Hij maakt wel wat overbodige meters, maar hij moet ook Vilhena's luiheid compenseren.quote:Op maandag 9 december 2013 09:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Toch zou hij zoveel minder hoeven te lopen als hij iets slimmer loopt. Weet wel dat dat niet in hem zit, maar gister liep hij in de eerste helft echt vijf minuten keihard achter elk driehoekje van Heerenveen aan, zonder ook maar in de buurt te zijn van de bal. Dan kom je ook wel snel aan 12.5km
Verder prima gespeeld.
Dat hoort gewoon bij zijn spel. Daarnaast is lopen zonder succes niet meteen nutteloos, want je jaagt daarmee de tegenstander wel op. Hoe vaak geeft een keeper geen waardeloze uittrap enkel omdat de spits op hem afloopt (zonder een kans de bal ooit te krijgen)? Best vaak.quote:Op maandag 9 december 2013 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ja. Heb ik ook al vaker geroepen, zoveel domme meters maakt hij
Beetje het tegenovergestelde van Bakkal toen.
Vilhena had ook mee moeten lopen met degene die de goal maakt, maar ja, dat doet ie 80 keer per wedstrijd niet. En ik wil ook weer niet te negatief doen over Tonny, want ik zie het ook wel in hem zitten, maar moet, zoals Koeman het zegt, nog in z'n rol groeien en zich ontwikkelen.quote:Op maandag 9 december 2013 09:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij deed iedereen het fout op Van Beek na.
1. Vilhena leidt dom balverlies.
2. Mathijsen doet vervolgens letterlijk niets.
3. Ook Janmaat staat achter zijn man.
Daardoor stonden er eigenlijk drie man vrij, die kan Van Beek onmogelijk allemaal tegelijk dekken.
En dan het kopduel aangaan met iemand die 2 koppen groter is. Dan was hem weer verweten dat hij die verloor zekerquote:Op maandag 9 december 2013 09:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vilhena had ook mee moeten lopen met degene die de goal maakt
Ja, klopt. Moet hij allemaal nog leren.quote:Op maandag 9 december 2013 09:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vilhena had ook mee moeten lopen met degene die de goal maakt, maar ja, dat doet ie 80 keer per wedstrijd niet. En ik wil ook weer niet te negatief doen over Tonny, want ik zie het ook wel in hem zitten, maar moet, zoals Koeman het zegt, nog in z'n rol groeien en zich ontwikkelen.
Nee hoor.quote:Op maandag 9 december 2013 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan het kopduel aangaan met iemand die 2 koppen groter is. Dan was hem weer verweten dat hij die verloor zeker
Ik zie in hem niet persé een tien moet ik zeggen. Heb het idee dat hij daarvoor wat inzicht mist.quote:Op maandag 9 december 2013 10:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tony is natuurlijk ook gewoon een tien die voor nood op het middenveld staat maar er dient wel gewerkt te worden.
Bedankt voor het lachen.quote:Op maandag 9 december 2013 10:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tony is natuurlijk ook gewoon een tien die voor nood op het middenveld staat maar er dient wel gewerkt te worden.
Hebben die clubs de verkeerde Cissé voor zich?quote:Op zondag 8 december 2013 22:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Heb het zelf van VZ, maar de bron klopt.. Goede roddelkranten hebben ze in Ivoorkust
Nou inclusief de voorbereiding haalt hij dat wel hoorquote:Op maandag 9 december 2013 09:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
36 goals in 83 wedstrijden, ja hoor.Volgens mij zijn ze in de war met een andere Cissé.
Understatement van het jaar.quote:Op maandag 9 december 2013 10:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zie in hem niet persé een tien moet ik zeggen. Heb het idee dat hij daarvoor wat inzicht mist.
Meh ik zie juist dat inzicht wel bij Tonny. Hij heeft af en toe geniale passjes, maar zijn handelingssnelheid is zo laag dat hij de tegenstander te vaak de kans geeft hem af te troeven.quote:
Ik één wedstrijd, en dat was zijn debuutwedstrijd (Twente uit)quote:Op maandag 9 december 2013 16:50 schreef satecl het volgende:
Ik heb het toptalent in Vilhena eigenlijk nog niet echt gezien. Hij is traag, niet doelgericht, elke pass is met een stuit of traag, fysiek komt hij ook nog te kort, laat vaak ze man lopen..... Ik moet nog maar zien of hij nou zo'n top speler gaat worden.
Dan moet hij naar ze matties gaan in Enschede of Eindhoven.quote:Op maandag 9 december 2013 17:43 schreef Maastoren het volgende:
In FC Rijnmond zeiden ze gister dat hij niet helemaal happy is bij Feyenoord.
Ik denk eerder zijn zaakwaarnemer.quote:Op maandag 9 december 2013 17:43 schreef Maastoren het volgende:
In FC Rijnmond zeiden ze gister dat hij niet helemaal happy is bij Feyenoord.
Willem II uit vorig seizoen speelde hij ook goed kan ik me herinneren.quote:Op maandag 9 december 2013 17:07 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik één wedstrijd, en dat was zijn debuutwedstrijd (Twente uit)
Wat is zijn username hier?twitter:Feyenoord twitterde op maandag 09-12-2013 om 19:00:0425' Bij Jong Feyenoord/Excelsior moet Ronald Graafland het veld verlaten. Maarten de Fockert is zijn vervanger. reageer retweet
HMF natuurlijk.quote:Op maandag 9 december 2013 19:16 schreef Grifte het volgende:
Wat is zijn username hier?twitter:Feyenoord twitterde op maandag 09-12-2013 om 19:00:0425' Bij Jong Feyenoord/Excelsior moet Ronald Graafland het veld verlaten. Maarten de Fockert is zijn vervanger. reageer retweet
Dat is geen toeval hoor. Juist daardoor gaan ze sterker spelen.quote:Op zondag 8 december 2013 21:09 schreef tjoptjop het volgende:
Bakkel komt en opeens begint Immers te functioneren. Hahn wordt gecontracteerd en warempel, Mulder speelt een wereldpot......
Dat snap ik hoorquote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat is geen toeval hoor. Juist daardoor gaan ze sterker spelen.
Als die Vilhena nou ook serieuze concurrentie zou krijgen, idem dito.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |