Haha ja zon gebeuren had ik dus ook bij mijn club.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Van Blom wordt toch altijd gezegd dat hij vroeger een seizoenskaart van Ajax had?
Over Blom gesproken, mijn broertje fluit bij zijn amateurclub en een tijdje geleden kwam Blom daar iets vertellen. Was toen vlak na Ajax-Feyenoord waarbij hij Babovic rood had gegeven en Suarez vlak daarvoor voor een zelfde soort overtreding niet. Bij de introductie werd er gezegd: vragen stellen mag, maar laat Ajax-Feyenoord hier buiten alsjeblieft
Overigens lijkt het me wel logisch dat scheidsrechters een voorkeur voor een bepaalde club hebben. Ik bedoel, het zijn toch voetballiefhebbers anders ga je niet iets in het voetbal doen natuurlijk
Wacht, wat?!quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Hahaha je bent in de war. En dat is zeer en zeer logisch.
Raymond van Meenen - Scheidsrechter KNVB
[ afbeelding ]
Stefan van Meenen - Fysio O/19
[ afbeelding ]
Ik denk dat het broers zijnDe eerste keer dat ik bij O/19 keek dacht ik ook: Huh WTF!?
Losse kaarten mijn vriend. Die zijn er in overvloed.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:07 schreef stefanFR010 het volgende:
Mag toch hopen dat er snel duidelijkheid komt over Heracles uit. Gaat wel beetje lang duren dit...
Heb je toch een clubcard van Heracles nodig?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Losse kaarten mijn vriend. Die zijn er in overvloed.
Mijn collega moet ook nog ff kaarten regelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Losse kaarten mijn vriend. Die zijn er in overvloed.
Nja, hij is wel succesvol, zeker met jonge spelers, en spelersgroepen zijn altijd vol lof over hem. Verder heeft hij een bNd met Van Geel en heeft Feyenoord hem al eerder benaderd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:46 schreef PIETR het volgende:
Van Gaal wil sowieso absoluut geen trainer van Feyenoord worden door die zieke spreekkoren midden jaren 90.
En das maar goed ook want als er één trainer niet bij ons past dan is hij het wel.
Uitgesloten dus.
quote:
Ik hoorde van een Heraclied dat je een clubcard nodig hebt en maximaal 2 kaarten mag kopen met die clubcard. Seizoenskaarthouders van Heracles mogen er 4 kopen. Er was eerst vrije verkoop maar dat is dus veranderd en de prijzen zijn omhoog geschoten. Ik zou met drie of vier mensen naar de wedstrijd gaan maar die Heraclied heeft geen seizoenskaart.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:50 schreef Mistico het volgende:
[..]
Heb je toch een clubcard van Heracles nodig?
Kan ik me niet voorstellen, die kerel fluit altijd zo tegen Feyenoord (met name in De Kuip)... Maargoed, misschien is dat zodat zijn maatjes bij de KNVB dat niet tegen hem kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Haha ja zon gebeuren had ik dus ook bij mijn club.
En ik kan je garanderen dat Blom vroeger altijd naar Feyenoord ging, hij woonde in Gouda.
Daarnaast, geen enkele scheids heeft een seizoenskaart, zo dom zijn ze niet.
Dat je dat tijdens de wedstrijd zegt oké, maar ik neem aan dat je tien minuutjes na afloop van de wedstrijd toch wel in kan zien dat een scheidsrechter soms een slechte dag heeft maar dat ze het heus niet specifiek op Feyenoord gemunt hebben? Dat soort complottheorieën vind ik altijd een beetje kinderachtig.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, die kerel fluit altijd zo tegen Feyenoord (met name in De Kuip)... Maargoed, misschien is dat zodat zijn maatjes bij de KNVB dat niet tegen hem kunnen gebruiken.
Beenhakkerquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:15 schreef arjan1112 het volgende:
ik zou zeggen laat Koeman door gaan en als die niet wil Leo Beenhakker
Terwijl eigenlijk v Gastel gewoon de trainer is, gaat het verkeerd dan schop je Koeman / Beenhakker eruit, en kan V Gastel gewoon doorgaan
Okee, dan fluit hij toevallig bijna altijd slecht in De Kuip.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat je dat tijdens de wedstrijd zegt oké, maar ik neem aan dat je tien minuutjes na afloop van de wedstrijd toch wel in kan zien dat een scheidsrechter soms een slechte dag heeft maar dat ze het heus niet specifiek op Feyenoord gemunt hebben? Dat soort complottheorieën vind ik altijd een beetje kinderachtig.
Ik geloof in slechte scheidsrechters, niet in scheidsrechters die voorkeuren hebben voor een bepaalde club (en dat ook laten blijken).
Haha, goede grap man.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef davyleiden het volgende:
Tegen wie moet Feyenoord Europees spelen dan
Ach gossie, moet je je frustratie kwijt jongen?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef davyleiden het volgende:
Tegen wie moet Feyenoord Europees spelen dan
Uitgesloten zou ik ook niet zomaar zeggen. Ik vind hem al jaren wat sympathieker tegenover Feyenoord staan, en bovendien heeft hij weleens vertelt dat hij een Rotterdamse vrouw heeft (die voor Feyenoord is) die hem weleens adviseert bij Feyenoord aan de slag te gaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:46 schreef PIETR het volgende:
Van Gaal wil sowieso absoluut geen trainer van Feyenoord worden door die zieke spreekkoren midden jaren 90.
En das maar goed ook want als er één trainer niet bij ons past dan is hij het wel.
Uitgesloten dus.
Ik denk dat Van Geel verstandig genoeg is om Louis van Gaal niet als optie te zien voor Feyenoord. Hij is een ongeleid projectiel, wat Van Geel ook wel ziet en hij heeft heus geen zin om daar leiding aan te moeten geven. Daarnaast past hij simpelweg niet bij Feyenoord vanwege:quote:Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uitgesloten zou ik ook niet zomaar zeggen. Ik vind hem al jaren wat sympathieker tegenover Feyenoord staan, en bovendien heeft hij weleens vertelt dat hij een Rotterdamse vrouw heeft (die voor Feyenoord is) die hem weleens adviseert bij Feyenoord aan de slag te gaan.
Ik zie dat eerlijk gezegd dus nog weleens gebeuren wellicht.
Maar goed, gelukkig nog niet aan de orde. Al denk ik niet dat Koeman gaat bijtekenen. Die heeft niks te winnen bij een jaar bijtekenen bij Feyenoord, want dat is voor hem ook geen uitdaging meer. Ik verwacht dat na komend WK een groot deel van de selectie vertrekt, en dan zou Koeman weer helemaal van voor af aan kunnen beginnen met bouwen. Daar heeft hij geen zin meer in denk ik.
Ik denk dat hij echt zijn zinnen heeft gezet op het bondscoachschap. Dat zou tevens voor hem weer de ideale mogelijkheid zijn om in beeld te komen bij Europese topclubs (zoals Barcelona ofzo). Als bondscoach ben je toch meer in beeld en aantrekkelijker voor clubs van dat formaat.
Van Geel zie ik dan nog niet meteen Van Gastel doorschuiven als hoofdcoach denk ik (hij liet al eerder doorschemeren dat te vroeg te vinden voor Van Gastel). Van Geel lijkt me typisch iemand die dan bij types uitkomt als Co Adriaanse of Louis van Gaal. Maar dat zien we dan wel weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |