Precies.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gastel loopt al jarenlang mee op varkenoord en nu bij 1. Het hoofdtrainerschap zou een logisch vervolg zijn. Ik zag iemand hem hier met Cocu vergelijken, maar die heeft dan waarschijnlijk nooit een training bezocht
Serieus joh.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:45 schreef PIETR het volgende:
Prima assistent trainer, maar ik zie in hem niet echt een uithangbord van de club. Dan eerder Pierre of Gio.
Hahaha je bent in de war. En dat is zeer en zeer logisch.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Die rooie scheidsrechter zit ook vaak in de Kuip toch? Kan ff niet op z'n naam komen.. Kwam tijdens Feyenoord- PSV erg goed in beeld
Raymond van Meenen. Woont in Rotterdam.. Vandaar
Elke keer is als ik jouw UI zie heb ik trek in sate!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Hahaha je bent in de war. En dat is zeer en zeer logisch.
Raymond van Meenen - Scheidsrechter KNVB
[ afbeelding ]
Stefan van Meenen - Fysio O/19
[ afbeelding ]
Ik denk dat het broers zijnDe eerste keer dat ik bij O/19 keek dacht ik ook: Huh WTF!?
Goed spul he?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Elke keer is als ik jouw UI zie heb ik trek in sate!
Ik stem voor Ronald de Boer.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:50 schreef satecl het volgende:
Co Adriaanse. Zie ik ook nog wel komen ivm Martin van Geel.
Dit is een grapje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik stem voor Ronald de Boer.
1. Hij is een tweelingbroer van Frank de Boer, dus minstens net zo goed. En geef toe, Frank de Boer presteert gewoon extreem goed.
2. Hij heeft aangegeven Feyenoord wel te zien zitten.
3. Hij is een normaal persoon die normaal kan praten en normaal met de pers omgaat (in tegenstelling tot types als Advocaat, Cocu, Van Marwijk en Van Gaal).
Ik zou het prima vinden.
Haha Frank bij ajaks, Ronald bij Feyenoord. Nee, dat zie ik niet gebeuren. Hoeft ook niet van mij. Ik heb liever iemand met wat ervaring, maar wel voor de jeugd kiest.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
1. Hij is een tweelingbroer van Frank de Boer, dus minstens net zo goed. En geef toe, Frank de Boer presteert gewoon extreem goed.
3. Hij is een normaal persoon die normaal kan praten en normaal met de pers omgaat (in tegenstelling tot types als Advocaat, Cocu, Van Marwijk en Van Gaal).
Ik zou het prima vinden.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zou het prima vinden.
Wat is er zo lollig?quote:
quote:
quote:
Wat is er zo lollig?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha Frank bij ajaks, Ronald bij Feyenoord. Nee, dat zie ik niet gebeuren. Hoeft ook niet van mij. Ik heb liever iemand met wat ervaring, maar wel voor de jeugd kiest.
Frank de Boer kon ook al puur beter voetballen. Dus Ronald zal ook een mindere trainer zijn. Feit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is er zo lollig?
1. Frank de Boer is de beste trainer van de Eredivisie.
2. Hij heeft een kopie van hem rondlopen die heeft aangegeven Feyenoord wel te zien zitten.
1+1=2.
Een goed paard is nog geen goede ruiter.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Frank de Boer kon ook al puur beter voetballen. Dus Ronald zal ook een mindere trainer zijn. Feit.
Kan het alleen goed doen bij kleine clubs, dus nee. En hij heeft een rotkop.quote:
Gullit deed het in het begin goed.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:47 schreef satecl het volgende:
[..]
Is het racistisch als ik zeg dat donkere mensen nog nooit succes hebben gehaald als voetbaltrainer? Ik kan me er in ieder geval geen een herrinneren.
Is zojuist overleden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:09 schreef arjan1112 het volgende:
Cocu was een goeie voetballer. Toch doet ie het slecht met Psv dus die redenatie klopt niet echt.
Maar wat is er aan de hand? stopt koeman ermee ?
Ik heb zojuist een beetje moeten huilen om deze post.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:15 schreef arjan1112 het volgende:
ik zou zeggen laat Koeman door gaan en als die niet wil Leo Beenhakker
Terwijl eigenlijk v Gastel gewoon de trainer is, gaat het verkeerd dan schop je Koeman / Beenhakker eruit, en kan V Gastel gewoon doorgaan
"Hier word ik nou zo moe van he..."quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:15 schreef arjan1112 het volgende:
ik zou zeggen laat Koeman door gaan en als die niet wil Leo Beenhakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |