speel nu met 3,5 btcquote:Op zondag 8 december 2013 11:37 schreef Geralt het volgende:
Ik neem aan dat jullie niet telkens alles verkopen wel? Ik doe dat nu wel omdat ik zo weinig heb en om dan mijn winst te maximaliseren
Zat je daar al lang in?quote:Op zondag 8 december 2013 11:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
omg zeta is gestegen, ik denk een pump. ff snel proberen te verkopen
2013-12-01 07:59:33 Buy ZET/BTC 0.000033 BTC 1,010.000000 ZET 0.0332 BTCquote:
Ja want ik ben er eindelijk vanafquote:
Moet je bij MaGNeT wezen, die is met een eigen coin bezig geweest.quote:Op zondag 8 december 2013 11:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Komt er nog een fokcoin met beursmet zn allen flink pumpen em chashen
Meerjaren project...quote:Op zondag 8 december 2013 11:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Moet je bij MaGNeT wezen, die is met een eigen coin bezig geweest.
Dus jouw weekend valt weer een beetje mee?quote:Op zondag 8 december 2013 11:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ja want ik ben er eindelijk vanaf!! Nu die ellendige bbqcoins nog
Kijk. Dat is een bulltrap (pump) toch? Hier liep ik vorige week met open ogen in en toevallig nu er uit kunnen stappen. Werd wakker, meteen naar de computer gerend en toen zag ik dat![]()
Ben daar nog steeds wel benieuwd naar. Is het idee dan ook om een echt vernieuwende coin te maken of zou het een Litecoin clone met kleine veranderingen worden?quote:Op zondag 8 december 2013 12:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Meerjaren project...
Ben al 3x opnieuw begonnen aan de graphics
Een beetjequote:Op zondag 8 december 2013 12:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dus jouw weekend valt weer een beetje mee?
Ltc en btc, vandaag voorziet mijn glazen bol nog een lekkere geile daling en van de week een goede stijging.quote:Op zondag 8 december 2013 12:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Een beetjebaal alleen nog van die bbqcoins die ik heb (100), was ook een bulltrap.
Oke wil iedereen de glazen bol even pakken? Wat zal ik doen nu ik van Zeta af ben. BTC kopen, LTC kopen of WDC kopen.![]()
Ok grapje, ik ga even lezen wat wdc precies is
quote:Op zondag 8 december 2013 12:15 schreef Maxbet het volgende:
Voor iedereen die die loopt te roepen dat deze correctie het einde is van Bitcoin:
http://www.forbes.com/sit(...)end-of-bitcoin-then/
Ik hoop niet dat iemand dat daadwerkelijk geloofd. En anders kunnen ze ook maar beter wegblijven. Maar het einde van de correctie is, denk ik, nog niet in zicht.quote:Op zondag 8 december 2013 12:15 schreef Maxbet het volgende:
Voor iedereen die die loopt te roepen dat deze correctie het einde is van Bitcoin:
http://www.forbes.com/sit(...)end-of-bitcoin-then/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |