We moeten het toch ook wel voor elkaar krijgen om een eigen pool op te zetten?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kan de persoon achter cryptominer.net wel vragen een pool ervoor te openen.
Doe dan wel een scrypt PoW coin, geen PoS. PoS is veiliger maar ook lastiger om stabiel te krijgen.
Ging eigenlijk over een decentrale exchange, die Fok!Coin kwam daarna pas.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:50 schreef QuadrupleU het volgende:
Een concept bedenken is lastig als je niet in de algoritmes zit, want dan weet je niet wat goed is aan een coin en welke coordelen jouw coin tegenover andere coins heeft
NameCoin is al een beginquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:51 schreef robin007bond het volgende:
Maar dat je met fiat werkt is natuurlijk al een reden dat het haast niet decentraal kan.
Je moet toch aan de wetten van de landen voldoen en op de een of andere manier die euro's krijgen.
Zou p2p hosting niet kunnen?
Lijkt me een goed idee maar wat is het voordeel hieraan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
We moeten het toch ook wel voor elkaar krijgen om een eigen pool op te zetten?
Het is weer een tijdje geleden dat ik er naar heb gekeken, en zo lastig was het niet. Was wel PPS zo uit mijn hoofd..
Goede les voor volgend weekend. Mijn les was vorige week.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:52 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik hoop dat het volgende week weer wat gaat stijgen want sta nu toch aardig in de min.
Trouwens, is I2P niet volledig decentraal? Dan zou je dat gewoon kunnen porten icm NameCoin.quote:
ik ook, ik kan nu ook al ltc inkopen .. aangezien ik op 36 nogwat verkocht had, maar ik wil meeeeeeeeeerrrrquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:53 schreef roislecxe het volgende:
En kom maar op met een paar stevige dalingen, nu zit ik er klaar voor.
Eerst even de 895 aantikken aubquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:53 schreef roislecxe het volgende:
En kom maar op met een paar stevige dalingen, nu zit ik er klaar voor.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Trouwens, is I2P niet volledig decentraal? Dan zou je dat gewoon kunnen porten icm NameCoin.
Moet je alleen nog iets bedenken van een foundation om de zooi een beetje CP vrij te houden. Als je een paar pedo's aantrekt is het zo over.
na t weekend dikke stijgingenquote:
Als mijn LTCs de 39 aantikken dit weekend verkoop ik ze en wacht ik op de volgende crash. Dan mag je mijn gebruikte hebbenquote:
Had een order op 765 gezet geloof ik, was een beetje te positief gedachtquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:56 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Als mijn LTCs de 39 aantikken dit weekend verkoop ik ze en wacht ik op de volgende crash. Dan mag je mijn gebruikte hebben
Ach ja, eigenlijk alles wat goed is voor de normale user is ook goed voor een crimineel, TOR en Bitcoin voor silkroad, I2P en truecrypt voor paedo's en noem het maar op. Maar om daarom nou maar geen goede dingen meer op te zetten..quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ja het is inderdaad flauw dat het waarschijnlijk niet gaat lukken door de pedo's en huurmoordenaars.
I2p.. nooit van gehoord.
Gebruikte LTC'squote:Op vrijdag 6 december 2013 23:56 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Als mijn LTCs de 39 aantikken dit weekend verkoop ik ze en wacht ik op de volgende crash. Dan mag je mijn gebruikte hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |