quote:In dat kader willen wij dan ook alvast alle onduidelijkheid over het trainingskamp in Marbella wegnemen. Feyenoord speelt op 11 januari een oefenwedstrijd tegen Fortuna Düsseldorf. Men overweegt deze wedstrijd te spelen in het stadion van Marbella (ANDERE LOCATIE DUS!) vanuit veiligheidsoverwegingen. Niet omdat er 80 mensen van de business-club zijn uitgenodigd, maar omdat er vele honderden Feyenoorders inmiddels al geboekt hebben voor een weekje Marbella.
Ik begrijp niet waarom men überhaupt Immers zo lang de hand boven het hoofd houdt.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:37 schreef Slobeend het volgende:
Hij doet het prima nu, maar 1 assist is wel wat weinig voor een 10.
Het tegenargument wat je nu gaat krijgen is; remember Vitesse uit zonder Immersquote:Op donderdag 12 december 2013 13:30 schreef IAmKloot het volgende:
Immers is onmisbaar voor dit Feyenoord, hij verzet zo veel werk dat anderen meer ruimte krijgen. Toegegeven, hij zou wat vaker kunnen scoren, maar dat geldt ook voor Vilhena
Daar is hij Immers voorquote:Op donderdag 12 december 2013 13:30 schreef IAmKloot het volgende:
Immers is onmisbaar voor dit Feyenoord, hij verzet zo veel werk dat anderen meer ruimte krijgen. Toegegeven, hij zou wat vaker kunnen scoren, maar dat geldt ook voor Vilhena
Weet vrij weinig van deze speler af, is hij van het niveau Sleegers op 10?quote:
Het is Caland.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Weet vrij weinig van deze speler af, is hij van het niveau Sleegers op 10?
Hij heeft in ieder geval wel een hoofd waarmee Het Legioen zich kan identificeren.
Bakalquote:Op donderdag 12 december 2013 14:36 schreef satecl het volgende:
Ik heb op dit moment liever Vilhena op het bankie. Vormer of Bakkal doen echt niet onder Vilhena op dit moment.
Alsof hij al een kans gehad heeft.quote:
Bakkal is nog veel te dik joh.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:36 schreef satecl het volgende:
Ik heb op dit moment liever Vilhena op het bankie. Vormer of Bakkal doen echt niet onder Vilhena op dit moment.
Niet Europees spelen of compleet afgaan... blijft een moeilijke afweging.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
Moet Feyenoord vanavond nog spelen dan?
Wordt in Eindje de eerst volgende competitieoverwinning net zo hard gevierd als het laatste kampioenschapquote:Op donderdag 12 december 2013 17:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
Haha PSV'ers die denken recht van spreken te hebben.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
Nog geen ajacied met medelijden tegengekomen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha PSV'ers die denken recht van spreken te hebben.Tokkies die proberen volk in hun stadion te krijgen om te gaan schreeuwen in de camera, in eigen huis afgaan met 6 tegengoals, ergens in het rechterrijtje staan, spelers die huilen, rivalen die medelijden met je hebben.... Pfff ik ben blij dat ik die tijd gehad heb.
Veel sterkte de aankomende jaren.... Want hier kom je niet zomaar uit. Misschien koopt ajax Depay nog wel. Zou ik wel mooi vinden.
Nee.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt in Eindje de eerst volgende competitieoverwinning net zo hard gevierd als het laatste kampioenschap
Of jullie worden uitgelachen of ze hebben medelijden. Je moet het allebei niet willen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Nog geen ajacied met medelijden tegengekomen.
jullie hebben de afgang al gehad, scheelt inderdaadquote:Op donderdag 12 december 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet Europees spelen of compleet afgaan... blijft een moeilijke afweging.
Kan zijn, maar jullie voegen wel compleet nieuwe dimensies aan het principe van afgaan toe...quote:Op donderdag 12 december 2013 17:21 schreef Adames het volgende:
[..]
jullie hebben de afgang al gehad, scheelt inderdaad
ja, het was beschamend gisterenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan zijn, maar jullie voegen wel compleet nieuwe dimensies aan het principe van afgaan toe...
Ajax bedoel je?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan zijn, maar jullie voegen wel compleet nieuwe dimensies aan het principe van afgaan toe...
is niet erg, gooi het maar er uitquote:Op donderdag 12 december 2013 17:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh wacht... ik dacht dat ik op die PSV-er reageerde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |