ppc?quote:Op zondag 8 december 2013 10:52 schreef strbo het volgende:
Mijn buy order vannacht $2.31 te laag gezet
Neger wat. Waar heb je je BTC gestald dan?quote:Op zondag 8 december 2013 10:48 schreef Bo.S het volgende:
Ik heb Bitcoins gekocht via Bitonic maar heb beetje genoeg van de hoge transactie fees die ze gebruiken. Ik heb ook nu net een BTC-E account aangemaakt, kan ik mn bitcoins nu overzetten naar dat account om daar buy en sell orders op te zetten? En als ik ze dan sell krijg ik dan gewoon een positie in dollars op die website?
Zo, wil net zeggen. Mis ik nou maar 1 pagina? Meestal is dat anderhalf topic met reacties na een paar uurtjes slapenquote:Op zondag 8 december 2013 10:48 schreef Maxbet het volgende:
Er zit weer leven in de Trollbox 2.0![]()
Was rustig hier.
Psiesquote:Op zondag 8 december 2013 10:48 schreef Bo.S het volgende:
Ik heb Bitcoins gekocht via Bitonic maar heb beetje genoeg van de hoge transactie fees die ze gebruiken. Ik heb ook nu net een BTC-E account aangemaakt, kan ik mn bitcoins nu overzetten naar dat account om daar buy en sell orders op te zetten? En als ik ze dan sell krijg ik dan gewoon een positie in dollars op die website?
hoop vandaag op een lager punt in te stappen.quote:Op zondag 8 december 2013 10:55 schreef strbo het volgende:
Dus, verwachtingen voor vandaag? Iedereen in fiat, of inmiddels al ingestapt op BTC/LTC/Alles behalve PPC ?
Ik had een buy op 652 staan. Waarom is die niet uitgevoerd?quote:Op zondag 8 december 2013 07:53 schreef richolio het volgende:
Vannacht is ie dus gewoon onder de 650 usd gekomen. Ik sliep
Gewoon op mn Bitcoin Client op mn PC?:dquote:Op zondag 8 december 2013 10:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Neger wat. Waar heb je je BTC gestald dan?
TY!quote:
Ja eigenlijk wel. Vorige week ofzo begonnen met 0,05 en een beetje heen en weer verkocht en gekocht gewoon om te kijken hoe dat allemaal werkte.quote:
Als de koers daar onder gedoken is het kan het niet anders dan dat ie uitgevoerd is.quote:Op zondag 8 december 2013 11:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Vorige week ofzo begonnen met 0,05 en een beetje heen en weer verkocht en gekocht gewoon om te kijken hoe dat allemaal werkte.
Vervolgens wat willekeurige orders aangemaakt zodat ik ook weet hoe dat gaat.
Verder alleen maar gekeken dat ik wil verkopen op winst in geld zegmaar.
Nu sinds gisteren dan omdat ik zag dattie laag stond 0,05 bijgekocht.
Door de verschillende transactiefees en minimale verliezen had ik dus 0,09952 BTC's.
Als mijn buy order nog gehaald wordt vandaag dan heb ik er precies 0,11. Toch mooi een tientje winst ofzo
Ik snap alleen niet zo goed waarom mijn sell order op 652 niet uitgevoerd is vannacht? Kan iemand dat misschien toelichten? Hij is daar wel onder gedoken volgens mij
Niet dus. En chuck hier heeft verkocht op 626 zegt ie.quote:Op zondag 8 december 2013 11:07 schreef ulq het volgende:
[..]
Als de koers daar onder gedoken is het kan het niet anders dan dat ie uitgevoerd is.
Ik zie sowieso niet dat hij onder de 660 is gekomen maar als hij dat wel is kunnen er ook zoveel orders zijn geweest net iets hoger als de jouwne die kochten waardoor de prijs meteen weer omhoogschot.quote:Op zondag 8 december 2013 11:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Vorige week ofzo begonnen met 0,05 en een beetje heen en weer verkocht en gekocht gewoon om te kijken hoe dat allemaal werkte.
Vervolgens wat willekeurige orders aangemaakt zodat ik ook weet hoe dat gaat.
Verder alleen maar gekeken dat ik wil verkopen op winst in geld zegmaar.
Nu sinds gisteren dan omdat ik zag dattie laag stond 0,05 bijgekocht.
Door de verschillende transactiefees en minimale verliezen had ik dus 0,09952 BTC's.
Als mijn buy order nog gehaald wordt vandaag dan heb ik er precies 0,11. Toch mooi een tientje winst ofzo
Ik snap alleen niet zo goed waarom mijn sell order op 652 niet uitgevoerd is vannacht? Kan iemand dat misschien toelichten? Hij is daar wel onder gedoken volgens mij
Euroquote:Op zondag 8 december 2013 11:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Niet dus. En chuck hier heeft verkocht op 626 zegt ie.
Ow okay. Ik zie nu ook dat ie voordat ik naar bed ging eronder zat net en niet daarna. Daarna is ie alleen omhoog gegaanquote:Op zondag 8 december 2013 11:08 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Ik zie sowieso niet dat hij onder de 660 is gekomen maar als hij dat wel is kunnen er ook zoveel orders zijn geweest net iets hoger als de jouwne die kochten waardoor de prijs meteen weer omhoogschot.
Met zo een klein beetje als ik mee speel, heeft die USD dan toegevoegde waarde tov de EUR? Voor mij dan? Of maakt dat weinig uit eigenlijk?quote:
Nee, waarschijnlijk niet. Maar het heeft ook geen nadelen, en het lijkt me wel zo makkelijk i.v.m. communicatie in dit topic of eigenlijk communicatie over de Bitcoin prijs sowieso.quote:Op zondag 8 december 2013 11:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Met zo een klein beetje als ik mee speel, heeft die USD dan toegevoegde waarde tov de EUR? Voor mij dan? Of maakt dat weinig uit eigenlijk?
Iedereen praat in dollars heb ik altijd begrepen.quote:Op zondag 8 december 2013 11:12 schreef Scorpie het volgende:
Mensen moeten even erbij vermelden of ze in EURO of in DOLLARS handelen. Voorkomt problemen.
Ja ik nu dus in dollars omdat dat gisteren gezegd werd. Maar of het voor een 0,1 BTC accountje wat uitmaakt waar je in handelt is dus de vraag. Dan moet ik ook nog de koers van de dollar/euro in de gaten houden?quote:Op zondag 8 december 2013 11:12 schreef Scorpie het volgende:
Mensen moeten even erbij vermelden of ze in EURO of in DOLLARS handelen. Voorkomt problemen.
laten we het hopen. nog ff instappen voordat de week weer begint.quote:Op zondag 8 december 2013 11:14 schreef lf2 het volgende:
[..]
Iedereen praat in dollars heb ik altijd begrepen.
Duik omlaag vandaag ?
OKquote:Op zondag 8 december 2013 11:15 schreef snoek1 het volgende:
ja going down vandaag en idd in dollars praten is makkelijker
Praten in euro's is makelijkerquote:Op zondag 8 december 2013 11:15 schreef snoek1 het volgende:
ja going down vandaag en idd in dollars praten is makkelijker
Mijn alert app stond toch op 660, dus misschien is ie net daarboven gekomenquote:Op zondag 8 december 2013 10:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik had een buy op 652 staan. Waarom is die niet uitgevoerd?
Klopt, maar met grote volumes ga je wel sneller naar USD toe.quote:Op zondag 8 december 2013 11:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja ik nu dus in dollars omdat dat gisteren gezegd werd. Maar of het voor een 0,1 BTC accountje wat uitmaakt waar je in handelt is dus de vraag. Dan moet ik ook nog de koers van de dollar/euro in de gaten houden?
Aan de andere kant, ik wil gewoon langzaamaan meer BTC's kopen en niet meer bijstorten zegmaar en dan maakt het vrij weinig uit denk ik of dat in USD of EUR gaat toch?
Op het forum handelt 95% in dollars, lijkt me dat dat de standaardwaarde moet zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 11:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Praten in euro's is makelijker
Is logischer om in dollars te praten want niet alle coins hebben euro's. Niet alle exchanges hebben euro's.quote:Op zondag 8 december 2013 11:23 schreef Maxbet het volgende:
Dollars is inderdaad makkelijker. Zeker in het begin waren er eigenlijk alleen exchanges die in Dollar deden. Dus het is ( in ieder geval bij mij) een beetje gewenning om alles in Dollar te doen. Als iemand me vraagt hoeveel mijn BTC waard zijn moet ik altijd even omrekenen naar Euro ook, of ik zeg het gewoon in Dollar.
Valt me op dat het vooral 'nieuwelingen' zijn van de afgelopen maand ofzo die in Euro praten. Zal wel te maken hebben met dat in Euro traden tegenwoordig bijna net zo makkelijk is.
Maar inderdaad, als je dan toch alles in Euro telt, zeg het er dan even bij
quote:Op zondag 8 december 2013 11:26 schreef lf2 het volgende:
[..]
Is logischer om in dollars te praten want niet alle coins hebben euro's. Niet alle exchanges hebben euro's.
Wie zich daar niet aan houdt moet opdonderen uit het topic, begrepen ?!
quote:Op zondag 8 december 2013 11:26 schreef lf2 het volgende:
[..]
Is logischer om in dollars te praten want niet alle coins hebben euro's. Niet alle exchanges hebben euro's.
Wie zich daar niet aan houdt moet opdonderen uit het topic, begrepen ?!
Ik pas me gewoon aan aan de gevestigde ordequote:
Afgelopen twaalf uur verschil high low BTC: 20%, LTC: 31%.quote:Op zondag 8 december 2013 11:26 schreef snoek1 het volgende:
zeg ik het goed dat met bitcoin handelen een hoger rendement geeft dan litecoin? (mits je het goed doet) ik bedoel dat bitcoin meer heen en weer gaat met grote stappen,
wdc ftw. Op naar de $1.50!quote:
oefening baart kunst en je krijgt er ervaring inquote:Op zondag 8 december 2013 11:32 schreef Geralt het volgende:
Overigens ga ik zodra deze buy order verkocht is wat verkopen/kopen/verkopen/etc met kleinere verschillen denk ik. Dan is de winst in BTC ook telkens kleiner, maar kan ik er waarschijnlijk wel veel meer per dag doen en daardoor onder de streep meer winst maken lijkt me.
Ik vind het alleen nog lastig om een buy order te plaatsen, want ik heb dan 0BTCs in mn account en een x bedrag aan dollars en dan moet ik zelf kijken welk aantal BTCs ik wil kopen wat dus x + een heel klein beetje is en daar een bedrag in dollars voor verzinnen wat dicht in de buurt ligt van wat ik heb.
Dat moet toch makkelijker kunnen denk ik.
Nog maar eens een beetje oefenen
Ligt eraan, meestal 1.quote:Op zondag 8 december 2013 11:33 schreef NeeOfTochJA het volgende:
op hoeveel minuten zetten jullie de grafiek bij Bitcoinwisdom? 3min of 5?
Zodra hij de 673 aantikt dan heb ik mijn eerste "serieuze" winst van 0,11 - 0,09952 = 0.01048 BTC te pakkenquote:Op zondag 8 december 2013 11:33 schreef snoek1 het volgende:
[..]
oefening baart kunst en je krijgt er ervaring in
speel nu met 3,5 btcquote:Op zondag 8 december 2013 11:37 schreef Geralt het volgende:
Ik neem aan dat jullie niet telkens alles verkopen wel? Ik doe dat nu wel omdat ik zo weinig heb en om dan mijn winst te maximaliseren
Zat je daar al lang in?quote:Op zondag 8 december 2013 11:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
omg zeta is gestegen, ik denk een pump. ff snel proberen te verkopen
2013-12-01 07:59:33 Buy ZET/BTC 0.000033 BTC 1,010.000000 ZET 0.0332 BTCquote:
Ja want ik ben er eindelijk vanafquote:
Moet je bij MaGNeT wezen, die is met een eigen coin bezig geweest.quote:Op zondag 8 december 2013 11:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Komt er nog een fokcoin met beursmet zn allen flink pumpen em chashen
Meerjaren project...quote:Op zondag 8 december 2013 11:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Moet je bij MaGNeT wezen, die is met een eigen coin bezig geweest.
Dus jouw weekend valt weer een beetje mee?quote:Op zondag 8 december 2013 11:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ja want ik ben er eindelijk vanaf!! Nu die ellendige bbqcoins nog
Kijk. Dat is een bulltrap (pump) toch? Hier liep ik vorige week met open ogen in en toevallig nu er uit kunnen stappen. Werd wakker, meteen naar de computer gerend en toen zag ik dat![]()
Ben daar nog steeds wel benieuwd naar. Is het idee dan ook om een echt vernieuwende coin te maken of zou het een Litecoin clone met kleine veranderingen worden?quote:Op zondag 8 december 2013 12:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Meerjaren project...
Ben al 3x opnieuw begonnen aan de graphics
Een beetjequote:Op zondag 8 december 2013 12:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dus jouw weekend valt weer een beetje mee?
Ltc en btc, vandaag voorziet mijn glazen bol nog een lekkere geile daling en van de week een goede stijging.quote:Op zondag 8 december 2013 12:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Een beetjebaal alleen nog van die bbqcoins die ik heb (100), was ook een bulltrap.
Oke wil iedereen de glazen bol even pakken? Wat zal ik doen nu ik van Zeta af ben. BTC kopen, LTC kopen of WDC kopen.![]()
Ok grapje, ik ga even lezen wat wdc precies is
quote:Op zondag 8 december 2013 12:15 schreef Maxbet het volgende:
Voor iedereen die die loopt te roepen dat deze correctie het einde is van Bitcoin:
http://www.forbes.com/sit(...)end-of-bitcoin-then/
Ik hoop niet dat iemand dat daadwerkelijk geloofd. En anders kunnen ze ook maar beter wegblijven. Maar het einde van de correctie is, denk ik, nog niet in zicht.quote:Op zondag 8 december 2013 12:15 schreef Maxbet het volgende:
Voor iedereen die die loopt te roepen dat deze correctie het einde is van Bitcoin:
http://www.forbes.com/sit(...)end-of-bitcoin-then/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |