook gewoon gelijk? Als je al in een thuisvak gaat zitten, kan je toch gewoon gedragen zonder te lopen provoceren? Samen genieten van voetbal, beetje lopen provoceren omdat iemand toevallig fan is van een andere club is zooooooooooo kinderachtig.
Voetbal is volgens mij ook de enigste sport ter wereld waar men een uitvak nodig heeft met hoge hekken, netten, tralies en wat dan ook.
Dat is het elke keer blijkbaar. Waar komen al die berichten vandaan dan? RKC uit, de graafschap uit, Heerenveen uit en vast nog wel wat gevallen. Ik hou het niet altijd bij. Ligt het dan elke keer aan de thuissupporters of gebeurt er elke keer helemaal niks?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:57 schreef satecl het volgende:
[..]
Alsof die Feyenoorders daar aan het provoceren warenViel allemaal hartstikke mee. Ik zat met me maatje naast 3 Friesen. Mooi met ze zitten praten en lolletje onderling gemaakt. Toen wij scoorde sprong ik op en toen hun scoorde sprongen zij op. Was niks mis mee. Verder ook geen relletjes gezien.
Een paar zijn er nu gewoon beetje gefrustreerd dat ze verloren hebben. Geen aandacht aan besteden.
RKC uit werden 2 Feyenoordsupporters door een groep aangevallen en toen gingen andere Feyenoordsupporters hun helpen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is het elke keer blijkbaar. Waar komen al die berichten vandaan dan? RKC uit, de graafschap uit, Heerenveen uit en vast nog wel wat gevallen. Ik hou het niet altijd bij. Ligt het dan elke keer aan de thuissupporters of gebeurt er elke keer helemaal niks?
Graafschap uit was na en tijdens de wedstrijd. Harde kern van ons was er, dus die zaten wat te provoceren. Dat liep na de wedstrijd enigszins uit de klauwen. Zijn sv's voor uitgedeeld.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is het elke keer blijkbaar. Waar komen al die berichten vandaan dan? RKC uit, de graafschap uit, Heerenveen uit en vast nog wel wat gevallen. Ik hou het niet altijd bij. Ligt het dan elke keer aan de thuissupporters of gebeurt er elke keer helemaal niks?
Feyenoord is de uitvakken in Nederland gewoon ontgroeid.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
twitter:FRL2009 twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 12:02:27Fortuna Dusseldorf lijkt toch niet te kloppen, maar wel dat Feyenoord het expres niet bekend maakt en dat ze wss in stadion spelen. #update reageer retweet
Ik zat/stond daar onder. Ik moet toegeven dat ik me ook kapot liep te ergeren aan die jonge pubers. Die dachten echt dat ze koningen waren. Over rotte appels gesproken..... Verder een prima sfeer in dat vakquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:05 schreef Happel het volgende:
Er zitten altijd wel wat rotte appels tussen de Feyenoordsupporters. Zag ook wel wat commotie naast het uitvak bij de doelpunten. Links van het uitvak gasten die naar voren kwamen en bij de eerste rij druk zaten te doen. Rechts ging volgens mij een Heerenveen supporter verhaal halen met als resultaat dat die zelf werd meegenomen
En rechts bovenin zag ik ook wel wat druktemakertjes. Is dat jonge volk wat veel te enthousiast doet. Die komen vanzelf een keer de verkeerden tegen.
Meerendeel volgt gewoon rustig de wedstrijd.
[..]
Graafschap uit was na en tijdens de wedstrijd. Harde kern van ons was er, dus die zaten wat te provoceren. Dat liep na de wedstrijd enigszins uit de klauwen. Zijn sv's voor uitgedeeld.
Zal wel een Duitse club zijn. Dat geeft altijd wat wrijving, hč.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:06 schreef Freire het volgende:
twitter:FRL2009 twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 12:02:27Fortuna Dusseldorf lijkt toch niet te kloppen, maar wel dat Feyenoord het expres niet bekend maakt en dat ze wss in stadion spelen. #update reageer retweet
Dat is al lang zo en zal allemaal maar erger worden met al de achterlijke regelingen. In de tijd dat ik naar uitwedstrijden ging met mijn Goldcard gebeurde er veel meer, maar mocht je wel gewoon met eigen vervoer. Nu gebeurd er practisch niks en is bijna alles bus of autocombi.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:05 schreef Freire het volgende:
[..]
Feyenoord is de uitvakken in Nederland gewoon ontgroeid.
Dat is het ook inderdaad, als je gewoon 'normaal' doet, is er niets aan de hand. Nergens, behalve amsterdam uit ofzo. En ook niet meer normaal natuurlijk. Vind het bovendien een machtig gevoel, 30 minuten in de wedstrijd, je zit 'los', Feyenoord scoort, je juicht ingetogen, bent dolblij, en kijkt om je heen en ziet plots het halve vak mee juichen. Heerlijk man..quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:05 schreef Happel het volgende:
Er zitten altijd wel wat rotte appels tussen de Feyenoordsupporters. Zag ook wel wat commotie naast het uitvak bij de doelpunten. Links van het uitvak gasten die naar voren kwamen en bij de eerste rij druk zaten te doen. Rechts ging volgens mij een Heerenveen supporter verhaal halen met als resultaat dat die zelf werd meegenomen
En rechts bovenin zag ik ook wel wat druktemakertjes. Is dat jonge volk wat veel te enthousiast doet. Die komen vanzelf een keer de verkeerden tegen.
Van de korte zijde werd ook een Feyenoorder gehaald, kwam na 10 minuten het Stewardhok weer uit en gaat vervolgens zitten zwaaien en tieren naar het uitvak. Lui die zich zo provocerend gedragen verdienen het ook wel een beetje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Graafschap uit was na en tijdens de wedstrijd. Harde kern van ons was er, dus die zaten wat te provoceren. Dat liep na de wedstrijd enigszins uit de klauwen. Zijn sv's voor uitgedeeld.
Haha, echt héquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is het ook inderdaad, als je gewoon 'normaal' doet, is er niets aan de hand. Nergens, behalve amsterdam uit ofzo. En ook niet meer normaal natuurlijk. Vind het bovendien een machtig gevoel, 30 minuten in de wedstrijd, je zit 'los', Feyenoord scoort, je juicht ingetogen, bent dolblij, en kijkt om je heen en ziet plots het halve vak mee juichen. Heerlijk man..
Klopt, was anderhalf jaar geleden ook op losse kaarten bij PSV uit (3-2 verloren). Na de aansluitingstreffer van Feyenoord hield ik me eerst in, maar toen bleek ik echt tussen tientallen Feyenoorders te zitten. Al die PSVers waren doodstil daarna, tot de winnende 3-2 aan het eind van de wedstrijd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is het ook inderdaad, als je gewoon 'normaal' doet, is er niets aan de hand. Nergens, behalve amsterdam uit ofzo. En ook niet meer normaal natuurlijk. Vind het bovendien een machtig gevoel, 30 minuten in de wedstrijd, je zit 'los', Feyenoord scoort, je juicht ingetogen, bent dolblij, en kijkt om je heen en ziet plots het halve vak mee juichen. Heerlijk man..
Die regelingen gaan ook nergens meer over en lijken ook alleen maar meer chaos in de hand te werken, net als de hoeveelheid kaarten. Destijds kregen we ook gewoon de gehele achterzijde voor een RKC uit of NEC uit. Gewoon ronduit schandalig dat Feyenoordsupporters moet vechten voor een paar honderd kaarten terwijl de thuistribunes leeg zijn, logisch dat er naar alternatieven wordt gezocht door jongens die graag uitwedstrijden bezoeken. Als je als 15 of 16 jarige moet wachten tot je een keer in het übermensch-systeem van Feyenoord zit, kom je nooit ergens.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat is al lang zo en zal allemaal maar erger worden met al de achterlijke regelingen. In de tijd dat ik naar uitwedstrijden ging met mijn Goldcard gebeurde er veel meer, maar mocht je wel gewoon met eigen vervoer. Nu gebeurd er practisch niks en is bijna alles bus of autocombi.
Vak Y is tegenwoordig ook wel fanatiek. Zwolle is een avondwedstrijd dus dan hangt er sowieso een bijzondere sfeer. Dus ik raad vak Y aanquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:56 schreef nino_070 het volgende:
Sorry dat ik zo een domme vraag stel, maar wat is nou een goed vak om te zitten voor de vrije verkoop. Ik wou met me pa naar Zwolle, en bij Ado zit ik altijd vak G (achter de goal). Nou weet ik dat bij feyenoord de 'fanatieke' vakken altijd vol zitten met SCC mensen (vakken Z en W enzo) maar welke is wel een beetje fanatiek? En beschikbaar voor de wedstrijd tegen zwoll.
Y1-3 kiezen sfeer wordt steeds beter daar of je 1,2,3 kiest maakt niet uit je loopt zo overquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:23 schreef nino_070 het volgende:
Tja ik denk dat dat dan de enigste optie is he uit dit rijtje:
C, O, BB, NN
D, K, V V ¤ 36,00
E, G, H, J, HH, JJ
Y1 - 3
Zal vanavond bestellen, moet je denk je echt kieze uit Y1-3? Want bij de haag ken je gewoon vanaf één ingang de hele zijde aflopen zegmaar en zitten waar je wil.
Door het oude uitvak zit er plexiglas tussen Y1, 2, en 3 toch? Zal voor de zekerheid voor 2 kiezenquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:24 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Y1-3 kiezen sfeer wordt steeds beter daar of je 1,2,3 kiest maakt niet uit je loopt zo over
Vorig seizoen bij NEC voor de competitie was het hele vak naast uitvak alleen maar Feyenoord. Ging volgens mij best goed, ondanks dat er wel een paar tussen zaten die het niet konden laten om stewards verrot te schelden de hele wedstrijd. Door die gasten worden wij allemaal gegeneraliseerd als zodoende en ben dat wel een beetje beu.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, was anderhalf jaar geleden ook op losse kaarten bij PSV uit (3-2 verloren). Na de aansluitingstreffer van Feyenoord hield ik me eerst in, maar toen bleek ik echt tussen tientallen Feyenoorders te zitten. Al die PSVers waren doodstil daarna, tot de winnende 3-2 aan het eind van de wedstrijd.
Even weer kippenvel.quote:
Feyenoord neemt geen kaarten af voor de bekerwedstrijd.quote:FEYENOORD ZONDER SUPPORTERS NAAR ALMELO
De selectie van Feyenoord moet het volgende week woensdag, in de bekerwedstrijd tegen Heracles Almelo, doen zonder steun van de eigen supporters. De club heeft besloten geen medewerking te verlenen aan de door de burgemeester van Almelo opgelegde verplichte buscombiregeling. Het gevolg hiervan is dat door Heracles Almelo geen kaarten aan Feyenoord beschikbaar kunnen worden gesteld.
Al enkele seizoenen kan een groot deel van de supporters via een zogenoemde ‘gedeeltelijk vrije regeling’ de uitwedstrijd in Almelo bezoeken. Hierbij kan met de auto tot aan het stadion worden gereden. Genoemde regeling verloopt al een paar jaar naar ieders tevredenheid. Wat Feyenoord betreft zou een uitwedstrijd in Almelo om die reden in aanmerking moeten komen voor een verdere versoepeling, waardoor alle supporters de bekerwedstrijd van komende woensdag per auto zouden kunnen bezoeken.
Hoewel Feyenoord van mening is dat er geen aanleiding is voor vervoersbeperkende veiligheidsmaatregelen voor Feyenoord-supporters, kon de club zich vanwege de bijzondere omstandigheden van deze wedstrijd (bekerduel en ’s avonds op een doordeweekse dag) vinden in het handhaven van de bestaande regeling, waarbij een deel van de 500 supporters per auto en een deel per bus zou reizen. De burgemeester van Almelo legde echter alle supporters van Feyenoord een buscombiregeling op.
Feyenoord acht deze supporters onvriendelijke maatregel onnodig. De club stelt vast dat niet voor het eerst wordt gekozen voor een middel dat juist supporters treft die week in week uit aantonen zich goed te gedragen. Afgelopen zondag werd in Heerenveen het zoveelste bewijs hiervoor geleverd. Bijna 1300 Feyenoord-supporters bezochten probleemloos via een (vrije) autoregeling de wedstrijd sc Heerenveen – Feyenoord. Na afloop mocht Feyenoord complimenten in ontvangst nemen voor de organisatie en het positieve gedrag van de aanhang.
De burgemeester van Almelo stelt zich op het standpunt dat de wedstrijd extra risico met zich meebrengt, wat volgens hem een verplichte buscombi rechtvaardigt.
De burgemeester heeft hiervoor argumenten kenbaar gemaakt die Feyenoord zeker niet steekhoudend vindt, maar hierbij volledigheidshalve toch zal weergeven.
Zo noemt de burgemeester dat zich vorig jaar tijdens Heracles Almelo – Feyenoord op een tribunedeel met Heracles-supporters een Feyenoord-supporter bevond met een stadionverbod. Verder wijst hij erop dat tijdens de KNVB bekerfinale voor A-junioren tussen Feyenoord en PSV op 30 mei 2013 in het centrum van Almelo een groep Feyenoord-supporters aanwezig was. Deze zorgde, stelt hij, tijdens de wedstrijd voor rumoer in het stadion. Ook geeft hij als argument dat, naar aanleiding van de rode kaart die Graziano Pellč kreeg tijdens de wedstrijd Feyenoord – Heracles Almelo op 27 oktober, bij Heracles Almelo enkele boze mails van Feyenoord-supporters zijn binnen gekomen.
Feyenoord is teleurgesteld in het besluit van de burgemeester om een verplichte buscombi op te leggen. De club is van mening dat het goede gedrag van haar supporters deze beslissing niet rechtvaardigt. Gevolg van de weigering van Feyenoord om mee te werken aan de organisatie van de verplichte buscombi is dus dat de Gemeente Almelo nu niet toestaat dat er kaarten aan Feyenoord worden verstrekt. De club betreurt het in hoge mate dat het zover moet komen dat de ploeg het daardoor komende woensdag zonder eigen supporters moet stellen.
Met de boycot wil Feyenoord echter een duidelijk signaal afgeven dat het de wijze afkeurt waarop inmiddels bij veel uitwedstrijden met haar supporters wordt omgegaan.
Ja, echt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef Caland het volgende:
Ook geeft hij als argument dat, naar aanleiding van de rode kaart die Graziano Pellč kreeg tijdens de wedstrijd Feyenoord – Heracles Almelo op 27 oktober, bij Heracles Almelo enkele boze mails van Feyenoord-supporters zijn binnen gekomen.
Wacht. Wat
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef Caland het volgende:
Ook geeft hij als argument dat, naar aanleiding van de rode kaart die Graziano Pellč kreeg tijdens de wedstrijd Feyenoord – Heracles Almelo op 27 oktober, bij Heracles Almelo enkele boze mails van Feyenoord-supporters zijn binnen gekomen.
Wacht. Wat
Wacht. Wat
Worden weer lekker gediscrimineerd omdat we Feyenoorders zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef Caland het volgende:
Wacht. Wat
Ik stond tegen PSV op Y2, prima sfeertje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:23 schreef nino_070 het volgende:
Tja ik denk dat dat dan de enigste optie is he uit dit rijtje:
C, O, BB, NN
D, K, V V ¤ 36,00
E, G, H, J, HH, JJ
Y1 - 3
Zal vanavond bestellen, moet je denk je echt kieze uit Y1-3? Want bij de haag ken je gewoon vanaf één ingang de hele zijde aflopen zegmaar en zitten waar je wil.
Vind het alleen een beetje minder dat bekertjes pis van het uitvak over je heen kunt krijgen..quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik stond tegen PSV op Y2, prima sfeertje.
Boze emails, hier gaan binnenkort weer kamervragen over gesteld worden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, echt.
Ik ga nu ook een boze mail sturen denk ik.
Hahaha dit kan toch nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef Caland het volgende:
Wacht. Wat
Jezus manquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Feyenoord neemt geen kaarten af voor de bekerwedstrijd.
Ik ben aan het bedenken wat zieliger is:quote:
Top!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Nouja, of één supporter met een SV op een thuisvak. Wat helpt een combi-oplegging daartegen? Die man was al buiten de combi om gereisd naar Almelo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben aan het bedenken wat zieliger is:
- De burgemeester die het als argument gebruikt
- Heracles dat blijkbaar met die mailtjes naar de burgemeester is gestapt...
Veels te ver weg. Win je zonder fans met 10 man ook wel. Lekker iets nuttigs gaan doen zoals de afwas. Heracles degradeert sowieso.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Wacht. Wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |