Ik had een buy op 652 staan. Waarom is die niet uitgevoerd?quote:Op zondag 8 december 2013 07:53 schreef richolio het volgende:
Vannacht is ie dus gewoon onder de 650 usd gekomen. Ik sliep
Gewoon op mn Bitcoin Client op mn PC?:dquote:Op zondag 8 december 2013 10:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Neger wat. Waar heb je je BTC gestald dan?
TY!quote:
Ja eigenlijk wel. Vorige week ofzo begonnen met 0,05 en een beetje heen en weer verkocht en gekocht gewoon om te kijken hoe dat allemaal werkte.quote:
Als de koers daar onder gedoken is het kan het niet anders dan dat ie uitgevoerd is.quote:Op zondag 8 december 2013 11:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Vorige week ofzo begonnen met 0,05 en een beetje heen en weer verkocht en gekocht gewoon om te kijken hoe dat allemaal werkte.
Vervolgens wat willekeurige orders aangemaakt zodat ik ook weet hoe dat gaat.
Verder alleen maar gekeken dat ik wil verkopen op winst in geld zegmaar.
Nu sinds gisteren dan omdat ik zag dattie laag stond 0,05 bijgekocht.
Door de verschillende transactiefees en minimale verliezen had ik dus 0,09952 BTC's.
Als mijn buy order nog gehaald wordt vandaag dan heb ik er precies 0,11. Toch mooi een tientje winst ofzo
Ik snap alleen niet zo goed waarom mijn sell order op 652 niet uitgevoerd is vannacht? Kan iemand dat misschien toelichten? Hij is daar wel onder gedoken volgens mij
Niet dus. En chuck hier heeft verkocht op 626 zegt ie.quote:Op zondag 8 december 2013 11:07 schreef ulq het volgende:
[..]
Als de koers daar onder gedoken is het kan het niet anders dan dat ie uitgevoerd is.
Ik zie sowieso niet dat hij onder de 660 is gekomen maar als hij dat wel is kunnen er ook zoveel orders zijn geweest net iets hoger als de jouwne die kochten waardoor de prijs meteen weer omhoogschot.quote:Op zondag 8 december 2013 11:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Vorige week ofzo begonnen met 0,05 en een beetje heen en weer verkocht en gekocht gewoon om te kijken hoe dat allemaal werkte.
Vervolgens wat willekeurige orders aangemaakt zodat ik ook weet hoe dat gaat.
Verder alleen maar gekeken dat ik wil verkopen op winst in geld zegmaar.
Nu sinds gisteren dan omdat ik zag dattie laag stond 0,05 bijgekocht.
Door de verschillende transactiefees en minimale verliezen had ik dus 0,09952 BTC's.
Als mijn buy order nog gehaald wordt vandaag dan heb ik er precies 0,11. Toch mooi een tientje winst ofzo
Ik snap alleen niet zo goed waarom mijn sell order op 652 niet uitgevoerd is vannacht? Kan iemand dat misschien toelichten? Hij is daar wel onder gedoken volgens mij
Euroquote:Op zondag 8 december 2013 11:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Niet dus. En chuck hier heeft verkocht op 626 zegt ie.
Ow okay. Ik zie nu ook dat ie voordat ik naar bed ging eronder zat net en niet daarna. Daarna is ie alleen omhoog gegaanquote:Op zondag 8 december 2013 11:08 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Ik zie sowieso niet dat hij onder de 660 is gekomen maar als hij dat wel is kunnen er ook zoveel orders zijn geweest net iets hoger als de jouwne die kochten waardoor de prijs meteen weer omhoogschot.
Met zo een klein beetje als ik mee speel, heeft die USD dan toegevoegde waarde tov de EUR? Voor mij dan? Of maakt dat weinig uit eigenlijk?quote:
Nee, waarschijnlijk niet. Maar het heeft ook geen nadelen, en het lijkt me wel zo makkelijk i.v.m. communicatie in dit topic of eigenlijk communicatie over de Bitcoin prijs sowieso.quote:Op zondag 8 december 2013 11:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Met zo een klein beetje als ik mee speel, heeft die USD dan toegevoegde waarde tov de EUR? Voor mij dan? Of maakt dat weinig uit eigenlijk?
Iedereen praat in dollars heb ik altijd begrepen.quote:Op zondag 8 december 2013 11:12 schreef Scorpie het volgende:
Mensen moeten even erbij vermelden of ze in EURO of in DOLLARS handelen. Voorkomt problemen.
Ja ik nu dus in dollars omdat dat gisteren gezegd werd. Maar of het voor een 0,1 BTC accountje wat uitmaakt waar je in handelt is dus de vraag. Dan moet ik ook nog de koers van de dollar/euro in de gaten houden?quote:Op zondag 8 december 2013 11:12 schreef Scorpie het volgende:
Mensen moeten even erbij vermelden of ze in EURO of in DOLLARS handelen. Voorkomt problemen.
laten we het hopen. nog ff instappen voordat de week weer begint.quote:Op zondag 8 december 2013 11:14 schreef lf2 het volgende:
[..]
Iedereen praat in dollars heb ik altijd begrepen.
Duik omlaag vandaag ?
OKquote:Op zondag 8 december 2013 11:15 schreef snoek1 het volgende:
ja going down vandaag en idd in dollars praten is makkelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |