Sleegers komt er na de winter aan, dat was tenminste de bedoeling voor het seizoen. Bij zijn contractverlening dacht ik echter gehoord te hebben dat hij wat langer de tijd nodig had.quote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat is geen toeval hoor. Juist daardoor gaan ze sterker spelen.
Als die Vilhena nou ook serieuze concurrentie zou krijgen, idem dito.
Dit.quote:Op maandag 9 december 2013 16:50 schreef satecl het volgende:
Ik heb het toptalent in Vilhena eigenlijk nog niet echt gezien. Hij is traag, niet doelgericht, elke pass is met een stuit of traag, fysiek komt hij ook nog te kort, laat vaak ze man lopen..... Ik moet nog maar zien of hij nou zo'n top speler gaat worden.
Bakkal staat voor hem. Zou me niks verbazen als ze Sleegers naar Excelsior oid sturen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sleegers komt er na de winter aan, dat was tenminste de bedoeling voor het seizoen. Bij zijn contractverlening dacht ik echter gehoord te hebben dat hij wat langer de tijd nodig had.
Ik vind hem wel regelmatig een goede steekpass hebben, maar wel 100% van de keren is het in combinatie met Boëtius, ik vind dat die twee elkaar wel heel goed blindelings vinden en aanvoelen...quote:
quote:Beste Feyenoord supporter,
Feyenoord nodigt u uit om deel te nemen aan het Fan Onderzoek voor het seizoen 2013/'14!
Het Fan Onderzoek is een enquête onder voetbalfans in opdracht van alle clubs in de Eredivisie en Jupiler League. Clubs gebruiken de resultaten van het onderzoek om de voetbalbeleving voor u als fan nog verder te verbeteren. Naar aanleiding van de reacties van fans die afgelopen jaren hebben meegedaan, heeft het Fan Onderzoek dit jaar een vernieuwde opzet gekregen. De nieuwe enquête is korter en u kunt er nog beter uw mening over de club in kwijt.
Vorig jaar hebben 726 supporters van Feyenoord meegedaan aan het Fan Onderzoek.
Door werkomstandigheden kon hij niet, heeft toen Blackburn Rovers - Leeds United bezocht.quote:Op maandag 9 december 2013 21:11 schreef Muto het volgende:
Paar maanden geleden had een Engelsman een verslag geschreven over Feyenoord - ADO. Hij zou toch ook naar PSV komen? Iemand daar een verslag van gevonden?
Leuk.Was een leuk verslag om te lezen van die Engelsmanquote:Op maandag 9 december 2013 21:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Door werkomstandigheden kon hij niet, heeft toen Blackburn Rovers - Leeds United bezocht.
Komt wel naar De Klassieker als het goed is.
Primaquote:Op maandag 9 december 2013 20:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Bakkal staat voor hem. Zou me niks verbazen als ze Sleegers naar Excelsior oid sturen.
Nee. Doe maar niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:35 schreef Aloulou het volgende:
Peter Bosz als opvolger van Koeman als die stopt? volgend seizoen?
Laat Bosz maar weg blijven,quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:35 schreef Aloulou het volgende:
Ik scheur nog liever een tepel af.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:35 schreef Aloulou het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door DonRaja op 10-12-2013 14:44:54 (In spoiler ivm engheid.) ]Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Nee, joh, In plaats van KGB gaan we naar GHB en halen Henkie of Henke terug.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:35 schreef Aloulou het volgende:
Wie dan?quote:
Van Gastel is een baas....maar wel een gok hem zoveel verantwoordelijkheid te geven als hoofdtrainer. Gevalletje Cocu kan het worden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laat Bosz maar weg blijven,
doe maar van Gastel met Gio en Bosvelt/Van Wonderen/Van Vossen als assistent.
Al ben ik wel bang dat wanneer van Gastel faalt we weer een Been scenario krijgen dat zou ik zonde vinden.
Puur naar zijn trainerskwaliteiten kijkend zou die best bij Feyenoord passen en zeker zo'n team met talenten. Ik betwijfel alleen of hij zelf al na een seizoen Vitesse zal gaan verlaten...bij Vitesse is veel mogelijk.quote:
Is het racistisch als ik zeg dat donkere mensen nog nooit succes hebben gehaald als voetbaltrainer? Ik kan me er in ieder geval geen een herrinneren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ergens is het jammer dat Taument niet wil.
Van Gastel is al langer bezig dan Cocu geloof ik,quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:45 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wie dan?
[..]
Van Gastel is een baas....maar wel een gok hem zoveel verantwoordelijkheid te geven als hoofdtrainer. Gevalletje Cocu kan het worden.
[..]
Nee, oke. Want het ging de vorige keer zo ontzettend goed, dat we het nog maar eens moeten proberen. Die vent heeft Feyenoord bijna de vernieling in geholpen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:45 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wie dan?
[..]
Van Gastel is een baas....maar wel een gok hem zoveel verantwoordelijkheid te geven als hoofdtrainer. Gevalletje Cocu kan het worden.
[..]
Puur naar zijn trainerskwaliteiten kijkend zou die best bij Feyenoord passen en zeker zo'n team met talenten. Ik betwijfel alleen of hij zelf al na een seizoen Vitesse zal gaan verlaten...bij Vitesse is veel mogelijk.
Foutje, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, oke. Want het ging de vorige keer zo ontzettend goed, dat we het nog maar eens moeten proberen. Die vent heeft Feyenoord bijna de vernieling in geholpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |