abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134116518
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Gastel is al langer bezig dan Cocu geloof ik,
Ben meer bang dat als het misgaat hij zijn bazen factoor verliest zo als Been.
Ik ook, daar doelde ik op.

En ookal heeft hij meer ervaring dan Cocu heeft hij nog nooit een Eredivisie club zelf paar jaar geleidt waaraan je zijn kwaliteiten kan toetsen. Blijft een hele grote gok dus.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:48 schreef Cara het volgende:
Nee, oke. Want het ging de vorige keer zo ontzettend goed, dat we het nog maar eens moeten proberen. Die vent heeft Feyenoord bijna de vernieling in geholpen.
Ik snap wat je bedoelt maar hij was toen geen trainer natuurlijk.

Wie zie je dan wel graag Koeman opvolgen? Ik moet zeggen dat ik er vaker over nadenk en niet makkelijk op goede namen kan komen.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:50:48 #102
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_134116524
Co Adriaanse. Zie ik ook nog wel komen ivm Martin van Geel.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_134116556
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:50 schreef satecl het volgende:
Heb ik ook aan gedacht en als trainer is hij sterk! Alleen wel een 020-er he...laten we dat maar niet doen.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:53:52 #104
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_134116610
Koeman was ook een 020-er het zijn meer de maniertjes van een Van Gaal of een Adriaanse wat maakt dat ik ze niet graag bij Feyenoord zie.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_134116635
quote:
Rick Karsdorp maakt debuut bij Jong Feyenoord, Graafland valt uit

Vanavond staat het duel Jong Feyenoord/Excelsior – Jong FC Utrecht op het programma en voor Rick Karsdorp zal het in ieder geval een gedenkwaardige avond gaan worden. De speler van Feyenoord A1 maakt namelijk zijn debuut. Daarnaast zal Karsdorp hoogstwaarschijnlijk het volgende talent van Varkenoord zijn dat een profcontract gaat tekenen. De middenvelder gaat volgende week met Feyenoord in gesprek over een verbintenis. Karsdorp zal deze wedstrijd een middenveld gaan vormen met Otman Bakkal en John Goossens. Het duel begint om 18:30 uur.

http://www.fr-fans.nl/nie(...)land-valt-uit-10001/
Is dit een aankomend talent? Ik las dat Karsdorp een "verbeterde versie van Immers is"? Fysiek sterk en een 10?
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:57:15 #106
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_134116709
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:54 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Is dit een aankomend talent? Ik las dat Karsdorp een "verbeterde versie van Immers is"? Fysiek sterk en een 10?
Ik heb hem laatst zien voetballen, uit tegen Utrecht A1. Toen vond ik hem niet zo sterk. Maar dat is de hele lichting van de A1 ook niet. Misschien dat hij daarom niet in zijn spel kwam. Maar ik verwacht er niet veel van.

De huidige B1, daar zitten meer pareltjes in.
  dinsdag 10 december 2013 @ 15:05:29 #107
268260 Dr.Mikey
pi_134116940
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:57 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik heb hem laatst zien voetballen, uit tegen Utrecht A1. Toen vond ik hem niet zo sterk. Maar dat is de hele lichting van de A1 ook niet. Misschien dat hij daarom niet in zijn spel kwam. Maar ik verwacht er niet veel van.

De huidige B1, daar zitten meer pareltjes in.
Slabbekoorn ? Cabral en? Wie zijn de andere pareltjes?
Blijft Cabral trouwens?
R.I.P DTS.
  dinsdag 10 december 2013 @ 15:07:45 #108
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_134116994
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Slabbekoorn ? Cabral en? Wie zijn de andere pareltjes?
Blijft Cabral trouwens?
Idrissi, Fernandes, R. Kongolo.
pi_134117085
'Ik ken arbiters die in Feyenoord-pyjama slapen'

In een interview met Ruud Bossen op AZtv heeft de vorig seizoen gestopte topscheidsrechter een opmerkelijke uitspraak gedaan. Hoewel de Haarlemmer altijd een band heeft gehad met AZ en Alkmaar - hij fluit nu nog regelmatig jeugdduels en oefenwedstrijden - moet je als arbiter nooit je voorkeur laten blijken. En dat gebeurt wel, zegt Bossen.

'Je moet zorgen dat je op het moment dat je de wedstrijden fluit, je die voorkeur niet laat blijken', zegt Bossen teegn AZtv. 'Je moet er gewoon onbevangen instaan. Ik ken collega's die bij wijze van spreken in een Feyenoord-pyjama slapen en ook gewoon wedstrijden van Feyenoord fluiten.' Hij wilde niet wilde zeggen om wie het gaat.

Bossens hart klopt sneller bij AZ, maar een echte fan is hij niet. 'Vroeger floot ik oefenwedstrijden van AZ en dus was ik al snel betrokken bij de club', zo vervolgt hij. 'Barry van Galen heeft er gevoetbald en die kwam net als ik ook uit Haarlem. De manier van voetballen van AZ vind ik erg leuk, maar een echte AZ-fan wil ik me niet noemen.'
pi_134117095
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:45 schreef Aloulou het volgende:

Van Gastel is een baas....maar wel een gok hem zoveel verantwoordelijkheid te geven als hoofdtrainer. Gevalletje Cocu kan het worden.

Gevalletje Cocu? JP is langer bezig en heeft denk ik ook wel een totaal andere persoonlijkheid.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_134117131
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:10 schreef Luni het volgende:
'Ik ken arbiters die in Feyenoord-pyjama slapen'

In een interview met Ruud Bossen op AZtv heeft de vorig seizoen gestopte topscheidsrechter een opmerkelijke uitspraak gedaan. Hoewel de Haarlemmer altijd een band heeft gehad met AZ en Alkmaar - hij fluit nu nog regelmatig jeugdduels en oefenwedstrijden - moet je als arbiter nooit je voorkeur laten blijken. En dat gebeurt wel, zegt Bossen.

'Je moet zorgen dat je op het moment dat je de wedstrijden fluit, je die voorkeur niet laat blijken', zegt Bossen teegn AZtv. 'Je moet er gewoon onbevangen instaan. Ik ken collega's die bij wijze van spreken in een Feyenoord-pyjama slapen en ook gewoon wedstrijden van Feyenoord fluiten.' Hij wilde niet wilde zeggen om wie het gaat.

Bossens hart klopt sneller bij AZ, maar een echte fan is hij niet. 'Vroeger floot ik oefenwedstrijden van AZ en dus was ik al snel betrokken bij de club', zo vervolgt hij. 'Barry van Galen heeft er gevoetbald en die kwam net als ik ook uit Haarlem. De manier van voetballen van AZ vind ik erg leuk, maar een echte AZ-fan wil ik me niet noemen.'
Haha, ik ben toevallig eens bij een lezing geweest van Pieter Vink paar jaar geleden, waar hij er voor uitkwam dat hij voor Feyenoord was.

Paar weken geleden lezig van Kevin Blom. Zelfde verhaal ;)
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_134117183
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:11 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Gevalletje Cocu? JP is langer bezig en heeft denk ik ook wel een totaal andere persoonlijkheid.
Kent veel jeugdspelers, en is niet zo'n lulletje rozewater zoals Cocu
  dinsdag 10 december 2013 @ 15:15:49 #113
268260 Dr.Mikey
pi_134117214
Scheidsrechter of niet bij volwassen mannen die in een club pyjama slapen zit sowieso een steekje los.
R.I.P DTS.
  dinsdag 10 december 2013 @ 15:22:38 #114
269692 Divje
brr brr patapim
pi_134117415
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:12 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Haha, ik ben toevallig eens bij een lezing geweest van Pieter Vink paar jaar geleden, waar hij er voor uitkwam dat hij voor Feyenoord was.

Die rooie scheidsrechter zit ook vaak in de Kuip toch? Kan ff niet op z'n naam komen.. Kwam tijdens Feyenoord- PSV erg goed in beeld :P

Raymond van Meenen. Woont in Rotterdam.. Vandaar :P
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_134117438
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Scheidsrechter of niet bij volwassen mannen die in een club pyjama slapen zit sowieso een steekje los.
'Bij wijze van spreken'
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_134118045
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:50 schreef satecl het volgende:
Doe maar niet, heb het idee dat hij de laatste tijd een beetje aan het dementeren is. Slaat o.a. bij Studio Voetbal soms volledig de plank mis.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_134119209
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:22 schreef Divje het volgende:

[..]

Die rooie scheidsrechter zit ook vaak in de Kuip toch? Kan ff niet op z'n naam komen.. Kwam tijdens Feyenoord- PSV erg goed in beeld :P

Raymond van Meenen. Woont in Rotterdam.. Vandaar :P
Die blies volgens mij vroeger ook voorwedstrijden in de Kuip.
  dinsdag 10 december 2013 @ 16:19:12 #118
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_134119356
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Doe maar niet, heb het idee dat hij de laatste tijd een beetje aan het dementeren is. Slaat o.a. bij Studio Voetbal soms volledig de plank mis.
Betweterig mannetje is dat. Past totaal niet bij Feyenoord. van Gastel / van Bronckhorst / van Hooijdonk zijn nog niet klaar voor het hoofdtrainersschap.. Dus ben benieuwd wie er volgend jaar voor de groep staat.
Niets is sterker dan dat ene woord
  dinsdag 10 december 2013 @ 16:20:33 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_134119418
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 16:19 schreef PIETR het volgende:

[..]

Betweterig mannetje is dat. Past totaal niet bij Feyenoord. van Gastel / van Bronckhorst / van Hooijdonk zijn nog niet klaar voor het hoofdtrainersschap.. Dus ben benieuwd wie er volgend jaar voor de groep staat.
Waarop baseer je dat?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_134119458
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:12 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Van Blom wordt toch altijd gezegd dat hij vroeger een seizoenskaart van Ajax had?

Over Blom gesproken, mijn broertje fluit bij zijn amateurclub en een tijdje geleden kwam Blom daar iets vertellen. Was toen vlak na Ajax-Feyenoord waarbij hij Babovic rood had gegeven en Suarez vlak daarvoor voor een zelfde soort overtreding niet. Bij de introductie werd er gezegd: vragen stellen mag, maar laat Ajax-Feyenoord hier buiten alsjeblieft :')

Overigens lijkt het me wel logisch dat scheidsrechters een voorkeur voor een bepaalde club hebben. Ik bedoel, het zijn toch voetballiefhebbers anders ga je niet iets in het voetbal doen natuurlijk
  dinsdag 10 december 2013 @ 16:35:19 #121
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_134119986
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 16:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarop baseer je dat?
Ervaring. Al ligt dat er ook maar net aan wat voor soort trainer Feyenoord zoekt na Koeman.
  dinsdag 10 december 2013 @ 16:39:07 #122
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_134120116
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 16:35 schreef PIETR het volgende:

[..]

Ervaring. Al ligt dat er ook maar net aan wat voor soort trainer Feyenoord zoekt na Koeman.
Van Gastel loopt al jarenlang mee op varkenoord en nu bij 1. Het hoofdtrainerschap zou een logisch vervolg zijn. Ik zag iemand hem hier met Cocu vergelijken, maar die heeft dan waarschijnlijk nooit een training bezocht :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 10 december 2013 @ 16:45:46 #123
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_134120325
Prima assistent trainer, maar ik zie in hem niet echt een uithangbord van de club. Dan eerder Pierre of Gio.
pi_134120486
Pierre?

:')
pi_134120557
Pierre heeft een bepaalde visie en is eigenwijs, dus kan het een goeie trainert worden. Hij is, itt van gastel, echter wel een trainer die het een paar jaar bij een kleine club moet proberen zodat hij wat getemperd. Soms komen er nog uitspraken uit zijn mond die hij beter voor zich kan houden als hoofdtrainer van een (grote) club.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')