Misschien even 450 euro/dollar storten, dan gaat het vanzelf fantastisch.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:02 schreef QuadrupleU het volgende:
Een vakantie kopen, hoe heet het eigenlijk als je een vakantie 'koopt'
Jammer genoeg gaat het daytraden niet fantastisch
Denk het nietquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Misschien even 450 euro/dollar storten, dan gaat het vanzelf fantastisch.
Vertel mij wat over weinig slaapquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:05 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Dit krijg je met weinig slaap haha
Mij ookquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vertel mij wat over weinig slaap
Waarom 6 als je er ook 7 kan hebben?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jazeker, waarom één als je er ook 6 kan hebben.
https://play.google.com/s(...)rbot.apps.metawidgetquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:06 schreef Ranjit het volgende:
Ik las hier net iets over een webpagina gebruiken als widget in android. Lijkt me handig voor bitcoinwisdom..
Heb het net geprobeerd maar het lukt me niet, hoe doe je dit precies?
LTC?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:09 schreef QuadrupleU het volgende:
Yes, het was het wachten waard
Snel inkopen en verkopen op 32 voordat morgen hell los breekt
2675690 dollar @ ltc op 30quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
tering nu een 80k sell wall. De klootzaak
Precies!quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waarom 6 als je er ook 7 kan hebben?
Als de hel nog moet los breken zou ik wachtenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:09 schreef QuadrupleU het volgende:
Yes, het was het wachten waard
Snel inkopen en verkopen op 32 voordat morgen hell los breekt
Wat voor les?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Goede les voor volgend weekend. Mijn les was vorige week.
Op het asociale bijna-hoogtepunt van LTC inkopen. Steeg supernetjes naar 48. Kocht terug op 43, geen slechte deal, leek het toen.quote:
Bij daytraden vaak winst in BTC, om op lange termijn uiteraard winst in EUR te halenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:12 schreef TimKuik het volgende:
Hoe kijken de meeste hier trouwens tegen hun winst/verlies aan?
Gaat het dan om Winst in BTC of winst in EUR?
Dank uquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:08 schreef gelly het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)rbot.apps.metawidget
ik ga voor winst in dollars/eurquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:12 schreef TimKuik het volgende:
Waarom dat? Mijn idee is dat de BTC toch wel weer omhoog gaat, just a matter of time..quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik ga voor winst in dollars/eur
Verlies nemen, betekent meer risico nemen om het goed te maken. Ik vermijd het zoveel mogelijk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:12 schreef TimKuik het volgende:
Kan zeker zo zijn... ik weet niet waarop die gaat stabiliseren..quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:13 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Waarom dat? Mijn idee is dat de BTC toch wel weer omhoog gaat, just a matter of time..
Verlies liever niet. Winst in USD/EUR.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:12 schreef TimKuik het volgende:
Alles is eindig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:13 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Waarom dat? Mijn idee is dat de BTC toch wel weer omhoog gaat, just a matter of time..
No-life.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:16 schreef Maxbet het volgende:
Bijna de hele SC hier staat weer in de top 100 posters van vandaag
GC / Dagcijfers #229
BTC stijgt toch veel harder of daalt veel harder, dan dollar/euro?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Kan zeker zo zijn... ik weet niet waarop die gaat stabiliseren..
maar ik heb voor mijn eigen financiële korte termijn gewin meer vertrouwen in de dollar/euro.
Ik trade niet, maar als ik alts verkoop die ik heb gemined ofzo kijk ik altijd alleen naar de BTC prijs, en niet de $/¤quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:16 schreef robin007bond het volgende:
De eckte idealisten gaan voor winst in BTC.
Ghehequote:Op zaterdag 7 december 2013 00:16 schreef Maxbet het volgende:
Bijna de hele SC hier staat weer in de top 100 posters van vandaag
GC / Dagcijfers #229
300k?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Zo alles verkocht. Morgen maar eens kijken wat ik ga doen
Hoezoquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:16 schreef robin007bond het volgende:
De eckte idealisten gaan voor winst in BTC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |