abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134125208
of een andere idioot

maakt niet uit

gewoon dat v gastel lekker kan werken, ongeacht de resultaten
pi_134125325
Maar waarom deze trainer discussie?
pi_134125423
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 december 2013 16:21 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Van Blom wordt toch altijd gezegd dat hij vroeger een seizoenskaart van Ajax had?

Over Blom gesproken, mijn broertje fluit bij zijn amateurclub en een tijdje geleden kwam Blom daar iets vertellen. Was toen vlak na Ajax-Feyenoord waarbij hij Babovic rood had gegeven en Suarez vlak daarvoor voor een zelfde soort overtreding niet. Bij de introductie werd er gezegd: vragen stellen mag, maar laat Ajax-Feyenoord hier buiten alsjeblieft :')

Overigens lijkt het me wel logisch dat scheidsrechters een voorkeur voor een bepaalde club hebben. Ik bedoel, het zijn toch voetballiefhebbers anders ga je niet iets in het voetbal doen natuurlijk
Haha ja zon gebeuren had ik dus ook bij mijn club.
En ik kan je garanderen dat Blom vroeger altijd naar Feyenoord ging, hij woonde in Gouda.

Daarnaast, geen enkele scheids heeft een seizoenskaart, zo dom zijn ze niet.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 10 december 2013 @ 19:27:44 #154
269692 Divje
brr brr patapim
pi_134125565
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:44 schreef satecl het volgende:

[..]

Hahaha je bent in de war. En dat is zeer en zeer logisch.

Raymond van Meenen - Scheidsrechter KNVB
[ afbeelding ]

Stefan van Meenen - Fysio O/19
[ afbeelding ]

Ik denk dat het broers zijn :P De eerste keer dat ik bij O/19 keek dacht ik ook: Huh WTF!?
Wacht, wat?! :D lijkt me idd familie :P
Je hebt me er iig wel zeker van gemaakt dat Raymond bij Feyenoord - PSV was _O-
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_134127216
Mag toch hopen dat er snel duidelijkheid komt over Heracles uit. Gaat wel beetje lang duren dit...
  dinsdag 10 december 2013 @ 20:47:28 #156
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_134128701
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 20:07 schreef stefanFR010 het volgende:
Mag toch hopen dat er snel duidelijkheid komt over Heracles uit. Gaat wel beetje lang duren dit...
Losse kaarten mijn vriend. Die zijn er in overvloed.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 10 december 2013 @ 21:50:02 #157
414674 Mistico
Good Moaning
pi_134131926
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 december 2013 20:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Heb je toch een clubcard van Heracles nodig?
  dinsdag 10 december 2013 @ 22:21:49 #158
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134133565
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 december 2013 20:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Mijn collega moet ook nog ff kaarten regelen.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134135361
Ronald de Boer zie ik gelukkig echt niet komen, laatst weer aangehoord in SV :r

Co Adriaanse zou eventueel kunnen, maar zal wel niet slagen, beetje Verbeektaferelen dat de hele werkomgeving naar zijn zin moet worden gezet

Van Gaal, ziu denk ik wel een goede trainer zijn en niet echt onmogelijk, al heb ik echt een hekel aan die arrogante galbak :r

Ik denk dat het goedkooopste en behoorlijk reëel alternatief Van Gastel is :D

Ik zie Koeman ook nog wel bijtekenen als de knvb voor een andere bondscoach kiest, zou ik ook zeer prima vinden
:P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 10 december 2013 @ 23:46:51 #160
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_134137245
Van Gaal wil sowieso absoluut geen trainer van Feyenoord worden door die zieke spreekkoren midden jaren 90.

En das maar goed ook want als er één trainer niet bij ons past dan is hij het wel.

Uitgesloten dus.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_134137916
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:46 schreef PIETR het volgende:
Van Gaal wil sowieso absoluut geen trainer van Feyenoord worden door die zieke spreekkoren midden jaren 90.

En das maar goed ook want als er één trainer niet bij ons past dan is hij het wel.

Uitgesloten dus.
Nja, hij is wel succesvol, zeker met jonge spelers, en spelersgroepen zijn altijd vol lof over hem. Verder heeft hij een bNd met Van Geel en heeft Feyenoord hem al eerder benaderd.
Uitgesloten lijkt me dus een beetje voorbarig. Al heeft hij zeer ws salariseisen waar Feyenoord niet aan kan voldoen en weet hij dat de achterban niet op m zit te wachten.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_134138799
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:21 schreef Luni het volgende:
Maar waarom deze trainer discussie?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_134139809
Co Adriaanse, Ronald De Boer, Peter Bosz, Ron Jans, Louis van Gaal :')
Laten we er over ophouden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 21:50 schreef Mistico het volgende:

[..]

Heb je toch een clubcard van Heracles nodig?
Ik hoorde van een Heraclied dat je een clubcard nodig hebt en maximaal 2 kaarten mag kopen met die clubcard. Seizoenskaarthouders van Heracles mogen er 4 kopen. Er was eerst vrije verkoop maar dat is dus veranderd en de prijzen zijn omhoog geschoten. Ik zou met drie of vier mensen naar de wedstrijd gaan maar die Heraclied heeft geen seizoenskaart. :{
Ik ben inmiddels overleden.
pi_134139996
Haha, die namen die voorbij komen. Moest de TT dubbel checken. De Boer en van Gaal... :')
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_134142239
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:24 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Haha ja zon gebeuren had ik dus ook bij mijn club.
En ik kan je garanderen dat Blom vroeger altijd naar Feyenoord ging, hij woonde in Gouda.

Daarnaast, geen enkele scheids heeft een seizoenskaart, zo dom zijn ze niet.
Kan ik me niet voorstellen, die kerel fluit altijd zo tegen Feyenoord (met name in De Kuip)... Maargoed, misschien is dat zodat zijn maatjes bij de KNVB dat niet tegen hem kunnen gebruiken.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  woensdag 11 december 2013 @ 10:13:36 #166
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_134142286
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 10:11 schreef H.FR het volgende:

[..]

Kan ik me niet voorstellen, die kerel fluit altijd zo tegen Feyenoord (met name in De Kuip)... Maargoed, misschien is dat zodat zijn maatjes bij de KNVB dat niet tegen hem kunnen gebruiken.
Dat je dat tijdens de wedstrijd zegt oké, maar ik neem aan dat je tien minuutjes na afloop van de wedstrijd toch wel in kan zien dat een scheidsrechter soms een slechte dag heeft maar dat ze het heus niet specifiek op Feyenoord gemunt hebben? Dat soort complottheorieën vind ik altijd een beetje kinderachtig.

Ik geloof in slechte scheidsrechters, niet in scheidsrechters die voorkeuren hebben voor een bepaalde club (en dat ook laten blijken).
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_134142290
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:15 schreef arjan1112 het volgende:
ik zou zeggen laat Koeman door gaan en als die niet wil Leo Beenhakker

Terwijl eigenlijk v Gastel gewoon de trainer is, gaat het verkeerd dan schop je Koeman / Beenhakker eruit, en kan V Gastel gewoon doorgaan
Beenhakker ;(
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_134142310
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 10:13 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat je dat tijdens de wedstrijd zegt oké, maar ik neem aan dat je tien minuutjes na afloop van de wedstrijd toch wel in kan zien dat een scheidsrechter soms een slechte dag heeft maar dat ze het heus niet specifiek op Feyenoord gemunt hebben? Dat soort complottheorieën vind ik altijd een beetje kinderachtig.

Ik geloof in slechte scheidsrechters, niet in scheidsrechters die voorkeuren hebben voor een bepaalde club (en dat ook laten blijken).
Okee, dan fluit hij toevallig bijna altijd slecht in De Kuip.
pi_134142705
"Feyenoord op zoek naar tegenstander in Marbella"

Zal dus niet tegen Steaua worden, ben benieuwd welke clubs daar nog meer oefenen.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_134175839
Tegen wie moet Feyenoord Europees spelen dan
  woensdag 11 december 2013 @ 23:44:09 #172
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_134176052
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef davyleiden het volgende:
Haha, goede grap man.

VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 11 december 2013 @ 23:46:06 #173
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_134176143
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef davyleiden het volgende:
Ach gossie, moet je je frustratie kwijt jongen?
pi_134176963
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:46 schreef PIETR het volgende:

Uitgesloten dus.
Uitgesloten zou ik ook niet zomaar zeggen. Ik vind hem al jaren wat sympathieker tegenover Feyenoord staan, en bovendien heeft hij weleens vertelt dat hij een Rotterdamse vrouw heeft (die voor Feyenoord is) die hem weleens adviseert bij Feyenoord aan de slag te gaan.

Ik zie dat eerlijk gezegd dus nog weleens gebeuren wellicht.

Maar goed, gelukkig nog niet aan de orde. Al denk ik niet dat Koeman gaat bijtekenen. Die heeft niks te winnen bij een jaar bijtekenen bij Feyenoord, want dat is voor hem ook geen uitdaging meer. Ik verwacht dat na komend WK een groot deel van de selectie vertrekt, en dan zou Koeman weer helemaal van voor af aan kunnen beginnen met bouwen. Daar heeft hij geen zin meer in denk ik.

Ik denk dat hij echt zijn zinnen heeft gezet op het bondscoachschap. Dat zou tevens voor hem weer de ideale mogelijkheid zijn om in beeld te komen bij Europese topclubs (zoals Barcelona ofzo). Als bondscoach ben je toch meer in beeld en aantrekkelijker voor clubs van dat formaat.

Van Geel zie ik dan nog niet meteen Van Gastel doorschuiven als hoofdcoach denk ik (hij liet al eerder doorschemeren dat te vroeg te vinden voor Van Gastel). Van Geel lijkt me typisch iemand die dan bij types uitkomt als Co Adriaanse of Louis van Gaal. Maar dat zien we dan wel weer. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_134178207
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Uitgesloten zou ik ook niet zomaar zeggen. Ik vind hem al jaren wat sympathieker tegenover Feyenoord staan, en bovendien heeft hij weleens vertelt dat hij een Rotterdamse vrouw heeft (die voor Feyenoord is) die hem weleens adviseert bij Feyenoord aan de slag te gaan.

Ik zie dat eerlijk gezegd dus nog weleens gebeuren wellicht.

Maar goed, gelukkig nog niet aan de orde. Al denk ik niet dat Koeman gaat bijtekenen. Die heeft niks te winnen bij een jaar bijtekenen bij Feyenoord, want dat is voor hem ook geen uitdaging meer. Ik verwacht dat na komend WK een groot deel van de selectie vertrekt, en dan zou Koeman weer helemaal van voor af aan kunnen beginnen met bouwen. Daar heeft hij geen zin meer in denk ik.

Ik denk dat hij echt zijn zinnen heeft gezet op het bondscoachschap. Dat zou tevens voor hem weer de ideale mogelijkheid zijn om in beeld te komen bij Europese topclubs (zoals Barcelona ofzo). Als bondscoach ben je toch meer in beeld en aantrekkelijker voor clubs van dat formaat.

Van Geel zie ik dan nog niet meteen Van Gastel doorschuiven als hoofdcoach denk ik (hij liet al eerder doorschemeren dat te vroeg te vinden voor Van Gastel). Van Geel lijkt me typisch iemand die dan bij types uitkomt als Co Adriaanse of Louis van Gaal. Maar dat zien we dan wel weer. :)
Ik denk dat Van Geel verstandig genoeg is om Louis van Gaal niet als optie te zien voor Feyenoord. Hij is een ongeleid projectiel, wat Van Geel ook wel ziet en hij heeft heus geen zin om daar leiding aan te moeten geven. Daarnaast past hij simpelweg niet bij Feyenoord vanwege:

1. Zijn persoonlijkheid, of in elk geval zijn gedrag/houding en omgang met de media, zijn arrogantie en zelfingenomenheid, een groot ego met een wijzend vingertje...
2. Zijn verleden bij Ajax, wat overduidelijk zijn club is... wij zijn de beste van Rotterdam etc. Bij Ajax gespeeld hebben of daar trainer zijn geweest is een ding (zie Koeman) maar hét voorbeeld van de arrogante ajacied zijn is een ander verhaal.

Van Geel is veel te slim/sluw om zijn vingers daar aan te branden.

Laten we daar blij mee zijn.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')