Op het asociale bijna-hoogtepunt van LTC inkopen. Steeg supernetjes naar 48. Kocht terug op 43, geen slechte deal, leek het toen.quote:
Bij daytraden vaak winst in BTC, om op lange termijn uiteraard winst in EUR te halenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:12 schreef TimKuik het volgende:
Hoe kijken de meeste hier trouwens tegen hun winst/verlies aan?
Gaat het dan om Winst in BTC of winst in EUR?
Dank uquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:08 schreef gelly het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)rbot.apps.metawidget
ik ga voor winst in dollars/eurquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:12 schreef TimKuik het volgende:
Waarom dat? Mijn idee is dat de BTC toch wel weer omhoog gaat, just a matter of time..quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik ga voor winst in dollars/eur
Verlies nemen, betekent meer risico nemen om het goed te maken. Ik vermijd het zoveel mogelijk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:12 schreef TimKuik het volgende:
Kan zeker zo zijn... ik weet niet waarop die gaat stabiliseren..quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:13 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Waarom dat? Mijn idee is dat de BTC toch wel weer omhoog gaat, just a matter of time..
Verlies liever niet. Winst in USD/EUR.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:12 schreef TimKuik het volgende:
Alles is eindig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:13 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Waarom dat? Mijn idee is dat de BTC toch wel weer omhoog gaat, just a matter of time..
No-life.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:16 schreef Maxbet het volgende:
Bijna de hele SC hier staat weer in de top 100 posters van vandaag
GC / Dagcijfers #229
BTC stijgt toch veel harder of daalt veel harder, dan dollar/euro?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Kan zeker zo zijn... ik weet niet waarop die gaat stabiliseren..
maar ik heb voor mijn eigen financiële korte termijn gewin meer vertrouwen in de dollar/euro.
Ik trade niet, maar als ik alts verkoop die ik heb gemined ofzo kijk ik altijd alleen naar de BTC prijs, en niet de $/¤quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:16 schreef robin007bond het volgende:
De eckte idealisten gaan voor winst in BTC.
Ghehequote:Op zaterdag 7 december 2013 00:16 schreef Maxbet het volgende:
Bijna de hele SC hier staat weer in de top 100 posters van vandaag
GC / Dagcijfers #229
300k?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Zo alles verkocht. Morgen maar eens kijken wat ik ga doen
Hoezoquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:16 schreef robin007bond het volgende:
De eckte idealisten gaan voor winst in BTC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |