SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die PPC is kut man. Vijf dagen lang doet die geen moer.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het daalt dus je kan goedkoper weer terugkopen
LOL ik had dus ook zo'n rare actie vannachtquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb per ongeluk al mijn PPC verkocht voor deze prijs.Ik wou een sell order van 8.4 plaatsen.
In ieder geval stabieler dan wat BTC nu doet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die PPC is kut man. Vijf dagen lang doet die geen moer.
Haha ja las het.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
LOL ik had dus ook zo'n rare actie vannacht
kom je wel weer bovenop met trades
Lekker lelijk, hopelijk komt het goed komende dagen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
nog niet
Had gelukkig nog een paar bewaard, dus ben daar nu mee aan het handelen
Het is een crash-test.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is een crash-test.
Volgend jaar lachen we hierom en zijn we niet meer TO DA MOON maar TO ANOTHER MILKYWAY.
Had net m'n BTC voor ¤704 verkocht.. Straks weer laag terugkopenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:36 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Een half uur geleden was het ¤719,99
Sell order ¤720![]()
Nu is BTC nog maar ¤686 waard.
Mwah ik denk niet dat ie echt structureel boven de pak em beet $1300 gaat staan komend (half) jaarquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is een crash-test.
Volgend jaar lachen we hierom en zijn we niet meer TO DA MOON maar TO ANOTHER MILKYWAY.
ja verlies sucks, zelf ook al vaak verliezen gedraait lol ..door kromme actiesquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha ja las het.
Ja, vast wel. Wel balen van het verlies though, maar ben wel van die vervloekte coin en zijn manipulator af.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:38 schreef ulq het volgende:
Daarvoor zijn de exchanges gewoon niet stabiel/transparant genoeg onder andere
Bedenk een goed concept voor een decentrale exchange, en ik begin gelijk met funds ronselen en devs.quote:
Over enkele jaren krijg je spijt en zal deze post "PPC-lastering" genoemd worden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha ja las het.
Ja, vast wel. Wel balen van het verlies though, maar ben wel van die vervloekte coin en zijn manipulator af.
Ik heb geen tijd om jaren te wachten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Over enkele jaren krijg je spijt en zal deze post "PPC-lastering" genoemd worden.
Als je een goede coin ontwikkeld die daadwerkelijk iets vernieuwends heeft richt ik al mn mining power eropquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:43 schreef richolio het volgende:
Als ik een coin ontwikkel, willen jullie m dan kopen?
Als we gewoon heel FOK! de munt laten kopen en BBC CNN en het Chinese Nieuws bellen kunnen we een aardige winsten behalenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:43 schreef richolio het volgende:
Nee, maar ik kan 'm wel de vernieling in minenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:43 schreef richolio het volgende:
Ik ga er even achteraanquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als je een goede coin ontwikkeld die daadwerkelijk iets vernieuwends heeft richt ik al mn mining power erop
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:44 schreef ulq het volgende:
[..]
Als we gewoon heel FOK! de munt laten kopen en BBC CNN en het Chinese Nieuws bellen kunnen we een aardige winsten behalen
Hoeveel Khash heb jij nu nog?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan 'm wel de vernieling in minen
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan 'm wel de vernieling in minen
Dan ben ik zowel de bedenker als een dev. Als ik wat verzin ga ik wel eerst zelf wat programmeren.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Bedenk een goed concept voor een decentrale exchange, en ik begin gelijk met funds ronselen en devs.
You gon be rich als je dat goed uitwerkt
Revenge of the Nerds.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:45 schreef Maxbet het volgende:
In plaats van de Fok! Knokploeg lijkt het wel de Fok! Miningploeg hier
Ja je kan écht GOED rijk worden met zoiets. Als ik 10 jaar ouder was en iets meer 'contacten' had gehad was ik er mee gestartquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Bedenk een goed concept voor een decentrale exchange, en ik begin gelijk met funds ronselen en devs.
You gon be rich als je dat goed uitwerkt
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:45 schreef ulq het volgende:
Hmm. Heb nu iets slims 'ontdekt'. Je kan bij bitcoinwisdom.com de grafiek een beetje naar links slepen zodat je precies kan zien waar de sell/buy walls staan en voor welke volumes en koersen. Kan je toch een aardige indicatie geven wat er met de koers gaat gebeuren op korte termijn.
Maar dit wisten de meesten van jullie waarschijnlijk al
Yepquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:45 schreef ulq het volgende:
Hmm. Heb nu iets slims 'ontdekt' je kan bij bitcoinwisdom.com de grafiek een beetje naar links slepen zodat je precies kan zien waar de sell/buy walls staan en voor welke volumes en koersen. Kan je toch een aardige indicatie geven wat er met de koers gaat gebeuren op korte termijn.
Maar dit wisten de meesten van jullie waarschijnlijk al
Als je een goed concept hebt neem je maar contact op, geld en devs zijn altijd wel te regelen met een echt goed concept.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:46 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja je kan écht GOED rijk worden met zoiets. Als ik 10 jaar ouder was en iets meer 'contacten' had gehad was ik er mee gestart
Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:47 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Yepmaar buy en sell walls zijn overrated
Veel fake walls en ook 1000btc is niks als t eenmaal gaat bewegenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:48 schreef ulq het volgende:
[..]
Verklaar je nader.
Lijkt me dat dat sowieso op de (zeer) kórte termijn toch wel iets zegt?
Ik kan de persoon achter cryptominer.net wel vragen een pool ervoor te openen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:43 schreef richolio het volgende:
Het ontwikkelen zal het probleem niet zijn denk ik.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als je een goed concept hebt neem je maar contact op, geld en devs zijn altijd wel te regelen met een echt goed concept.
Hmm. Ja daar dit wat in.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:49 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Veel fake walls en ook 1000btc is niks als t eenmaal gaat bewegen
We moeten het toch ook wel voor elkaar krijgen om een eigen pool op te zetten?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kan de persoon achter cryptominer.net wel vragen een pool ervoor te openen.
Doe dan wel een scrypt PoW coin, geen PoS. PoS is veiliger maar ook lastiger om stabiel te krijgen.
Ging eigenlijk over een decentrale exchange, die Fok!Coin kwam daarna pas.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:50 schreef QuadrupleU het volgende:
Een concept bedenken is lastig als je niet in de algoritmes zit, want dan weet je niet wat goed is aan een coin en welke coordelen jouw coin tegenover andere coins heeft
NameCoin is al een beginquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:51 schreef robin007bond het volgende:
Maar dat je met fiat werkt is natuurlijk al een reden dat het haast niet decentraal kan.
Je moet toch aan de wetten van de landen voldoen en op de een of andere manier die euro's krijgen.
Zou p2p hosting niet kunnen?
Lijkt me een goed idee maar wat is het voordeel hieraan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
We moeten het toch ook wel voor elkaar krijgen om een eigen pool op te zetten?
Het is weer een tijdje geleden dat ik er naar heb gekeken, en zo lastig was het niet. Was wel PPS zo uit mijn hoofd..
Goede les voor volgend weekend. Mijn les was vorige week.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:52 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik hoop dat het volgende week weer wat gaat stijgen want sta nu toch aardig in de min.
Trouwens, is I2P niet volledig decentraal? Dan zou je dat gewoon kunnen porten icm NameCoin.quote:
ik ook, ik kan nu ook al ltc inkopen .. aangezien ik op 36 nogwat verkocht had, maar ik wil meeeeeeeeeerrrrquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:53 schreef roislecxe het volgende:
En kom maar op met een paar stevige dalingen, nu zit ik er klaar voor.
Eerst even de 895 aantikken aubquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:53 schreef roislecxe het volgende:
En kom maar op met een paar stevige dalingen, nu zit ik er klaar voor.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Trouwens, is I2P niet volledig decentraal? Dan zou je dat gewoon kunnen porten icm NameCoin.
Moet je alleen nog iets bedenken van een foundation om de zooi een beetje CP vrij te houden. Als je een paar pedo's aantrekt is het zo over.
na t weekend dikke stijgingenquote:
Als mijn LTCs de 39 aantikken dit weekend verkoop ik ze en wacht ik op de volgende crash. Dan mag je mijn gebruikte hebbenquote:
Had een order op 765 gezet geloof ik, was een beetje te positief gedachtquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:56 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Als mijn LTCs de 39 aantikken dit weekend verkoop ik ze en wacht ik op de volgende crash. Dan mag je mijn gebruikte hebben
Ach ja, eigenlijk alles wat goed is voor de normale user is ook goed voor een crimineel, TOR en Bitcoin voor silkroad, I2P en truecrypt voor paedo's en noem het maar op. Maar om daarom nou maar geen goede dingen meer op te zetten..quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ja het is inderdaad flauw dat het waarschijnlijk niet gaat lukken door de pedo's en huurmoordenaars.
I2p.. nooit van gehoord.
Gebruikte LTC'squote:Op vrijdag 6 december 2013 23:56 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Als mijn LTCs de 39 aantikken dit weekend verkoop ik ze en wacht ik op de volgende crash. Dan mag je mijn gebruikte hebben
Voor altijdquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:58 schreef dreamerbulk het volgende:
hoelang kunnen we dit daytrade spelletje nog gaan spelen...
Ik vind het lastig schakelen met ie euro's van jouquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:57 schreef TimKuik het volgende:
Buy op ¤685 weer ingetrokken, we gaan weer naar beneden
Denk nog wel een paar maandenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:58 schreef dreamerbulk het volgende:
hoelang kunnen we dit daytrade spelletje nog gaan spelen...
Klopt, maar als ik m'n euros omzet naar dollars heb ik het gevoel dat ik genaaid wordquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik vind het lastig schakelen met ie euro's van jouVolgens mij handelt 95%> in dollars hier.
We doen gewoon net alsof tie nie post. Hebben we er ook geen moeite meequote:Op vrijdag 6 december 2013 23:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik vind het lastig schakelen met ie euro's van jouVolgens mij handelt 95%< in dollars hier.
En na die maanden stabiliseert ie op... ?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:59 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Denk nog wel een paar maanden
1000quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En na die maanden stabiliseert ie op... ?
Beter toch, heb je meer volume om mee te spelenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:59 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik m'n euros omzet naar dollars heb ik het gevoel dat ik genaaid word
1.26 dollar voor 1 eu
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:59 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
We doen gewoon net alsof tie nie post. Hebben we er ook geen moeite mee
[..]
We doen gewoon net alsof tie nie post. Hebben we er ook geen moeite mee
Jamaar ik las verhalen van een miljoen een paar dagen (en 10 topics) geledenquote:
[..]
Denk nog wel een paar maanden
alvast een huis in Frans-Polynesië uitzoeken dusquote:
Ik heb mijn acer tablet al uitgezochtquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:01 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[..]
alvast een huis in Frans-Polynesië uitzoeken dus
Nog geen 3e huis en privévliegtuig uitgezocht hebbenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:01 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[..]
alvast een huis in Frans-Polynesië uitzoeken dus
Dat heet 'boeken'quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:02 schreef QuadrupleU het volgende:
Een vakantie kopen, hoe heet het eigenlijk als je een vakantie 'koopt'
Jammer genoeg gaat het daytraden niet fantastisch
Boekenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:02 schreef QuadrupleU het volgende:
Dacht 't wel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:03 schreef ulq het volgende:
Moet je voor BTC Withdraw'en op MtGox ook verified zijn?
Hij is er weerquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:00 schreef µ het volgende:
BIT / Wat heb jij als laatste met bitcoin gekocht?
Hallon.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hij is er weer![]()
Deze gezien? BIT / Bitcoin nodes in de ruimte!
Wat is het ook een bazen idee ook. Ik wil ook satellieten hebben
Misschien even 450 euro/dollar storten, dan gaat het vanzelf fantastisch.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:02 schreef QuadrupleU het volgende:
Denk het nietquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Misschien even 450 euro/dollar storten, dan gaat het vanzelf fantastisch.
Vertel mij wat over weinig slaapquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:05 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Dit krijg je met weinig slaap haha
Mij ookquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vertel mij wat over weinig slaap
Waarom 6 als je er ook 7 kan hebben?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jazeker, waarom één als je er ook 6 kan hebben.
https://play.google.com/s(...)rbot.apps.metawidgetquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:06 schreef Ranjit het volgende:
Ik las hier net iets over een webpagina gebruiken als widget in android. Lijkt me handig voor bitcoinwisdom..
Heb het net geprobeerd maar het lukt me niet, hoe doe je dit precies?
LTC?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:09 schreef QuadrupleU het volgende:
Yes, het was het wachten waard
Snel inkopen en verkopen op 32 voordat morgen hell los breekt
2675690 dollar @ ltc op 30quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
tering nu een 80k sell wall. De klootzaak
Precies!quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waarom 6 als je er ook 7 kan hebben?
Als de hel nog moet los breken zou ik wachtenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:09 schreef QuadrupleU het volgende:
Yes, het was het wachten waard
Snel inkopen en verkopen op 32 voordat morgen hell los breekt
Wat voor les?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Goede les voor volgend weekend. Mijn les was vorige week.
Op het asociale bijna-hoogtepunt van LTC inkopen. Steeg supernetjes naar 48. Kocht terug op 43, geen slechte deal, leek het toen.quote:
Bij daytraden vaak winst in BTC, om op lange termijn uiteraard winst in EUR te halenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:12 schreef TimKuik het volgende:
Hoe kijken de meeste hier trouwens tegen hun winst/verlies aan?
Gaat het dan om Winst in BTC of winst in EUR?
Dank uquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:08 schreef gelly het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)rbot.apps.metawidget
ik ga voor winst in dollars/eurquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:12 schreef TimKuik het volgende:
Waarom dat? Mijn idee is dat de BTC toch wel weer omhoog gaat, just a matter of time..quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik ga voor winst in dollars/eur
Verlies nemen, betekent meer risico nemen om het goed te maken. Ik vermijd het zoveel mogelijk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:12 schreef TimKuik het volgende:
Kan zeker zo zijn... ik weet niet waarop die gaat stabiliseren..quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:13 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Waarom dat? Mijn idee is dat de BTC toch wel weer omhoog gaat, just a matter of time..
Verlies liever niet. Winst in USD/EUR.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:12 schreef TimKuik het volgende:
Alles is eindig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:13 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Waarom dat? Mijn idee is dat de BTC toch wel weer omhoog gaat, just a matter of time..
No-life.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:16 schreef Maxbet het volgende:
Bijna de hele SC hier staat weer in de top 100 posters van vandaag
GC / Dagcijfers #229
BTC stijgt toch veel harder of daalt veel harder, dan dollar/euro?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Kan zeker zo zijn... ik weet niet waarop die gaat stabiliseren..
maar ik heb voor mijn eigen financiële korte termijn gewin meer vertrouwen in de dollar/euro.
Ik trade niet, maar als ik alts verkoop die ik heb gemined ofzo kijk ik altijd alleen naar de BTC prijs, en niet de $/¤quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:16 schreef robin007bond het volgende:
De eckte idealisten gaan voor winst in BTC.
Ghehequote:Op zaterdag 7 december 2013 00:16 schreef Maxbet het volgende:
GC / Dagcijfers #229
300k?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Zo alles verkocht. Morgen maar eens kijken wat ik ga doen
Hoezoquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:16 schreef robin007bond het volgende:
De eckte idealisten gaan voor winst in BTC.
Wow 30e, en heb de halve dag geslapen en ben net wezen poolen 2 uurquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:16 schreef Maxbet het volgende:
GC / Dagcijfers #229
Dat doet BTC idd, dollar/euro relatief stabiel. Ik neem graag mijn winsten en zie die dan stabiel blijven(blablabla inflatie etc jaja). Ik hou niet van die schommelingen. Zaterdag had ik mijn geld in btc gezet .. die stond toen op 1012 op BTC .. dat doe ik dus nooit meerquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
BTC stijgt toch veel harder of daalt veel harder, dan dollar/euro?
Uiteindelijk heb je denk meer profijt van BTC/dollar.
Maar goed, wat weet ik ervan
antwoord: een heel stuk meer dan 2 weken geleden, maar een heel stuk minder dan over 2 maanden
Ik sta 1 plek onder jequote:Op zaterdag 7 december 2013 00:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wow 30e, en heb de halve dag geslapen en ben net wezen poolen 2 uur
Oh zoquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Dat doet BTC idd, dollar/euro relatief stabiel. Ik neem graag mijn winsten en zie die dan stabiel blijven(blablabla inflatie etc jaja). Ik hou niet van die schommelingen. Zaterdag had ik mijn geld in btc gezet .. die stond toen op 1012 op BTC .. dat doe ik dus nooit meer
Wat een watjes he, de rest van het forum.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik sta 1 plek onder je
Ben best wel een tijdje weggeweest en post normaal niet zo veel in de SC.
lolquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh zo
Ik zet na een sessie ook altijd alles terug in dollars.
Dacht dat je handelde in dollar/euro
Idem. Maar LTC kan je ook goed nekkenquote:
Nog steeds jaloers op minenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik trade niet, maar als ik alts verkoop die ik heb gemined ofzo kijk ik altijd alleen naar de BTC prijs, en niet de $/¤
lol ja ik weet het jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Idem. Maar LTC kan je ook goed nekken
Als je al lang genoeg meeleest weet je wel waarom. Volgens mij jij wel
Veel plezierquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:21 schreef TimKuik het volgende:
Zo, BUY order gezet op 600.0001 EUR, nu naar de kroeg
Ciao
Ik ook. Paar keer geprobeerd. alles netjes volgens beschrijving gedaan. Snap er niks van.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nog steeds jaloers op minen
Fijne avondquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:21 schreef TimKuik het volgende:
Ciao
Morgen een kaart erbijquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nog steeds jaloers op minen
je had je op ltc moeten focussenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:22 schreef MissionPhailed het volgende:
Loopt vanavond voor geen reet, met dat traden hier. Eerst ingestapt bij PPC en iets later met licht verlies weer uitgestapt (terwijl ik gewoon winst had kunnen boeken indien ik twee uur langer had gewacht), daarna NMC tegen $7,38 ingekocht en nadien uiteraard gedaald. Ik doe niks meer tenzij NCM boven $8 / 0,009 BTC stijgt
Laters, pak ook een biertje voor mijquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:21 schreef TimKuik het volgende:
Ciao
Best netjes, een half jaar.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol ja ik weet het ja
ik had al half jaar ltc's, maar nooit getrade tot 2 maand terug.
We hebben een heel mooi miningtopic een paar deuren verderop, misschien kan iemand je daar helpen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ook. Paar keer geprobeerd. alles netjes volgens beschrijving gedaan. Snap er niks van.
Bij 5 verschillende coins ofzo.
Op zowel laptop als PC. Het is voor mij niet weggelegd.
Links laten liggen die PPC en troep. Beste tip van de dag.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:22 schreef MissionPhailed het volgende:
Loopt vanavond voor geen reet, met dat traden hier. Eerst ingestapt bij PPC en iets later met licht verlies weer uitgestapt (terwijl ik gewoon winst had kunnen boeken indien ik twee uur langer had gewacht), daarna NMC tegen $7,38 ingekocht en nadien uiteraard gedaald. Ik doe niks meer tenzij NCM boven $8 / 0,009 BTC stijgt
goed bezigquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Morgen een kaart erbij![]()
Nooit gedacht dat die gast hem voor ¤50 weg zou doen. Maar hij zei gelijk bij het eerste bod (die van mij dus) ja.
Zal wel balen, want een half uurtje nadat hij hem aan mij had beloofd werd ik overboden. Morgen in ieder geval ophalen.
die ltcs van half jaar terug was zeker winst,quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Best netjes, een half jaar.
Daar kun je niet anders dan wat winst mee hebben gedraaid.
Ik sta nu nog op maar 7 dollar verlies sinds de LTCellende
Best wel goed teruggekomen wat dat betreft:P
Nah, ben niet zo van het vervelende vragen stellen die al 1000x voorbij gekomen zijn. Vogel het liever zelf uit.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
We hebben een heel mooi miningtopic een paar deuren verderop, misschien kan iemand je daar helpen?
Hangt van je grafische kaart af, Nvidia of onboard heeft geen zin. Maar kom gerust langs hoor, ik hang daar ook rond en het is helemaal niet erg om het een en ander te vragen. Iedereen moet leren.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nah, ben niet zo van het vervelende vragen stellen die al 1000x voorbij gekomen zijn. Vogel het liever zelf uit.
Volgende week zal ik er weer eens een keer goed voor gaan zitten.
Want met een gewone PC moet je toch ook enigszins iets kunnen?
lolol wat een baasquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:28 schreef roislecxe het volgende:
Vannacht dreigt uit te lopen op een nacht zoals ergens vorige week. Zat ik ladderzat op de bank terwijl mn vriendin moest gaan werken om half 8 'sochtends.
Behoed me er een beetje voor aub, en stuur me tijdig naar bed, Dank.
Wegwezenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:28 schreef roislecxe het volgende:
Vannacht dreigt uit te lopen op een nacht zoals ergens vorige week. Zat ik ladderzat op de bank terwijl mn vriendin moest gaan werken om half 8 'sochtends.
Mijn ATI-kaart zou wel een beetje kunnen minen, maar ik gebruik Linux en de open source drivers ondersteunen geen OpenCL. Dus helaas.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hangt van je grafische kaart af, Nvidia of onboard heeft geen zin. Maar kom gerust langs hoor, ik hang daar ook rond en het is helemaal niet erg om het een en ander te vragen. Iedereen moet leren.
Als je maar niet bang bent om iets te lezen of proberen.
Zal het onthouden, en ken het topic wel, maar stiekem geen zin complete colle topic door te bladeren. En stomme vragen houd ik liever voor mequote:Op zaterdag 7 december 2013 00:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hangt van je grafische kaart af, Nvidia of onboard heeft geen zin. Maar kom gerust langs hoor, ik hang daar ook rond en het is helemaal niet erg om het een en ander te vragen. Iedereen moet leren.
Als je maar niet bang bent om iets te lezen of proberen.
Het is weekend, vandaag ga ik alles behalve tijdig naar bedquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:28 schreef roislecxe het volgende:
Een uur is t wel klaar geweest, afgesproken?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:28 schreef roislecxe het volgende:
Wat voor kaart?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn ATI-kaart zou wel een beetje kunnen minen, maar ik gebruik Linux en de open source drivers ondersteunen geen OpenCL. Dus helaas.
Neeeee nog niet, kwam pas om 3 u vanmiddag uit bed.quote:
Samen rellen de hele nachtquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het is weekend, vandaag ga ik alles behalve tijdig naar bed
Veel te vroeg. Tegen 5en nog eens vragen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Een uur is t wel klaar geweest, afgesproken?
Dankjewel vriendinnetje.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ati Radeon HD 4650 of was het nou de 5450?.quote:
Tsja, dan is het lastig idd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ati Radeon HD 4650.
De drivers van AMD kan ik installeren, maar dat weiger ik uit principe. Ik ben in veel gevallen principieel open source-voorstander.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dan wordt het weer als vorige keerquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Veel te vroeg. Tegen 5en nog eens vragen.
Dan moet het maar... Woon al lang genoeg samen dat ze het me niet kwalijk neemtquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:32 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan wordt het weer als vorige keer
19, doe je goed, ik sta bij 10 flesjes al tegen een deur te pratenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:32 schreef roislecxe het volgende:
Maar zonder gekheid, zoals vorige keer, 19 flesjes bier verder op een doordeweekse dag gaat te ver.
Tsja. Koppigheid he.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Tsja, dan is het lastig idd.
Kan ik je verder ook niet mee helpen dan.
Als je wil inkopen is er wel iets voor te zeggen om ff op te blijvenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:33 schreef richolio het volgende:
Eigenlijk wil ik ook tot 5 uur op kunnen blijven, maar de arbeid wacht.
Ik zit in PPC, FTC en NMC.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op het asociale bijna-hoogtepunt van LTC inkopen. Steeg supernetjes naar 48. Kocht terug op 43, geen slechte deal, leek het toen.
Maar toen daalde het, en daalde het, en daalde het, met als dieptepunt 25 ofzo. Heel de tijd gehouden, en uiteindelijk op 36 verkocht, na 6 dagen holden geloof ik.
PPC bro's.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:34 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik zit in PPC, FTC en NMC.
19 flesjes op de bank, tussen pak em beet 9 uur 's avonds en 7 uur 's ochtends is niet echt een probleem.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
19, doe je goed, ik sta bij 10 flesjes al tegen een deur te praten
Vertel eens, waarom doe je aan ppc? (klinkt als een soort drugquote:
verliezen wegen altijd zwaarder dan winsten .. bij beginnend traders,, dit heeft te maken met een oer-trots-gevoel...quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:34 schreef MissionPhailed het volgende:
Herkennen jullie dit ook?
Heb de afgelopen week op originele inleg in BTC-e/Cryptsy ca. 170% winst geboekt maar vanavond 10% verloren door dom handelen. Nu staat mijn gemoed op onweer, heb NMC op een licht winstgevende verkooppositie gezet, en heb besloten de handelssites dit weekeinde gewoon te ontwijken
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:34 schreef Ranjit het volgende:
Ik heb op 845 weer 0,25 BTC gekocht. Nu slapen en hopen dat morgen Bitcoin nog bestaat
Ik ben al die klotecoins afgestapt. Speel alleen LTC en BTC. had een tijdje PPC, en voor miniverlies verkocht, bleek uiteindelijk een goede zet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:34 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik zit in PPC, FTC en NMC.
"Ik kom u het licht brengen"quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:35 schreef richolio het volgende:
[..]
Vertel eens, waarom doe je aan ppc? (klinkt als een soort drug) Wees een jehova getuige geval en overtuig me eens
Het zou wel goed zijn als jullie (niet alleen jij) eens wat meer research gingen doen naar de coins die er hier gekocht worden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben al die klotecoins afgestapt. Speel alleen LTC en BTC. had een tijdje PPC, en voor miniverlies verkocht, bleek uiteindelijk een goede zet.
Gelukkig ben ik een vaste BTC-e'er, en daar is het aanbod beperkt.
Heb op 6 en 7.3 staan.quote:
Waar is hier? Op BTC-e?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het zou wel goed zijn als jullie (niet alleen jij) eens wat meer research gingen doen naar de coins die er hier gekocht worden.
true, er zit veel meer achter.. dan slechts een fiat waardequote:Op zaterdag 7 december 2013 00:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het zou wel goed zijn als jullie (niet alleen jij) eens wat meer research gingen doen naar de coins die er hier gekocht worden.
Bedoel door jullie, meestal inderdaad op BTC-e maar er lopen er ook een paar rond die op Cryptsy kopen toch?quote:
Het zou mooi zijn als je wat meer research deed naar de coins waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:39 schreef gelly het volgende:
De coins naast BTC en LTC zijn gewoon pure speculatie op het moment. En dan zijn BTC en LTC al enorme speculatie valuta.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Samen rellen de hele nacht![]()
Welk subforum zullen we terroriseren als alle mods weg zijn?
Oh kut
Hoor ik altijd zoveel gezeik over...quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Bedoel door jullie, meestal inderdaad op BTC-e maar er lopen er ook een paar rond die op Cryptsy kopen toch?
En namecoin bijvoorbeeld is helemaal niet bedoeld om te traden, maar daar hoort de waarde gekoppeld te zijn aan de bruikbaarheid van de coin.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als je wat meer research deed naar de coins waar je het over hebt.
Ook al ben ik zelf nog niet er over uit of PPC nu wel of niet goed is, ze doen wel best een aantal dingen anders dan de rest.
- Milieuvriendelijker dan BTCquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:35 schreef richolio het volgende:
[..]
Vertel eens, waarom doe je aan ppc? (klinkt als een soort drug) Wees een jehova getuige geval en overtuig me eens
Het enige dat telt zijn BTC en LTC, ongeacht hoe goed de andere coin developers hun best doen. Daar is op het moment geen markt voor.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als je wat meer research deed naar de coins waar je het over hebt.
Ook al ben ik zelf nog niet er over uit of PPC nu wel of niet goed is, ze doen wel best een aantal dingen anders dan de rest.
Koop je andere coins dan BTC of LTC?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Het enige dat telt zijn BTC en LTC, ongeacht hoe goed de andere coin developers hun best doen. Daar is op het moment geen markt voor.
Ik weet niet wat mij vanmiddag bezielde. Ik was er mooi met winst uit en zei duidelijk dat ik in fiat bleef en kocht toch weer in op 34.1quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:36 schreef dreamerbulk het volgende:
ik ga zo gewoon lekker in LTC instappen, laat ik eens gek doen
Maar het gros, inclusief ik, komt hier om te proberen snel een paar euro;s bij elkaar te spelen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En namecoin bijvoorbeeld is helemaal niet bedoeld om te traden, maar daar hoort de waarde gekoppeld te zijn aan de bruikbaarheid van de coin.
Milieuvriendelijker?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
- Milieuvriendelijker dan BTC
- Niet de 51%-attack-flaw
- Ingebouwde inflatie
THE FUTURE! PICK YOUR CHANCE TO HOLD THE FUTURE! HOLD PPC FOR A BETTER FUTURE AND CHANGE THE WAY THE WORLD WORKS
Wel gedaan, nu even niet meer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Koop je andere coins dan BTC of LTC?
Nu ben je net zo'n religekkie die op straat rondloopt heul dn dag om mensen te overtuigenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
- Milieuvriendelijker dan BTC
- Niet de 51%-attack-flaw
- Ingebouwde inflatie
THE FUTURE! PICK YOUR CHANCE TO HOLD THE FUTURE! HOLD PPC FOR A BETTER FUTURE AND CHANGE THE WAY THE WORLD WORKS
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:42 schreef richolio het volgende:
God allemachtige pure tietentyfus nog aan toe. Computerbeeldscherm zojuist uitgeflikkerd en gaat niet meer aan. Top.Zit nu mobiel te fok!ken.
Primecoin, Peercoin en Namecoin voegen daadwerkelijk wat toe.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:39 schreef gelly het volgende:
De coins naast BTC en LTC zijn gewoon pure speculatie op het moment. En dan zijn BTC en LTC al enorme speculatie valuta.
En ik mocht geen 'eigen schuld' zeggen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mij vanmiddag bezielde. Ik was er mooi met winst uit en zei duidelijk dat ik in fiat bleef en kocht toch weer in op 34.1. Echt. No me gusta.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mij vanmiddag bezielde. Ik was er mooi met winst uit en zei duidelijk dat ik in fiat bleef en kocht toch weer in op 34.1. Echt. No me gusta.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
19, doe je goed, ik sta bij 10 flesjes al tegen een deur te praten
Klopt, maar ik zou graag zien dat er iets meer research gedaan werd door speculanten, dan zouden ze misschien ook NMC gewoon met rust laten. Speculatie is een van de redenen waarom NMC nog niet fatsoenlijk werkt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar het gros, inclusief ik, komt hier om te proberen snel een paar euro;s bij elkaar te spelen.
Ben ik van overtuigd. En coins die niet zijn om te traden hebben dan weinig value.
Of zie ik dat fout.
Dat zal allemaal wel, Bitcoin heeft net een beetje naam gekregen mainstream. Als de andere coins al voordeel hebben duurt het nog tijden voordat ze dezelfde aandacht (en waarde) krijgen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Primecoin, Peercoin en Namecoin voegen daadwerkelijk wat toe.
Met Primecoin help je zelfs priemgetallen te berekenen.
Maar daar vroeg hij ook om. Ik moest het zeggen als een Jehova-getuige.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nu ben je net zo'n religekkie die op straat rondloopt heul dn dag om mensen te overtuigen
quote:
Jaquote:
Dat klopt. Maar de rest van de mensen zullen nog wel het nut gaan inzien denk ik. Maar dat gaat niet in weken maar in jaren.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, Bitcoin heeft net een beetje naam gekregen mainstream. Als de andere coins al voordeel hebben duurt het nog tijden voordat ze dezelfde aandacht (en waarde) krijgen.
Ach ja joh, dan koop je toch een nieuwe pc van je megawinstenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:46 schreef richolio het volgende:
[..]
JaHoop dat t alleen de vga kabel is, anders ben ik echt fucked
Misschien heb je er meer verstand van dan 95% van de spelers, dan zou ik het ook irritant vinden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zou graag zien dat er iets meer research gedaan werd door speculanten, dan zouden ze misschien ook NMC gewoon met rust laten. Speculatie is een van de redenen waarom NMC nog niet fatsoenlijk werkt.
Maar misschien ben ik te idealistisch..
Dit wou ik ook serieus posten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ach ja joh, dan koop je toch een nieuwe pc van je megawinsten
Eens!quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zou graag zien dat er iets meer research gedaan werd door speculanten, dan zouden ze misschien ook NMC gewoon met rust laten. Speculatie is een van de redenen waarom NMC nog niet fatsoenlijk werkt.
zelf denk ik dat er maar een paar coins overblijven die daadwerkelijk toegevoegde waarde hebben...quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zit niet eens meer op de koersen te letten, alleen op de reacties hierquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:49 schreef dreamerbulk het volgende:
fuark it, ik ga nu gewoon ltc inkopen
xoxo
2 dikke schermen hier, kan er niet onderuitquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zit niet eens meer op de koersen te letten, alleen op de reacties hier
Ja komt wel goed, maar ik wist dit gewoon.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]die VOC mentaliteit moet je af en toe onderdrukken he ...
naja met die 34,1 zal je zonder veel problemen ook wel met winst kunnen verkopen
2 nog wel, doe maar ruig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
2 dikke schermen hier, kan er niet onderuit
ik ook zometeen zodra mijn koop van ltc doorgedrukt isquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja komt wel goed, maar ik wist dit gewoon.Nu zit ik dus waarschijnlijk het hele weekend stil
Vrouwen en luisteren....quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja komt wel goed, maar ik wist dit gewoon.Nu zit ik dus waarschijnlijk het hele weekend stil
en nog een surface voor social mediaquote:
Er zullen zeker een aantal clones verdwijnen imo. Maar soms is het wel jammer dat er zonder te kijken naar wat het nou eigenlijk is en doet er blind met geld gesmeten wordt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:48 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zelf denk ik dat er maar een paar coins overblijven die daadwerkelijk toegevoegde waarde hebben...
denk dat 90% op cryptsy het niet zal overleven en ook puur en alleen bestemd zijn om voor bepaalde groepen geld binnen te harken.
Maar even he, er zijn nu iets van 60 coins ofzo? Sorry hoor, maar ik ga echt niet van alle coins inlezen wat ze doen en kunnen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er zullen zeker een aantal clones verdwijnen imo. Maar soms is het wel jammer dat er zonder te kijken naar wat het nou eigenlijk is en doet er blind met geld gesmeten wordt.
Een beetje intresse en research (niemand specifiek, niet aanvallend) zou denk ik veel beter zijn voor de ontwikkeling van daadwerkelijke verbeteringen. Als de clones gewoon links blijven liggen krijgen de coins die echt vernieuwen de support die ze verdienen. En dan kan NMC gewoon doen waarvoor het gemaakt is.
true, ik vind het wel interessant, ik las die materie 2 jaar terug ook al ...quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er zullen zeker een aantal clones verdwijnen imo. Maar soms is het wel jammer dat er zonder te kijken naar wat het nou eigenlijk is en doet er blind met geld gesmeten wordt.
Een beetje intresse en research (niemand specifiek, niet aanvallend) zou denk ik veel beter zijn voor de ontwikkeling van daadwerkelijke verbeteringen. Als de clones gewoon links blijven liggen krijgen de coins die echt vernieuwen de support die ze verdienen. En dan kan NMC gewoon doen waarvoor het gemaakt is.
Het zou ook jammer zijn als dat feestje al was afgelopen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:54 schreef robin007bond het volgende:
Gaat weer hard die koers van BTC.
Dit klopt zeker, maar de meeste mensen zitten nu in de altcoins om snel veel geld te verdienen, jammer genoeg is maar een klein percentage echt betrokken met de gedachte erachter.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nogmaals, misschien ben ik te idealistisch hier, maar de coins die je wil kopen en dus je geld in steken en daarmee dus indirect ook support geven kun je toch wel even een half uurtje voor uittrekken?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar even he, er zijn nu iets van 60 coins ofzo? Sorry hoor, maar ik ga echt niet van alle coins inlezen wat ze doen en kunnen.
en sell op? bij mij staat hij op 39quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:53 schreef dreamerbulk het volgende:
ltc ingekocht at 29,3 met een gedeelte van mijn dollars
litecoin en bitcoin ben ik zeer belezen in, trade zelf exclusief met die 2quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nogmaals, misschien ben ik te idealistisch hier, maar de coins die je wil kopen en dus je geld in steken en daarmee dus indirect ook support geven kun je toch wel even een half uurtje voor uittrekken?
Of heb je alle 60 daadwerkelijk gekocht?
Wel als je er iets over wil verkondigen hoop ikquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar even he, er zijn nu iets van 60 coins ofzo? Sorry hoor, maar ik ga echt niet van alle coins inlezen wat ze doen en kunnen.
Hoi! lang niet gezien!quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het zou ook jammer zijn als dat feestje al was afgelopen.
een sell tussen de 37 en 39 dollar, nog ff kijken waar ik precies een order op ga zetten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
en sell op? bij mij staat hij op 39
Moet je hem nou horenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:55 schreef roislecxe het volgende:
Ik wil zo graag inkopen, maar dan word ik een 2e ikwiltrolletje.
Als het nu al zo gruwelijk daalt, waar is dat het dieptepunt?
Dieper als vorig weekend denk ik. Dus beter wachten... Het blijft elk uur opnieuw dalen....
I will hold them forever.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het zou ook jammer zijn als dat feestje al was afgelopen.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Moet je hem nou horenmet zn litecoins op 43 kopen. Ik heb tenminste winst gepakt; ltc op 7 of 8 gekocht en dik in de 30 verkocht op 38 ofzo. NMC ook rond de 2 dollar gekocht en over de 10 verkocht.
Had je nog nog wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik zit alleen op BTC-e. Dat zijn er maar 8, waarvan de meeste me niet veel interessants lijken.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nogmaals, misschien ben ik te idealistisch hier, maar de coins die je wil kopen en dus je geld in steken en daarmee dus indirect ook support geven kun je toch wel even een half uurtje voor uittrekken?
Of heb je alle 60 daadwerkelijk gekocht?
Wat ik niet weet, zal ik nooit verkondigen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wel als je er iets over wil verkondigen hoop ik
Ik verkocht op 36.5 na 6 dagen geduld, en met een beetje laaginkopen hoogverkopen heb ik mn verlies zo goed als goed gemaaktquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Moet je hem nou horenmet zn litecoins op 43 kopen. Ik heb tenminste winst gepakt; ltc op 7 of 8 gekocht en dik in de 30 verkocht op 38 ofzo. NMC ook rond de 2 dollar gekocht en over de 10 verkocht.
Had je nog nog wat?
soms moet je gewoon doen wat je gut feeling zegt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:01 schreef roislecxe het volgende:
gekocht en dik in de 30 verkocht op 38 ofzo. NMC ook rond de 2 dollar gekocht en over de 10
Altijd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
soms moet je gewoon doen wat je gut feeling zegt.
Het zijn er inderdaad 8, dat is toch niet veel moeite om in ieder geval even te kijken wat het verschil is?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee, ik zit alleen op BTC-e. Dat zijn er maar 8, waarvan de meeste me niet veel interessants lijken.
Ben ook maar ikgestapt met 75 euro. Nu 145 dollar. vind ik zelf aardig gedaan.
En ergens bemerk ik dat je voorstander bent van PPC en NMC enzo, maar die dingen doen niks.
En zolang niemand ze als acceptatiemiddel zal gebruiken om te betalen, blijft het toch niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |