Ik ook, daar doelde ik op.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Gastel is al langer bezig dan Cocu geloof ik,
Ben meer bang dat als het misgaat hij zijn bazen factoor verliest zo als Been.
Ik snap wat je bedoelt maar hij was toen geen trainer natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:48 schreef Cara het volgende:
Nee, oke. Want het ging de vorige keer zo ontzettend goed, dat we het nog maar eens moeten proberen. Die vent heeft Feyenoord bijna de vernieling in geholpen.
Heb ik ook aan gedacht en als trainer is hij sterk! Alleen wel een 020-er he...laten we dat maar niet doen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:50 schreef satecl het volgende:
Co Adriaanse. Zie ik ook nog wel komen ivm Martin van Geel.
Is dit een aankomend talent? Ik las dat Karsdorp een "verbeterde versie van Immers is"? Fysiek sterk en een 10?quote:Rick Karsdorp maakt debuut bij Jong Feyenoord, Graafland valt uit
Vanavond staat het duel Jong Feyenoord/Excelsior – Jong FC Utrecht op het programma en voor Rick Karsdorp zal het in ieder geval een gedenkwaardige avond gaan worden. De speler van Feyenoord A1 maakt namelijk zijn debuut. Daarnaast zal Karsdorp hoogstwaarschijnlijk het volgende talent van Varkenoord zijn dat een profcontract gaat tekenen. De middenvelder gaat volgende week met Feyenoord in gesprek over een verbintenis. Karsdorp zal deze wedstrijd een middenveld gaan vormen met Otman Bakkal en John Goossens. Het duel begint om 18:30 uur.
http://www.fr-fans.nl/nie(...)land-valt-uit-10001/
Ik heb hem laatst zien voetballen, uit tegen Utrecht A1. Toen vond ik hem niet zo sterk. Maar dat is de hele lichting van de A1 ook niet. Misschien dat hij daarom niet in zijn spel kwam. Maar ik verwacht er niet veel van.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:54 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Is dit een aankomend talent? Ik las dat Karsdorp een "verbeterde versie van Immers is"? Fysiek sterk en een 10?
Slabbekoorn ? Cabral en? Wie zijn de andere pareltjes?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:57 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst zien voetballen, uit tegen Utrecht A1. Toen vond ik hem niet zo sterk. Maar dat is de hele lichting van de A1 ook niet. Misschien dat hij daarom niet in zijn spel kwam. Maar ik verwacht er niet veel van.
De huidige B1, daar zitten meer pareltjes in.
Idrissi, Fernandes, R. Kongolo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slabbekoorn ? Cabral en? Wie zijn de andere pareltjes?
Blijft Cabral trouwens?
Gevalletje Cocu? JP is langer bezig en heeft denk ik ook wel een totaal andere persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:45 schreef Aloulou het volgende:
Van Gastel is een baas....maar wel een gok hem zoveel verantwoordelijkheid te geven als hoofdtrainer. Gevalletje Cocu kan het worden.
Haha, ik ben toevallig eens bij een lezing geweest van Pieter Vink paar jaar geleden, waar hij er voor uitkwam dat hij voor Feyenoord was.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:10 schreef Luni het volgende:
'Ik ken arbiters die in Feyenoord-pyjama slapen'
In een interview met Ruud Bossen op AZtv heeft de vorig seizoen gestopte topscheidsrechter een opmerkelijke uitspraak gedaan. Hoewel de Haarlemmer altijd een band heeft gehad met AZ en Alkmaar - hij fluit nu nog regelmatig jeugdduels en oefenwedstrijden - moet je als arbiter nooit je voorkeur laten blijken. En dat gebeurt wel, zegt Bossen.
'Je moet zorgen dat je op het moment dat je de wedstrijden fluit, je die voorkeur niet laat blijken', zegt Bossen teegn AZtv. 'Je moet er gewoon onbevangen instaan. Ik ken collega's die bij wijze van spreken in een Feyenoord-pyjama slapen en ook gewoon wedstrijden van Feyenoord fluiten.' Hij wilde niet wilde zeggen om wie het gaat.
Bossens hart klopt sneller bij AZ, maar een echte fan is hij niet. 'Vroeger floot ik oefenwedstrijden van AZ en dus was ik al snel betrokken bij de club', zo vervolgt hij. 'Barry van Galen heeft er gevoetbald en die kwam net als ik ook uit Haarlem. De manier van voetballen van AZ vind ik erg leuk, maar een echte AZ-fan wil ik me niet noemen.'
Kent veel jeugdspelers, en is niet zo'n lulletje rozewater zoals Cocuquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Gevalletje Cocu? JP is langer bezig en heeft denk ik ook wel een totaal andere persoonlijkheid.
Die rooie scheidsrechter zit ook vaak in de Kuip toch? Kan ff niet op z'n naam komen.. Kwam tijdens Feyenoord- PSV erg goed in beeldquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Haha, ik ben toevallig eens bij een lezing geweest van Pieter Vink paar jaar geleden, waar hij er voor uitkwam dat hij voor Feyenoord was.
Paar weken geleden lezig van Kevin Blom. Zelfde verhaal
'Bij wijze van spreken'quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Scheidsrechter of niet bij volwassen mannen die in een club pyjama slapen zit sowieso een steekje los.
Doe maar niet, heb het idee dat hij de laatste tijd een beetje aan het dementeren is. Slaat o.a. bij Studio Voetbal soms volledig de plank mis.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:50 schreef satecl het volgende:
Die blies volgens mij vroeger ook voorwedstrijden in de Kuip.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Die rooie scheidsrechter zit ook vaak in de Kuip toch? Kan ff niet op z'n naam komen.. Kwam tijdens Feyenoord- PSV erg goed in beeld
Raymond van Meenen. Woont in Rotterdam.. Vandaar
Betweterig mannetje is dat. Past totaal niet bij Feyenoord. van Gastel / van Bronckhorst / van Hooijdonk zijn nog niet klaar voor het hoofdtrainersschap.. Dus ben benieuwd wie er volgend jaar voor de groep staat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Doe maar niet, heb het idee dat hij de laatste tijd een beetje aan het dementeren is. Slaat o.a. bij Studio Voetbal soms volledig de plank mis.
Waarop baseer je dat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Betweterig mannetje is dat. Past totaal niet bij Feyenoord. van Gastel / van Bronckhorst / van Hooijdonk zijn nog niet klaar voor het hoofdtrainersschap.. Dus ben benieuwd wie er volgend jaar voor de groep staat.
Van Blom wordt toch altijd gezegd dat hij vroeger een seizoenskaart van Ajax had?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Haha, ik ben toevallig eens bij een lezing geweest van Pieter Vink paar jaar geleden, waar hij er voor uitkwam dat hij voor Feyenoord was.
Paar weken geleden lezig van Kevin Blom. Zelfde verhaal
Ervaring. Al ligt dat er ook maar net aan wat voor soort trainer Feyenoord zoekt na Koeman.quote:
Van Gastel loopt al jarenlang mee op varkenoord en nu bij 1. Het hoofdtrainerschap zou een logisch vervolg zijn. Ik zag iemand hem hier met Cocu vergelijken, maar die heeft dan waarschijnlijk nooit een training bezochtquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ervaring. Al ligt dat er ook maar net aan wat voor soort trainer Feyenoord zoekt na Koeman.
Precies.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gastel loopt al jarenlang mee op varkenoord en nu bij 1. Het hoofdtrainerschap zou een logisch vervolg zijn. Ik zag iemand hem hier met Cocu vergelijken, maar die heeft dan waarschijnlijk nooit een training bezocht
Serieus joh.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:45 schreef PIETR het volgende:
Prima assistent trainer, maar ik zie in hem niet echt een uithangbord van de club. Dan eerder Pierre of Gio.
Hahaha je bent in de war. En dat is zeer en zeer logisch.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Die rooie scheidsrechter zit ook vaak in de Kuip toch? Kan ff niet op z'n naam komen.. Kwam tijdens Feyenoord- PSV erg goed in beeld
Raymond van Meenen. Woont in Rotterdam.. Vandaar
Elke keer is als ik jouw UI zie heb ik trek in sate!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Hahaha je bent in de war. En dat is zeer en zeer logisch.
Raymond van Meenen - Scheidsrechter KNVB
[ afbeelding ]
Stefan van Meenen - Fysio O/19
[ afbeelding ]
Ik denk dat het broers zijnDe eerste keer dat ik bij O/19 keek dacht ik ook: Huh WTF!?
Goed spul he?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Elke keer is als ik jouw UI zie heb ik trek in sate!
Ik stem voor Ronald de Boer.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:50 schreef satecl het volgende:
Dit is een grapje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik stem voor Ronald de Boer.
1. Hij is een tweelingbroer van Frank de Boer, dus minstens net zo goed. En geef toe, Frank de Boer presteert gewoon extreem goed.
2. Hij heeft aangegeven Feyenoord wel te zien zitten.
3. Hij is een normaal persoon die normaal kan praten en normaal met de pers omgaat (in tegenstelling tot types als Advocaat, Cocu, Van Marwijk en Van Gaal).
Ik zou het prima vinden.
Haha Frank bij ajaks, Ronald bij Feyenoord. Nee, dat zie ik niet gebeuren. Hoeft ook niet van mij. Ik heb liever iemand met wat ervaring, maar wel voor de jeugd kiest.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
1. Hij is een tweelingbroer van Frank de Boer, dus minstens net zo goed. En geef toe, Frank de Boer presteert gewoon extreem goed.
3. Hij is een normaal persoon die normaal kan praten en normaal met de pers omgaat (in tegenstelling tot types als Advocaat, Cocu, Van Marwijk en Van Gaal).
Ik zou het prima vinden.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zou het prima vinden.
Wat is er zo lollig?quote:
quote:
quote:
Wat is er zo lollig?quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha Frank bij ajaks, Ronald bij Feyenoord. Nee, dat zie ik niet gebeuren. Hoeft ook niet van mij. Ik heb liever iemand met wat ervaring, maar wel voor de jeugd kiest.
Frank de Boer kon ook al puur beter voetballen. Dus Ronald zal ook een mindere trainer zijn. Feit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat is er zo lollig?
1. Frank de Boer is de beste trainer van de Eredivisie.
2. Hij heeft een kopie van hem rondlopen die heeft aangegeven Feyenoord wel te zien zitten.
1+1=2.
Een goed paard is nog geen goede ruiter.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Frank de Boer kon ook al puur beter voetballen. Dus Ronald zal ook een mindere trainer zijn. Feit.
Kan het alleen goed doen bij kleine clubs, dus nee. En hij heeft een rotkop.quote:
Gullit deed het in het begin goed.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:47 schreef satecl het volgende:
[..]
Is het racistisch als ik zeg dat donkere mensen nog nooit succes hebben gehaald als voetbaltrainer? Ik kan me er in ieder geval geen een herrinneren.
Is zojuist overleden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:09 schreef arjan1112 het volgende:
Cocu was een goeie voetballer. Toch doet ie het slecht met Psv dus die redenatie klopt niet echt.
Maar wat is er aan de hand? stopt koeman ermee ?
Ik heb zojuist een beetje moeten huilen om deze post.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:15 schreef arjan1112 het volgende:
ik zou zeggen laat Koeman door gaan en als die niet wil Leo Beenhakker
Terwijl eigenlijk v Gastel gewoon de trainer is, gaat het verkeerd dan schop je Koeman / Beenhakker eruit, en kan V Gastel gewoon doorgaan
"Hier word ik nou zo moe van he..."quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:15 schreef arjan1112 het volgende:
Haha ja zon gebeuren had ik dus ook bij mijn club.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Van Blom wordt toch altijd gezegd dat hij vroeger een seizoenskaart van Ajax had?
Over Blom gesproken, mijn broertje fluit bij zijn amateurclub en een tijdje geleden kwam Blom daar iets vertellen. Was toen vlak na Ajax-Feyenoord waarbij hij Babovic rood had gegeven en Suarez vlak daarvoor voor een zelfde soort overtreding niet. Bij de introductie werd er gezegd: vragen stellen mag, maar laat Ajax-Feyenoord hier buiten alsjeblieft
Overigens lijkt het me wel logisch dat scheidsrechters een voorkeur voor een bepaalde club hebben. Ik bedoel, het zijn toch voetballiefhebbers anders ga je niet iets in het voetbal doen natuurlijk
Wacht, wat?!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Hahaha je bent in de war. En dat is zeer en zeer logisch.
Raymond van Meenen - Scheidsrechter KNVB
[ afbeelding ]
Stefan van Meenen - Fysio O/19
[ afbeelding ]
Ik denk dat het broers zijnDe eerste keer dat ik bij O/19 keek dacht ik ook: Huh WTF!?
Losse kaarten mijn vriend. Die zijn er in overvloed.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:07 schreef stefanFR010 het volgende:
Mag toch hopen dat er snel duidelijkheid komt over Heracles uit. Gaat wel beetje lang duren dit...
Heb je toch een clubcard van Heracles nodig?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Losse kaarten mijn vriend. Die zijn er in overvloed.
Mijn collega moet ook nog ff kaarten regelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Losse kaarten mijn vriend. Die zijn er in overvloed.
Nja, hij is wel succesvol, zeker met jonge spelers, en spelersgroepen zijn altijd vol lof over hem. Verder heeft hij een bNd met Van Geel en heeft Feyenoord hem al eerder benaderd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:46 schreef PIETR het volgende:
Van Gaal wil sowieso absoluut geen trainer van Feyenoord worden door die zieke spreekkoren midden jaren 90.
En das maar goed ook want als er één trainer niet bij ons past dan is hij het wel.
Uitgesloten dus.
quote:
Ik hoorde van een Heraclied dat je een clubcard nodig hebt en maximaal 2 kaarten mag kopen met die clubcard. Seizoenskaarthouders van Heracles mogen er 4 kopen. Er was eerst vrije verkoop maar dat is dus veranderd en de prijzen zijn omhoog geschoten. Ik zou met drie of vier mensen naar de wedstrijd gaan maar die Heraclied heeft geen seizoenskaart.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:50 schreef Mistico het volgende:
[..]
Heb je toch een clubcard van Heracles nodig?
Kan ik me niet voorstellen, die kerel fluit altijd zo tegen Feyenoord (met name in De Kuip)... Maargoed, misschien is dat zodat zijn maatjes bij de KNVB dat niet tegen hem kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Haha ja zon gebeuren had ik dus ook bij mijn club.
En ik kan je garanderen dat Blom vroeger altijd naar Feyenoord ging, hij woonde in Gouda.
Daarnaast, geen enkele scheids heeft een seizoenskaart, zo dom zijn ze niet.
Dat je dat tijdens de wedstrijd zegt oké, maar ik neem aan dat je tien minuutjes na afloop van de wedstrijd toch wel in kan zien dat een scheidsrechter soms een slechte dag heeft maar dat ze het heus niet specifiek op Feyenoord gemunt hebben? Dat soort complottheorieën vind ik altijd een beetje kinderachtig.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, die kerel fluit altijd zo tegen Feyenoord (met name in De Kuip)... Maargoed, misschien is dat zodat zijn maatjes bij de KNVB dat niet tegen hem kunnen gebruiken.
Beenhakkerquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:15 schreef arjan1112 het volgende:
Terwijl eigenlijk v Gastel gewoon de trainer is, gaat het verkeerd dan schop je Koeman / Beenhakker eruit, en kan V Gastel gewoon doorgaan
Okee, dan fluit hij toevallig bijna altijd slecht in De Kuip.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat je dat tijdens de wedstrijd zegt oké, maar ik neem aan dat je tien minuutjes na afloop van de wedstrijd toch wel in kan zien dat een scheidsrechter soms een slechte dag heeft maar dat ze het heus niet specifiek op Feyenoord gemunt hebben? Dat soort complottheorieën vind ik altijd een beetje kinderachtig.
Ik geloof in slechte scheidsrechters, niet in scheidsrechters die voorkeuren hebben voor een bepaalde club (en dat ook laten blijken).
Haha, goede grap man.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef davyleiden het volgende:
Tegen wie moet Feyenoord Europees spelen dan
Ach gossie, moet je je frustratie kwijt jongen?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef davyleiden het volgende:
Tegen wie moet Feyenoord Europees spelen dan
Uitgesloten zou ik ook niet zomaar zeggen. Ik vind hem al jaren wat sympathieker tegenover Feyenoord staan, en bovendien heeft hij weleens vertelt dat hij een Rotterdamse vrouw heeft (die voor Feyenoord is) die hem weleens adviseert bij Feyenoord aan de slag te gaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:46 schreef PIETR het volgende:
Van Gaal wil sowieso absoluut geen trainer van Feyenoord worden door die zieke spreekkoren midden jaren 90.
En das maar goed ook want als er één trainer niet bij ons past dan is hij het wel.
Uitgesloten dus.
Ik denk dat Van Geel verstandig genoeg is om Louis van Gaal niet als optie te zien voor Feyenoord. Hij is een ongeleid projectiel, wat Van Geel ook wel ziet en hij heeft heus geen zin om daar leiding aan te moeten geven. Daarnaast past hij simpelweg niet bij Feyenoord vanwege:quote:Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uitgesloten zou ik ook niet zomaar zeggen. Ik vind hem al jaren wat sympathieker tegenover Feyenoord staan, en bovendien heeft hij weleens vertelt dat hij een Rotterdamse vrouw heeft (die voor Feyenoord is) die hem weleens adviseert bij Feyenoord aan de slag te gaan.
Ik zie dat eerlijk gezegd dus nog weleens gebeuren wellicht.
Maar goed, gelukkig nog niet aan de orde. Al denk ik niet dat Koeman gaat bijtekenen. Die heeft niks te winnen bij een jaar bijtekenen bij Feyenoord, want dat is voor hem ook geen uitdaging meer. Ik verwacht dat na komend WK een groot deel van de selectie vertrekt, en dan zou Koeman weer helemaal van voor af aan kunnen beginnen met bouwen. Daar heeft hij geen zin meer in denk ik.
Ik denk dat hij echt zijn zinnen heeft gezet op het bondscoachschap. Dat zou tevens voor hem weer de ideale mogelijkheid zijn om in beeld te komen bij Europese topclubs (zoals Barcelona ofzo). Als bondscoach ben je toch meer in beeld en aantrekkelijker voor clubs van dat formaat.
Van Geel zie ik dan nog niet meteen Van Gastel doorschuiven als hoofdcoach denk ik (hij liet al eerder doorschemeren dat te vroeg te vinden voor Van Gastel). Van Geel lijkt me typisch iemand die dan bij types uitkomt als Co Adriaanse of Louis van Gaal. Maar dat zien we dan wel weer.
Ik denk dat Guus dat wordt.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk dat hij echt zijn zinnen heeft gezet op het bondscoachschap.
Ja, maar als je het lijstje van assistgevers ziet bij Feijenoord, dan is het best sneu:quote:Op donderdag 12 december 2013 09:37 schreef Slobeend het volgende:
Hij doet het prima nu, maar 1 assist is wel wat weinig voor een 10.
de assists van clasie en vilhena zijn vast geen corners of vrije trappen geweest, die zijn me toch een partijtje sneu!!!quote:Op donderdag 12 december 2013 09:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, maar als je het lijstje van assistgevers ziet bij Feijenoord, dan is het best sneu:
- Clasie (4)
- Vilhena (3)
- Pellè (3)
Iemand enig idee hoeveel assists Bakkal in 2011/2012 gegeven heeft, naast de 9 goals?quote:
Wat ik kan vinden, acht assists.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Iemand enig idee hoeveel assists Bakkal in 2011/2012 gegeven heeft, naast de 9 goals?
zou ideaal zijn, kongolo een half jaar linksback laten spelen voordat hij volgend seizoen naast van beek centraal gaat spelenquote:Op donderdag 12 december 2013 10:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Everton gaat weer een poging wagen om BMI over te nemen in de winterstop.
Inderdaad, zou zowel goed zijn voor zowel BMI als Kongolo. Nu hopen dat ze met een fatsoenlijk bedrag over de brug willen komen.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:21 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
zou ideaal zijn, kongolo een half jaar linksback laten spelen voordat hij volgend seizoen naast van beek centraal gaat spelen
dat zal wel weer niet, tussen de 4 en 5 miljoen schat ikquote:Op donderdag 12 december 2013 10:34 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Inderdaad, zou zowel goed zijn voor BMI als Kongolo. Nu hopen dat ze met een fatsoenlijk bedrag over de brug willen komen.
Bron?quote:Op donderdag 12 december 2013 10:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Everton gaat weer een poging wagen om BMI over te nemen in de winterstop.
Dat is een prima bedrag voor BMI toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 10:36 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
dat zal wel weer niet, tussen de 4 en 5 miljoen schat ik
voor een 21 jarige international met een contract tot 2016 is dat veel te laag. Vanaf 7 miljoen zou ik realistischer vindenquote:Op donderdag 12 december 2013 10:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een prima bedrag voor BMI toch?
Misschien kijken wij wel door een gekleurde bril, maar vanaf 7 miljoen is inderdaad een passend bedrag.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:57 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
voor een 21 jarige international met een contract tot 2016 is dat veel te laag. Vanaf 7 miljoen zou ik realistischer vinden
Mja, hij is meer international bij gebrek aan beter natuurlijk, kan me nie voorstellen dat dat over 2 jaar nog zo is. Zie hem dit seizoen ook bijzonder wienig stappen maken, wat wel ontzettend zonde is.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:57 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
voor een 21 jarige international met een contract tot 2016 is dat veel te laag. Vanaf 7 miljoen zou ik realistischer vinden
Denk het niet.. Spelers van Ajax leveren altijd meer op, niet omdat die spelers zo goed zijn, maar door de naam Ajax..quote:Op donderdag 12 december 2013 11:02 schreef Muto het volgende:
Marktwaarde zal vergelijkbaar zijn aan die van Alderweireld.
Je weet dat Van Geel geprobeerd heeft Van Gaal te halen als coach voordat hij bij Koeman uitkwamquote:Op donderdag 12 december 2013 00:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Geel verstandig genoeg is om Louis van Gaal niet als optie te zien voor Feyenoord. Hij is een ongeleid projectiel, wat Van Geel ook wel ziet en hij heeft heus geen zin om daar leiding aan te moeten geven. Daarnaast past hij simpelweg niet bij Feyenoord vanwege:
1. Zijn persoonlijkheid, of in elk geval zijn gedrag/houding en omgang met de media, zijn arrogantie en zelfingenomenheid, een groot ego met een wijzend vingertje...
2. Zijn verleden bij Ajax, wat overduidelijk zijn club is... wij zijn de beste van Rotterdam etc. Bij Ajax gespeeld hebben of daar trainer zijn geweest is een ding (zie Koeman) maar hét voorbeeld van de arrogante ajacied zijn is een ander verhaal.
Van Geel is veel te slim/sluw om zijn vingers daar aan te branden.
Laten we daar blij mee zijn.
Wie zegt dat je als Feyenoord 'fan' ook altijd Feyenoord bevoordeelt? Wellicht probeert hij te hard om het niet te laten merken.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, die kerel fluit altijd zo tegen Feyenoord (met name in De Kuip)... Maargoed, misschien is dat zodat zijn maatjes bij de KNVB dat niet tegen hem kunnen gebruiken.
quote:Feyenoord heeft overeenstemming bereikt met jeugdspeler Rick Karsdorp over zijn eerste profcontract. De 19-jarige middenvelder zal na medische goedkeuring op korte termijn zijn handtekening zetten onder het gedetailleerde spelerscontract dat hem per 1 januari 2014 voor anderhalf jaar aan de club verbindt, met een optie voor nog een jaar.
Voor Karsdorp gaat er met de overeenkomst met Feyenoord een jongensdroom in vervulling, zo vertelt hij. ‘Ik speel nu negen jaar voor Feyenoord en heb altijd gehoopt op een dag een profcontract te kunnen verdienen. Daarom ben ik heel blij dat het nu echt zover is.’
Technisch directeur Martin van Geel is blij dat overeenstemming is bereikt met Karsdorp. ‘Rick is een groot talent, jeugdinternational en een echte nummer tien. Hij is sterk aan de bal en kan het spel verdelen. Hij krijgt alle mogelijkheden bij ons om zich nog verder te ontwikkelen. We hebben er alle vertrouwen in dat Rick een mooie toekomst tegemoet gaat bij Feyenoord.’
Karsdorp maakte als E-junior de overstap van zijn eerste club vv Schoonhoven naar Feyenoord, waar hij sindsdien de volledige jeugdopleiding doorliep. Hij komt dit seizoen uit in Feyenoord A1 en bezet de eerste plaats in het spelersklassement van de eredivisie voor A-junioren. Karsdorp maakte afgelopen maandag hij zijn debuut in Jong Feyenoord/Excelsior in de thuiswedstrijd tegen Jong FC Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |