Zo werken dat soort toko's vaak niet. Ik heb zelf ook nog documenten voor de AFM en de FSA in elkaar moeten knutselen om hun uit te leggen wat we aan het doen zijn bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:48 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat ze zelf capabele werknemers hebben..
Dat is inderdaad ook waar. Heb het vaker bij overheden gezien dat de kennis best in huis was maar dat er alsnog externen werden opgeroepen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zo werken dat soort toko's vaak niet. Ik heb zelf ook nog documenten voor de AFM en de FSA in elkaar moeten knutselen om hun uit te leggen wat we aan het doen zijn bijvoorbeeld.
Ook dat gaat gebeuren. Die 1e hacker van de playstation 2 heeft bij ons wel eens een poosje gewerkt voor een belachelijk uur salaris. Gewoon op consult basis. Daar kun je niet tegen bitcoin tradenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:00 schreef Maxbet het volgende:
Ben benieuwd waar ze de kennis van hun toekomstige adviseurs aan gaan testen aangezien het allemaal zo nieuw is. Kans dat een puisterige puber een betere bron van informatie dan een hoogleraar.
Stuur 1 van de FA's dan ff een DM'etje.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:05 schreef MaGNeT het volgende:
Ben ik nu de eerste user die een Pimp abo heeft betaald in Bitcoins?
In dat geval wil ik bijgeschreven worden in de FOK! wiki![]()
Ik wil de fok-pizza legende worden, heb er 0,0686 BTC voor betaaldquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:05 schreef MaGNeT het volgende:
Ja die verhalen heb ik inderdaad vaker gehoord, maar bij die hacker is dus "bewezen" dat hij dingen van hacken weet. Hoe bewijs je dat je een enorme kennis van Bitcoin hebt?quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ook dat gaat gebeuren. Die 1e hacker van de playstation 2 heeft bij ons wel eens een poosje gewerkt voor een belachelijk uur salaris. Gewoon op consult basis. Daar kun je niet tegen bitcoin traden.
Dat is echt niet moeilijk. Print een track record uit van Bitcoins en stuur het door. Aan informatieve tekstjes heb je vaak niet veel. Het gaat er om wat je mee kunt. Iedereen kan het 'snappen', iemand die het ook weet te bespelen is vele malen more interesting. Dat is kassa!quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja die verhalen heb ik inderdaad vaker gehoord, maar bij die hacker is dus "bewezen" dat hij dingen van hacken weet. Hoe bewijs je dat je een enorme kennis van Bitcoin hebt?
Ok, maar dan zijn we dus weer terug bij het trading aspect. Lijkt me ook voor het AFM en dergelijke belangrijk dat ze een goed inzicht in het technische aspect krijgen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat is echt niet moeilijk. Print een track record uit van Bitcoins en stuur het door. Aan informatieve tekstjes heb je vaak niet veel. Het gaat er om wat je mee kunt. Iedereen kan het 'snappen', iemand die het ook weet te bespelen is vele malen more interesting. Dat is kassa!
Iemand die constant goed weet te beleggen/traden/speculeren heeft ook technisch verstand van dit spelletje. Iemand die het technische aspect kent wil niet zeggen dat hij ook weet hoe hij er mee om moet gaan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ok, maar dan zijn we dus weer terug bij het trading aspect. Lijkt me ook voor het AFM en dergelijke belangrijk dat ze een goed inzicht in het technische aspect krijgen?
Dat vraag ik me af. Om een dikke pump and dump voor een altcoin op te zetten hoef je alleen te weten hoe je een wallet opzet en hoe de markt werkt en natuurlijk de funds hebben. Het minen en dergelijke hoef je dan totaal niks vanaf te weten imo.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Iemand die constant goed weet te beleggen/traden/speculeren heeft ook technisch verstand van dit spelletje. Iemand die het technische aspect kent wil niet zeggen dat hij ook weet hoe hij er mee om moet gaan.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Een bedrijf weet heus wel wanneer ze een goed figuur binnen halen of niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Om een dikke pump and dump voor een altcoin op te zetten hoef je alleen te weten hoe je een wallet opzet en hoe de markt werkt en natuurlijk de funds hebben. Het minen en dergelijke hoef je dan totaal niks vanaf te weten imo.
Wil ik ookquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:20 schreef MaGNeT het volgende:
Koers blijft mooi rond de 1100$ zweven
Oh ja, raad eens wie er vandaag een Pimp abo heeft afgesloten in Bitcoins?![]()
En we gaan hard met zijn allenquote:
Je zal inderdaad wel gelijk hebben, misschien ben ik op dat gebied iets te bitter geworden nadat ik iets te vaak heb gezien hoe binnen een overheid vrolijk incompetente mensen binnen werden gehaald omdat ze het toevallig een paar keer goed hadden of gewoon vanwege een goed netwerk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Een bedrijf weet heus wel wanneer ze een goed figuur binnen halen of niet.
Iedereen kan wiskunde studeren maar niet iedereen haalt die 10. Uiteindelijk is het laatste, het resultaat, waar het om draait. Helaas, ik ben het daar ook niet altijd mee eens en uitzonderingen zijn er altijd.
DM naar Danny deed wonderenquote:
Blijft een fascinerend verhaal om te volgen!quote:
Donequote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:05 schreef MaGNeT het volgende:
Een bitcoin transactie is permanent, je kunt het niet cancelen. Zodra jij als webshop het in je wallet ziet blijft het ook daar.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:04 schreef Maanvis het volgende:
ik begrijp het nog steeds niet; Wat is nou nodig om ZEKER te weten dat je je coins krijgt als webwinkel zijnde? SVP geen ophemelen en ook geen gare speculaties, ik wil gewoon de techniek weten. Bij ideal heeft een +/- 10% van de klanten denk ik niet genoeg geld op z'n rekening... is dat bij bitcoins ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop