ppc?quote:Op zondag 8 december 2013 10:52 schreef strbo het volgende:
Mijn buy order vannacht $2.31 te laag gezet
Neger wat. Waar heb je je BTC gestald dan?quote:Op zondag 8 december 2013 10:48 schreef Bo.S het volgende:
Ik heb Bitcoins gekocht via Bitonic maar heb beetje genoeg van de hoge transactie fees die ze gebruiken. Ik heb ook nu net een BTC-E account aangemaakt, kan ik mn bitcoins nu overzetten naar dat account om daar buy en sell orders op te zetten? En als ik ze dan sell krijg ik dan gewoon een positie in dollars op die website?
Zo, wil net zeggen. Mis ik nou maar 1 pagina? Meestal is dat anderhalf topic met reacties na een paar uurtjes slapenquote:Op zondag 8 december 2013 10:48 schreef Maxbet het volgende:
Er zit weer leven in de Trollbox 2.0![]()
Was rustig hier.
Psiesquote:Op zondag 8 december 2013 10:48 schreef Bo.S het volgende:
Ik heb Bitcoins gekocht via Bitonic maar heb beetje genoeg van de hoge transactie fees die ze gebruiken. Ik heb ook nu net een BTC-E account aangemaakt, kan ik mn bitcoins nu overzetten naar dat account om daar buy en sell orders op te zetten? En als ik ze dan sell krijg ik dan gewoon een positie in dollars op die website?
hoop vandaag op een lager punt in te stappen.quote:Op zondag 8 december 2013 10:55 schreef strbo het volgende:
Dus, verwachtingen voor vandaag? Iedereen in fiat, of inmiddels al ingestapt op BTC/LTC/Alles behalve PPC ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |