trustequote:Op zondag 8 december 2013 01:41 schreef KoninginMaxima het volgende:
Anyway, nu ga ik echt slapen, morgen op tijd weer de deur uit.
![]()
Hoe kom je dan nu al blauwquote:Op zondag 8 december 2013 01:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ben ook blauw, maar heb net iets meer dan 2k posts.
Ze vroegen mensen die iets wisten van BTC toen ze hadden besloten BIT te starten.quote:
We komen van $11 2 weken geleden, niet echt een heel slecht rendement als je het mij vraagt.quote:Op zondag 8 december 2013 01:46 schreef Leafeon672 het volgende:
Volgens mij heeft de maan litecoin verbannen.
Netjesquote:Op zondag 8 december 2013 01:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ze vroegen mensen die iets wisten van BTC toen ze hadden besloten BIT te starten.
Ik heb gewoon een mailtje gestuurd en ze vonden het schijnbaar goed genoeg.
Gaat ook best lekker tot nu toe imo.
Beetje verwachting was wel dat LTC nu 150 en BTC 2500 was he...quote:Op zondag 8 december 2013 01:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
We komen van $11 2 weken geleden, niet echt een heel slecht rendement als je het mij vraagt.
Jup, hardcore lurker, maar over Bitcoin kan ik me niet stil houden.quote:Op zondag 8 december 2013 01:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Netjes
Wel al 3 jaar lid, vooral een meelezer dan een meeposter zeker
Heb ik ook jaren gedaanAl sinds 2007 lid zag ik net.
Oh ja, vergetenquote:Op zondag 8 december 2013 01:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Beetje verwachting was wel dat LTC nu 150 en BTC 2500 was he...
Dat was ikquote:Op zondag 8 december 2013 01:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik weet niet meer wie deze link heeft gepost maar bedankt, mooi verwoord![]()
http://www.reddit.com/r/B(...)_heres_what_i_think/
quote:Op zondag 8 december 2013 01:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat was ik
Iets met een service die we verlenen en zulks.
quote:Op zondag 8 december 2013 02:01 schreef ulq het volgende:
Goedenavond. Hij daalt stijgt niet echt door zie ik..
Hij is ook gewoon een paar keer in de 600 geweestquote:Op zondag 8 december 2013 02:05 schreef ulq het volgende:
Lag toch meer in de verwachting dat ie door zou dalen vanaf 750?
Hmm betwijfel of ie de 1000 nog gaat aantikken na al die intense dippen deze week.quote:Op zondag 8 december 2013 02:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ook al zou die nog 50-100$ zakken is dit een prima koopmoment. Stijgen naar de 1000 doet die van de week toch wel.
Jawel, hij gaat terug. Dit hoort erbij en we weten notabene zelfs wat de reden is.quote:
Er zit wel heel veel meer achter alle Cryptocurrencies dan een mooi verhaalquote:Op zondag 8 december 2013 01:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik weet niet meer wie deze link heeft gepost maar bedankt, mooi verwoord![]()
http://www.reddit.com/r/B(...)_heres_what_i_think/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |