quote:
Ja ja, we weten dat er iets te veel niveau wasquote:Op zondag 8 december 2013 03:07 schreef lf2 het volgende:
haha ik moest het anders vragen, wat verwachten jullie
Is het voorbij? kan ik weer ongegeneerd dingen roepen zonder onderbouwing?quote:Op zondag 8 december 2013 03:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja ja, we weten dat er iets te veel niveau was
Vanaf deze lijnquote:Op zondag 8 december 2013 03:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Is het voorbij? kan ik weer ongegeneerd dingen roepen zonder onderbouwing?
Volgens mij wel, lijkt erop alsof we met zn 2en over zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 03:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Is het voorbij? kan ik weer ongegeneerd dingen roepen zonder onderbouwing?
quote:Op zondag 8 december 2013 03:20 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Vanaf deze lijn
------------------------------------------------------------
Moooonquote:
Was het wat? Kijk eigenlijk bijna nooit meer.quote:Op zondag 8 december 2013 03:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ben er ook nog. Zat even P&W af te kijken
Nouja natuurlijk wat over Mandela want ik keek de uitzending van vrijdag terug, maar op zich wel interessante sprekers. Ik vind het altijd wel mooi dat ze mensen uitnodigen die echt iets toevoegen en die vervolgens ook echt laten praten. Niet dat gehaaste en sturende wat Matthijs van N. doet.quote:Op zondag 8 december 2013 03:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Was het wat? Kijk eigenlijk bijna nooit meer.
Het ''juiste'' moment en als je niet onderneemt is het alweer te laatquote:Op zondag 8 december 2013 03:25 schreef lf2 het volgende:
iedereen wacht op een extreme daling om in te kopen om er achter te komen dat het daarna niet meer stijgt
Ik kijk eigenlijk nooit meer TV, heb geprobeerd mijn TV abbo af te laten sluiten maar dat schijnt niet te gaanquote:Op zondag 8 december 2013 03:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nouja natuurlijk wat over Mandela want ik keek de uitzending van vrijdag terug, maar op zich wel interessante sprekers. Ik vind het altijd wel mooi dat ze mensen uitnodigen die echt iets toevoegen en die vervolgens ook echt laten praten. Niet dat gehaaste en sturende wat Matthijs van N. doet.
Verder was er ook wat over mensapen en of die ook rechten moeten krijgen. Dat vond ik natuurlijk in het kader van mijn studie wel een leuk item. Geinige filmpjes van proeven ook.
Oh en Ferry Mingelen die er mee kapt. Waarom kijk je niet meer? Van de week zat Edwin de Roy van Zuydewijn er, dat vond ik ook wel leuk.
Kun je je abo niet afsluiten? Das toch ook raar. Net of je een TV móet hebben.quote:Op zondag 8 december 2013 03:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit meer TV, heb geprobeerd mijn TV abbo af te laten sluiten maar dat schijnt niet te gaan![]()
Enige wat ik nog wel eens wil kijken is PW ofzo, maar ik ga daarvoor niet op een vaste tijd zitten. Ik werk in verschoven ploegen, en op de PC kan ik kijken wat ik wil wanneer ik wil.
Zou graag de Amerikaanse Netflix hebben, maar de Nederlandse zuigt.
Jup, als ik internet wil heb ik ook TVquote:Op zondag 8 december 2013 03:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kun je je abo niet afsluiten? Das toch ook raar. Net of je een TV móet hebben.
Nou, ik kijk ook geen tv he. Ik kijk het gewoon terug op mijn laptop, daarom kijk ik het dus wanneer ik er zin in heb en niet toen het vrijdag werd uitgezonden: http://pauwenwitteman.vara.nl/gemistquote:Op zondag 8 december 2013 03:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit meer TV, heb geprobeerd mijn TV abbo af te laten sluiten maar dat schijnt niet te gaan![]()
Enige wat ik nog wel eens wil kijken is PW ofzo, maar ik ga daarvoor niet op een vaste tijd zitten. Ik werk in verschoven ploegen, en op de PC kan ik kijken wat ik wil wanneer ik wil.
Zou graag de Amerikaanse Netflix hebben, maar de Nederlandse zuigt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |