abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134039373

SLOWCHAT TOPIC

Veelgestelde vragen
Wat ís Bitcoin nou eigenlijk?
Op de (officiële?) website van Bitcoin (bitcoin.org) vind je veel informatie over Bitcoin. Ook vind je daar hoe je een wallet maakt, wat de valkuilen zijn, en nog veel meer informatie die voor beginners erg handig is om te weten.

Welke crypto-coins zijn er behalve Bitcoin nog meer?
Een overzichtje van (alle?) crypto-coins vind je hier.
Let op voor zogenaamde scamcoins; coins waar je niets aan hebt, en enkel de portemonnee van de oprichter/bedenker spekt.

Waarom is de koers op Mt.Gox zo hoog en elders zo laag?
Mt.Gox heeft te maken met (lage?) limieten van de bank waardoor ze uitbetalingen (withdrawals) pas na enkele weken kunnen doen. Daarom ligt de prijs daar dus hoger.
Er zijn diverse exchanges met elk hun nadelen en voordelen.

Kent iemand bter.com en cryptsy.com? Waarom komen mijn coins niet aan?
De genoemde websites zijn niet geheel stabiel waardoor coins soms laat worden bijgeschreven. Ook kan het wegens deze problemen voorkomen dat je een tijdje geen bitcoins naar je eigen wallet kan oversturen.

Waar kan ik Bitcoins (ver)kopen?
1. Via een exchange (bijvoorbeeld bitstamp.net of btc-e.com). Voordelen: altijd kopen en verkopen tegen de marktprijs. Nadelen: duurt lang voor je geld op een exchange hebt staan, en je hebt te maken met soms hoge fees.
2. Via een site als bitonic.nl. Voordelen: je hebt direct je bitcoins en kunt afrekenen met iDEAL. nadelen: je betaalt doorgaans meer dan je op een exchange zou betalen.

Ik kan geen betaling versturen terwijl ik wel genoeg BTC in mijn wallet heb?
Bovenop je betaling komt (niet altijd automatisch!!!) nog een fee (van meestal 0,0001 BTC), houd er dus rekening mee dat je maximaal je saldo min de fee kunt overboeken. Je kan ook zonder fee overboeken, maar dan kan een overboeking dagen duren.

Wat zijn die groene en rode rechthoekjes met zwarte stokjes eraan die je op sommige beurssites ziet?
Die rechthoekjes (candles) geven de prijzen van de trades weer die plaats vonden in een bepaald tijdsframe. De ene kant van het gekleurde rechthoekje is de openingspijs, de andere kant de laatste prijs in dat tijdsvak. Als de prijs stijgt is de candle groen, anders rood. De streepjes geven weer voor welke prijzen er nog meer gehandeld is in die tijdsperiode.

Welke exchanges zijn er?
Er zijn enkele grote exchanges:
btc-e.com: handelen in de meest bekende coins; je moet minimaal ¤ 2000,- storten als je geld wil storten.
mtgox.com: handelen in Bitcoin; kan weken/maanden duren voor je je geld op je rekening hebt staan
bitstamp.net: handelen in Bitcoin

Hoe koop ik snel Litecoins (of andere coins)?
Koop Bitcoins bij een site als bitonic.nl, stuur je Bitcoins naar een exchange (bijvoorbeeld btc-e.com), en 'ruil' ze daar in voor de coins die je wil.

Waar houden jullie de koersen in de gaten?
http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusd
http://bitcoinity.org/markets/mtgox/USD
http://bitcoin.clarkmoody.com
Soms kun je switchen naar een andere exchange/coin om daar de koers op te volgen.

Ik heb Bitcoins verzonden, maar ze komen niet aan!
Zoek het nummer van je transactie op, of je persoonlijke Bitcoinadres als je je transactienummer niet kunt vinden. Vul die hier in de zoekbalk in, klik op Search, en kijk hoeveel keer je transactie is bevestigd. Als dat minder dan 7 keer is dan is je transactie nog onderweg (sommige exchanges eisen minimaal 7 bevestigingen, andere weer 3, en zo kan dat overal verschillen), anders kun je het beste contact opnemen met de helpdesk van de exchange waar je je coins heen hebt gestuurd.

Is het veilig al mijn coins op een exchange te laten staan?
Je geeft daarmee je coins in handen van iemand die je niet kent. Over het algemeen wordt in deze topicreeks iedereen op het hart gedrukt de coins in eigen beheer te houden. Er zijn voorbeelden te noemen van exchanges of online wallets die er plots met alle coins vandoor gingen, zonder ook maar een spoor achter te laten. Probeer daarom zoveel mogelijk coins in eigen beheer te houden (maar wees er uiteraard wel zuinig op; weg = weg!).

Meer exchanges plus de marktposities vind je hier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134039384
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Jawel, hij gaat terug. Dit hoort erbij en we weten notabene zelfs wat de reden is.
Banken en regeringen proberen nu actief de bitcoin kapot te maken, omdat ze bang zijn. Als zij iets willen, hebben ze de macht om dat voor elkaar te krijgen, denk ik :(
  zondag 8 december 2013 @ 02:13:37 #3
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134039391
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2013 02:11 schreef BDIL het volgende:

[..]

Er zit wel heel veel meer achter alle Cryptocurrencies dan een mooi verhaal ;) In theorie valt alles te verklaren en de manier waarop mensen reageren.
Natuurlijk zit er meer achter. Ik vind deze crash ook helemaal niet raar. Dat maakt niet dat het geen mooi stuk is :) .
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
pi_134039399
Gekocht @682

Sell order @790 ( :') )

Weltrusten ;)
  zondag 8 december 2013 @ 02:14:21 #5
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134039404
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Natuurlijk zit er meer achter. Ik vind deze crash ook helemaal niet raar. Dat maakt niet dat het geen mooi stuk is :) .
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 02:14:24 #6
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134039405
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:13 schreef ABombali het volgende:

[..]

Banken en regeringen proberen nu actief de bitcoin kapot te maken, omdat ze bang zijn. Als zij iets willen, hebben ze de macht om dat voor elkaar te krijgen, denk ik :(
Ja nou en? Bitcoin is juist iets wat geen banken en/of overheden nodig heeft. Wat dat betreft is het hartstikke logisch dat die in hun broek poepen en slechte berichten de deur uit gooien.
pi_134039416
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Ja nou en? Bitcoin is juist iets wat geen banken en/of overheden nodig heeft. Wat dat betreft is het hartstikke logisch dat die in hun broek poepen en slechte berichten de deur uit gooien.
Ik denk dat je dat nu echt onderschat. Het gemiddeld personeel wat er bij zo'n BB rondloopt die schijt echt geen 7 kleuren betreffende deze bitcoin manie voor als nog.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 8 december 2013 @ 02:18:31 #8
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134039471
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat nu echt onderschat. Het gemiddeld personeel wat er bij zo'n BB rondloopt die schijt echt geen 7 kleuren betreffende deze bitcoin manie voor als nog.
Ik snap niet helemaal wat je wil zeggen. Hij heeft het over overheden die het kapot willen maken. Ik zeg juist dat bitcoin daar helemaal niet afhankelijk van is, dat is juist het hele idee achter bitcoin; geen centralisatie. Overheden vinden dat niet leuk. Chinezen reageren daar nou eenmaal op, de verhouding burger-overheid is daar sowieso anders dan de "grote" mond die wij hier tegen de overheid denken te hebben. Met nadruk op denken te hebben, dus kan je nagaan hoe dat in China is waar men over het algemeen minder vrij is dan wij. --> paniek --> crash. Niks geks aan.
pi_134039491
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal wat je wil zeggen.
Banken zijn absoluut niet bang voor bitcoin.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_134039542
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal wat je wil zeggen. Hij heeft het over overheden die het kapot willen maken. Ik zeg juist dat bitcoin daar helemaal niet afhankelijk van is, dat is juist het hele idee achter bitcoin; geen centralisatie. Overheden vinden dat niet leuk. Chinezen reageren daar nou eenmaal op, de verhouding burger-overheid is daar sowieso anders dan de "grote" mond die wij hier tegen de overheid denken te hebben. Met nadruk op denken te hebben, dus kan je nagaan hoe dat in China is waar men over het algemeen minder vrij is dan wij. --> paniek --> crash. Niks geks aan.
Volgens mij blaas jij het hele Chinese gedoe een beetje op.
If not now, then when.
  zondag 8 december 2013 @ 02:23:22 #11
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_134039545
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Klopt maar ik las je reactie net ook, het wordt weer beter. Dit kan van zoveel dingen afhangen, regeringen ( ben ik bang ) zullen in der loop van tijd steeds meer Cryptocurrencies beperken tenzij regeringen zelf hieraan kunnen meeprofiteren. Cryptocurrencies zijn gebruikt voor de hele hype ( nog steeds ) om bijvoorbeeld goederen veilig te kopen van elkaar, het was een perfecte en zekere ruilmiddel voor een goed. Er zijn maar een bepaald aantal BTC bijvoorbeeld die gemined kunnen worden, als de limiet eenmaal geraakt wordt zit je feitelijk met een probleem. Dit neemt niet weg dat de overheden zelf dadelijk een Cryptocurrentie bedenken met als alternatief valuta, maar dan hebben zij de macht over een digitale valuta en zullen net als met normale valuta ervoor zorgen dat zon Cryptocurrentie binnen een bepaalde bandbreedte blijft van waarde. China is een wereldmacht en werkt Cryptocurrencies al tegen, ik ben bang dat langzaam de rest zal volgen tot zij een beter alternatief hebben, deels voor ons maar grotendeels voor hun.

Huidige Cryptocurrencies zullen wel blijven bestaan maar vooral voor hun primair doel. Ik hoop zelf dat de trend zich doorzet maar ik ben bang dat niet iedere enkeling hier de komende jaren van gaat kunnen profiteren.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
  zondag 8 december 2013 @ 02:24:00 #12
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134039557
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:20 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

We zullen hier wel een scheiding gaan zien denk ik tussen banken die zich kunnen en willen aanpassen aan de moderne tijd en banken die dadelijk heel koppig zichzelf gaan buitensluiten denk ik. Ook al is het niet Bitcoin misschien, maar cryptocurrency is iets om rekening mee te gaan houden de komende jaren denk ik.
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 02:24:03 #13
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134039560
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:20 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Fair enough al betwijfel ik dat maar dat is een andere discussie want de nadruk in mijn posts ligt meer op slechte berichten vanuit de overheid en het tijdelijke effect daarvan. Momenteel die van de Chinese overheid en Dijsselbloem. Dat was althans de bedoeling van wat ik zei :) .
  zondag 8 december 2013 @ 02:24:31 #14
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134039571
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Volgens mij blaas jij het hele Chinese gedoe een beetje op.
Nee dat vind ik niet
  zondag 8 december 2013 @ 02:24:54 #15
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134039577
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:24 schreef Maxbet het volgende:

[..]

We zullen hier wel een scheiding gaan zien denk ik tussen banken die zich kunnen en willen aanpassen aan de moderne tijd en banken die dadelijk heel koppig zichzelf gaan buitensluiten denk ik. Ook al is het niet Bitcoin misschien, maar cryptocurrency is iets om rekening mee te gaan houden de komende jaren denk ik.
pi_134039659
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:24 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ga er maar van uit, in ieder geval elke bulge bracket bank heeft al lang verschillende scenario's op tafel liggen omtrent alle mogelijkheden considering bitcoin.

Je hebt altijd banken (of financiele instellingen) die gewoon 'dom' handelen. Die vallen sowieso wel door de mand (DSB, Northern Rock), Bitcoin kan ze misschien een handje helpen.

Vergeet 1 ding niet, hoe maakt een bank vooral geld? Waar haalt een bank gemiddeld genomen het meeste van zijn omzet vandaan...? Juist ja! :)
  zondag 8 december 2013 @ 02:30:40 #17
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134039666
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2013 02:23 schreef BDIL het volgende:

[..]

Klopt maar ik las je reactie net ook, het wordt weer beter. Dit kan van zoveel dingen afhangen, regeringen ( ben ik bang ) zullen in der loop van tijd steeds meer Cryptocurrencies beperken tenzij regeringen zelf hieraan kunnen meeprofiteren. Cryptocurrencies zijn gebruikt voor de hele hype ( nog steeds ) om bijvoorbeeld goederen veilig te kopen van elkaar, het was een perfecte en zekere ruilmiddel voor een goed. Er zijn maar een bepaald aantal BTC bijvoorbeeld die gemined kunnen worden, als de limiet eenmaal geraakt wordt zit je feitelijk met een probleem. Dit neemt niet weg dat de overheden zelf dadelijk een Cryptocurrentie bedenken met als alternatief valuta, maar dan hebben zij de macht over een digitale valuta en zullen net als met normale valuta ervoor zorgen dat zon Cryptocurrentie binnen een bepaalde bandbreedte blijft van waarde. China is een wereldmacht en werkt Cryptocurrencies al tegen, ik ben bang dat langzaam de rest zal volgen tot zij een beter alternatief hebben, deels voor ons maar grotendeels voor hun.

Huidige Cryptocurrencies zullen wel blijven bestaan maar vooral voor hun primair doel. Ik hoop zelf dat de trend zich doorzet maar ik ben bang dat niet iedere enkeling hier de komende jaren van gaat kunnen profiteren.
Het is half 3, dus ik ga niet alles netjes verpakken.

Wat een onzin dat 21 Miljoen Bitcoins een probleem zou zijn. in principe is Bitcoin oneindig deelbaar. Dus je hebt altijd genoeg. Eigenlijk was 1 Bitcoin al genoeg geweest.

En China is Bitcoin helemaal niet aan het tegenwerken momenteel, ik zou toch eens een betere vertaling van het nieuwsbericht zoeken. Eigenlijk is het juist positief. China zit nu eenmaal iets anders in elkaar. Als je daar onder een bepaald orgaan valt welke (nog) geen regels heeft omtrent iets dat je dan daar gewoon even bij wegblijft just to be sure.

Zelfde met dat hele verhaal in Thailand dan Bitcoin verboden zou zijn. Er zijn gewoon nog geen regels voor, dus geen licentie te krijgen. Dat is iets heel anders dan illegaal.

Dat deflatie een ander probleem is is een ander verhaal, en daar zal in de toekomst ook nog veel over gesproken worden, maar dat lijkt me niet echt een probeem nu, we zijn nog druk aan het minen.
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 02:32:25 #18
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134039683
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:29 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ga er maar van uit, in ieder geval elke bulge bracket bank heeft al lang verschillende scenario's op tafel liggen omtrent alle mogelijkheden considering bitcoin.

Je hebt altijd banken (of financiele instellingen) die gewoon 'dom' handelen. Die vallen sowieso wel door de mand (DSB, Northern Rock), Bitcoin kan ze misschien een handje helpen.

Vergeet 1 ding niet, hoe maakt een bank vooral geld? Waar haalt een bank gemiddeld genomen het meeste van zijn omzet vandaan...? Juist ja! :)
Oh, ik zeg ook niet dat banken weg moeten blijven bij Bitcoin, ze zouden juist goed kunnen zijn voor de adoptie.

Ik hoop alleen van harte dat banken dan weer terug gaan naar hun originele taken. En niet opniewu er een (in mijn ogen) zooitje van maken.
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 02:32:31 #19
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134039684
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2013 02:23 schreef BDIL het volgende:

[..]

Wat jij doet is net zo hard speculeren. Ik zeg enkel dat ik het niet gek vind dat China effect heeft gehad en helemaal niet bang ben door deze crash, daarbij erken ik dat er meer factoren meespelen.

Als overheden zelf een munt bedenken is dat fijn voor ze, maar dat gaat natuurlijk compleet voorbij aan Bitcoin die juist niet gecentraliseerd is of gecontroleerd is door 1 of meerdere overheden. Als de limiet van Bitcoin geraakt wordt? Zo is het juist bewust ontworpen, lees daar anders even wat meer over :) . Ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen want als je het over China hebt die "het beperkt" heb ik het idee dat je niet helemaal weet waar je het over hebt. Terwijl ik zelf ook echt geen expert bent maar dat vind ik echt nergens op slaan, weet je uberhaupt wel een beetje wel hoe bitcoin in elkaar zit vraag ik me dan af.

Waar ik zelf als rechtenstudent wel erg benieuwd naar ben is hoe nationale wetgeving, internationale wetgeving en Europese wetgeving hier op gaat reageren want dat loopt nu hopeloos achter. :)
pi_134039690
Net nu ik ingekocht heb crasht mt gox :(
  zondag 8 december 2013 @ 02:33:28 #21
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134039701
Ik vind het wel een mooie discussie maar ook iets te laat om echt met veel animo te voeren ik heb geen kracht :')
  zondag 8 december 2013 @ 02:34:21 #22
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134039715
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik vind het wel een mooie discussie maar ook iets te laat om echt met veel animo te voeren ik heb geen kracht :')
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 02:34:52 #23
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134039730
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:34 schreef Maxbet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die zocht ik maar zelfs daar had ik geen kracht meer voor :@
pi_134039742
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ach, het is altijd wel ergens 8 uur in de ochtend ;)
  zondag 8 december 2013 @ 02:36:36 #25
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134039770
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:35 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Jij bent trouwens ook altijd laat hier, dacht dat je in Londen zit?
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 02:38:43 #26
354558 BDIL
pi_134039802
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:30 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Het is half 3, dus ik ga niet alles netjes verpakken.

Wat een onzin dat 21 Miljoen Bitcoins een probleem zou zijn. in principe is Bitcoin oneindig deelbaar. Dus je hebt altijd genoeg. Eigenlijk was 1 Bitcoin al genoeg geweest.

En China is Bitcoin helemaal niet aan het tegenwerken momenteel, ik zou toch eens een betere vertaling van het nieuwsbericht zoeken. Eigenlijk is het juist positief. China zit nu eenmaal iets anders in elkaar. Als je daar onder een bepaald orgaan valt welke (nog) geen regels heeft omtrent iets dat je dan daar gewoon even bij wegblijft just to be sure.

Zelfde met dat hele verhaal in Thailand dan Bitcoin verboden zou zijn. Er zijn gewoon nog geen regels voor, dus geen licentie te krijgen. Dat is iets heel anders dan illegaal.

Dat deflatie een ander probleem is is een ander verhaal, en daar zal in de toekomst ook nog veel over gesproken worden, maar dat lijkt me niet echt een probeem nu, we zijn nog druk aan het minen.
Ik snap het punt dat 1 bitcoin tot zoveel nullen achter de komma opgebroken kan worden maar of het praktisch en later toepasbaar zal zijn is de vraag ;) Ik neem niet aan dat iedereen dadelijk met 0,0000000000001 een pizza kan betalen, het is niet praktisch genoeg om het globaal toepasbaar te maken.

China probeert nu de BTC bijvoorbeeld tegen te werken wat ook deels effect had op de markt. Hiermee doel ik niet op dat BTC wordt verboden ( laatste alinea) alleen dat het beperkt zal worden tot regeringen en banken een schets in hun handen bezitten van een Cyrptocurrencie.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
  zondag 8 december 2013 @ 02:40:43 #27
177108 lf2
Iedereen liegt behalve ik
pi_134039834
Stilte voor de storm...
  zondag 8 december 2013 @ 02:45:11 #28
354558 BDIL
pi_134039902
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Wat jij doet is net zo hard speculeren. Ik zeg enkel dat ik het niet gek vind dat China effect heeft gehad en helemaal niet bang ben door deze crash, daarbij erken ik dat er meer factoren meespelen.

Als overheden zelf een munt bedenken is dat fijn voor ze, maar dat gaat natuurlijk compleet voorbij aan Bitcoin die juist niet gecentraliseerd is of gecontroleerd is door 1 of meerdere overheden. Als de limiet van Bitcoin geraakt wordt? Zo is het juist bewust ontworpen, lees daar anders even wat meer over :) . Ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen want als je het over China hebt die "het beperkt" heb ik het idee dat je niet helemaal weet waar je het over hebt. Terwijl ik zelf ook echt geen expert bent maar dat vind ik echt nergens op slaan, weet je uberhaupt wel een beetje wel hoe bitcoin in elkaar zit vraag ik me dan af.

Waar ik zelf als rechtenstudent wel erg benieuwd naar ben is hoe nationale wetgeving, internationale wetgeving en Europese wetgeving hier op gaat reageren want dat loopt nu hopeloos achter. :)
Iedereen speculeert, alle economen en bedrijven speculeren door acties die ze nu uitvoeren op een uitkomst die ze hopen te krijgen op basis van informatie. Waarom is de BTC zo waardevol geworden ? 2 jaar terug koste het geen schim van nu, hoe verklaar je dat ? Overheden en banken hebben zeker impact op de munt, iedereen reageert op bepaalde berichten en dat spiegelt de markt ook af. Wat heb jij bijvoorbeeld aan 1 BTC als je er niks mee kan kopen ? Met ''beperkt'' doel ik naar de gebruiksmogelijkheden en de waarde, BTC is ook hard gedaald na het nieuws daar, hiermee verwijs ik naar mijn vorige deel. Overheden en banken hebben de kracht om huidige Cryptocurrencies ''waardeloos'' te maken en het terug te brengen naar een scenario van enige tijd geleden. Hoe het wettelijk zit met het verbieden ervan weet ik niet, ik denk ook niet dat het verboden kan worden en daar doel ik niet op.
Hala Madrid !
  zondag 8 december 2013 @ 02:45:38 #29
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134039909
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2013 02:38 schreef BDIL het volgende:

[..]

Ik snap het punt dat 1 bitcoin tot zoveel nullen achter de komma opgebroken kan worden maar of het praktisch en later toepasbaar zal zijn is de vraag ;) Ik neem niet aan dat iedereen dadelijk met 0,0000000000001 een pizza kan betalen, het is niet praktisch genoeg om het globaal toepasbaar te maken.

China probeert nu de BTC bijvoorbeeld tegen te werken wat ook deels effect had op de markt. Hiermee doel ik niet op dat BTC wordt verboden ( laatste alinea) alleen dat het beperkt zal worden tot regeringen en banken een schets in hun handen bezitten van een Cyrptocurrencie.
0.00000001 = 1 Satoshi, opgelost.

China probeert Bitcoin helemaal niet tegen te werken. Zoek maar eens een goede vertaling van het bericht waar iedereen op reageerde. Als groot bedrijf zijnde werkt het daar iets anders, hier zouden we misschien een tijdelijke regeling opzetten oid. Daar stop je gewoon waarmee je bezig bent en wacht je netjes af wat de overheid zegt dat je moet doen.

Het effect op de markt kwam niet door China maar door speculanten imo.
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 02:45:51 #30
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134039914
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2013 02:38 schreef BDIL het volgende:

[..]

Het kan niet door een overheid beperkt worden want het is niet gecentraliseerd en men is vooralsnog niet verplicht om een gecentraliseerde coin van een overheid te gebruiken die 1 van de grote voordelen van Bitcoin niet heeft; dat het een gedecentraliseerde coin is.

Nogmaals: Even de wetgeving die hopeloos achter loopt daar buiten gelaten
  zondag 8 december 2013 @ 02:48:12 #31
354558 BDIL
pi_134039944
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:45 schreef Maxbet het volgende:

[..]

0.00000001 = 1 Satoshi, opgelost.

China probeert Bitcoin helemaal niet tegen te werken. Zoek maar eens een goede vertaling van het bericht waar iedereen op reageerde. Als groot bedrijf zijnde werkt het daar iets anders, hier zouden we misschien een tijdelijke regeling opzetten oid. Daar stop je gewoon waarmee je bezig bent en wacht je netjes af wat de overheid zegt dat je moet doen.

Het effect op de markt kwam niet door China maar door speculanten imo.
:). Wat voor nut heeft het voor regeringen om Cryptocurrencies te hebben waar zij geen invloed op kunnen hebben ?
Hala Madrid !
  zondag 8 december 2013 @ 02:48:36 #32
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134039947
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2013 02:45 schreef BDIL het volgende:

[..]

Iedereen speculeert, alle economen en bedrijven speculeren door acties die ze nu uitvoeren op een uitkomst die ze hopen te krijgen op basis van informatie. Waarom is de BTC zo waardevol geworden ? 2 jaar terug koste het geen schim van nu, hoe verklaar je dat ? Overheden en banken hebben zeker impact op de munt, iedereen reageert op bepaalde berichten en dat spiegelt de markt ook af. Wat heb jij bijvoorbeeld aan 1 BTC als je er niks mee kan kopen ? Met ''beperkt'' doel ik naar de gebruiksmogelijkheden en de waarde, BTC is ook hard gedaald na het nieuws daar, hiermee verwijs ik naar mijn vorige deel. Overheden en banken hebben de kracht om huidige Cryptocurrencies ''waardeloos'' te maken en het terug te brengen naar een scenario van enige tijd geleden. Hoe het wettelijk zit met het verbieden ervan weet ik niet, ik denk ook niet dat het verboden kan worden en daar doel ik niet op.
Ik ben nu echt te moe om hier weer uitgebreid op door te gaan maar het valt me op dat je blijft denken dat overheden bitcoin kunnen stoppen ( wetgeving daar buiten gelaten). Slechte berichtgeving heeft altijd invloed, dat zeg ik notabene de hele tijd en dat is niet hetzelfde als wat jij beweert. Daarom blijf ik van mening dat je volgens mij niet goed weet wat Bitcoin is en dat dit wellicht dan toch een nutteloze discussie is. :+ Verder is er ook zoiets als vraag en aanbod. ^O^
  zondag 8 december 2013 @ 02:48:36 #33
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134039948
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:45 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Het kan niet door een overheid beperkt worden want het is niet gecentraliseerd en men is vooralsnog niet verplicht om een gecentraliseerde coin van een overheid te gebruiken die 1 van de grote voordelen van Bitcoin niet heeft; dat het een gedecentraliseerde coin is.

Nogmaals: Even de wetgeving die hopeloos achter loopt daar buiten gelaten
Ok, nu onderschat je de Chinese overheid toch wel een beetje.
Als de overheid daar zegt dat het verboden is om Bitcoin te hebben/aannemen is het (voorlopig) vrij ver afgelopen met Bitcoin in China.
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 02:49:18 #34
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134039958
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:48 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ok, nu onderschat je de Chinese overheid toch wel een beetje.
Als de overheid daar zegt dat het verboden is om Bitcoin te hebben/aannemen is het (voorlopig) vrij ver afgelopen met Bitcoin in China.
Dan heb je het over wetgeving, wat ik ook een paar keer heb genoemd :) . Hij heeft het steeds over een overheid die een gecentraliseerde munt uitbrengt.
  zondag 8 december 2013 @ 02:50:59 #36
354558 BDIL
pi_134039984
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Ik ben nu echt te moe om hier weer uitgebreid op door te gaan maar het valt me op dat je blijft denken dat overheden bitcoin kunnen stoppen ( wetgeving daar buiten gelaten). Slechte berichtgeving heeft altijd invloed, dat zeg ik notabene de hele tijd en dat is niet hetzelfde als wat jij beweert. Daarom blijf ik van mening dat je volgens mij niet goed weet wat Bitcoin is en dat dit wellicht dan toch een nutteloze discussie is. :+ Verder is er ook zoiets als vraag en aanbod. ^O^
Lees mijn eerste stuk terug, en over waarde. Ik zeg nergens dat Cryptocurrenties gestopt zullen worden en dat regeringen dat kunnen, want Cryptocurrencies werden enkele jaren geleden gebruikt voor handel tussen individuen maar de waarde was bagger. Ik beweer dat het zeker naar zon punt terug gedrongen kan worden. Hoe weet ik niet wat BTC is ? Lees mijn punten nogmaals door.
Hala Madrid !
  zondag 8 december 2013 @ 02:51:01 #37
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134039987
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2013 02:48 schreef BDIL het volgende:

[..]

:). Wat voor nut heeft het voor regeringen om Cryptocurrencies te hebben waar zij geen invloed op kunnen hebben ?
Omdat overheden misschien ook wel inzien dat crypto met of zonder hen een groot iets kan worden in de toekomst.

Dan kun je beter nu proberen erbij te zitten en misschien enkele regels eraan vast te leggen.
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 02:52:31 #38
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134040002
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2013 02:50 schreef BDIL het volgende:

[..]

Lees mijn eerste stuk terug, en over waarde. Ik zeg nergens dat Cryptocurrenties gestopt zullen worden en dat regeringen dat kunnen, want Cryptocurrencies werden enkele jaren geleden gebruikt voor handel tussen individuen maar de waarde was bagger. Ik beweer dat het zeker naar zon punt terug gedrongen kan worden. Hoe weet ik niet wat BTC is ? Lees mijn punten nogmaals door.
Zal ik morgen even doen want ik lees nu vooral van jou dat een overheid een munt uit brengt die dan Bitcoin verstoot en dat het limiet van Bitcoin een probleem is enz. enz.
  zondag 8 december 2013 @ 02:53:01 #39
354558 BDIL
pi_134040008
quote:
Ik zal ermee stoppen broeder :P Wou gewoon een gezonde discussie voeren en zelf ook wat info verkrijgen ;)
Hala Madrid !
  zondag 8 december 2013 @ 02:53:16 #40
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134040013
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2013 02:53 schreef BDIL het volgende:

[..]

Ik zal ermee stoppen broeder :P Wou gewoon een gezonde discussie voeren en zelf ook wat info verkrijgen ;)
Niks mis mee vind ik
  zondag 8 december 2013 @ 02:53:25 #41
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040016
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:53 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Niks mis mee vind ik
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 02:53:46 #42
177108 lf2
pi_134040021
denk dat ik niks koop...ik zie echt onweer dat langer gaat duren dan 2 a 3 dagen
  zondag 8 december 2013 @ 02:55:14 #43
354558 BDIL
pi_134040032
quote:
14s.gif Op zondag 8 december 2013 02:53 schreef Maxbet het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:53 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Niks mis mee vind ik
:)
Hala Madrid !
pi_134040055
Wat is dit? Alweer enig niveau in trollbox 2.0? :o.
  zondag 8 december 2013 @ 02:58:04 #45
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040060
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:57 schreef Robuustheid het volgende:
Wat is dit? Alweer enig niveau in trollbox 2.0? :o.
Het is nacht, dan laten we ons wel eens verleiden tot enige kwaliteit ;)
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 02:59:27 #46
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134040071
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:35 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

:D
  zondag 8 december 2013 @ 03:00:31 #47
177108 lf2
pi_134040080
voorspellingen voor vannacht ?
  zondag 8 december 2013 @ 03:00:51 #48
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040086
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:00 schreef lf2 het volgende:
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 03:01:02 #49
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134040089
quote:
Wacht...
  zondag 8 december 2013 @ 03:01:07 #50
354558 BDIL
pi_134040090
quote:
Ik hoop dat het niet verder zakt :P
Hala Madrid !
  zondag 8 december 2013 @ 03:01:12 #51
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134040091
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:00 schreef Maxbet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
  zondag 8 december 2013 @ 03:07:50 #52
177108 lf2
pi_134040151
haha ik moest het anders vragen, wat verwachten jullie
  zondag 8 december 2013 @ 03:08:42 #53
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040161
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:07 schreef lf2 het volgende:
haha ik moest het anders vragen, wat verwachten jullie
Ja ja, we weten dat er iets te veel niveau was ;)
#teammaxbet
pi_134040219
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:08 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ja ja, we weten dat er iets te veel niveau was ;)
Is het voorbij? kan ik weer ongegeneerd dingen roepen zonder onderbouwing?
Forcefield City Bewoner
  zondag 8 december 2013 @ 03:20:19 #55
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134040236
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:17 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Vanaf deze lijn

------------------------------------------------------------
  zondag 8 december 2013 @ 03:20:38 #56
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040239
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:17 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Volgens mij wel, lijkt erop alsof we met zn 2en over zijn.
#teammaxbet
pi_134040243
Volgende week PPC to the mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon :D :D :D :D :D
Forcefield City Bewoner
  zondag 8 december 2013 @ 03:21:30 #58
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040251
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 03:22:02 #59
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040254
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:20 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Vanaf deze lijn

------------------------------------------------------------
:o trolletje is er ook nog ^O^
#teammaxbet
pi_134040257
Denk dat ik nog een laatste biertje open trek en dan op mn gemakje een paar uurtjes ga slapen.
Forcefield City Bewoner
  zondag 8 december 2013 @ 03:23:34 #61
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134040266
Ik ben er ook nog. Zat even P&W af te kijken
pi_134040267
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:21 schreef Maxbet het volgende:
[ afbeelding ]
Moooon :D

Hopelijk haalt het binnenkort gewoon de 25.4 en 804, dan is het ook goed.
Forcefield City Bewoner
  zondag 8 december 2013 @ 03:24:20 #63
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040273
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ben er ook nog. Zat even P&W af te kijken
Was het wat? Kijk eigenlijk bijna nooit meer.
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 03:25:54 #64
177108 lf2
pi_134040284
iedereen wacht op een extreme daling om in te kopen om er achter te komen dat het daarna niet meer stijgt
  zondag 8 december 2013 @ 03:28:09 #65
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134040302
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:24 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Was het wat? Kijk eigenlijk bijna nooit meer.
Nouja natuurlijk wat over Mandela want ik keek de uitzending van vrijdag terug, maar op zich wel interessante sprekers. Ik vind het altijd wel mooi dat ze mensen uitnodigen die echt iets toevoegen en die vervolgens ook echt laten praten. Niet dat gehaaste en sturende wat Matthijs van N. doet.

Verder was er ook wat over mensapen en of die ook rechten moeten krijgen. Dat vond ik natuurlijk in het kader van mijn studie wel een leuk item. Geinige filmpjes van proeven ook.
Oh en Ferry Mingelen die er mee kapt. Waarom kijk je niet meer? Van de week zat Edwin de Roy van Zuydewijn er, dat vond ik ook wel leuk.
  zondag 8 december 2013 @ 03:28:12 #66
354558 BDIL
pi_134040303
quote:
9s.gif Op zondag 8 december 2013 03:25 schreef lf2 het volgende:
iedereen wacht op een extreme daling om in te kopen om er achter te komen dat het daarna niet meer stijgt
Het ''juiste'' moment en als je niet onderneemt is het alweer te laat _O-
Hala Madrid !
  zondag 8 december 2013 @ 03:29:07 #67
177108 lf2
pi_134040314
We cirkelen net gieren boven een stervende
  zondag 8 december 2013 @ 03:30:23 #68
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040325
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Nouja natuurlijk wat over Mandela want ik keek de uitzending van vrijdag terug, maar op zich wel interessante sprekers. Ik vind het altijd wel mooi dat ze mensen uitnodigen die echt iets toevoegen en die vervolgens ook echt laten praten. Niet dat gehaaste en sturende wat Matthijs van N. doet.

Verder was er ook wat over mensapen en of die ook rechten moeten krijgen. Dat vond ik natuurlijk in het kader van mijn studie wel een leuk item. Geinige filmpjes van proeven ook.
Oh en Ferry Mingelen die er mee kapt. Waarom kijk je niet meer? Van de week zat Edwin de Roy van Zuydewijn er, dat vond ik ook wel leuk.
Ik kijk eigenlijk nooit meer TV, heb geprobeerd mijn TV abbo af te laten sluiten maar dat schijnt niet te gaan -O-

Enige wat ik nog wel eens wil kijken is PW ofzo, maar ik ga daarvoor niet op een vaste tijd zitten. Ik werk in verschoven ploegen, en op de PC kan ik kijken wat ik wil wanneer ik wil.

Zou graag de Amerikaanse Netflix hebben, maar de Nederlandse zuigt.
#teammaxbet
pi_134040332
Zo gaan we nog inzetten vannacht?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_134040339
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:30 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ik kijk eigenlijk nooit meer TV, heb geprobeerd mijn TV abbo af te laten sluiten maar dat schijnt niet te gaan -O-

Enige wat ik nog wel eens wil kijken is PW ofzo, maar ik ga daarvoor niet op een vaste tijd zitten. Ik werk in verschoven ploegen, en op de PC kan ik kijken wat ik wil wanneer ik wil.

Kun je je abo niet afsluiten? Das toch ook raar. Net of je een TV móet hebben.
Forcefield City Bewoner
  zondag 8 december 2013 @ 03:32:17 #71
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040340
Nog steeds niks anders hier, heb mn BTC nog stevig vast.
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 03:32:40 #72
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040345
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:32 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Kun je je abo niet afsluiten? Das toch ook raar. Net of je een TV móet hebben.
Jup, als ik internet wil heb ik ook TV -O-
#teammaxbet
pi_134040346
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:31 schreef Mortaxx het volgende:
Zo gaan we nog inzetten vannacht?
Nee :(
Voor de zoveelste keer vastzitten :')
Forcefield City Bewoner
  zondag 8 december 2013 @ 03:32:59 #74
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134040347
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:30 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Nou, ik kijk ook geen tv he. Ik kijk het gewoon terug op mijn laptop, daarom kijk ik het dus wanneer ik er zin in heb en niet toen het vrijdag werd uitgezonden: http://pauwenwitteman.vara.nl/gemist

Series download ik of kijk ik inderdaad op Netflix. Niet alleen de Nederlandse maar ook de Amerikaanse, Chileense, Britse, Ierse, Canadese en ga zo maar door. Is helemaal niet moeilijk. Ik kan het en ik kan niet eens minen.
pi_134040350
Heb er ook spijt van dat ik tv + abo heb genomen. Enige wat ik kijk is voetbal en VI
Jij bent het zonnetje!!!
pi_134040352
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:32 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Jup, als ik internet wil heb ik ook TV -O-
Raar... zou toch moeten kunnen. Bellen en zeggen dat je overstapt en dat je het zelf wel regelt ofzo.
En dan uiteraard niks ondernemen.
Forcefield City Bewoner
  zondag 8 december 2013 @ 03:34:19 #77
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040355
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:33 schreef Mortaxx het volgende:
Heb er ook spijt van dat ik tv + abo heb genomen. Enige wat ik kijk is voetbal en VI
Ik heb gelukkig sinds ik weer vrijgezel ben wel alle extra's en telefoon eruit gegooid, dat scheelt al best veel geld voor dingen die ik toch niet gebruik.
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 03:34:54 #78
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040361
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:33 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Raar... zou toch moeten kunnen. Bellen en zeggen dat je overstapt en dat je het zelf wel regelt ofzo.
En dan uiteraard niks ondernemen.
Dan ben ik ook internet kwijt, en laat ik dat nou niet willen.
#teammaxbet
pi_134040368
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:34 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ik heb gelukkig sinds ik weer vrijgezel ben wel alle extra's en telefoon eruit gegooid, dat scheelt al best veel geld voor dingen die ik toch niet gebruik.
Telefoon kostte hier 3 euro meer bij een internet-bellen-telefoon in 1 abo. Wij hoefden ook geen vaste foon, maar voor 3 euro was het wel handig :')
Forcefield City Bewoner
pi_134040371
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:34 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Dan ben ik ook internet kwijt, en laat ik dat nou niet willen.
Je zal het wel goed uitgezocht hebben ;)
Wel bizar dat je niet alleen een internetabo kan afsluiten zeg...
Forcefield City Bewoner
  zondag 8 december 2013 @ 03:36:05 #81
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040372
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:35 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Telefoon kostte hier 3 euro meer bij een internet-bellen-telefoon in 1 abo. Wij hoefden ook geen vaste foon, maar voor 3 euro was het wel handig :')
Ben toch ofwel niet thuis of aan het slapen als mensen bellen.
#teammaxbet
pi_134040373
Ik gebruik http://www.unblock-us.com/ voor de andere Netflixxen.
If not now, then when.
  zondag 8 december 2013 @ 03:36:57 #83
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040376
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Daar wil ik binnenkort inderdaad eens naar gaan kijken. Een eigen US VPN zou ook niet onhandig zijn.
#teammaxbet
pi_134040377
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:36 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ben toch ofwel niet thuis of aan het slapen als mensen bellen.
De enige met ons vaste nr zijn mijn ouders en m'n vriendin d'r ouders :')
Forcefield City Bewoner
pi_134040384
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:33 schreef Mortaxx het volgende:
Enige wat ik kijk is CC en heel af en toe een reclame met soms wat stukjes film erdoor.
Forcefield City Bewoner
pi_134040390
Nu staat de HDD aan met een achtergrondmuziekje dat niemand hier kan waarderen waarschijnlijk
Forcefield City Bewoner
pi_134040396
Ik betaal 10 p/maand voor tv, 2 jarig abo :') waarom ik dat in hemelsnaam gedaan heb. Ja omdat ik toch al een tv had :')
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 8 december 2013 @ 03:40:08 #88
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134040398
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:36 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Daar wil ik binnenkort inderdaad eens naar gaan kijken. Een eigen US VPN zou ook niet onhandig zijn.
Kan nog veel makkelijker met de Hola plug in voor Firefox en Chrome. Super makkelijk tussen verschillende landen schakelen.
  zondag 8 december 2013 @ 03:40:13 #89
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040399
Ik wil eigenlijk gewoon glasvezel, dan schijn je wel alleen internet te kunnen pakken

¤80 voor 500/500 zou ik lachend betalen iedere maand.
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 03:41:28 #90
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134040404
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:39 schreef roislecxe het volgende:
Nu staat de HDD aan met een achtergrondmuziekje dat niemand hier kan waarderen waarschijnlijk
Welke muziek dan?
  zondag 8 december 2013 @ 03:41:30 #91
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040405
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

[..]

Kan nog veel makkelijker met de Hola plug in voor Firefox en Chrome. Super makkelijk tussen verschillende landen schakelen.
Die had ik laatst al gezien ja. Maar een vaste VPN is voor meer dan alleen Netflix handig ;)
#teammaxbet
pi_134040407
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:40 schreef Mortaxx het volgende:
Ik betaal 10 p/maand voor tv, 2 jarig abo :') waarom ik dat in hemelsnaam gedaan heb. Ja omdat ik toch al een tv had :')
TV is een onderdeel van de huiskamer, soms staan het ding de hele dag aan zonder dat er iemand naar kijkt :')
Forcefield City Bewoner
pi_134040409
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Welke muziek dan?
Nightwish draait op het moment :P
Forcefield City Bewoner
  zondag 8 december 2013 @ 03:42:20 #94
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040412
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:41 schreef roislecxe het volgende:

[..]

TV is een onderdeel van de huiskamer, soms staan het ding de hele dag aan zonder dat er iemand naar kijkt :')
Ik heb m aan de PC gehangen, zet vaak gewoon een live concert op ofzo.
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 03:43:09 #95
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134040413
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:41 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Die had ik laatst al gezien ja. Maar een vaste VPN is voor meer dan alleen Netflix handig ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134040414
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:42 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ik heb m aan de PC gehangen, zet vaak gewoon een live concert op ofzo.
Das wel handig ja, maar kan hier niet, aangezien de PC in de slaapkamer staat...
leek me ook wel leuk, potje pokeren op de tv :P
Forcefield City Bewoner
  zondag 8 december 2013 @ 03:43:50 #97
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040419
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:43 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Das wel handig ja, maar kan hier niet, aangezien de PC in de slaapkamer staat...
leek me ook wel leuk, potje pokeren op de tv :P
Ik was geloof ik 2 dagen vrijgezel en toen heb ik de hele zooi naar de woonkamer gesleept.
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 03:44:18 #98
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134040422
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:43 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ik was geloof ik 2 dagen vrijgezel en toen heb ik de hele zooi naar de woonkamer gesleept.
Hoe lang/kort ben jij vrijgezel
pi_134040424
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:43 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Nice, kzal m'n vriendin es wakker maken, dat ze d'r koffers kan pakken nadat de afwas gedaan is.

Edit: Ah godver nou gaat ikwiltrolletje dit ook weer doorspelen :'(
Forcefield City Bewoner
  zondag 8 december 2013 @ 03:44:44 #100
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040426
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:44 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Hoe lang/kort ben jij vrijgezel
Maand of 2 nu.
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 03:45:28 #101
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134040431
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:44 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Maand of 2 nu.
Ah dat is nog best kort
pi_134040432
HappyCoins vraagt nog maar 500 EUR per bitcoin :o
Jij bent het zonnetje!!!
pi_134040436
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:45 schreef Mortaxx het volgende:
Das 50% bovenop de echte prijs morgenmiddag :P
Forcefield City Bewoner
  zondag 8 december 2013 @ 03:46:45 #104
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040437
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:45 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Ah dat is nog best kort
Klopt, maar het went snel :)
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 03:47:00 #105
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040439
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:45 schreef Mortaxx het volgende:
Inderdaad goedkoop :o
#teammaxbet
pi_134040441
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:46 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Klopt, maar het went snel :)
Ligt eraan hoelang je iets had denk ik.
Forcefield City Bewoner
pi_134040443
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:46 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Das 50% bovenop de echte prijs morgenmiddag :P
Nou ik zei laatst dat ik bij 600 zou bijkopen :') nu maar wachten op de 400, zo duur waren ze ook toen ik hiermee begon
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 8 december 2013 @ 03:48:31 #108
354558 BDIL
pi_134040445
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:47 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Nou ik zei laatst dat ik bij 600 zou bijkopen :') nu maar wachten op de 400, zo duur waren ze ook toen ik hiermee begon
Heb je veel BTC ?
Hala Madrid !
pi_134040447
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2013 03:48 schreef BDIL het volgende:

[..]

Heb je veel BTC ?
Zou er nu bijna 3 kunnen kopen
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 8 december 2013 @ 03:49:32 #110
354558 BDIL
pi_134040449
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:49 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Zou er nu bijna 3 kunnen kopen
Nice :)
Hala Madrid !
pi_134040451
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:47 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Als je de grafiek in wisdom op 3 dagen zet, zie je toch wel enigszins een diepe duik. 400 zou zomaar kunnen, misschien nog wel minder.
Forcefield City Bewoner
pi_134040453
Maandag verdubbelt bitcoin waarschijnlijk naar 500 dollar/btc
pi_134040457
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:50 schreef ABombali het volgende:
Maandag verdubbelt bitcoin waarschijnlijk naar 500 dollar/btc
Ga je uit van 250 dieptepunt dan :P ?
Forcefield City Bewoner
  zondag 8 december 2013 @ 03:53:50 #114
177108 lf2
pi_134040463
btc morgen gehalveerd let maar op
  zondag 8 december 2013 @ 03:54:33 #115
354558 BDIL
pi_134040465
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:53 schreef lf2 het volgende:
Ik denk het niet :P Tenzij de meerderheid zijn geduld en hoop begint te verliezen :P
Hala Madrid !
pi_134040467
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:53 schreef lf2 het volgende:
Kan goed, dan hou ik mn zooi wat langer vast :P
Forcefield City Bewoner
pi_134040468
250 lijkt me wel heel laag. Denk eigenlijk dat we niet veel lager gaan. Nu wel een dalende lijn, maar de extreme uitschieters worden toch weer snel gecorrigeerd. Maarja, dit is puur nattevingerwerk
Jij bent het zonnetje!!!
pi_134040480
Doet iemand ruzzlen hier? :P
Forcefield City Bewoner
  zondag 8 december 2013 @ 03:59:20 #119
177108 lf2
pi_134040485
bitonic durft het niet meer aan :{ ligt eruit
  zondag 8 december 2013 @ 03:59:36 #120
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040486
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:58 schreef roislecxe het volgende:
Doet iemand ruzzlen hier? :P
Moet dat dan?
#teammaxbet
pi_134040492
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:59 schreef lf2 het volgende:
bitonic durft het niet meer aan :{ ligt eruit
Zag het ook al. Die dalende koersen zijn niet goed voor ze
Jij bent het zonnetje!!!
pi_134040496
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:59 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Moet dat dan?
Nee, vroeg het me af :*
Forcefield City Bewoner
pi_134040502
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 04:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Zag het ook al. Die dalende koersen zijn niet goed voor ze
Ze zitten nu misschien met een paar honderd bitcoins die ze te duur hebben gekocht, zou zomaar failliet kunnen gaan als de prijs blijft dalen :(
  zondag 8 december 2013 @ 04:05:03 #124
177108 lf2
pi_134040506
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 04:03 schreef ABombali het volgende:

[..]

Ze zitten nu misschien met een paar honderd bitcoins die ze te duur hebben gekocht, zou zomaar failliet kunnen gaan als de prijs blijft dalen :(
Lijkt me zeer sterk....ze hebben gwn iemand die handelt dagelijks...zodra ze bitcoins inkopen sturen ze het door naar een wallet die verbonden is aan de website..

meer niet.

Ze durven het risico nu niet aan, begrijpelijk...straks handel je en over 1 minuut is het 100 euro per stuk minder waard
pi_134040512
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 04:03 schreef ABombali het volgende:

[..]

Denk het niet, ze gooien gewoon de verkoop uit als het te hard daalt. En ze hebben flink verdiend laatste weken
Jij bent het zonnetje!!!
pi_134040528
Maar ze zitten heel vaak onder de marktprijs? Ik dacht dat ze misschien de bitcoins die ze kopen direct verkopen
pi_134040549
Ga maar eens m'n bed opzoeken. Kooporder voor btc @600 dollar. Hopen op een daling, want stijgt het word ik een beetje sip ;(
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 8 december 2013 @ 04:15:53 #128
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040550
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 04:10 schreef ABombali het volgende:
Maar ze zitten heel vaak onder de marktprijs? Ik dacht dat ze misschien de bitcoins die ze kopen direct verkopen
Ze baseren hun prijs op de exchange waar ze kopen, sommige andere exchanes hebben soms een andere prijs. Het is ook een hele tijd zo geweest dat je op BTC-e kopen kopen en diezelfde BTC op Bitonic gelijk voor ¤30 meer kon verkopen.
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 04:16:33 #129
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040557
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 04:15 schreef Mortaxx het volgende:
Ga maar eens m'n bed opzoeken. Kooporder voor btc @600 dollar. Hopen op een daling, want stijgt het word ik een beetje sip ;(
Trusten :W
Ik zal voor je duimen
#teammaxbet
pi_134040561
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 04:15 schreef Mortaxx het volgende:
Ga maar eens m'n bed opzoeken. KoopBuyorder voor btc @600 804 dollar. Hopen op een daling stijging, want stijgt daalt het word ik een beetje sip ;(
fixed
Forcefield City Bewoner
pi_134040564
If not now, then when.
pi_134040590
Wow, Cryptsy is nu razensnel. Order geplaatst -> trade occured. Super!
If not now, then when.
  zondag 8 december 2013 @ 04:26:57 #133
177108 lf2
pi_134040603
buy order@ ltc 15
buy order@ ltc 8.5

ben benieuwd, slaap ze
pi_134040613
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 04:15 schreef Maxbet het volgende:
direct verkopen

Ze baseren hun prijs op de exchange waar ze kopen, sommige andere exchanes hebben soms een andere prijs. Het is ook een hele tijd zo geweest dat je op BTC-e kopen kopen en diezelfde BTC op Bitonic gelijk voor ¤30 meer kon verkopen.
Dus ze kopen op de goedkoopste exchange, en verkopen op de duurste? Wel slim, en misschien ook wel logisch inderdaad. Ik wist niet dat een hogere inkoopprijs bij bitonic mogelijk was, wel grappig eigenlijk, ik ben nu wel benieuwd hoeveel ze hebben verdiend. Waarschijnlijk miljoenen.

De exchanges verdienen ook bakken met geld, maar die hebben helaas vaak de site nog niet eens op orde.
  zondag 8 december 2013 @ 04:36:21 #135
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040629
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 04:30 schreef ABombali het volgende:

[..]

Dus ze kopen op de goedkoopste exchange, en verkopen op de duurste? Wel slim, en misschien ook wel logisch inderdaad. Ik wist niet dat een hogere inkoopprijs bij bitonic mogelijk was, wel grappig eigenlijk, ik ben nu wel benieuwd hoeveel ze hebben verdiend. Waarschijnlijk miljoenen.

De exchanges verdienen ook bakken met geld, maar die hebben helaas vaak de site nog niet eens op orde.
Niet perse de goedkoopste, volgens mij gebruiken ze nog steeds Bitstamp. BTC-e was nog een hele tijd goedkoper.

Natuurlijk leggen ze er een marge bovenop, er moet ook brood op de plank natuurlijk. En het voordeel van als een van de eerste zoiets opzetten is dat je een extra premium kunt vragen.
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 04:39:39 #136
44521 strawberry
strawberry surprise
pi_134040637
Mogguh :) Nog wat gemist?
  zondag 8 december 2013 @ 04:40:19 #137
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040640
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 04:39 schreef strawberry het volgende:
Mogguh :) Nog wat gemist?
Serieuze praat hier in de Trollbox 2.0 :D
#teammaxbet
pi_134040645
Het was heel eng :'(
Forcefield City Bewoner
  zondag 8 december 2013 @ 04:42:58 #139
44521 strawberry
strawberry surprise
pi_134040649
Hahaha, prijs vrij stabiel gebleven zie ik
  zondag 8 december 2013 @ 04:45:10 #140
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040653
ffkes serie kijken, ik lees met een half oog mee.
#teammaxbet
pi_134040655
190 bitcoin buy wall ltc 0.032 was binnen 2 minuten opeens weg, ging snel :(
pi_134040661
Misschien een domme vraag, ik ben me aan het verdiepen in de cryptocurrency: na een transactie, moet ik dan ook mijn wallet iedere keer updaten op iedere locatie waar ik deze heb?
  zondag 8 december 2013 @ 04:54:41 #143
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040668
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 04:50 schreef Frulmogk het volgende:
Misschien een domme vraag, ik ben me aan het verdiepen in de cryptocurrency: na een transactie, moet ik dan ook mijn wallet iedere keer updaten op iedere locatie waar ik deze heb?
Nee, als je een backup terug zet haalt die de info uit de blockchain.

Er is alleen één uitzondering. Change adressen, maar daarvoor ben ik even het goede artikel aan het zoeken. brb

Edit: hier is het artikel over change: https://en.bitcoin.it/wiki/Change

In feite komt het er op neer dat bij iedere betaling je wallet een nieuw adres neemt voor je change.
De meeste wallets maken 100 adressen aan, als je daar doorheen bent worden er nieuwe gemaakt, en die staan dus niet in je backup.

Dus als je veel transacties doet is het aan te raden om je backups regelmatig bij te werken.
#teammaxbet
pi_134040684
Ah duidelijk, dank je wel!

Ik ga even daar verder in de wiki rondsnuffelen
  zondag 8 december 2013 @ 05:04:40 #145
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040689
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 05:03 schreef Frulmogk het volgende:
Ah duidelijk, dank je wel!

Ik ga even daar verder in de wiki rondsnuffelen
Oh wacht, ik heb je vraag volgens mij verkeerd gelezen. Had je het over wallets die gewoon in gebruik zijn of backups?
#teammaxbet
pi_134040699
Ik kom inderdaad niet helemaal uit met die wiki-pagina betreft mijn vraag haha

Kijk, ik heb een wallet waar ik 0,1btc in heb. Ik wil daar voor de test 0,0011btc naar cryptsy overmaken om te kunnen traden.
De backup inclusief wachtwoord van mijn offline BTC-wallet heb ik in mijn Google Drive EN op mijn harde schijf staan.
De transactie van 0,0011btc heb ik nog niet gebackupt.

"Weet" mijn wallet de volgende keer als ik op een andere pc ben dan dat deze transactie voldaan is?

Ofja ik snap het wel, maar wat betekent die backup nu straks?
Kan ik die backup importeren? Die optie zie ik namelijk niet staan in de wallet
  zondag 8 december 2013 @ 05:16:48 #147
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040710
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 05:09 schreef Frulmogk het volgende:
Ik kom inderdaad niet helemaal uit met die wiki-pagina betreft mijn vraag haha

Kijk, ik heb een wallet waar ik 0,1btc in heb. Ik wil daar voor de test 0,0011btc naar cryptsy overmaken om te kunnen traden.
De backup inclusief wachtwoord van mijn offline BTC-wallet heb ik in mijn Google Drive EN op mijn harde schijf staan.
De transactie van 0,0011btc heb ik nog niet gebackupt.

"Weet" mijn wallet de volgende keer als ik op een andere pc ben dan dat deze transactie voldaan is?

Ofja ik snap het wel, maar wat betekent die backup nu straks?
Kan ik die backup importeren? Die optie zie ik namelijk niet staan in de wallet
Ja, je wallet weet gewoon welke transacties er zijn geweest op dat adres.

In feite staan in je wallet geen Bitcoins. Het netwerk slaat alle transacties ooit op in de blockchain, met het adres waar het naartoe ging en waar het vanaf kwam. Op het moment dat jij je wallet importeert gaat het programma kijken in de blockchain welke transacties er bij dat adres horen.

Dus dan krijg je iets van
A -> B 1BTC
T -> B 13BTC
B -> G 2BTC

Conclusie: B kan nu 12BTC uitgeven.

Die backup kun je inderdaad gewoon importeren. Dus zeg dat je PC kapot gaat of je raakt op een andere manier je wallet kwijt, dan kun je de backup gewoon terug zetten en dan gaat het programma opnieuw zoeken naar je transacties in het netwerk. Het belangrijke deel in die backup is de private key, zonder die private key kun je niks uitgeven.

Meer leesvoer:
https://en.bitcoin.it/wiki/Transaction
https://en.bitcoin.it/wiki/Address
https://en.bitcoin.it/wiki/Blockchain
#teammaxbet
pi_134040712
_O_
  zondag 8 december 2013 @ 05:22:16 #149
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040718
Godver, nu is er alweer niveau in de SC -O-

Ik heb het hele verhaal even hierheen gepost: BIT / Beginnersvragen over bitcoin en dergelijken

Is wat geschikter dan een Trollbox 2.0 topic ;)
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 05:36:17 #150
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_134040724
Even kijken..
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_134040726
net terug van stappen, tering dronken, ziek lage LTC koers.. 8)7
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  zondag 8 december 2013 @ 05:38:48 #152
236839 TimKuik
pi_134040728
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 05:38 schreef dreamerbulk het volgende:
Nog steeds een buy op 19$
pi_134040730
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2013 05:38 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Nog steeds een buy op 19$
baas
  zondag 8 december 2013 @ 05:39:54 #154
236839 TimKuik
pi_134040732
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 05:39 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

baas
Ik ram ook nog even een biertje open ;)
pi_134040733
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2013 05:39 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ik ram ook nog even een biertje open ;)
proost!

ik ook, straalbezopen
  zondag 8 december 2013 @ 05:43:18 #156
236839 TimKuik
pi_134040737
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 05:40 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

proost!

ik ook, straalbezopen
Goeie shit, wat zijn je investments?
pi_134040738
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2013 05:43 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Goeie shit, wat zijn je investments?
ik had ingekocht op ltc, rond de 29, naderhand gezien kon het veel lager ;(

maarja fuck it .. hoop op een herstel dinsdag ofzo
  zondag 8 december 2013 @ 05:50:28 #158
236839 TimKuik
pi_134040743
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 05:46 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

ik had ingekocht op ltc, rond de 29, naderhand gezien kon het veel lager ;(

maarja fuck it .. hoop op een herstel dinsdag ofzo
Sell gedaan op 22.9, hoop veel lager in te kopen :@
pi_134040745
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2013 05:50 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Sell gedaan op 22.9, hoop veel lager in te kopen :@
ik hoop voor je dat het lukt, voor mezelf hoop ik niet dat het lukt :D
pi_134040765
Mtgox net 20 dollar goedkoper dan btc-e, even wat verkocht(op btce) om zo terug te kopen:p
pi_134040811
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 05:38 schreef dreamerbulk het volgende:
Je was toch niet op mijn Hockey feestje hé?
  zondag 8 december 2013 @ 06:59:14 #162
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_134040831
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 03:29 schreef lf2 het volgende:
We cirkelen net gieren boven een stervende
wijze woorden
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_134040855
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 06:46 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Je was toch niet op mijn Hockey feestje hé?
_O-
  zondag 8 december 2013 @ 07:23:23 #164
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040863
Voor de traders onder ons misschien interessant: http://imgur.com/4Biodqr
#teammaxbet
pi_134040866
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 07:23 schreef Maxbet het volgende:
Voor de traders onder ons misschien interessant: http://imgur.com/4Biodqr
Thanks, dit is eigenlijk best nuttig :)
  zondag 8 december 2013 @ 07:27:12 #166
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_134040869
cool. Ik heb er eigenlijk wel vetrouwen in,

Ik heb nog helemaal niets om coins te kopen, ook nie een wallet nie.

Hoe snel kan ik coins in mijn bezit krijgen/kopen? wat is de snelste manier?
  zondag 8 december 2013 @ 07:30:35 #167
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040872
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 07:27 schreef One_conundrum het volgende:
cool. Ik heb er eigenlijk wel vetrouwen in,

Ik heb nog helemaal niets om coins te kopen, ook nie een wallet nie.

Hoe snel kan ik coins in mijn bezit krijgen/kopen? wat is de snelste manier?
Bitonic.nl prijs is wel hoger, maar je kunt met iDEAL betalen en de coins meteen hebben.

Voor beginners is de Multibit wallet aan te raden, daarmee hoef je niet eerst de hele blockchain te downloaden.

En lees je alsjeblieft een beetje in over het veilig houden van je wallet.
#teammaxbet
pi_134040874
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 07:30 schreef Maxbet het volgende:

[..]

En lees je alsjeblieft een beetje in over het veilig houden van je wallet.
:Y
  zondag 8 december 2013 @ 07:32:51 #169
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_134040877
dankje Zeta.

Bitonic heeft wel een behoorlijke spread zeg.
  zondag 8 december 2013 @ 07:35:08 #170
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040883
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 07:32 schreef One_conundrum het volgende:
dankje Zeta.

Bitonic heeft wel een behoorlijke spread zeg.
Bitonic is dan ook geen echte exchange, maar meer een service tussen de exchange en iDEAL.
Ze lopen een bepaald risico, en nemen daar een hogere marge voor. Je kunt ook zelf op een exchange kopen, maar dan zit je met internationale overboekingen, fee's en minimum bedragen.

Goedkoper als je voor 2k + wil inkopen, anders is het gewoon makkelijker en niet eens zo veel duurder na alle fee's
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 07:37:12 #171
320603 Maxbet
Liberté toujours
  zondag 8 december 2013 @ 07:38:17 #172
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_134040889
is zo'n internationale overboeking niet makkelijk als je het met een credit card doet?
  zondag 8 december 2013 @ 07:41:24 #173
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040892
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 07:38 schreef One_conundrum het volgende:
is zo'n internationale overboeking niet makkelijk als je het met een credit card doet?
Nee, credit card betalingen zijn omkeerbaar. Je gaat niet snel iemand vinden die omkeerbare betalingen aanneemt voor Bitcoins, aangezien die absoluut niet omkeerbaar zijn.

Voor de meeste exchanges heb je een SEPA betaling nodig. Kijk ook even goed na wat de fee's zijn, sommige exchanges hebben er een handje van om die best hoog te hebben staan.

Edit: Dit is van BTC-e

quote:
SEPA - the minimum deposit amount is 2000 ¤, (min fee 15¤).
Zie hier: https://hdbtce.kayako.com(...)ethods-usd--eur--rur
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 07:42:39 #174
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_134040895
ah wist niet dat cc omkeerbaar was
  zondag 8 december 2013 @ 07:43:13 #175
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040897
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 07:42 schreef One_conundrum het volgende:
ah wist niet dat cc omkeerbaar was
Zie de link in mijn edit boven je.
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 07:45:54 #176
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_134040899
klote :P

Ik heb nog wat geld op moneybookers dat best in Bitcoins omgezet mag worden
  zondag 8 december 2013 @ 07:53:29 #177
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_134040911
Vannacht is ie dus gewoon onder de 650 usd gekomen. Ik sliep ;(
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 8 december 2013 @ 08:02:25 #178
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134040930
Prima de nacht door gekomen. Geen excessen.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zondag 8 december 2013 @ 08:27:12 #179
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134040984
Worldcoin gaat lekker.

:W :D
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_134040991
https://www.bitstamp.net/market/order_book/
Als je naar de order book kijkt, dan zou je denken dat de prijs gaat dalen.
  zondag 8 december 2013 @ 08:30:32 #181
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134040993
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 08:27 schreef SosuaCafe het volgende:
Worldcoin gaat lekker.

:W :D
:o inderdaad. Zijn er ook berichten die de stijging verklaren?
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 08:34:41 #182
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_134041001
https://bitonic.nl/sell

der is ook iemand aan et kopen. Zonet nog 130 op voorraad.
  zondag 8 december 2013 @ 08:52:33 #183
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134041053
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 08:30 schreef Maxbet het volgende:

[..]

:o inderdaad. Zijn er ook berichten die de stijging verklaren?
Toevoeging op btc38 vandaag.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=360682.0;all
  zondag 8 december 2013 @ 08:59:04 #184
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134041074
quote:
99s.gif Op zondag 8 december 2013 08:52 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Toevoeging op btc38 vandaag.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=360682.0;all
Helemaal vergeten. Dat wist ik inderdaad.
#teammaxbet
pi_134041095
Door te traden op 1.3864 bitcoin gekomen nu. Weet alleen niet of ik daar blij mee ben met de huidige stand van zaken :')
pi_134041099
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 09:03 schreef Wijnbo het volgende:
Door te traden op 1.3864 bitcoin gekomen nu. Weet alleen niet of ik daar blij mee ben met de huidige stand van zaken :')
Met hoeveel ben je begonnen?
pi_134041100
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 09:05 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Met hoeveel ben je begonnen?
1. (@800 euro :') )

Maar goed, ik heb nu al meer coins dan voor iedere Nederlander ooit beschikbaar zullen zijn. Dat klinkt wel lekker. Verkopen voor fiat zou ik nooit doen behalve goedkoper terug te kopen. Ik geloof wel in het concept, en het zou wel lekker zijn als het volgende inderdaad gaat gebeuren :

Q2 2014 1800 USD
Q4 2014 2700 USD
Q2 2015 5300 USD
Q4 2015 8900 USD
Q2 2016 13400 USD

Etc :D

Dips zullen er sowieso nog een hele tijd zijn, tot het grootste deel van de lucky few die honderden coins gemined hebben in de 2009 tijd de boel wat ze willen wisselen gewisseld hebben voor cash. Groot deel heeft dat overigens in april al gedaan vermoed ik.
pi_134041120
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 09:06 schreef Wijnbo het volgende:

[..]

1. (@800 euro :') )
_O_ netjes dan!
pi_134041279
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 09:11 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

_O_ netjes dan!
Had gisterenavond zelfs even 1.49. Verkocht voor USD @ 710, order ingelegd voor de nacht @ 570 mocht er een *plop* momentje komen. Die kwam niet, vanochtend weer moeten terug kopen op 750 waar het nu al al een tijdje tegen aan zit te boksen...

edit : hoi 771 :D
pi_134041506
Net nog even snel 500 Worldcoins gekocht @ 0.00096200 BTC
Misschien iets te impulsief....
pi_134041539
800 komt *O*
  zondag 8 december 2013 @ 10:11:37 #192
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134041546
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 10:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
800 komt *O*
wallet nog gefixt?
pi_134041559
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 10:05 schreef sphinxproject het volgende:
Net nog even snel 500 Worldcoins gekocht @ 0.00096200 BTC
Misschien iets te impulsief....
gaat idd wel lekker omhoog.
pi_134041591
Gaat nog wel verder zakken denk ik, gaat niet boven 830 komen.
  zondag 8 december 2013 @ 10:16:24 #195
177108 lf2
pi_134041593
B
pi_134041604
Jippie
  zondag 8 december 2013 @ 10:20:34 #197
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134041638
Was er trouwens niet iemand hier die een tijdje terug een achterlijk aantal WorldCoins had gekocht?
#teammaxbet
pi_134041643
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 10:20 schreef Maxbet het volgende:
Was er trouwens niet iemand hier die een tijdje terug een achterlijk aantal WorldCoins had gekocht?
wat is 8erlijk?
  zondag 8 december 2013 @ 10:25:24 #199
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134041689
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 10:21 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

wat is 8erlijk?
10.000 ofzo dacht ik te herinneren.
#teammaxbet
pi_134041696
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 10:25 schreef Maxbet het volgende:

[..]

10.000 ofzo dacht ik te herinneren.
nice
  zondag 8 december 2013 @ 10:31:40 #201
11102 knep
Mountainfreak
pi_134041746
Zo weer wat tijd na een drukke zaterdag, ik ga mijn BTC maar eens in fiat omzetten denk ik ;p
pi_134041788
blijf ook nog ff in fiat.
pi_134041829
Ben benieuwd hoe ver die stijging doorzet.
  zondag 8 december 2013 @ 10:41:36 #204
11102 knep
Mountainfreak
pi_134041865
Daling is zojuist ingezet, ik heb verkocht :+.
Nu nog een tactische buy order plaatsen en dan kan ik wat nuttigs gaan doen ;).
pi_134041868
Nice! Alles mooi omhoog en beide orders ingewilligd.
Forcefield City Bewoner
pi_134041878
bamm
pi_134041918
Down down :P
  zondag 8 december 2013 @ 10:45:19 #208
11102 knep
Mountainfreak
pi_134041925
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 10:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Down down :P
pi_134041928
hoe komt het dat die buy orders ineens wegvallen op die chart?
pi_134041938
Denk dat er vannacht weinig uitgezette buyorders ingewilligd zijn :P
Forcefield City Bewoner
pi_134041941
Worldcoin-> Koers to the moon :D

(zit je dan met BTC-e waar ik nu niet meer van WDC mee kan kopen)
pi_134041949
WDC :')
  zondag 8 december 2013 @ 10:48:19 #213
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134041962
Er zit weer leven in de Trollbox 2.0 *O*
Was rustig hier.
#teammaxbet
pi_134041968
Ik heb Bitcoins gekocht via Bitonic maar heb beetje genoeg van de hoge transactie fees die ze gebruiken. Ik heb ook nu net een BTC-E account aangemaakt, kan ik mn bitcoins nu overzetten naar dat account om daar buy en sell orders op te zetten? En als ik ze dan sell krijg ik dan gewoon een positie in dollars op die website?
  zondag 8 december 2013 @ 10:52:00 #215
353115 strbo
1Pa6Sas8WfyjGuiMZvKxsE6R2bQBB1
pi_134042008
Mijn buy order vannacht $2.31 te laag gezet :|W
pi_134042014
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 10:47 schreef Scorpie het volgende:
jij gelooft er niet in?
pi_134042016
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 10:52 schreef strbo het volgende:
Mijn buy order vannacht $2.31 te laag gezet :|W
ppc?
  zondag 8 december 2013 @ 10:53:13 #218
353115 strbo
pi_134042028
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 10:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

ppc?
Nee, 662.791 @ BTC :')
pi_134042030
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 10:48 schreef Bo.S het volgende:
Ik heb Bitcoins gekocht via Bitonic maar heb beetje genoeg van de hoge transactie fees die ze gebruiken. Ik heb ook nu net een BTC-E account aangemaakt, kan ik mn bitcoins nu overzetten naar dat account om daar buy en sell orders op te zetten? En als ik ze dan sell krijg ik dan gewoon een positie in dollars op die website?
Neger wat. Waar heb je je BTC gestald dan?
pi_134042036
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 10:52 schreef peterselieplukkker het volgende:

[..]

jij gelooft er niet in?
Klinkt als de zoveelste scamcoin.
pi_134042037
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 10:53 schreef strbo het volgende:

[..]

Nee, 662.791 @ BTC :')
ow las verkeerd
pi_134042039
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 10:48 schreef Maxbet het volgende:
Er zit weer leven in de Trollbox 2.0 *O*
Was rustig hier.
Zo, wil net zeggen. Mis ik nou maar 1 pagina? Meestal is dat anderhalf topic met reacties na een paar uurtjes slapen :P
Forcefield City Bewoner
  zondag 8 december 2013 @ 10:55:18 #223
353115 strbo
pi_134042057
Dus, verwachtingen voor vandaag? Iedereen in fiat, of inmiddels al ingestapt op BTC/LTC/Alles behalve PPC ?
  zondag 8 december 2013 @ 10:55:35 #224
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134042064
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 10:48 schreef Bo.S het volgende:
Psies
#teammaxbet
pi_134042074
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 10:55 schreef strbo het volgende:
Dus, verwachtingen voor vandaag? Iedereen in fiat, of inmiddels al ingestapt op BTC/LTC/Alles behalve PPC ?
hoop vandaag op een lager punt in te stappen.
pi_134042102
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 07:53 schreef richolio het volgende:
Vannacht is ie dus gewoon onder de 650 usd gekomen. Ik sliep ;(
Ik had een buy op 652 staan. Waarom is die niet uitgevoerd? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_134042103
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 10:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Neger wat. Waar heb je je BTC gestald dan?
Gewoon op mn Bitcoin Client op mn PC?:d

quote:
14s.gif Op zondag 8 december 2013 10:55 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Psies
TY!
pi_134042125
Net overigens de rest ook verkocht op 766 en een buy order geplaatst voor 673.

Als die verkoopt dan ga ik van 0,09962 naar 0,11 BTC. Het is niet veel, maar het is wel meer :9
pi_134042165
je krijgt er schik in ;)
pi_134042194
Mooi nog op 626 verkocht :P
pi_134042195
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:14 schreef ulq het volgende:
Gekocht @682

Sell order @790 ( :') )

Weltrusten ;)
Winstgevende nachtjes dit :7 _O_
pi_134042204
Buy op 548 gezet :P
pi_134042224
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2013 11:03 schreef snoek1 het volgende:
je krijgt er schik in ;)
Ja eigenlijk wel. Vorige week ofzo begonnen met 0,05 en een beetje heen en weer verkocht en gekocht gewoon om te kijken hoe dat allemaal werkte.
Vervolgens wat willekeurige orders aangemaakt zodat ik ook weet hoe dat gaat.

Verder alleen maar gekeken dat ik wil verkopen op winst in geld zegmaar.
Nu sinds gisteren dan omdat ik zag dattie laag stond 0,05 bijgekocht.

Door de verschillende transactiefees en minimale verliezen had ik dus 0,09952 BTC's.
Als mijn buy order nog gehaald wordt vandaag dan heb ik er precies 0,11. Toch mooi een tientje winst ofzo :)

Ik snap alleen niet zo goed waarom mijn sell order op 652 niet uitgevoerd is vannacht? Kan iemand dat misschien toelichten? Hij is daar wel onder gedoken volgens mij :?
pi_134042238
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2013 11:06 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ja eigenlijk wel. Vorige week ofzo begonnen met 0,05 en een beetje heen en weer verkocht en gekocht gewoon om te kijken hoe dat allemaal werkte.

Door de verschillende transactiefees en minimale verliezen had ik dus 0,09952 BTC's.
Als mijn buy order nog gehaald wordt vandaag dan heb ik er precies 0,11. Toch mooi een tientje winst ofzo :)

Ik snap alleen niet zo goed waarom mijn sell order op 652 niet uitgevoerd is vannacht? Kan iemand dat misschien toelichten? Hij is daar wel onder gedoken volgens mij :?
Als de koers daar onder gedoken is het kan het niet anders dan dat ie uitgevoerd is.
pi_134042247
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 11:07 schreef ulq het volgende:

[..]

Als de koers daar onder gedoken is het kan het niet anders dan dat ie uitgevoerd is.
Niet dus. En chuck hier heeft verkocht op 626 zegt ie. :?
pi_134042249
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2013 11:06 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik zie sowieso niet dat hij onder de 660 is gekomen maar als hij dat wel is kunnen er ook zoveel orders zijn geweest net iets hoger als de jouwne die kochten waardoor de prijs meteen weer omhoogschot.
pi_134042255
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2013 11:08 schreef Geralt het volgende:

[..]

Niet dus. En chuck hier heeft verkocht op 626 zegt ie. :?
Euro
pi_134042268
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 11:08 schreef QuadrupleU het volgende:

[..]

Ik zie sowieso niet dat hij onder de 660 is gekomen maar als hij dat wel is kunnen er ook zoveel orders zijn geweest net iets hoger als de jouwne die kochten waardoor de prijs meteen weer omhoogschot.
Ow okay. Ik zie nu ook dat ie voordat ik naar bed ging eronder zat net en niet daarna. Daarna is ie alleen omhoog gegaan :)
  zondag 8 december 2013 @ 11:10:05 #239
353115 strbo
pi_134042275
Ja, iedereen even opletten. Niet iedereen handelt in dezelfde (fiat) valuta, en er worden verschillende exchanges gebruikt. Kan voor verwarring zorgen :P
pi_134042278
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 11:08 schreef QuadrupleU het volgende:

[..]

Euro
Met zo een klein beetje als ik mee speel, heeft die USD dan toegevoegde waarde tov de EUR? Voor mij dan? Of maakt dat weinig uit eigenlijk? :@
  zondag 8 december 2013 @ 11:12:05 #241
353115 strbo
pi_134042304
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2013 11:10 schreef Geralt het volgende:

[..]

Met zo een klein beetje als ik mee speel, heeft die USD dan toegevoegde waarde tov de EUR? Voor mij dan? Of maakt dat weinig uit eigenlijk? :@
Nee, waarschijnlijk niet. Maar het heeft ook geen nadelen, en het lijkt me wel zo makkelijk i.v.m. communicatie in dit topic of eigenlijk communicatie over de Bitcoin prijs sowieso.
pi_134042317
Mensen moeten even erbij vermelden of ze in EURO of in DOLLARS handelen. Voorkomt problemen.
pi_134042332
Jeah weer naar beneden. Hop hop.

Goed weekend opzich, behalve dat ik voor een groot deel vast zit in nmc, maar ik had 30 dollar vrij om te kunnen daytraden. Dit weekend van 30 naar 39. Dat is opzich best netjes toch.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_134042349
Zo, even wat slaap ingehaald. 11 uur achter elkaar gepit, ik kan er weer ff tegenaan 8-)
  zondag 8 december 2013 @ 11:14:19 #245
177108 lf2
pi_134042352
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2013 11:12 schreef Scorpie het volgende:
Mensen moeten even erbij vermelden of ze in EURO of in DOLLARS handelen. Voorkomt problemen.
Iedereen praat in dollars heb ik altijd begrepen.

Duik omlaag vandaag ?
pi_134042359
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2013 11:12 schreef Scorpie het volgende:
Ja ik nu dus in dollars omdat dat gisteren gezegd werd. Maar of het voor een 0,1 BTC accountje wat uitmaakt waar je in handelt is dus de vraag. Dan moet ik ook nog de koers van de dollar/euro in de gaten houden? :?

Aan de andere kant, ik wil gewoon langzaamaan meer BTC's kopen en niet meer bijstorten zegmaar en dan maakt het vrij weinig uit denk ik of dat in USD of EUR gaat toch? :)
pi_134042367
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 11:14 schreef lf2 het volgende:

[..]

Iedereen praat in dollars heb ik altijd begrepen.

Duik omlaag vandaag ?
laten we het hopen. nog ff instappen voordat de week weer begint.
pi_134042369
ja going down vandaag en idd in dollars praten is makkelijker
  zondag 8 december 2013 @ 11:16:02 #249
177108 lf2
pi_134042380
Gisteren vrij stabiel
pi_134042382
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2013 11:15 schreef snoek1 het volgende:
OK :)
pi_134042417
TRC _O_

weet niet welke mongool een pumpje heeft gedaan, maar dank je wel! _O-
  zondag 8 december 2013 @ 11:19:30 #252
177108 lf2
pi_134042435
And now we wait
pi_134042480
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2013 11:15 schreef snoek1 het volgende:
Praten in euro's is makelijker
pi_134042493
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 11:19 schreef lf2 het volgende:
And now we wait
Crash bedoel je :P
  zondag 8 december 2013 @ 11:23:01 #255
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_134042499
quote:
5s.gif Op zondag 8 december 2013 10:58 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik had een buy op 652 staan. Waarom is die niet uitgevoerd? :@
Mijn alert app stond toch op 660, dus misschien is ie net daarboven gekomen :N
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_134042504
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2013 11:14 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ja ik nu dus in dollars omdat dat gisteren gezegd werd. Maar of het voor een 0,1 BTC accountje wat uitmaakt waar je in handelt is dus de vraag. Dan moet ik ook nog de koers van de dollar/euro in de gaten houden? :?

Aan de andere kant, ik wil gewoon langzaamaan meer BTC's kopen en niet meer bijstorten zegmaar en dan maakt het vrij weinig uit denk ik of dat in USD of EUR gaat toch? :)
Klopt, maar met grote volumes ga je wel sneller naar USD toe.
pi_134042507
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2013 11:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Praten in euro's is makelijker
Op het forum handelt 95% in dollars, lijkt me dat dat de standaardwaarde moet zijn.
Forcefield City Bewoner
  zondag 8 december 2013 @ 11:23:46 #258
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134042515
Dollars is inderdaad makkelijker. Zeker in het begin waren er eigenlijk alleen exchanges die in Dollar deden. Dus het is ( in ieder geval bij mij) een beetje gewenning om alles in Dollar te doen. Als iemand me vraagt hoeveel mijn BTC waard zijn moet ik altijd even omrekenen naar Euro ook, of ik zeg het gewoon in Dollar.

Valt me op dat het vooral 'nieuwelingen' zijn van de afgelopen maand ofzo die in Euro praten. Zal wel te maken hebben met dat in Euro traden tegenwoordig bijna net zo makkelijk is.

Maar inderdaad, als je dan toch alles in Euro telt, zeg het er dan even bij ^O^
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 11:26:12 #259
177108 lf2
pi_134042556
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 11:23 schreef Maxbet het volgende:
Dollars is inderdaad makkelijker. Zeker in het begin waren er eigenlijk alleen exchanges die in Dollar deden. Dus het is ( in ieder geval bij mij) een beetje gewenning om alles in Dollar te doen. Als iemand me vraagt hoeveel mijn BTC waard zijn moet ik altijd even omrekenen naar Euro ook, of ik zeg het gewoon in Dollar.

Valt me op dat het vooral 'nieuwelingen' zijn van de afgelopen maand ofzo die in Euro praten. Zal wel te maken hebben met dat in Euro traden tegenwoordig bijna net zo makkelijk is.

Maar inderdaad, als je dan toch alles in Euro telt, zeg het er dan even bij ^O^
Is logischer om in dollars te praten want niet alle coins hebben euro's. Niet alle exchanges hebben euro's.

Wie zich daar niet aan houdt moet opdonderen uit het topic, begrepen ?! :')
pi_134042560
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 11:26 schreef lf2 het volgende:

[..]

Is logischer om in dollars te praten want niet alle coins hebben euro's. Niet alle exchanges hebben euro's.

:')
pi_134042564
zeg ik het goed dat met bitcoin handelen een hoger rendement geeft dan litecoin? (mits je het goed doet) ik bedoel dat bitcoin meer heen en weer gaat met grote stappen,
  zondag 8 december 2013 @ 11:27:18 #262
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134042570
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 11:26 schreef lf2 het volgende:

[..]

Doe eens lief tegen onze newbs
#teammaxbet
pi_134042591
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 11:27 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Doe eens lief tegen onze newbs
Ik pas me gewoon aan aan de gevestigde orde :7
  zondag 8 december 2013 @ 11:30:13 #264
353115 strbo
pi_134042604
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2013 11:26 schreef snoek1 het volgende:
zeg ik het goed dat met bitcoin handelen een hoger rendement geeft dan litecoin? (mits je het goed doet) ik bedoel dat bitcoin meer heen en weer gaat met grote stappen,
Afgelopen twaalf uur verschil high low BTC: 20%, LTC: 31%.
  zondag 8 december 2013 @ 11:30:39 #265
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_134042616
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 10:47 schreef Scorpie het volgende:
wdc ftw. Op naar de $1.50!
pi_134042639
Overigens ga ik zodra deze buy order verkocht is wat verkopen/kopen/verkopen/etc met kleinere verschillen denk ik. Dan is de winst in BTC ook telkens kleiner, maar kan ik er waarschijnlijk wel veel meer per dag doen en daardoor onder de streep meer winst maken lijkt me.

Ik vind het alleen nog lastig om een buy order te plaatsen, want ik heb dan 0BTCs in mn account en een x bedrag aan dollars en dan moet ik zelf kijken welk aantal BTCs ik wil kopen wat dus x + een heel klein beetje is en daar een bedrag in dollars voor verzinnen wat dicht in de buurt ligt van wat ik heb.

Dat moet toch makkelijker kunnen denk ik.

Nog maar eens een beetje oefenen :)
pi_134042648
Zakken kreng :(
pi_134042651
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 11:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ja :(!
pi_134042654
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 11:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Forcefield City Bewoner
pi_134042655
op hoeveel minuten zetten jullie de grafiek bij Bitcoinwisdom? 3min of 5?
pi_134042656
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2013 11:32 schreef Geralt het volgende:
Overigens ga ik zodra deze buy order verkocht is wat verkopen/kopen/verkopen/etc met kleinere verschillen denk ik. Dan is de winst in BTC ook telkens kleiner, maar kan ik er waarschijnlijk wel veel meer per dag doen en daardoor onder de streep meer winst maken lijkt me.

Ik vind het alleen nog lastig om een buy order te plaatsen, want ik heb dan 0BTCs in mn account en een x bedrag aan dollars en dan moet ik zelf kijken welk aantal BTCs ik wil kopen wat dus x + een heel klein beetje is en daar een bedrag in dollars voor verzinnen wat dicht in de buurt ligt van wat ik heb.

Dat moet toch makkelijker kunnen denk ik.

Nog maar eens een beetje oefenen :)
oefening baart kunst en je krijgt er ervaring in ;)
  zondag 8 december 2013 @ 11:33:54 #272
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134042668
omg zeta is gestegen, ik denk een pump. ff snel proberen te verkopen
pi_134042687
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 11:33 schreef NeeOfTochJA het volgende:
op hoeveel minuten zetten jullie de grafiek bij Bitcoinwisdom? 3min of 5?
Ligt eraan, meestal 1.
Forcefield City Bewoner
pi_134042691
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2013 11:33 schreef snoek1 het volgende:

[..]

oefening baart kunst en je krijgt er ervaring in ;)
Zodra hij de 673 aantikt dan heb ik mijn eerste "serieuze" winst van 0,11 - 0,09952 = 0.01048 BTC te pakken :)

Met de huidige koers toch zo een 8,14 dollar. Makkelijk geteld zegmaar 2 euro :') 8-) _O_ :P
pi_134042710
Ik neem aan dat jullie niet telkens alles verkopen wel? Ik doe dat nu wel omdat ik zo weinig heb en om dan mijn winst te maximaliseren :7
pi_134042723
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2013 11:37 schreef Geralt het volgende:
Ik neem aan dat jullie niet telkens alles verkopen wel? Ik doe dat nu wel omdat ik zo weinig heb en om dan mijn winst te maximaliseren :7
speel nu met 3,5 btc
pi_134042736
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 11:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

speel nu met 3,5 btc
:9
  zondag 8 december 2013 @ 11:45:38 #278
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134042836
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 11:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
omg zeta is gestegen, ik denk een pump. ff snel proberen te verkopen
Zat je daar al lang in?
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 11:47:23 #279
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134042867
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 11:45 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Zat je daar al lang in?
2013-12-01 07:59:33 Buy ZET/BTC 0.000033 BTC 1,010.000000 ZET 0.0332 BTC

Vlak daarna was het geen kont meer waard, volgens mij liep ik echt recht in een bulltrap

Hij gaat nu ook weer hard omlaag ik moet mijn order aanpassen en toch een beetje verlies nemen want nu heb ik er nog 825
  zondag 8 december 2013 @ 11:48:16 #280
177108 lf2
pi_134042881
Het staat stil
  zondag 8 december 2013 @ 11:48:22 #281
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134042883
-

[ Bericht 100% gewijzigd door ikwiltrolletje op 08-12-2013 11:51:12 ]
pi_134042886
lagg
pi_134042901
BitcoinWisdom is temporary down
Domain is not bitcoinwisdom.com
Network issue
  zondag 8 december 2013 @ 11:51:36 #284
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134042929
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 11:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
-
Oh, je hebt het weggehaald
#teammaxbet
  zondag 8 december 2013 @ 11:55:54 #285
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134043006
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 11:51 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Oh, je hebt het weggehaald
Ja want ik ben er eindelijk vanaf *O* !! Nu die ellendige bbqcoins nog

Kijk. Dat is een bulltrap (pump) toch? Hier liep ik vorige week met open ogen in en toevallig nu er uit kunnen stappen. Werd wakker, meteen naar de computer gerend en toen zag ik dat :7
pi_134043022
Komt er nog een fokcoin met beurs :P met zn allen flink pumpen em chashen :P
  zondag 8 december 2013 @ 11:58:06 #287
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134043044
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 11:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Komt er nog een fokcoin met beurs :P met zn allen flink pumpen em chashen :P
Moet je bij MaGNeT wezen, die is met een eigen coin bezig geweest.
#teammaxbet
pi_134043083
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 11:58 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Moet je bij MaGNeT wezen, die is met een eigen coin bezig geweest.
Meerjaren project...
Ben al 3x opnieuw begonnen aan de graphics :P
pi_134043101
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 11:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:

Ja want ik ben er eindelijk vanaf *O* !! Nu die ellendige bbqcoins nog

Kijk. Dat is een bulltrap (pump) toch? Hier liep ik vorige week met open ogen in en toevallig nu er uit kunnen stappen. Werd wakker, meteen naar de computer gerend en toen zag ik dat :7
Dus jouw weekend valt weer een beetje mee?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2013 12:02:13 ]
  zondag 8 december 2013 @ 12:02:05 #290
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134043109
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 12:00 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Meerjaren project...
Ben al 3x opnieuw begonnen aan de graphics :P
Ben daar nog steeds wel benieuwd naar. Is het idee dan ook om een echt vernieuwende coin te maken of zou het een Litecoin clone met kleine veranderingen worden?
#teammaxbet
pi_134043202
Een stijging :r
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 8 december 2013 @ 12:07:56 #292
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134043245
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2013 12:01 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Dus jouw weekend valt weer een beetje mee?
Een beetje :Y baal alleen nog van die bbqcoins die ik heb (100), was ook een bulltrap.

Oke wil iedereen de glazen bol even pakken? Wat zal ik doen nu ik van Zeta af ben. BTC kopen, LTC kopen of WDC kopen. 8-)

Ok grapje, ik ga even lezen wat wdc precies is
  zondag 8 december 2013 @ 12:09:34 #293
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_134043285
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 12:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Een beetje :Y baal alleen nog van die bbqcoins die ik heb (100), was ook een bulltrap.

Oke wil iedereen de glazen bol even pakken? Wat zal ik doen nu ik van Zeta af ben. BTC kopen, LTC kopen of WDC kopen. 8-)

Ok grapje, ik ga even lezen wat wdc precies is
Ltc en btc, vandaag voorziet mijn glazen bol nog een lekkere geile daling en van de week een goede stijging.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 8 december 2013 @ 12:10:10 #294
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_134043296
Ps; heb mijn glazen bol bij de Action gekocht. Prijs > kwaliteit
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 8 december 2013 @ 12:15:01 #295
353115 strbo
pi_134043414
Hop hop, op naar de $600. It's been too long.
  zondag 8 december 2013 @ 12:15:57 #296
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134043435
Voor iedereen die die loopt te roepen dat deze correctie het einde is van Bitcoin:
http://www.forbes.com/sit(...)end-of-bitcoin-then/
#teammaxbet
pi_134043442
Goed gegokt, hij blijft mooi zakken :P
pi_134043458
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 12:15 schreef Maxbet het volgende:
Voor iedereen die die loopt te roepen dat deze correctie het einde is van Bitcoin:
:D voor 20cent een btc _O-
  zondag 8 december 2013 @ 12:18:20 #299
353115 strbo
pi_134043489
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 12:15 schreef Maxbet het volgende:
Ik hoop niet dat iemand dat daadwerkelijk geloofd. En anders kunnen ze ook maar beter wegblijven. Maar het einde van de correctie is, denk ik, nog niet in zicht.
pi_134043506
Ik lach me kapot, nu de koers weer omlaag gaat :')
pi_134043509
vol :)
  zondag 8 december 2013 @ 12:19:55 #302
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134043511
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 12:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
vol :)
Niet
#teammaxbet