Nog steeds een buy op 19$quote:Op zondag 8 december 2013 05:38 schreef dreamerbulk het volgende:
net terug van stappen, tering dronken, ziek lage LTC koers..
Ik ram ook nog even een biertje openquote:
proost!quote:Op zondag 8 december 2013 05:39 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik ram ook nog even een biertje open
Goeie shit, wat zijn je investments?quote:
ik had ingekocht op ltc, rond de 29, naderhand gezien kon het veel lagerquote:Op zondag 8 december 2013 05:43 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Goeie shit, wat zijn je investments?
Sell gedaan op 22.9, hoop veel lager in te kopenquote:Op zondag 8 december 2013 05:46 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik had ingekocht op ltc, rond de 29, naderhand gezien kon het veel lager![]()
maarja fuck it .. hoop op een herstel dinsdag ofzo
ik hoop voor je dat het lukt, voor mezelf hoop ik niet dat het luktquote:Op zondag 8 december 2013 05:50 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Sell gedaan op 22.9, hoop veel lager in te kopen
Je was toch niet op mijn Hockey feestje hé?quote:Op zondag 8 december 2013 05:38 schreef dreamerbulk het volgende:
net terug van stappen, tering dronken, ziek lage LTC koers..
quote:Op zondag 8 december 2013 06:46 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je was toch niet op mijn Hockey feestje hé?
Thanks, dit is eigenlijk best nuttigquote:Op zondag 8 december 2013 07:23 schreef Maxbet het volgende:
Voor de traders onder ons misschien interessant: http://imgur.com/4Biodqr
Bitonic.nl prijs is wel hoger, maar je kunt met iDEAL betalen en de coins meteen hebben.quote:Op zondag 8 december 2013 07:27 schreef One_conundrum het volgende:
cool. Ik heb er eigenlijk wel vetrouwen in,
Ik heb nog helemaal niets om coins te kopen, ook nie een wallet nie.
Hoe snel kan ik coins in mijn bezit krijgen/kopen? wat is de snelste manier?
quote:Op zondag 8 december 2013 07:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En lees je alsjeblieft een beetje in over het veilig houden van je wallet.
Bitonic is dan ook geen echte exchange, maar meer een service tussen de exchange en iDEAL.quote:Op zondag 8 december 2013 07:32 schreef One_conundrum het volgende:
dankje Zeta.
Bitonic heeft wel een behoorlijke spread zeg.
Nee, credit card betalingen zijn omkeerbaar. Je gaat niet snel iemand vinden die omkeerbare betalingen aanneemt voor Bitcoins, aangezien die absoluut niet omkeerbaar zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 07:38 schreef One_conundrum het volgende:
is zo'n internationale overboeking niet makkelijk als je het met een credit card doet?
Zie hier: https://hdbtce.kayako.com(...)ethods-usd--eur--rurquote:SEPA - the minimum deposit amount is 2000 ¤, (min fee 15¤).
Zie de link in mijn edit boven je.quote:Op zondag 8 december 2013 07:42 schreef One_conundrum het volgende:
ah wist niet dat cc omkeerbaar was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |